۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

تابلو فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله تابلوهای خلاقانه و زیبایی  است که در سطح شهر وجود دارد. این تابلوها اگرچه ماهیت تجاری دارند، اما نمی توان از هنر و تأثیر آن بر روی تابلو مغازه لوازم بهداشتی غافل شد. نکته مهم این که تعداد بسیار زیادی از مغازه های آرایشی در سطح شهر موجود هستند  که تکرار در طراحی و ساخت تابلوو مغازه آن ها می تواند اثرات منفی بر روی جذب مشتری داشته باشد.

تابلو لوازم بهداشتی، مباحث مختلفی را شامل می شود. چرا که این گونه مغازه ها محصولات متنوعی برای عرضه به مشتریان خود دارند. اگرچه به نظر می رسد که عمده مشتریان این فروشگاه ها خانم ها  باشند، اما آمارها نشان می دهد که در سال های اخیر آقایان نیز مشتری لوازم بهداشتی شده اند.

تابلو لوازم بهداشتی

نقش پررنگ زیبایی در جهان

زیبایی و بهداشت فردی، جز موضوعات مهم و پربحث در جهان امروز است. به طوری که اکثر گروه های سنی خانم ها و آقایان درگیر این گونه مباحث هستند. از این رو به منظور رسیدن به زیبایی، هزینه های بسیاری را صرف می کنند که خود نشان دهنده این است که فروشگاه های آرایشی بهداشتی، مشتریان بسیاری نسبت به سایر مشاغل دارند.

بنابراین بیشترین تمرکز افراد این حوزه در جذب مشتری است و از هر گونه ابزاری که آن ها را به مقصود خود می رسانند بهره می برند. تابلو مغازه یکی از وسیله های تبلیغاتی است که هرگز نمی توان از اثرگذاری آن چشم پوشید.

بررسی تابلو سازی بهداشتی و آرایشی

تابلو آرایشی بهداشتی در تابلوسازی، یک کار کاملاً تخصصی است. شناخت صحیح از بازار لوازم بهداشتی و ابزارهای آرایشی و همچنین آگاهی از مشتریان و رفتار آن ها باعث می شود تا، تابلویی مناسب در تابلو سازی ساخته شود.

بررسی نشانه ها و المان های تجاری مربوط به حوزه بهداشت، استفاده از شعارهای تبلیغاتی مناسب برای جذب مخاطب، انتخاب روش درست طراحی و ساخت تابلو در صنعت تابلوسازی، همگی از کارهایی است که باید در این بخش مورد توجه بوده و رعایت شود. از این رو اگر قصد سفارش چنین تابلوهایی را دارید حتماً از افراد متخصص باید کمک بگیرید.

بررسی طراحی در صنعت تابلوسازی

بی شک مهم ترین بخش تابلو سازی، طرح تابلو آرایشی بهداشتی است. این کار مستلزم این می باشد که بررسی دقیقی از بازار هدف این کار صورت گیرد و با روحیات مخاطبان لوازم آرایشی آشنا شد. طراحی یک تابلو از سخت ترین پروسه های کار تابلو سازی است که می بایست دقیق و نکته بینانه به آن نگاه کرد.

انتخاب سبک طراحی، اولین بخشی است که باید به آن توجه کرد. بهترین کار در طراحی فروشگاه آرایشی این است که یک سبک جدید ابداع شود. طراحی یک لوگو خاص، استفاده از فونت های هنرمندانه و همین طور انتخاب صحیح رنگ بسیار مهم است.

تابلو لوازم بهداشتی

بررسی تابلوهای برندهای آرایشی بهداشتی

همان طور که می دانید، برندهای معروف و جهانی در حوزه لوازم آرایشی وجود دارد که محصولات آنان در سراسر جهان توزیع می شود و در تمامی کشورها این محصولات طرفداران بسیاری دارند. این برندها در اکثر کشورها شعبه دارند. برای تابلو مغازه نیز طراحی مشخصی را در نظر می گیرند که از همان قالب برای تمامی فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شود.

