گروه تابلو سازی ناموَر

تابلو های لایت باکس یکی از انواع تابلو تبلیغاتی هایی بوده که نمای روشنی داشته و با استفاده از نور نگاه مخاطب را جذب می کنند. لایت باکس ها انواع گوناگونی دارند، اعم از تابلو لایت باکس فریم لس، لایت باکس آلومینیوم، لایت باکس پرچمی، لایت باکس ایستاده و …. که هر یک بسته به نیاز مشتری کاربردهای گوناگونی دارند. همانقدر که استفاده از یک تابلو لایت باکس حرفه ای که ساخت یک تابلوسازی زبده و کاردرست باشد در تبلیغات شما تاثیر مثبتی دارد، استفاده از لایت باکس های بی کیفیت درست عکس ماجرا را رقم خواهند زد. تابلو تبلیغاتی که طبق اصول طراحی نشده و از کیفیت بالایی برخوردار نباشند تصور افراد از برند شما را خراب خواهند کرد. برخی نکات در طراحی تابلو لایت باکس وجود دارد که بهتر است آن ها را مد نظر داشته باشید تا بهترین نتیجه را از تابلوهای خود بدست آورید:

انتخاب تابلوسازی های حرفه ای

انتخاب یک تابلو سازی حرفه ای که سابقه ای طولانی در ساخت تابلوهای لایت باکس داشته باشد این اطمینان را به شما می دهد که تابلویی حرفه ای را تحویل خواهید گرفت. مجموعه های پر تجربه برای هر بحران و مشکلی راه حلی داشته، و علاوه بر تابلوهایی باکیفیت و زیبا، خدمات نگهداری و تعمیر نیز ارائه می دهند.

انتخاب مدل مناسب لایت باکس

همان طور که گفته شد لایت باکس ها انواع مختلفی دارند. هر یک از انواع لایت باکس، کارایی مخصوص خود را دارد. بنابراین ابتدا کاربرد مد نظر خود را در نظر بگیرید، سپس یکی از انواع لایت باکس آلومینیوم، لایت باکس ایستاده، لایت باکس فریم لس، لایت باکس پرچمی و … را انتخاب نمایید. 

ابعاد تابلو لایت باکس

یکی از مهم ترین قسمت های ساخت تابلو لایت باکس، انتخاب ابعاد مناسب است. بهتر است در انتخاب ابعاد لایت باکس ها به کارایی و محتوایی که می خواهید در آن به کار ببرید توجه کنید. استفاده از تابلوهای بزرگ که از فاصله های دور نیز قابل مشاهده باشند انتخاب مناسبی برای تابلو تبلیغاتی های بیرونی هستند، اما اگر همین ابعاد را در یک نمایشگاه کوچک به عنوان تابلو تبلیغاتی داخلی به کار برید نتیجه ای عکس خواهد داشت زیرا ابعاد بزرگ آن اجازه نمیدهد کل تابلو در یک نگاه به چشم آید.

ابعاد استاندارد برای ساخت تابلو لایت باکس شامل قاب های:

  1. (40×30) سانتی متر برای فایل های چاپی (31×21)
  2. (60×45)  سانتی‌متر برای  فایل های چاپی (51×36)
  3. (90×60) سانتی متر برای فایل های چاپی (81×51)،
  4. (120×80) سانتی‌متر برای فایل های چاپی(111×71) و … است.

انتخاب فایل چاپی مناسب برای لایت باکس

فایل های چاپی لایت باکس باید با دقت طراحی شوند تا علاوه بر اینکه از ترکیب بندی خوبی برای جذب نگاه مخاطب برخوردار هستند، نکات مهم به اشتباه به زیر قاب دور تابلو نرود. همچنین باید دقت شود فایل کاملا قاب را پوشش دهد و جای خالی درون آن باقی نماند.

کیفیت چاپ لایت باکس

کیفیت چاپ لایت باکس تاثیر به سزایی در زیبایی تابلو تبلیغاتی شما خواهد داشت. چاپ های بی کیفیت، در تراکم پیکسلی پایین به همراه رنگ های بی روح هیچ مخاطبی را به خود جذب نخواهد کرد. در نتیجه طرح گرافیکی که درون تابلو قرار می گیرد باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده باشد. بهترین رزولوشن برای فایل های چاپی 300 dpi و در فرمت cmyk  است. همچنین استفاده از تکنولوژی های خاص مانند تکنولوژی یو وی علاوه بر اینکه کیفیت بالاتری را ارائه می دهد طول عمر بیشتری داشته و باعث بالا رفتن طول عمر تابلو می شود.

استفاده از فونت مناسب در تابلو لایت باکس

با رعایت تمامی نکات، شما موفق به جذب نگاه مخاطب می شوید، این مرحله ای است که باید پیام خود را کوتاه و مفهوم به او برسانید. زیرا فرصت زیادی ندارید. پیام ها باید خوانا، کوتاه، قابل فهم و ساده باشد. انتخاب فونت های مناسب تاثیر بسازایی در خوانایی پیام شما خواهد داشت. زیرا باعث می شود حتی از فاصله های دور نیز به راحتی تابلویی خوانا داشته باشید. استفاده از پیام های طولانی از حوصله مخاطب خارج است. علاوه بر این افراد رهگذر تنها چند ثانیه به تابلوی شما خیره خواهند شد و در صورتی که پیامی طولانی و ناخوانا داشته باشید هدف خود را از دست می دهید. بنابراین توجه به این نکات یک امر مهم است که باید مورد توجه قرار دهید.

طراحی طرح گرافیکی

استفاده از عکس ها در تابلو لایت باکس مرسوم است. اما در برخی موارد باید از طرح های گرافیکی استفاده کرد. بنابراین در چنین مواقعی طراحی موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. طراحی یک تصویر است، و تصویر تاثیر بیشتری از نوشته بر ذهن مخاطب دارد. تصویر باید خلاقانه، خوش رنگ، نمایان و قابل فهم بوده و نگاه مخاطب را به خود جلب کند. اگر چه تابلو لایت باکس با روشنایی خود باعث جذب نگاه مخاطب می شود، اما استفاده از طراحی مناسب و خلاقانه تاثیر دوچندانی خواهد داشت.

تابلو مغازه لایت باکس

مجموعه تابلو نامور با تولید تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی که شامل انواع تابلو لایت باکس اعم از تابلو لایت باکس فریم لس، لایت باکس آلومینیوم، لایت باکس ایستاده، لایت باکس پرچمی و … نیز می شود باعث می شود اولین تصویر از برند شما در ذهن مشتریان بهترین باشد. از آنجا که بسیاری از افراد بر اساس تابلو مغازه شما، از مشاغل شما بازدید می کنند، تابلوهای ساخت تابلو نامور با جذابیت دوچندان خود به شما کمک می کنند تا بذر را برای فروش در آینده خود در ذهن مخاطبینتان بکارید.

تابلو لایت باکس هایی که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو های تبلیغاتی داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند یک تبلیغات مداوم در تجارت شما هستند، زیرا این کار به صورت 24 ساعته در روز و 365 روز در سال مداوم صورت می گیرد. تیم حرفه ای مجموعه تابلو نامور به شما در ایجاد تابلو لایت باکس با کیفیت بالا کمک می کند. مشاورین ما با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و  رقبایتان باعث می شوند تا از آن ها متمایز شوید. در عین حال بهترین برنامه استراتژیک برای ساخت تابلو های لایت باکس تبلیغاتی را از مواد مناسب و با کیفیت بر اساس موقعیت مکانی ، مشتریان و اهداف خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید.

پیمایش به بالا