گروه تابلو سازی ناموَر

بنر ها یکی از قدیمی ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند. از دیر باز بنر ها به عنوان رسانه های تصویری مورد استفاده قرار می گرفتند. بنر ها ساده ترین شکل تبلیغات محیطی هستند، اما هنوز هم از توجه ویژه ای برخوردار می شوند. یکی از راه های نمایان کردن بنر و جلب توجه افراد به آن استفاده از ابعاد بزرگی است که از فاصله های دور تر و نقاط بیشتری قابل مشاهده باشد. بنر ها توسط دستگاه های چاپ مخصوص خود چاپ می شوند. بنابراین برای اینکه بتوان آن ها را در ابعاد بزرگ چاپ کرد دو راه وجود دارد. یکی استفاده از بنر های چند پارچه است که توصیه نمی شود و دیگری چاپ بنر در عرض های بسیار بزرگ است. لازم به ذکر است که بعدی که محدودیت ایجاد می کند، عرض بنر است اما طول بنر در هر ابعاد دلخواهی امکان پذیر است. بزرگترین اندازه برای چاپ بنر در دستگاه های امروزی عرض 5 متر است. که برای بنر های غول پیکر مورد استفاده قرار گرفته و چاپ را به صورت یک پارچه در ابعاد بزرگ قابل استفاده می کند.

 

مزایای استفاده از چاپگر های wide

دستگاه چاپ بنر ها در ابعاد بسیار بزرگ، چاپگرهای wide  نامیده می شود که تنها برخی از تابلوسازی ها به آن مجهز هستند. با استفاده از این دستگاه ها می توان تابلو های تبلیغاتی بسیار بزرگ را نیز پوشش داد. بدون استفاده از چاپگر های wide باید طرح ها را در چندین بنر مختلف چاپ کرده و سپس با استفاده از دوخت، چسب، کلیپس و .. آن ها را بهم متصل کرد که بدیهی است زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از چاپ در چند قطعه نواقص بسیاری را به همراه خواهد داشت، از جمله ناهماهنگی قطعه های مختلف با یکدیگر، آسیب پذیری بالا در نقاط اتصال و … تنها بخشی از مشکلات استفاده از روش چند پارچه است.

علاوه بر این هزینه ها نیز چند برابر بوده زیرا دوخت و چسباندن قطعات به یکدیگر هزینه های جدا در بر دارد. با این وجود امکان هدر رفت هزینه ها بسیار بالاتر از استفاده از روش یک پارچه است. زیرا ممکن است کار تمیز در نیامده و یا محل های اتصال که از آسیب پذیری بالایی برخوردار هستند، پوسیده شوند.

چاپ بنر عرض در 5
کاربرد بنر ها

بنر ها هم مانند تابلو تبلیغاتی ها ابزاری برای اطلاع رسانی و تبلیغات پیام های تجاری شما هستند، اما از آن ها بیشتر در مواردی که اطلاع رسانی در زمان محدودی در نظر گرفته شده باشد استفاده می شود. از جمله کاربرد بنر ها می توان به استفاده از آن ها در نمایشگاه ها، رویداد ها، تخفیف های فصلی و … اشاره کرد. بنر ها قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهند. کیفیت و اندازه ی بنر ها، در تاثیر آن ها بر مخاطب اهمیت ویژه ای دارد، علاوه بر این طراحی آن نیز بسیار مهم است.

تفاوت بنرها با پلکسی

پلکسی ها، نوع پیشرفته تری از بنرها هستند، تنها بنر ها با پلکسی ها، قابلیت عبور نور پلکسی است. بنابراین بنرها را نمی توان نور پردازی کرد، مگر اینکه از طریق ال ای دی از روبرو به آن نور تاباند. در هر صورت باید در نظر بگیرید که استفاده از بنر ها تنها به عنوان تبلیغات موقت امکان پذیر است.

دستگاه چاپ بنر در عرض 5
تابلو نامور

مجموعه تابلو نامور با تولید تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی اولین تصویر از برند شما در ذهن مشتریان بهترین باشد. از آنجا که بسیاری از افراد بر اساس تابلو های تبلیغاتی و تابلو مغازه شما، از مشاغل شما بازدید می کنند، تابلوهای ساخت تابلو نامور با جذابیت دوچندان خود به شما کمک می کنند تا بذر را برای فروش در آینده خود در ذهن مخاطبینتان بکارید.

تابلو تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو های تبلیغاتی داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند یک تبلیغات مداوم در تجارت شما هستند، زیرا این کار به صورت 24 ساعته در روز و 365 روز در سال مداوم صورت می گیرد. تیم حرفه ای مجموعه تابلو نامور به شما در ایجاد تابلو لایت باکس با کیفیت بالا کمک می کند. علاوه بر تابلو های تبلیغاتی، چاپ بنر ها در عرض های بزرگ نیز از دیگر خدمات مجموعه ما می باشد. مشاورین ما با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی و  رقبایتان باعث می شوند تا از آن ها متمایز شوید و بهترین برنامه استراتژیک برای ساخت تابلو های تبلیغاتی و چاپ بنر های تبلیغاتی را از مواد مناسب و با کیفیت بر اساس موقعیت مکانی ، مشتریان و اهداف خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام نمایید.

پیمایش به بالا