بررسی طراحی این گونه تابلوها کمک بزرگی به ساخت تابلو برای مغازه و فروشگاه آرایشی  می کند. توجه به نوع طراحی این مدل تابلوها، نحوه انتخاب رنگ، طراحی فونت تابلو و دیگر مشخصه ها،ب باعث می شود تا یک کار منحصر به فرد و خلاقانه ایجاد کرد.

نحوه انتخاب تابلوهای آرایشی

برای تابلو مغازه آرایشی بهداشتی محدودیتی در انتخاب تابلو و جنس آن وجود ندارد. مشکلی که در دیگر بخش های تابلو سازی با آن روبرو هستیم. به طور مثال برای طراحی تابلو بانک چند مورد مشخص وجود دارد، در صورتی که در تابلو فروشگاه بهداشتی و آرایشی با این موضوع روبرو نیستید.

با توجه به این تفاسیر نکته مهم این است که تابلویی را انتخاب کنید که با فضای مغازه و یا فروشگاه ها شما سازگار باشد. از طرفی باید تابلویی ساخت که از نظر مردم جذاب باشد، در غیر این صورت نمی تواند بر ذهن مردم اثر بگذارد.

تابلو چلنیوم در فروشگاه های آرایشی بهداشتی 

تابلو چلنیوم مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه است. به طور کلی مغازه ها و فروشگاه ها دو دسته اند. برخی از آنان در داخل پاساژ هستند و برخی دیگر نیز در اطراف خیابان های شهر ساخته شده اند. با توجه به محل قرارگیری مغازه روند ساخت تابلو و انتخاب جنس آن هم تغییر می کند.

تابلو چلنیوم برای هر دو دسته مناسب است. هم در فضاهای بسته و هم در فضای باز می توان از چلنیوم برای ساخت تابلو استفاده کرد. در ابتدای ورود این تابلو به بازار، این تابلو به شکل های سنتی و ساده تری ساخته می شد، اما امروزه تنوع بسیاری در ورق های مورد استفاده برای این کار به وجود آمده است. به طوری که شاهد ساخت تابلوهای چلنیوم زیبا هستیم.

تابلو لایت باکس و نقش مهم آن

لایت باکس یک تابلو تجاری قدرتمند است که از آن در تمامی حوزه های بازرگانی و تجاری می توان استفاده کرد. صنعت لوازم آرایشی نیز شامل این مورد می گردد. لایت باکس تابلویی است که در انواع طرح ها و شکل های مختلف ساخته می شود و می توان در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها استفاده کرد.

تابلو لوازم بهداشتی

قدرت نور در تابلو لایت باکس از آن یک وسیله تبلیغاتی تأثیر گذار ساخته است. در بسیاری از تابلوهای برند نیز از لایت باکس استفاده می کنند. اگرچه مغازه هایی که داخل پاساژ هستند همواره از نور کافی برخوردارند، اما تابلو نورانی لایت باکس نیز جلوه مغازه را افزایش می دهد.

لایت باکس دو طرفه

تابلو لایت باکس دو طرفه برای مغازه های آرایشی مانند یک شناسنامه می ماند. نحوه ساخت و نصب آن باعث شده تا توجه مردم به این تابلو جلب شود. بر خلاف اکثر تابلوها که به صورت افقی نصب می شوند، این تابلو به شکل عمودی بر دیوار نصب می گردد. همچنین شکل آن از قانون خاصی پیروی نمی کند و به اشکال سفارشی برای برند شما قابل ساخت است.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس از جمله تابلو های تبلیغاتی در حوزه بهداشت و لوازم آرایشی است. در داخل فروشگاه های محصولات بهداشتی، جز بهترین ابزارها می باشد که از آن برای تبلیغ محصولات جدید استفاده می کنند. این تابلوها هم به صورت ایستاده ساخته می شوند و هم می توان بر روی دیوار و یا یک تکیه گاه مناسب نصب کرد.

استفاده از تابلو لایت باکس فریم لس کمک بسیار زیادی به جذب مشتری و افزایش فروش می کند. در صورتی که توجه مردم به تبلیغات این گونه ابزارها جذب شود، تمایل بیشتری برای خرید پیدا می کنند.

لایت باکس آلومینیومی

از دیگر تابلوهای لایت باکس موجود در تابلوسازی، لایت باکس آلومینیومی است. این تابلو مشابه لایت باکس فریم لس است با این تفاوت که در ساخت آن قاب آلومینیومی استفاده می شود، که برای مخاطب کاملاً مشهود است. از دیگر ابزارهای تبلیغاتی موثر برای لوازم بهداشتی لایت باکس آلومینیومی است. هم در فروشگاه ها و هم در مراکز مرتبط با این موضوع می توان از آن استفاده کرد.

تابلو لوازم بهداشتی

تابلو های حروف برجسته

تابلو حروف برجسته از دیگر مواردی است که برای تابلو فروشگاه آرایشی بهداشتی می توان از آن استفاده کرد. از طرفی این تابلو وسیله محبوب بسیاری از برندهای معروف جهانی است. اگر به فروشگاه های معروفی که در مراکز تجاری هستند نگاهی بیاندازید، حتماً متوجه می شوید که حروف برجسته به وفور استفاده شده است.

اکثر افرادی که به طراحی فونت تابلو توجه بیشتری دارند و تمرکز خود را در طراحی این قسمت از تابلو می گذارند، عمدتاً از تابلو حروف برجسته استفاده می کنند. ورق های طلایی رنگ از کاربردی ترین رنگ ها برای تابلو لوازم آرایشی است.

بررسی تابلو های کامپوزیت

همان طور که می دانید هر تابلو به یک زمینه برای نصب نیاز دارد. اگرچه بعضی از افراد ترجیح می دهند که تابلو چلنیوم، لایت باکس یا حروف برجسته به صورت اختصاصی بر روی دیوار نصب شود. با این حال استفاده از تابلو کامپوزیت یک روش مرسوم برای ساخت تابلو مغازه و تابلو فروشگاه است.

همچنین کامپوزیت یک متریال مدرن در صنعت ساخت تابلو می باشد. در فروشگاه های لوازم بهداشتی نیز رقابت سنگینی برای طراحی فضای مدرن برای این کار وجود دارد. پس تابلو کامپوزیت یک انتخاب مناسب برای مغازه های مذکور است.

آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی در حوزه بهداشتی

نکته بسیار مهمی که در بخش تابلو فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی باید بدانید این است که تبلیغات، حضور پر رنگی در این صنعت دارد. با توجه به این موضوع نیز تابلو تبلیغاتی و طراحی و ساخت آن خود به خود دارای اهمیت می شود. هر محصول جدیدی که به بازار می آید برای افزایش فروش باید از وسیله های تبلیغاتی برای معرفی به مشتری استفاده کند.

تابلو تبلیغاتی عنصری است که در بسیاری از مراکز شلوغ و پر رفت و آمد نصب می شود. بهره مندی از این وسیله حتماً در فروش محصولات اثر مثبت می گذارد. هرچه طراحی تابلو تبلیغاتی خاص تر و عامه پسند تر باشد به همان اندازه محصول برای مردم شناخته تر شده و فروش آن نیز بیشتر خواهد شد.

در همین راستا تابلوهای لایت باکس گزینه مناسبی هستند. از جمله موثرترین آن ها لایت باکس های فریم لس و لایت باکس ایستاده است. بررسی های میدانی نشان می دهد که این دو تابلو برای مردم جذاب تر هستند  و نا خودآگاه توجه مخاطب را به خود جلب می کنند. از این رو اگر به دنبال تبلیغ یک محصول آرایشی هستید، حتماً از این تابلو در محل های مناسب استفاده کنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: