۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

کدام تابلوسازی را انتخاب کنیم؟

چرا انتخاب تابلوسازی اهمیت دارد؟

همه ما برای خرید و انتخاب دچار مشکلاتی هستیم و اکثر این مشکلات ناشی از عدم شناخت و عدم اطمینان کافی به فروشنده است. خرید تابلو هم از این قاعده مستثنی نیست. به هنگام سفارش تابلوهای تبلیغاتی مواردی مثل تحویل به موقع تابلو، دریافت تابلوی باکیفیت و… دغدغه اکثر خریداران می باشد. این موضوع مخصوصا امروزه که اکثر فروشنده ها به دنبال سودآوری بیشتر برای خود هستند، موجب حساسیت بیشتر خریداران برای انتخاب تابلوسازی شده است.

در هر صورت برای این مشکل هم چاره ای وجود دارد. مشتریان می توانند با بررسی و تحقیق اصولی، فروشندگان منصف و مطمئن را پیدا کنند.

برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی در درجه اول باید کیفیت تابلو را در نظر گرفت. یک تابلو هر چقدر از نظر زیبایی خاص و جذاب بوده اما در محیط نصب شده دوام کافی را نداشته باشد، ارزش چندانی هم نخواهد داشت. در ادامه مواردی را ذکر می کنیم که به شما در انتخاب تابلوساز ماهر و البته معتبر، کمک می کند.


چرا انتخاب تابلوسازی اهمیت دارد؟

زمانی که قصد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید، قطعاً با چالش‌ هایی مواجه می شوید. مواردی مثل عدم شناخت دقیق متریال، شناخت تابلوسازهای معتبر و افرادی که تابلوی سفارش داده شما را به موقع تحویل بدهند، در نظر گرفتن استانداردهای روز برای ساخت تابلو و… اهمیت پیدا می کنند.

البته موضوعاتی هم وجود دارد که شاید مشتری به هنگام سفارش تابلو اصلا به آن ها فکر نکرده باشد. اینکه طرح تابلوی تبلیغاتی تکراری نباشد، اهمیت دارد اما متاسفانه برخی از تابلوسازان با دزدیدن تصاویر پروژه های مجموعه های برند و استفاده از آن ها به عنوان نمونه کار خود سعی در فریب مشتریان دارند. این موضوع ضربه بزرگی به مشتری وارد می‌ کند. بنابراین مهم است که طرح انتخابی شما منحصر به فرد و خاص باشد. در چنین شرایطی می‌ توانید امیدوار باشید که استفاده از تابلوی تبلیغاتی بتواند کسب و کار شما را در مدت زمان کوتاهی، رونق ببخشد.

بنابراین مشاهده می کنید که انتخاب تابلوساز است اهمیت زیادی دارد و اگر برای پیدا کردن تابلوساز ماهر و باتجربه زمان نسسبتا زیادی هم صرف کنید، ارزش خواهد داشت. چرا که شما با تحویل کالا، یک محصول باکیفیت خواهید داشت که مطابق با سلیقه و انتخاب شماست و البته از هیچ نمونه دیگری هم کپی برداری نشده است. چنین تابلوی تبلیغاتی به راحتی می ‌تواند مشتریان زیادی برای شما، جذب کند.

در خیلی از مواقع کپی بودن طرح های تبلیغاتی باعث مشکلاتی مثل شکایت صاحب اثر و درخواست حذف تصاویر می شود. با کمبود وقت در دنیای پیچیده امروزی، هیچکس تمایلی ندارد وارد این چرخه نامطلوب شود. بنابراین به هر تابلوسازی که مراجعه می کنید، باید از این بابت حتماً اطمینان کافی داشته باشید. تابلوسازانی که تجربه چند ساله در عرصه طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی دارند، هرگز برند و اعتبار خود را با چنین اعمالی زیر سوال نمی ‌برند.

اما چطور می توانید به یک تابلوساز اعتماد کنید؟ روش های متعددی وجود دارد که می ‌توانید به واسطه آن ها، تابلوساز مورد اعتماد خود را بیابید. شما می ‌توانید به کارگاه های تابلوسازی مراجعه کرده و از نزدیک تصاویر و نمونه کارهای ساخته شده را مشاهده کنید.

وجود تجهیزات پیشرفته در یک کارگاه تابلوسازی نشان از حرفه ای بودن دارد و هیچ تابلوساز ماهری با اعمال نادرست به بهانه سودآوری بیشتر، کیفیت کار خود را کاهش نمی دهد.

زمانی که به تابلوسازی مراجعه می کنید؛ می توانید از نزدیک با طراحان مجموعه صحبت کرده و روی داشتن یک طرح خاص، منحصر به فرد و خلاقانه، تاکید کنید. قطعاً تابلوسازی که سابقه درخشانی در این زمینه داشته باشد، مطابق میل مشتری رفتار کرده و در تمامی مراحل ساخت تابلو، مشتری را شرکت می دهد.

اما یک مورد مهم دیگر که شما می ‌توانید به واسطه آن به تابلوسازی اعتماد کنید، وجود ضمانت نامه و گارانتی برای تابلوهای ساخته شده است. قطعاً تابلوسازی که با مشتری صادق نبوده و قصد فریب دادن آن را داشته باشد، محصولات ساخته شده خود را ضمانت نمی کند. چرا که از عواقب این کار می ترسد.

تابلوساز حرفه ای و مورد اعتماد بدون هیچ بیمی از آینده تولیدات خود را ضمانت کرده و این اطمینان را به مشتری می دهد که مشکلات احتمالی در آینده را برطرف کند.

وجود ضمانت نامه برای تابلوهای تبلیغاتی یک الزام به نظر می ‌رسد، چرا که مشتریان تصور می‌ کنند تابلوی مذکور سال ها بدون هیچ گونه تغییری، باقی می ماند. البته که برای تمامی تابلوها، اینطور نیست. خیلی از تابلوهای تبلیغاتی ممکن است تا یک سال یا دوسال پس از نصب؛ دچار مشکلاتی مثل خرابی قطعات الکترونیکی مربوط به نورپردازی، زنگ زدگی حروف برجسته و… شوند. هر کدام از این مشکلات ایجاد شود، از جذابیت و زیبایی تابلو کم می کند.

پس تا اینجای کار متوجه شدید که برای انتخاب تابلوساز باید به سوابق کاری، وجود ضمانت نامه، مجهز بودن کارگاه و مواردی از این قبیل، توجه داشته باشید. البته در جلسه مشاوره و گفتگو با تابلوساز، تا حد زیادی ابهامات موجود در ذهن مشتری برطرف خواهد شد.

موارد مهم در انتخاب تابلوسازی

موارد مهم در انتخاب تابلوساز

زمانی که قصد سفارش تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید؛ با دو چالش اساسی رو به رو هستید. یکی انتخاب نوع تابلو و دیگری انتخاب تابلوساز. نوع تابلو را می ‌توان بر اساس مشاهدات و همچنین دیدن نمونه کارهای مختلف، انتخاب کرد. البته راهنمایی کارشناسان تابلوساز هم در این مورد، چاره ‌ساز است.

فارغ از متریال باکیفیتی که برای ساخت تابلوها استفاده می شود؛ دانش و تخصص تابلوساز هم نقش موثری در کیفیت نهایی تابلو دارد. بر این اساس، پیشنهاد می ‌کنیم حتما کار ساخت تابلو تبلیغاتی خود را به تابلوسازان باتجربه و حرفه ای، بسپارید.

تابلوسازی که همراه با تابلوهای ساخته شده ضمانت نامه معتبر به مشتری ارائه می ‌کند، این اطمینان را به خریدار می دهد که تابلوی مورد نظر با بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، ساخته شده است.

به طور کلی در انتخاب تابلوساز باید به چه موارد توجه کرد؟

بررسی سابقه فعالیت

تابلوسازان تا زمانی که وارد کار عملی نشوند و تابلوهای مختلف را طراحی و تولید نکنند؛ نمی ‌توانند در این حوزه، متخصص شوند. به همین دلیل است که سابقه کاری جزء مهمترین مواردی است که هنگام انتخاب تابلوساز باید به آن توجه داشت. تابلوسازی که سابقه فعالیت مثبتی داشته باشد، قابل اعتماد است. در واقع رزومه کاری موفق یک تابلوساز باعث می شود مشتری راحت تر اعتماد کرده و کار ساخت تابلوی خود را به او بسپارد.

نمونه کارهای موفق

مهارت تابلوساز را می ‌توان از نمونه کارهای موفقی که در حال حاضر وجود دارد، برآورد کرد. برای اطمینان بیشتر از تابلوساز بخواهید نمونه کارهای ساخته شده را به شما، نشان دهد. در این صورت با انواع تابلوهای تبلیغاتی آشنا شده و می ‌توانید در مورد انتخاب تابلوساز، بهتر تصمیم گیری کنید.

وجود کارگاه تابلوسازی

متاسفانه در فضای مجازی افراد سودجویی هم هستند که در جهت جذب مشتری از تصاویر مربوط به تابلوسازی های دیگر، استفاده می کنند. در این شرایط شما باید با هوشیاری که دارید؛ در صورت برخورد با چنین اشخاصی حتما از آن ها نام و آدرس کارگاه را درخواست کنید. در صورت وجود کارگاه، حتماً باید به آنجا مراجعه کرده و از نزدیک با فرآیند ساخت تابلوهای تبلیغاتی، آشنا شوید.

دانش و تجربه تابلوساز

تابلوسازی که سابقه فعالیت بالایی داشته باشد؛ قطعاً تجربه کافی را در زمینه ساخت تابلو، خواهد داشت. اما تجربه تنهایی برای ساخت تابلو کافی نیست. در کنار تجربه، باید تخصص و دانش هم وجود داشته باشد. یک تابلوساز ماهر نسبت به انتخاب متریال اولیه اطلاعات کافی داشته و سعی می کند تمامی اجزای تابلو را جوری در کنار هم قرار دهد که در نهایت یک تابلوی زیبا، جذاب و منحصر به فرد، تولید شود.

تابلوساز همچنین با توجه به اطلاعاتی که در زمینه ساخت تابلو دارد؛ می تواند تشخیص دهد که برای هر کسب و کاری چه نوع تابلوی تبلیغاتی مناسب تر است و بازدهی بهتری برای آن کسب و کار دارد.

وجود طراحان ایده پرداز

طراحی یک تابلوی تبلیغاتی بدون وجود گرافیست ها و طراحان ماهر، امکان ندارد. بنابراین برای اینکه یک طرح خلاقانه با ایده ای نو داشته باشید؛ حتما باید به تابلوسازی هایی رجوع کنید که طراحان باتجربه و خلاقی در تیم تخصصی خود، دارند. طراح یک مجموعه می تواند با توجه به عوامل مختلفی مثل نوع کسب و کار، رنگ سازمانی مورد نیاز و… بهترین طرح ممکن را با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، طراحی کند.

تنوع تولیدات

یکی دیگر از خصوصیات مراکز برتر تابلوسازی این است که محصولات متنوعی را تولید می کنند. تولید محصولات متنوع نیاز به دانش و تخصص گسترده ‌ای دارد و معمولاً تمامی مراکز از عهده انجام این کار، برنمی آیند. مراکزی که تنوع زیادی در محصولات خود دارند، معمولاً در هر لحظه به دنبال یادگیری و نوآوری هستند. بنابراین چنین مراکزی طیف بیشتری از رضایت مشتریان را خواهند داشت.

پس اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای برای سفارش تابلو تبلیغاتی هستید؛ سعی کنید به مراکزی مراجعه کنید که انواع تابلوها مثل تابلوهای فلزی، پلاستیکی، چوبی و… را با مدل های مختلف، تولید می کنند.

دانش و تجربه تابلوسازی

کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب

این یک واقعیت است که تمامی مشتریان قادر نیستند تابلوهای گران قیمت و خاص را سفارش دهند. خیلی از مشتریان به دنبال دریافت خدمات مناسب، با کیفیت مطلوب و البته قیمت مناسب هستند. بنابراین یک تابلوساز حرفه ‌ای باید گزینه های مناسب را برای تمامی مشتریان در نظر بگیرد و بتواند این خدمات را ارائه کند.

البته موضوع قیمت در تابلوسازی به عوامل مختلفی مثل نوع تابلوی درخواستی، متریال به کار رفته در ساخت آن، نوع طراحی و… بستگی دارد. در هر صورت یک تابلوساز قابل اعتماد و ماهر می تواند بر اساس بودجه مشتری، تابلوهای مناسبی را به او پیشنهاد دهد. قطعاً مشتریان از بابت اینکه دقیقاً متناسب با بودجه‌شان، تابلو سفارش داده اند، راضی خواهند بود.

امکان سفارش تابلو به صورت آنلاین

در گذشته تابلوسازی ها تنها به صورت حضوری فعالیت می کردند. به این صورت که شما برای سفارش تابلو مجبور بودید مسافتی را طی کنید تا به تابلوسازی مورد نظر برسید و تابلوی درخواستی خود را سفارش دهید. اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت و فضای مجازی؛ تقریباً اکثر افراد تمایل دارند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، سفارشات خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. همانطور که می بینید، آنلاین شاپ ها و وب سایت های فروش اینترنتی مثل دیجی کالا، رونق زیادی پیدا کرده اند و هر ماه سود بسیار زیادی از فروش اینترنتی، دریافت می کنند.

در هر صورت امکان سفارش آنلاین برای برخی از تابلوسازی ها هم فراهم شده است. بنابراین اگر شما قصد دارید به یک تابلوسازی معتبر در شهری بزرگ مثل تهران سفارش بدهید؛ می توانید به جای مراجعه حضوری از طریق وب سایت تابلوسازی، سفارش خود را ثبت کنید. خوشبختانه امکان مشاوره رایگان برای تمامی مشتریان، فراهم شده است. شما می توانید به صورت تلفنی نیز با کارشناسان تابلوساز در مورد انتخاب نوع تابلو، هزینه تمام شده برای ساخت و… به صورت شفاف، مکالمه داشته باشید.

لازم به ذکر است که در تابلوسازی نامور هیچ نگرانی از بابت سفارش به صورت اینترنتی و آنلاین برای شما مشتریان عزیز، وجود ندارد. چرا که تمامی مراحل ساخت تابلو با روش مراجعه حضوری یکسان بوده و هیچ تفاوتی در سفارش های آنلاین، لحاظ نمی شود.

امکان دریافت مشاوره

یک تابلوسازی معتبر حتماً امکان ارائه مشاوره را برای مشتریان خود، فراهم می ‌کند. همانطور که در متن مقاله اشاره کردیم؛ شما قبل از اینکه تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید، می توانید با کارشناسان تابلوساز در مورد انتخاب متریال، انتخاب طرح و… مشاوره داشته باشید.

قطعاً کارشناسان تابلوساز با توجه به تجربه کاری چند ساله ای که در این زمینه دارند؛ می توانند به خوبی شما را بر اساس بودجه و همچنین بر اساس نوع کسب و کاری که دارید، به خوبی راهنمایی کنند. چرا که می دانند کدام تابلو برای کدام کسب و کار مناسب تر بوده و بازخورد بهتری در آینده، خواهد داشت.

در حقیقت انتخاب کورکورانه و به دور از مشاوره و بررسی می‌ تواند نتایج ناخوشایندی برایتان داشته باشد. چرا که هر کسب و کار و فعالیتی با توجه به مخاطبینی که دارد، می بایست از تابلوی مناسب خود استفاده کند. به عنوان مثال، کسب و کارهایی که تنها مخاطبین آن ها خانم هستند؛ تابلویی متفاوت از دیگر کسب و کارها، خواهد داشت.

بنابراین در تعیین نوع تابلو حتماً باید جامعه هدف و مخاطبین خود را هم در نظر بگیرید. البته مشاوران و کارشناسان تمامی موارد را با جزئیات، به اطلاع شما مشتریان می رسانند.

 

خدمات پس از فروش

فرایند ساخت یک تابلو زمانی به پایان می رسد که تابلوی ساخته شده همراه با گارانتی و ضمانت نامه معتبر به مشتری، تحویل داده شود. ارائه تابلوی تبلیغاتی بدون ضمانت نامه چندان مورد اعتماد نیست. چرا که تابلوساز در شرایطی که تابلو دچار آسیب و خرابی شود؛ هیچ گونه تضمینی برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده، ندارد.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شما مجبور به تعویض تابلو خواهید شد و این موضوع برای شما از نظر اقتصادی، گران تمام می شود. پس آینده نگر باشید و حتما این مورد را به هنگام انتخاب تابلوساز، مد نظر قرار دهید. خوشبختانه تابلوسازی نامور برای تمامی تابلوهای ساخته شده ضمانت نامه معتبر به مشتری، ارائه می کند که این موضوع نشان از کیفیت خدمات و همچنین مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت تابلو دارد.

خدمات پس از فروش تابلوسازی

 

در نظر گرفتن مصرف انرژی

متاسفانه خیلی از تابلوسازی ها بدون در نظر گرفتن مصرف برق؛ برای اعمال نورپردازی اقدام به استفاده از قطعات الکترونیکی پرمصرف می کنند‌. ممکن است مشتری در وهله اول به این موضوع توجه چندانی نداشته باشد ولی قطعاً در درازمدت متوجه می شود که کم مصرف بودن روشنایی یک تابلوی تبلیغاتی، تا چه اندازه می ‌تواند برای او صرفه اقتصادی به دنبال داشته باشد.

تابلوسازی نامور برای ایجاد نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی از لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده می کند. مزیتی که این لامپ ها دارند این است که هم کم مصرف بوده و هم طول عمر بالایی دارند و به سرعت دچار خرابی نمی شوند.

 

سفارش تابلوی تبلیغاتی

با مواردی که در این مقاله ذکر کردیم؛ حتما متوجه شده اید که علاوه بر ظاهر یک تابلو، باید به موارد پنهانی آن هم توجه داشته باشید. تابلویی که سفارش می دهید قرار است مدت زمان طولانی برای شما کار تبلیغات را انجام دهد. پس بهتر است حساسیت کافی را در انتخاب تابلوساز به خرج دهید تا مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه بیشتر، نشوید.

تابلوسازی نامور با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی، می تواند به شما در داشتن یک تابلوی خلاقانه، منحصر به فرد، باکیفیت و زیبا، کمک کند.

تیم تخصصی نامور از کارشناسان تابلوسازی و همچنین طراحان خوش‌ذوقی تشکیل شده است که می‌ توانند متناسب با نیاز شما و همچنین جامعه هدفی که دارید، بهترین و مناسب ترین تابلو را پیشنهاد دهند.

شما می‌ توانید به تابلو سازی نامور به صورت حضوری مراجعه کرده و از نزدیک از نمونه کارهای ساخته شده، دیدن فرمایید. البته اگر محدودیت مکانی دارید، نگران نباشید. چرا که می توانید کار سفارش تابلوی تبلیغاتی را به صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین، انجام دهید.

برای این کار کافیست از طریق وب سایت نامور با کارشناسان تابلوساز تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی های لازم؛ نسبت به سفارش تابلوی تبلیغاتی مناسب، اقدام کنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: