۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

کاربرد لایت باکس در مراکز خرید چگونه است؟

کاربرد لایت باکس در مراکز خرید به چند دسته مختلف تقسیم می شود. لایت باکس یک تابلو تبلیغاتی برای تبلیغ انواع کالاها و مشاغل است. در تبلیغات و برند سازی نیز یک وسیله مؤثر و سودمند شناخته می شود. در تابلو سازی چگونگی طراحی و ساخت این تابلو، از بخش های مهم این حوزه به شمار می رود.

در صنعت تابلوسازی، تنوع زیادی در جنس تابلو وجود دارد، اما لایت باکس ها تابلوهایی هستند که به جهت ساختار متفاوتی که دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. یکی ازفضاهایی که نصب تابلو لایت باکس در آن کاربردی است، مراکز خرید و فروشگاه ها هستند.

نصب تابلو در فضای سرپوشیده

به غیر از لایت باکس هایی که در تابلو مغازه استفاده می شوند، مابقی لایت باکس ها کاربردهای بسیار زیادی در امور تبلیغاتی دارند. از طرفی عملکرد این تابلو در تابلوسازی به گونه ای است که، نصب آن در فضای سرپوشیده، مناسب تر بوده و تأثیر بهتری در جذب مشتری خواهد داشت.

با نصب لایت باکس در مرکز خرید، تابلو مدت زمان بیشتری سالم می ماند. از طرفی دیگر به دلیل ترددهای روزانه ای که در مراکز خرید صورت می گیرد تبلیغات در چنین مکانی بازدهی بیشتری دارد.

کاربرد لایت باکس در مراکز خرید

نقش جعبه نورانی در تابلوسازی

طراحی و ساخت تابلو لایت باکس در تابلو سازی، از آن یک جعبه نورانی به وجود می آورد. استفاده از نورپردازی در ساخت لایت باکس، باعث شده تا خیلی از افراد مایل باشند تا برای تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه خود از این تابلو استفاده کند. نور خوبی که در طول روز و شب به صورت یکنواخت در این تابلو وجود دارد، باعث جذب مشتری در تمامی ساعات شبانه روز خواهد شد.

علاوه بر این با گذشت زمان و تغییر و تحول در تابلو سازی، نقش انواع تابلوهای نورانی در این صنعت، پررنگ تر از قبل شده است. امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای تبلیغات محصولات و خدمات خود هزینه های گزافی را پرداخت می کنند، از این رو تابلو لایت باکس نقش تأثیرگذاری در بازار تبلیغات دارد.

علل حضور مستمر در فضای خرید

دلایل زیادی برای نصب تابلو لایت باکس و حضور آن در مراکز خرید و فروشگاه ها وجود دارد. اصلی ترین علت، این است که تبلیغات از هر نوع آن در مراکز خرید، بازدهی بسیار زیادی دارد. مردم با هدف خرید قدم به فروشگاه ها و پاساژهای بزرگ می گذارند.

تبلیغات در چنین فضایی حتماً درصد بالایی از مردم را به خرید محصول تبلیغ شده، تشویق خواهد کرد. به علاوه این، افرادی که به مراکز خرید می آیند ذهن و روحیه آماده تری برای خرید هر نوع کالایی را دارند، پس در چنین شرایطی نصب تابلو تبلیغاتی در این فضا سودمند تر است.

دوام و کارایی بهتر

یکی دیگر از علت های نصب این تابلو در مراکز خرید، طول عمر بیشتر و کارایی بهتر آن است. در چنین فضایی هر نوعی تبلیغی که صورت بگیرد برای مردم جذاب خواهد بود و به سرعت با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. این تبلیغات، فقط به تبلیغ یک محصول یا کالای جدید محدود نمی شود.

همچنین نصب تابلو لایت باکس در مرکز خرید عملکرد بهتری دارد. این گونه فضاها پذیرای مردم، از تمامی سنین هستند، از این رو تنوع تبلیغات نیز بیشتر شده و می توان انواع اقسام تبلیغ، متناسب با سنین مختلف را در این مکان، بر روی لایت باکس ها به نمایش درآورد.

کاربرد لایت باکس در مراکز خرید

اهمیت کیفیت طراحی و ساخت در تبلیغات

یک نکته مهم درباره حضور تابلو لایت باکس در مراکز خرید، میزان کیفیت طراحی و ساخت تابلو است. یک لایت باکس ارزان و بی کیفیت اصلاً انتخاب هوشمندانه ای نخواهد بود. این کار نه تنها تأثیری در تبلیغات ندارد بلکه ممکن است زیان بار نیز باشد.

نوع طراحی و ایده هایی که برای طرح تابلو در نظر گرفته می شود، همچنین چگونگی ساخت تابلو در تابلو سازی و از همه مهم تر توجه به پخش یکنواخت نور، مباحثی است که در تابلوهای تبلیغاتی مراکز خرید، باید به آن توجه شود.

تبلیغ محصولات یا کسب و کارها؟

تبلیغات، دنیایی وسیع و بی انتها است، که برای تمامی موارد تبلیغاتی راه کارهایی را ارائه می دهد. تابلوهای تبلیغاتی هم یک نمونه از آنها است. از آنجایی که ما لایت باکس را به عنوان یک ابزار ارتباطی می شناسیم، سوالی که مطرح می شود این است که تابلو لایت باکس برای تبلیغ محصولات مناسب تر است یا کسب و کارها؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این تابلو برای هر دو این حوزه ها، وسیله مناسبی است. در واقع این جعبه جادویی پتانسیل این را دارد که انواع طرح هایی که راجع به کالاها و یا کسب و کارهای انجام شده است را به جذاب ترین شکل ممکن برای مردم به نمایش دربیاورد.

انواع تبلیغات در مرکز خرید

در تابلوهای لایت باکسی که در یک مرکز خرید بزرگ به نمایش در می آید، می توان دنیای متفاوتی را به مردم معرفی کرد. این تبلیغ می تواند شامل، تبلیغ یک کسب و کار تازه تأسیس شده و نوپا باشد و یا یک محصول جدید و کالای تازه به بازار آمده.

تبلیغ یک استارتاپ، فروشگاه اینترنتی، انواع برند مغازه های خوراک و پوشاک، تبلیغات مربوط به کودکان و نوجوانان و حتی تبلیغ یک یا چند فیلم سینمایی نمونه هایی از نصب تابلو لایت باکس تبلیغاتی در فروشگاه ها و مراکز خرید است.

لایت باکس در مراکز خرید

محل قراگیری تابلو در فروشگاه ها و مرکز خرید ها

محل نصب تابلو لایت باکس در فضاهای سرپوشیده و پر رفت و آمد، از جمله کارهای مهمی است که باید حتماً به صورت تخصصی و هوشمندانه صورت بگیرد. هرچقدر هم که از جذابیت و تأثیرگذاری لایت باکس ها صحبت کرده باشیم، اما اگر محل قرار گیری این تابلو مناسب نباشد، مانند عنصری خنثی خواهد بود.

برای نصب تابلو لایت باکس ابتدا باید نقاط مهم یک مرکز خرید را به خوبی شناسایی کنید. محل هایی که تجمع مردم بیشتر است و رفت و آمد بیشتری در آنجا صورت می گیرد برای نصب تابلو مناسب است. همچنین می توان تابلوها را در ارتفاعی که برای همه افراد قابل مشاهده باشد، نصب کرد.

ورودی ها

یکی دیگر مکان هایی که برای نصب تابلو مناسب است، ورودی مراکز خرید می باشد. درب ورودی در چنین مکانی، جز فضاهایی است که هرچه بر سردر یا اطراف آن نصب شود به سرعت جلب توجه می کند و چشم مخاطب ناخودآگاه به سمت نور و رنگ تابلو تغییر حرکت می دهد.

به علاوه مردم وقتی وارد مراکز خرید می شوند به علت حس کنجکاوری در لحظه ورود، چشمشان در فضای اطراف به حرکت در می آید. در چنین موقعیتی هر گونه شیء جذابی باعث می شود تا بی آنکه خودشان بخواهند، نگاهشان به سمت تابلو کشیده شود.

لایت باکس آلومینیومی در پاساژها و فروشگاه ها

تابلو لایت باکس آلومینیومی یکی از نمونه تابلوهایی است که در فضاهای سرپوشیده خیلی استفاده می شود. هر کدام از لایت باکس ها برای یک قسمت از فضای مراکز خرید مناسب می باشند. لایت باکس آلومینیومی به جهت نوع ساخت آن بهتر است که به دیوار نصب شود.

کاربرد لایت باکس در مراکز خرید

در ورودی مراکز خرید و یا قسمت هایی که مردم برای خرید یا استراحت توقف می کنند، محل مناسبی برای نصب این تابلو است. همچنین گاهی در مراکزی که ستون های عریضی دارند هم، این تابلو نصب می شود. علاوه بر استفاده تبلیغاتی، نصب این تابلو، فضای مراکز خرید را مفرح و روحیه بخش می کند.

کاربرد لایت باکس فریم لس

تابلوهای لایت باکس فریم لس معمولاً در ابعاد بزرگتری در مراکز خرید نصب می شوند. در اغلب مجتمع های تفریحی و پاساژها، فضای فوردکورت برای سفارش و سرو غذا تعبیه می شود. نصب منو انواع برندهای مواد غذایی و رستوران ها یک روش مرسوم برای استفاده از تابلو لایت باکس فریم لس است.

همچنین نصب تابلو به صورت آویز از ارتفاع بلند یکی دیگر از شیوه های استفاده از آن می باشد. در برخی از مراکز خرید در صورتی که دیوار بزرگ و مناسبی برای نمایش تابلو وجود داشته باشید، لایت باکس های فریم لس در ابعاد بزرگ به صورت ایستاده بر روی زمین نصب می شود.

لایت باکس ایستاده و فضای مناسب آن

تابلو لایت باکس ایستاده تابلویی است که، در بسیاری از فضاهای خرید و فروشگاه ها دیده می شود. از این تابلو بیشتر در داخل فروشگاه هایی که در یک مرکز خرید قرار دارند بهره می برند. عمدتاً تبلیغات مهمی که از چهره های مشهور استفاده شده است بر روی تابلو لایت باکس ایستاده نصب می شود.

در ورودی مغازه های داخل پاساژ، گوشه و کنار فروشگاه ها و همینطور در نقاط مرکزی تجمع مردم می توان از این تابلو استفاده کرد. لایت باکس ایستاده بیشتر برای تبلیغات برندهای پوشاک، مورد استفاده قرار می گیرد.

نقش لایت باکس دو طرفه در مراکز خرید

دیدگاهی که از تابلو لایت باکس دو طرفه در خیابان ها داریم در مراکز خرید سرپوشیده کمی متفاوت تر نمایان می شود. در این مکان برخی از تابلوهای دوطرفه با رویکرد تابلو مغازه، برسردر مغازه های داخل مرکز خرید نصب می شوند و به نوعی اهرم کمکی جذب مشتری به حساب می آیند.

اما برخی دیگر از لایت باکس های دوطرفه ماهیت لایت باکس ایستاده را به خود گرفته و در نقاط مختلفی از پاساژ، با هدف تبلیغ برند و برندسازی استفاده می شوند. به طور کلی تمامی لایت باکس ها متناسب با ویژگی‌های خود در مرکز خرید، مورد استفاده قرار می گیرند، اما باید در انتخاب انواع آن، عاقلانه رفتار کرد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: