۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

زمانی که قصد انتخاب یک تابلوی تبلیغاتی را داشته باشید؛ با تنوعی از طرح و رنگ رو به رو می‌ شوید. متریال های مختلفی برای ساخت تابلو وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید، هر کدام را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک تابلوی زیبا و خاص می گردید؛ ما به شما لایت باکس کریستالی را پیشنهاد می دهیم. این تابلو جزء زیباترین نوع لایت باکس ها برای محیط های داخلی می باشد.

اما چرا لایت باکس کریستالی تا این اندازه محبوب شده است؟! نور حاشیه منعکس شده، کیفیت چاپ فوق‌العاده و ضخامت کم از جمله مواردی است که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این لایت باکس تبلیغاتی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با لایت باکس کریستالی بیشتر آشنا شوید.

لایت باکس کریستالی

آشنایی با تابلو لایت باکس کریستالی

در ساخت لایت باکس های کریستالی از پلکسی گلاس با ضخامت تقریبی ۲ میلی متر، استفاده می شود. خوشبختانه لایت باکس کریستالی هم همانند دیگر خانواده لایت باکس ها قابلیت تعویض طرح درون باکس را دارد. بنابراین به راحتی می توانید با یک بار هزینه به دفعات و با طرح های مختلف، از این لایت باکس تبلیغاتی استفاده کنید.

شما می توانید این تابلو را در ابعاد مختلف، سفارش دهید. اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتی متر به عنوان کوچکترین سایز و اندازه ۱۲۰ در ۱۸۰ سانتی متر به عنوان بزرگترین سایز تابلوهای لایت باکس کریستالی می باشد. واضح است که هرچقدر تابلوی ساخته شده ابعاد بزرگتری داشته باشد، قیمت تمام شده آن بالاتر می رود.

البته اگر لایت باکس های کریستالی را با قیمت نسبتاً پایین هم پیدا کردید، تعجب نکنید. چرا که متاسفانه برخی از تابلوسازان برای کاهش قیمت از پلکسی های بی کیفیت و یا پلکسی هایی با ضخامت کمتر، استفاده می کنند. این موضوع باعث می شود نور به صورت یکنواخت روی باکس تابلو، پخش نشود. بنابراین هر چقدر قیمت تمام شده برای تابلو کمتر باشد، قطعاً از کیفیت تابلو کم شده است.

چگونگی نصب لایت باکس کریستالی

لایت باکس های کریستالی را می توان به شیوه های متفاوتی، نصب کرد. اما اکثر افراد ترجیح می دهند آن را به صورت دیواری نصب کنند. روش های دیگر شامل نصب به صورت آویز و نصب به صورت استند ایستاده می باشد.

برای اینکه بتوانید این تابلوی تبلیغاتی جذاب را به صورت آویز نصب کنید، نیاز به یراق آلات نصب آویز دارید. این یراق آلات شامل دو عدد نگهدارنده سقفی و چهار عدد نگهدارنده لایت باکس همراه با دو لوله یا مفتول فلزی می باشد. بهتر است کار نصب تابلوهای لایت باکس را به تابلوسازان باتجربه بسپارید. زیرا این کار نیاز به تجربه و مهارت دارد و در صورتی که نصب به درستی انجام نشود، امکان سقوط تابلو وجود دارد.

برای اینکه یک استند تبلیغاتی داشته باشید؛ می ‌توانید لایت باکس کریستالی را در ابعاد کوچک و به صورت رومیزی، استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید این تابلو را در ابعاد بزرگتر همراه با پایه های آلومینیومی به صورت استند در مکان دلخواه، قرار دهید.

خوشبختانه لایت باکس های کریستالی را می ‌توان روی انواع سطوح مثل چوب، سنگ، دیوار و… به راحتی نصب کرد.

مزایای استفاده از لایت باکس کریستالی چیست؟

زمانی که مشتری برای سفارش تابلوی به تابلوسازی رجوع می کند؛ قطعاً درباره مزایای هر کدام از تابلوها، سوال خواهد کرد. درباره مزایای لایت باکس کریستالی می توانیم به مصرف برق بسیار پایین آن، اشاره کنیم. علاوه بر این، این تابلوها بسیار سبک بوده و قابلیت حمل آسانی دارند.

همانطور که در قسمت های قبل توضیح دادیم؛ چاپ درون لایت باکس را می‌ توانید به راحتی تعویض کنید و این جزء مهمترین و برجسته ترین مزایای لایت باکس ها می باشد.

به طور کلی لایت باکس کریستالی کیفیت بالایی در ساخت و همچنین در چاپ طرح قرار گرفته درون جعبه دارد. علاوه بر این، لایت باکس های کریستالی جزء مقرون به صرفه‌ترین ها می باشد و البته که نصب آسانی هم دارد. تمامی این مزایا در کنار هم باعث شده است که خیلی از افراد در وهله اول به سراغ این تابلوهای جذاب و پرنور بروند.

ناگفته نماند که پخش نور به صورت یکدست و کامل به تمام سطح تصویر وهمچنین طول عمر بالا به دلیل استفاده از لامپ های اس ام دی هم از دیگر ویژگی‌ های مثبت تابلوهای لایت باکس کریستالی می باشد.

لایت باکس کریستالی یک تابلوی مقرون به صرفه

متاسفانه خیلی از مشتریان به هنگام سفارش تابلو اصلاً به مصرف انرژی آن توجه چندانی ندارند. این موضوع شاید در روزهای ابتدایی نصب تابلو برایتان کاملا بی اهمیت باشد، اما به مرور متوجه می شوید که مصرف برق چقدر می تواند روی افزایش و کاهش هزینه های شما، تاثیرگذار باشد.

خوشبختانه لایت باکس های کریستالی مصرف برق بسیار پایینی دارند. چرا که در ساخت این مدل تابلوهای لایت باکس از لامپ های ۱۲ ولتی استفاده شده است. بنابراین این تابلوی تبلیغاتی گزینه مناسبی برای تبلیغ در ساعات زیاد شبانه روز می باشد. با داشتن یک لایت باکس کریستالی هم می‌ توانید دکور مغازه و فروشگاه خود را به واسطه نورانی بودن آن زیباتر کنید و هم روی مصرف برق و انرژی، تسلط داشته باشید.

خوشبختانه تابلوهای لایت باکس کریستالی وزن بسیار پایینی دارند. برای درک بهتر می توانید وزن یک تابلوی متوسط از این نوع را با یک تلویزیون ال ای دی نازک، مقایسه کنید.

کاربرد لایت باکس کریستالی

کاربرد لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی روشنایی خوبی هم در شب و هم در روز، ایجاد می کند. این تابلوها برای مکان های مختلف مثل منوهای رستوران و کافی شاپ، تابلوهای نگارخانه ها، داروخانه ها، نمایشگاه های عکاسی و عکس های آتلیه ای، راهنمای اماکن و تابلوهای تبلیغاتی نمایشگاهی و… بسیار مناسب هستند. هر جا که نیاز به جلب توجه احساس شود، می توانید روی تابلو لایت باکس کریستالی، حساب کنید‌. این تابلوها به واسطه نورانی بودن روی جلب توجه مخاطب، بسیار موفق عمل می کنند.

البته این نکته را هم ذکر کنیم که مورد استفاده این مدل لایت باکس در فضاهای داخلی می باشد و اصلاً برای فضاهای خارجی، گزینه مناسبی محسوب نمی شود. به همین دلیل است که بیشتر در نمایشگاه ها و بخش های داخلی یک مجتمع تجاری، ادارای و یا پزشکی، شاهد انواع لایت باکس ها هستیم.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

در این مقاله با یکی از بهترین نمونه های تابلو لایت باکس یعنی لایت باکس کریستالی، آشنا شدید. البته لایت باکس ها انواع مختلفی دارند که هر کدام می تواند به نوبه خود، جذاب و زیبا باشد. علاوه بر لایت باکس ها؛ می ‌توانید برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی به سراغ تابلوهای کامپوزیت، تابلوهای استیل، تابلوهای چلنیوم، تابلوهای پلکسی گلاس و… بروید. بنابراین دستتان برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، باز است. البته که نوع کسب و کاری که دارید و همچنین جامعه مخاطبینی که قرار است تبلیغ شما را مشاهده کنند هم در انتخاب تابلو، موثر هستند. خیلی از افراد ترجیح می دهند یک تابلوی مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشند. بنابراین بودجه مورد نظر برای سفارش تابلو هم از دیگر موارد تاثیرگذار روی نوع تابلوی تبلیغاتی می باشد.

شما می ‌توانید برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین آگاهی از قیمت انواع تابلو؛ با کارشناسان و مشاوران تابلوساز در تابلوسازی نامور، صحبت کنید. شماره تماس های درج شده در وب سایت، راه ارتباطی شما و کارشناسان می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: