۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سازنده انواع تابلو تبلیغاتی

با ما بهتر دیده شوید

محصولات یا خدمات

خدمات تابلوسازی نامور

تابلو سازی نامور با بهره گیری از پرسنل مجرب و با تجربه خدمات زیر را ارائه میدهد.

طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی تابلو تبلیغاتی از اولین و اصلی ترین اقدامات در ساخت تابلو تبلیغاتی است. این زیبایی طرح تابلو است که قادر به ماندگار نمودن آن در ذهن مخاطب می باشد.

تابلو مغازه

تابلو مغازه یکی از اولی ترین مراحل برای انجام تبلیغات مغازه ها می باشد. تابلوهایی که برای فروشگاه ها ساخته می شوند برای آن است که بتوانند به معرفی مختصری از خدمت داخل مغازه شما بپردازند.

تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی که اصولا همه آن را با نام بیلبرد میشناسد، یکی از مناسب ترین محل ها برای درج آگهی ها و اعلانات میباشد. تابلو تبلیغاتی را میتوان از رایج ترین روش های تبلیغاتی نیز دانست.

تابلو طبقاتی

تابلوهای طبقاتی بهترین نوع تکریم ارباب‌ رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعین میباشد که خود باعث اتلاف وقت کمتر و بازدهی بیشتر آن سازمان و یا شرکت می‌شود.

چاپ بنر عرض 5

وقتی قرار است بنرها بسار بزرگ چاپ شده و در معرض دید باشند. کیفیت چاپ، جوهرها و پارچه سطح چاپی حائز اهمیت است. چرا که کوچک ترین ایراد و خطایی، بسیار بزرگ دیده خواهد شد.

سرویس و نگهداری تابلو

نصب و تحویل تابلو مشتری آغاز خدمات ما در تابلوسازی نامور میباشد. ما همواره در کنار شما خواهیم بود تا در صورت نیاز خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه دهیم.

محصولات تابلوسازی نامور

تابلوسازی نامور با ارئه انواع محصولات با کیفیت به شرح ذیل آماده خدمات رسانی میباشد.

تابلو سازی

تابلو حروف برجسته

تابلو سازی

تابلو لایت باکس پرچمی

optimized-xkx3

تابلو لایت باکس فریم لس

تابلو سازی

تابلو لایت باکس ایستاده

optimized-ames

تابلو لایت باکس آلومینیوم

تابلو سازی

تابلو چلنیوم

تابلو سازی

تابلو ترموود

تابلوسازی

تابلو کامپوزیت

تابلوسازی

تابلو فلکسی

مراحل انجام پروژه در تابلو سازی نامور

در تابلوسازی نامور مراحل اجرای پروژه از یک استاندارد تعیین شده پیروی میکند.

مدیریت پروژه در تابلو سازی نامور

شرحی از مراحل انجام کار در تابلوسازی نامور از طراحی و ساخت تا نصب را به اختصار حضورتان عرض میکنیم. تابلو سازی نامور با سالها تجربه و تخصص توانسته است طرحی از سیستمهای اتوماسیون را اجرا کند تا مشتریان بتوانند با اتکا به این سیستم همواره از مراحل کار و پیشرفت پروژه مطلع باشند. به عنوان مثال، اینترنت و رسانه های موجود این فرصت را فراهم ساخته تا بتوانیم سریعآ با مشتریان ارتباط برقرار کنیم و با ارسال عکسها و گزارش مشتریان را  از چگونگی انجام کار مطلع سازیم.

مشاوره و بازدید حضوری

ما میتوانیم با مشاوره و بازدید به درکی بهتر از نیازهای شغلی شما دست یابیم. باعث افتخار ما خواهد بود که شما را در محل نصب و اجرای پروژه ملاقات کنیم.

طراحی اختصاصی

پس از مشاوره و کسب اطلاعات لازم تیم گرافیست ما دست بکار میشوند تا طرحی مناسب نیازمندی شغلی شما ایجاد و برای تائید حضورتان ارسال شود.

ساخت تابلو

تکنسین های خلاق ما با بهره گرفتن از تجهیزات بروز و با استفاده از انواع مواد مرغوب، طرح تایید شده را تولید خواهند نمود.

نصب تابلو

پس از ساخته شدن تابلو برای تعیین زمان مناسب جهت نصب با شما تماس خواهیم گرفت. به شما قول میدهیم که با توجه به محل نصب تابلو و محافظت از سطحی که تابلو برروی آن نصب میشود، تابلو را در بهترین نقطه دیداری نصب نماییم.

سرویس و نگهداری

به مرور زمان بهترین تابلوها هم نیاز به رسیدگی و مرمت خواهند داشت. کادر فنی ماهر ما همیشه برای ارائه این نوع از خدمات آماده هستند.

تابلو سازی

تابلو سازی یکی از حرفه هایی است که از دیر باز مورد توجه قرار گرفته و با پیشرفت تکنولوژی گرچه از شکل سابق خود فاصله گرفته اما اهمیت خود را از دست نداده است. با ظهور تبلیغات در رسانه های اجتماعی و سایر تکنیک های دیجیتال، برخی ممکن است فکر کنند که تبلیغات در فضای باز توسط تابلو تبلیغاتی دیگر کارآمد نیست. اما این تصور غلط عمدتاً بی اساس است. در حقیقت، با اوج گرفتن عصر دیجیتال، بازاریابی از طریق بیلبورد ها ممکن است امروزه بیشتر مرتبط و موثر باشد.تابلوسازی ها با توسعه ی تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات خود مانند، انواع تابلوهای تبلیغاتی نورپردازی شده، تابلو های مغازه، تابلو های طبقاتی، صفحه نمایش های دیجیتال، تصاویر 3 بعدی یا ساختارهای مختلف و … مفهوم بیلبورد و چرایی کارکرد آن را پر رنگ تر از گذشته نمایان کرده اند. آنچه بارز است این است که شرکت ها باید تابلو های تبلیغاتی را به عنوان یک روش اصلی تبلیغات و یک اصل برای کلیه صنایع در نظر بگیرند.

اهمیت تابلوسازی

اهمیت تابلو سازی و انتخاب یک مجموعه ی حرفه ای و قابل اعتماد بر هیچ کسی پوشیده نیست زیرا تابلوهای تبیلغاتی شما فروشنده های بی صدایی هستند که به جذب مشتری منجر می شوند. اثر بخشی تابلوهای تبلیغاتی برای ده ها سال است که اثبات شده است زیرا به هر حال مخاطبین شما به آن نگاه می کنند و تحت تاثیر آن ها قرار می گیرند.  با توجه به دلایلی که در باب اهمیت بیلبورد های تبلیغاتی گفته شد می توان پیش بینی کرد که ساخت این نوع تابلوهای تبلیغاتی تا چه اندازه برای برند شما، موضوعی مهم و اساسی است. انتخاب یک تابلوسازی حرفه ای که با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا به ساخت تابلو تبلیغاتی هایی، تابلو های طبقاتی و یا تابلو های مغازه و … مورد نیاز شما بپردازد می تواند انقلاب بزرگی در تبلیغات شما پدیدار کند.

برخی از مشتریان ما

اولویت اصلی ما در تابلو سازی نامور رضایت مشتریان است.

کارشناسان ما جهت مشاوره منتظر صدای گرم شما عزیزان هستند

تماس با ما

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: