۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

خدمات تابلوسازی حرفه ای

تابلوسازی حرفه ای

تابلو به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغات از دیرباز مورد توجه بوده است. در واقع هنوز هم پس از گذشت دهه های بسیار زیاد؛ همچنان انجام تبلیغات با استفاده از تابلو، بازار پررونقی دارد. اگر شما هم در مورد میزان تاثیرگذاری بسیار بالایی که تابلوهای تبلیغاتی دارند تحقیق کنید، قطعاً مجاب می شوید برای رونق گرفتن کسب و کارتان نسبت به سفارش یک تابلوی تبلیغاتی، اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم خدمات تابلوسازی حرفه ای را بررسی کنیم تا بتوانیم به هنگام نیاز، با دید بازتری کار سفارش تابلو را انجام دهیم.

 

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی حرفه ای روی فروش کالا و خدمات

تابلوهای تبلیغاتی حافظه بصری مخاطبین را هدف قرار داده و باعث می ‌شوند یک نام تجاری، برند تبلیغاتی و یک کالای خاص، به راحتی در ذهن مخاطب آن هم برای مدت زمان طولانی ماندگار شود. هر چقدر بتوانید در حیطه تبلیغات از یک تابلوی جذاب تر برای این کار استفاده کنید، شاهد تاثیرگذاری بیشتری خواهید بود.

تابلوهایی که سر درب مغازه و فروشگاه نصب می شوند؛ به راحتی می توانند کسب و کار شما را به دیگران، معرفی کنند. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در صورتی می توانید از تاثیر حداکثری تابلوها بهره ‌مند شوید که اصول مربوط به طراحی و ساخت آن را به خوبی رعایت کرده باشید. در واقع این اصول به شما کمک می کند تا بتوانید بازدهی بالایی را از نصب تابلوی تبلیغاتی، بگیرید.

 

اصول مهم در طراحی و ساخت تابلوهای حرفه ای تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید یک محصول باکیفیت را در اختیار مشتری قرار دهید؛ باید قواعد و اصول خاصی را رعایت کنید. به عنوان مثال، کیفیت مواد اولیه در ساخت یک بیسکوییت، نوع بسته بندی، ترکیب رنگ استفاده شده برای بسته بندی و… همگی در میزان فروش آن، موثر هستند.

تابلوهای تبلیغاتی هم دقیقا به همین منوال هستند. برای اینکه یک تابلوی تاثیرگذار و جذاب در حیطه تبلیغات داشته باشید؛ باید حتماً اصول مهم را در طراحی و ساخت آن، رعایت کنید. برخی از این اصول عبارتند از:

اصول مهم در طراحی و ساخت تابلوهای حرفه ای تبلیغاتی

1. طراحی خلاقانه

تقریبا می توان گفت طراحی مهمترین اصل و به نوعی اولین گام برای ساخت یک تابلوی تبلیغاتی است. طرحی که انتخاب می شود هم باید ایده آل و مناسب بوده و هم به اندازه کافی برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

به هیچ عنوان نباید طراحی تابلو شلوغ و آشفته به نظر برسد. همچنین باید مفهوم کلی را طی مدت زمان کوتاهی به مخاطب، منتقل کند. زیرا مخاطب فرصتی برای مکث کردن و خواندن نوشته های روی تابلو ندارد. پس بهتر است از حداقل کلمات و جملات برای این کار، استفاده شود.

اگر تصاویر روی تابلو به درستی انتخاب شود و از المان ها و آیکون های مرتبط با نوع کسب و کار استفاده شده باشد، به سرعت می توان حق مطلب را در مورد تبلیغ یک محصول، ادا کرد.

2. کیفیت مواد اولیه

شاید زیبایی اولیه یک تابلو بتواند شما را نسبت به انتخاب آن وسوسه کند اما این اشتباه را نکنید و تا زمانی که نسبت به کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلو اطمینان کافی پیدا نکرده اید، تابلوی مذکور را سفارش ندهید.

برخی از تابلوها زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و می توانند دکوراسیون بیرونی و درونی محیط کار، فروشگاه، مغازه و هر جای دیگر را زیباتر سازند. بنابراین کیفیت و زیبایی دو اصل مهم برای تابلوهای تبلیغاتی می باشد که باید در کنار هم قرار داشته باشند.

اگر کیفیت مواد اولیه مصرفی در ساخت تابلو را در نظر نگیرید؛ چه اتفاقی می افتد؟! واضح است، دیر یا زود شاهد خرابی تابلو خواهید بود. در چنین شرایطی چاره‌ ای جز تعمیر و یا تعویض تابلو، نخواهید داشت. بنابراین هرگز گول ظاهر فریبنده و زیبایی بیش از اندازه یک محصول را نخورید.

تابلوی سفارشی شما قرار است زیر برف و باران قرار بگیرد و یا حتی ممکن است برخی روزها آفتابی سوزان را تجربه کند. یک تابلوی باکیفیت با هر شرایطی سازگار است و به سرعت دچار آسیب و خرابی، نمی گردد.

3. انتخاب ترکیب رنگ

ترکیب رنگ استفاده شده برای ساخت تابلو تا حد زیادی سلیقه ‌ای بوده و البته در شرایطی هم از رنگ های سازمانی، تاثیر می گیرد. توصیه می ‌کنیم در این مورد تماما سلیقه ای رفتار نکنید. چرا که نحوه استفاده از رنگ ها در کنار هم، اصول خاصی دارد. به طور مثال، برخی از رنگ ها تکمیل کننده همدیگر هستند و برخی از رنگ ها کاملا متضاد. چه بسا برخی از طراحان ترجیح می‌ دهند از این تضاد و کنتراست رنگی در طراحی تابلو، بهره گیرند.

بهتر است کار انتخاب ترکیب رنگ را به عهده طراحان باتجربه و ماهر بسپارید تا بتوانید از نتیجه کار، رضایت کافی را داشته باشید.

4. ابعاد مناسب تابلو

تصور نکنید که هر چقدر تابلوی بزرگتری داشته باشید، فروش بیشتری هم خواهید داشت. در واقع آنچه که بیشترین تاثیر را در فروش شما دارد، طرح روی تابلو می باشد. در خیلی از مواقع حتی بنا به پیشنهاد تابلوساز؛ بهتر است تابلو با ابعاد کوچکتری استفاده شود. این موضوع معمولاً با در نظر گرفتن فضای سر درب مغازه و فروشگاه، مطرح می ‌شود.

هرچقدر تابلویی با ابعاد بزرگتر سفارش دهید؛ می بایست هزینه بیشتری برای طراحی و ساخت آن، بپردازید. چرا که متریال مصرفی بیشتری برای پیاده سازی آن، نیاز است.

5. نورپردازی تابلو

یک تابلوی خاموش به هیچ عنوان نمی تواند به هنگام شب برای شما کار تبلیغات و بازاریابی را انجام دهد. زیبایی بیشتر تابلوهای تبلیغاتی به واسطه استفاده از لامپ های مخصوصی است که برای اعمال نورپردازی در تابلو، نصب می گردد. حتی برخی از تابلوها مثل “تابلو لایت باکس” بر پایه نور عمل می کنند و از همین طریق بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند. پس تاثیر مثبت نورپردازی برای تابلوهای تبلیغاتی را هرگز دست کم نگیرید.

در زمینه نورپردازی هم باید به اصول خاصی توجه کرد. به عنوان مثال، کم مصرف بودن لامپ های استفاده شده و همچنین دوام و کیفیت قطعات الکترونیکی به کار رفته در ایجاد نورپردازی، از عوامل مهمی هستند که در درازمدت می توانند برای مشتری صرفه اقتصادی داشته باشند.

6. خدمات پس از فروش

ممکن است تصور کنید با تحویل تابلو و نصب آن سر درب مغازه و یا فروشگاه، رسالت تابلوساز در این امر به پایان رسیده است. البته که این چنین نیست. شما باید حتماً در مورد خدمات پس از فروش هم از تابلوساز ضمانت نامه و گارانتی معتبر درخواست کنید.

وجود ضمانت نامه این اطمینان را به شما می دهد که اگر خرابی احتمالی برای تابلو به وجود آید، کارشناسان تابلوساز می ‌توانند مشکل ایجاد شده را در اسرع وقت، برطرف کنند.

ضمانت نامه جزئی از خدمات تابلوسازی محسوب می ‌شود اما متاسفانه برخی از تابلوسازان این کار را جزء وظایف و خدمات خود نمی دانند. بنابراین برای سفارش تابلو حتماً به سراغ تابلوسازانی بروید که خدمات پس از فروش خوبی به مشتری، ارائه می کنند.

تفاوت یک تابلو ساز حرفه ای در چیست؟

تفاوت یک تابلو ساز حرفه ای در چیست؟

موارد زیادی وجود دارد که می تواند حرفه ای بودن یک تابلوساز را نشان دهد. زمانی که به یک تابلوسازی مجهز و حرفه ‌ای رجوع می کنید؛ اصلاً اهمیتی ندارد که چه ایده ای در سر دارید. تابلوسازان حرفه ای هر ایده ای را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، برای شما اجرا خواهند کرد.

شما مشتریان عزیز با توجه به انتظاراتی که از تابلوهای تبلیغاتی دارید، می توانید بهترین نوع آن ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید تابلوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود؛ می توانید به سراغ تابلوهای فلکسی و لایت باکس بروید. این تابلوها روند ساخت طولانی و زمانبری ندارند.

برخی از مشتریان اولویت خود را روی مقاومت تابلو در برابر شرایط جوی قرار می دهند. برخی دیگر هزینه ساخت پایین را برای شناخت یک تابلوساز حرفه ای، معیار قرار می دهند. در هر صورت مشتری هر انتظاری که از تابلوساز داشته باشد؛ تنها در صورتی برآورده می شود که به یک تابلوساز حرفه ای و باسابقه، رجوع کرده باشد.

علاوه براین، موارد دیگری هم برای شناخت تابلوساز حرفه‌ ای، وجود دارد. به عنوان مثال، تابلوسازی که یک کارگاه بسیار مجهز دارد؛ از نظر مشتریان می تواند بسیار حرفه‌ ای به نظر برسد. البته در واقعیت هم به همین صورت است. یک کارگاه مجهز می تواند هر نوع تابلو را در هر ابعادی که مشتری سفارش می دهد، طراحی و تولید کند. بنابراین ابزار مناسب در کنار تجربه و خلاقیت است که می تواند یک کارگاه تابلوسازی را جزء بهترین ها، قرار دهد.

 

نه تنها تابلوسازان بلکه هر کسب و کار دیگری اگر تمرکز خود را روی جلب رضایت مشتری قرار دهد، دیر یا زود در بین افراد به جایگاه نسبتاً خوبی دست می یابد. یک تابلوساز باید به درستی نیاز مشتری را تشخیص داده و بهترین خروجی ممکن را به او بدهد. همچنین باید به تمام اصول بازاریابی، تبلیغات و طراحی گرافیکی خلاقانه، مسلط باشد. اینکه تابلوساز بتواند با کمترین هزینه بهترین خروجی را ارائه دهد، بسیار ارزشمند است. یک مشتری در قبال هزینه ای که برای طراحی و ساخت تابلو می پردازد، انتظاراتی هم دارد.

 

معرفی تعدادی از تابلوهای پرطرفدار از دید مشتریان

در خیلی از موارد مشتریان بدون هیچ پیش زمینه قبلی به تابلوسازی مراجعه و درخواست ساخت تابلوی حرفه ای را دارند تابلو ساز برای اینکه بتواند نیازهای مشتری را به صنعت باید سوالاتی از او داشته باشد به عنوان مثال بهتر است اطلاعاتی در مورد نوع کسب و کار جامعه هدف رنگ مورد علاقه مشتری و… به دست آورد. در هر صورت برخی از مشتریان هیچ توضیحی در این مورد نداشته و تنها به تجربه تابلوساز رجوع می‌کند و آنها این درخواست را دارند که یکی از پرطرفدارترین و بهترین تابلوهای تبلیغاتی راه داشته باشد بنابراین در این قسمت قصد داریم تابلوهایی که معمولاً مورد علاقه اکثر افراد می باشد را مختصراً معرفی کنیم:

معرفی تعدادی از تابلوهای پرطرفدار از دید مشتریان

1. تابلو چلنیوم؛ مدرن و پرطرفدار

در سال‌ های اخیر تابلو چلنیوم به یکی از درخشان ترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی در کشور تبدیل شده است. به طوریکه طرفداران زیادی در حوزه های مختلف دارد. تابلو چلنیوم را می توان به انواع مختلفی، طراحی و تولید کرد. خیلی افراد برای جلب توجه بیشتر مخاطبان خود؛ درخواست ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستالی و یا تابلو چلنیوم دوبل را دارند. چرا که این تابلوها دارای زیبایی و طراحی منحصر به فرد و خاص می باشد.

یک ویژگی خاص تابلوهای چلنیوم، استقامت و دوام بسیار بالای آن در برابر عوامل محیطی متفاوت است. به طوریکه شما خیالتان از بابت این مورد کاملاً راحت می باشد. حتی می توانید تابلو را در مکان هایی که سالانه در معرض بارندگی شدید و یا تابش نور خورشید بالا قرار دارند، نصب کنید. تابلوهای چلنیوم معمولی با یک نورپردازی ساده هم می توانند بسیار چشمگیر باشند. بنابراین وجود این تابلو برای کسب و کارهایی که نیاز به جلب توجه و نگاه مخاطبان دارند، بسیار توصیه می شود.

2. تابلو استیل؛ مقاوم و درخشان

استیل از جمله متریال هایی است که در صنعت ساختمان سازی، موارد استفاده متفاوتی دارد.  کاربردهای زیادی برای تابلو استیل وجود دارد اما اکثرا به عنوان تابلو فروشگاه و مغازه، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اگر به اطراف خود دقت کرده باشید؛ متوجه می شوید که تابلوهای مشاغل لوکس مثل جواهر فروشی ها از جنس استیل طلایی و نقره ای می باشند.

اگرچه برای طراحی و ساخت یک تابلو استیل می بایست هزینه بالاتری بپردازید، اما اگر زیبایی و درخشان بودن تابلو برای شما از درجه اولویت بالاتری برخوردار است؛ حتماً این کار را انجام دهید. چرا که صددرصد بازخورد مثبتی از نصب آن دریافت خواهید کرد.

دقیقا مشابه تابلو چلنیوم، تابلو استیل هم در انواع مختلفی تولید می ‌شود. تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پلاس، تابلو استیل نوراندریک و تابلو استیل ترکیبی ساخته شده از پلکسی گلاس وکیوم، نمونه هایی از این تابلو هستند که هر کدام روند ساخت متفاوتی دارند.

3. تابلو فلزی؛ محکم و بادوام

تابلوهای فلزی را می توان با انواع فلزات مثل مس، برنج، آهن و… طراحی و تولید کرد. ویژگی اصلی تابلوهای فلزی، استحکام و دوام بسیار بالای آن هاست. محدودیتی در تولید این تابلوها وجود ندارد. می توان همانند تابلوهای استیل و چلنیوم حروف را در آن به صورت لبه دار و برجسته، طراحی کرد. به نحوی که پس از اعمال نورپردازی، نمای زیبا و شکیلی را برای شما ایجاد کند.

تنها مشکلی که ممکن است در تابلوهای فلزی ایجاد شود، زنگ زدگی آن هاست. البته اگر تابلو در شرایط خوبی قرار بگیرد، دچار این مشکل نخواهد شد. از آنجاییکه قیمت تابلوهای فلزی به نسبت دیگر تابلوها پایین تر است، برای خیلی از مشتریان می تواند یک ویژگی جذاب طلقی شود. در هر صورت شما می توانید از تابلوهای فلزی سالیان سال، بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنید.

4. تابلو پلکسی؛ جذاب و رنگی

شاید نیمی از تابلوهایی که در اطراف خود مشاهده می کنید، از جنس پلکسی یا همان پلکسی گلاس باشند. چرا که این متریال یکی از بارزترین محصولات تولید شده در صنعت تابلوسازی می باشد. پلکسی گلاس گزینه مناسبی برای اجرای طرح های مختلف مخصوصا لوگوهای تجاری است.

ویژگی مثبت تابلوهای پلکسی، وزن بسیار پایین آن ها می باشد. این وزن پایین نصب آن را بسیار راحت تر کرده است. به نحوی که حتی در صورت نیاز به جابجایی، مشکل خاصی از این بابت نخواهید داشت. تابلوهای پلکسی در انواع مختلفی تولید می ‌شود که شما مشتریان عزیز می توانید مدل های سه تاره ای، الماسی، دوبل و لبه دار را با امکان درج انواع حروف کوچک و بزرگ، سفارش دهید.

قیمت تابلوهای پلکسی گلاس بیشتر بر اساس ضخامت ورق استفاده شده در ساخت آن، تعیین می شود. ورق های پلکسی معمولاً در ابعاد ۱۲۰ در ۱۸۰ در بازار وجود دارند.

5. تابلو کامپوزیت؛ ساده اما زیبا

نحوه طراحی و ساخت تابلوهای کامپوزیت بسیار ساده می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک تابلو با نصب آسان و هزینه مقرون به صرفه هستید؛ توصیه می کنیم حتما آن را در فهرست گزینه های انتخابی خود، قرار دهید. سال های زیادی است که کامپوزیت وارد صنعت تابلوسازی شده است و در همین مدت توانسته است طرفداران زیادی را به خود، جلب کند.

این متریال در رنگ های مختلفی در بازار، وجود دارد. دلایل محبوبیت تابلو کامپوزیت را می توان به وزن کم و آسانی نصب آن، مرتبط دانست. همچنین ظاهر شکیل در عین سادگی، ضد آب و ضد رطوبت بودن، داشتن طول عمر بالا، تنوع بسیار در رنگ بندی، امکان برش لیزری و ساخت طرح های زیبا و سفارشی هم از دیگر مزایای تابلو کامپوزیت می باشد.

به دلیل تنوع رنگ بالایی که این متریال دارد، اکثر فروشگاه ها و مغازه ها برای سفارش و تابلو به سراغ آن می روند.

تابلوسازی حرفه ای نامور

سفارش تابلوی تبلیغاتی در تابلوسازی حرفه ای

در این مقاله تا حد زیادی با اصول و قواعد اصلی برای طراحی و ساخت تابلوی حرفه ای، آشنا شدید. پس فراموش نکنید به هنگام سفارش تابلو حتماً این موارد را با تابلوساز در میان بگذارید. البته اگر به تابلوسازی معتبری رجوع کنید؛ خیالتان از بابت رعایت تمامی این اصول، راحت است. تابلوسازی نامور به عنوان یکی از حرفه ای ترین کارگاه های تابلوسازی؛ این اطمینان را به شما می دهد که تابلوهای سفارشی را با بهترین و باکیفیت ترین متریال و همچنین طراحی خاصو بی نظیر، پیاده سازی کند.

تابلوسازی نامور از نظر تجربه و مهارت سابقه درخشانی دارد. شما می توانید به صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری کار سفارش تابلو را انجام دهید. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: