۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

بعید است از کنار یک بستنی فروشی عبور کنید و دلتان نخواهد که به سراغ خرید بستنی و امتحان کردن آن بروید. بستنی و آبمیوه همواره جزء خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار مخصوصاً در فصول گرم سال است. شاید تصور کنید با راه اندازی یک مغازه آبمیوه و بستنی فروشی کارتان تمام شده است اما این طور نیست. چرا که رقابت در این کسب و کار بسیار بالاست و حتی در برخی از نقاط شهر شاهد قرار داشتن چندین مغازه آبمیوه و بستنی فروشی در کنار هم هستیم. معمولاً چنین مغازه هایی در مکان های های پررفت و آمد تاسیس می شوند‌. مهمترین چیزی که می تواند یک مغازه آبمیوه و بستنی فروشی را از سایر مغازه های مشابه متمایز کند؛ وجود یک تابلوی نسبتا بزرگ و البته مدرن و باکیفیت است. در ادامه قصد داریم ویژگی های این تابلو را بررسی کنیم.

تابلو آبمیوه و بستنی فروشی

اهمیت وجود تابلوی تبلیغاتی برای معرفی

اصلا اهمیتی ندارد که حیطه کاری شما چه چیزی باشد. زمانی که قصد راه اندازی یک فروشگاه و مغازه را داشته باشید؛ حتماً باید به نصب تابلو سردرب آن هم فکر کنید. تابلوی مذکور باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند کسب و کار شما را از رقیبانتان متمایز سازد. روش های مختلفی برای معرفی مغازه وجود دارد اما اگر قصد دارید با پرداخت هزینه ای نسبتاً پایین، یک تبلیغات دائمی داشته باشید؛ توصیه می کنیم حتماً درصدد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و شیک باشید.

تابلو مغازه علاوه بر این که باعث می شود دکوراسیون بیرونی مغازه زیباتر گردد؛ یک نیاز ضروری هم هست. چراکه شما با کمترین هزینه به صورت دائمی می توانید برند و نوع کسب و کار خود را به رهگذران و عابران، معرفی کنید.

معمولاً مغازه های بستنی فروشی به واسطه برند و نامی که روی تابلوی تبلیغاتی خود درج می ‌کنند، مشهور می شوند. چرا که این گونه مغازه ها در سطح شهر متعدد و فراوان هستند و تنها به واسطه وجود یک تابلوی تبلیغاتی است که می توان نام آن‌ها را در ذهن عموم افراد، ماندگار کرد.

حتی ممکن است افرادی برای اولین بار به مغازه شما قدم بگذارند اما به دلیل کیفیتی که در ارائه خدمات داشته اید؛ قصد داشته باشند آن را به افراد دیگر هم معرفی کنند. اینجاست که نیاز به یک تابلوی تبلیغاتی سردرب مغازه و یا فروشگاه بیش از هر چیز دیگری، احساس می‌ شود.

اهمیت وجود تابلوی تبلیغاتی برای معرفی

ایده های جذاب برای سفارش تابلو آبمیوه و بستنی فروشی

خوشبختانه طراحانی که در مجموعه های تابلوسازی مشغول به فعالیت هستند؛ خلاقیت داشته و می توانند متناسب با نیاز شما بهترین طرح تبلیغاتی را برای مغازه آبمیوه و بستنی فروشی، تهیه کنند. در هر صورت ایده های خلاقانه هم وجود دارند که باعث شوند تابلوی شما از همه نظر متمایز شده و یک تابلوی منحصر به فرد جلوه کند. برخی از این ایده ها عبارتند از:

انتخاب نام و یا برند تجاری

انتخاب نام از هر چیزی برای یک مغازه و یا فروشگاه عرضه خوراکی، واجب تر است. چرا که معمولاً یک مغازه با نام درج شده روی تابلوی آن است که به شهرت می رسد. سعی کنید تا حد امکان یک نام کوتاه و آسان انتخاب کنید. نامی که انتخاب می کنید باید بتواند به راحتی در ذهن ها، بماند. علاوه بر این، باید معنای زیبایی داشته و به نوعی با کسب و کار شما، مرتبط باشد.

درج تصاویر تبلیغاتی

توصیه می شود حتما روی تابلوی نصب شده سردرب مغازه و یا فروشگاه تمثیلی از محصولات و یا خدماتی که قرار است ارائه دهید، حک شود. به عنوان مثال می ‌توانید برای مغازه آبمیوه و بستنی فروشی تصاویری از اسکوپ های رنگی بستنی، قرار دهید.

انتخاب بهترین زیر ساز برای تابلو

طرح تابلوی تبلیغاتی به هر شکلی که باشد، می توان با استفاده از حروف برجسته و حجیم سازی؛ آن را روی زیرساز مورد نظر، سوار کرد. انتخاب زیرساز برای رستوران ها و مغازه های بستنی فروشی می بایست کمی متفاوت از تابلوهای دیگر باشد. بهتر است از زیرساز کامپوزیت و یا ترمووود، استفاده کنید. این متریال ها نمای بسیار زیبایی را برای تابلو مغازه آبمیوه و بستنی فروشی، ایجاد می کنند.

پانچی کردن حروف

ایده های متفاوتی وجود دارد تا نمای تابلوی تبلیغاتی شما را چند برابر کند. یکی از این ایده ها استفاده از روش های پانچی و یا رینگی می باشد. پانچ کردن حروف برجسته می تواند زیبایی و جذابیت تابلو را بیشتر کرده و باعث جلب توجه مشتری گردد.

استفاده از تابلوهای ترکیبی

تابلوهای ترکیبی معمولاً با استفاده از متریال های متفاوت ساخته می شوند. چنین تابلوهایی علاوه بر اینکه منحصر به فرد و خاص جلوه می کنند؛ می توانند از نظر زیبایی هم برای مغازه های آبمیوه و بستنی فروشی، مناسب باشند. بسته به نظر طراح مجموعه و همچنین سلیقه و نظر مشتری؛ می توان متریال های مختلف مورد استفاده در صنعت تابلوسازی را با همدیگر ترکیب کرده و یک تابلوی منحصر به فرد و البته زیبا، ایجاد کرد.

ایده های جذاب برای سفارش تابلو آبمیوه و بستنی فروشی

انتخاب بهترین تابلو برای مغازه آبمیوه و بستنی فروشی

انتخاب نوع تابلو کاملا سلیقه ای می باشد اما معمولاً طراحان با توجه به حیطه کاری و همچنین بودجه ای که مشتری برای سفارش تابلو در نظر گرفته است، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد می دهند.

تابلوهای زیر برای مغازه آبمیوه و بستنی فروشی پیشنهاد می گردد:

تابلو استیل

تابلوهای استیل به دلیل درخشندگی و همچنین براقیتی که دارند می ‌توانند برای چنین مغازه‌ هایی مناسب باشند. این تابلوها مخصوصاً زیر نور خورشید جلوه ای بی نظیر و خاص دارند. علاوه بر استیل فلزات دیگری مثل برنج، برنز، آهن و روی هم وجود دارند که می ‌توان با استفاده از آن ها تابلوهای بادوام و زیبایی ساخت.

تابلو چلنیوم

از دید مشتریان تابلوهای چلنیوم زیباترین و برترین تابلوی تبلیغاتی برای فروشگاه ها و مغازه ها هستند. البته تابلوهای چلنیوم انواع متفاوتی دارند که بر اساس سلیقه ای که دارید، می توانید هر کدام را انتخاب کنید. در این بین تابلو چلنیوم ساده، الماسی و ستاره ای، محبوب تر هستند.

تابلو فلکسی

اگر برای سفارش تابلو قصد دارید به سراغ تابلوهای ارزان ‌قیمت بروید؛ به شما تابلو فلکسی را پیشنهاد می کنیم. این تابلو از نوع چاپی بوده و می تواند یک تابلوی مقرون به صرفه، محسوب شود.

تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت را می توان جزء تابلوهای ترکیبی به حساب آورد. این تابلوها جلوه بسیار جذابی داشته و برای مغازه های سرو غذا یا خوراکی، بسیار مناسب هستند. خیلی از افراد برای جذابیت بیشتر علاوه بر استفاده از تابلو کامپوزیت، از این متریال برای نماسازی ساختمان و یا دکوراسیون داخلی مغازه هم استفاده می کنند. معمولاً از کامپوزیت به عنوان زیرساز تابلو استفاده می شود که روی آن می توان از حروف برجسته، استفاده کرد.

تابلو ترمووود

حتما نمونه هایی از این تابلو را دیده اید. تابلو ترمووود با استفاده از نوعی چوب حرارت دیده ساخته می شود. نمای چوبی که این تابلو دارد؛ جلوه کلاسیک و زیبایی را برای مکان کسب شما، فراهم می کند. مخصوصاً اگر فروشگاه و مغازه ای که دارید بزرگ است؛ می ‌توانید علاوه بر تابلو، برای دکوراسیون داخلی و بیرونی مغازه از همین چوب به صورت ترکیبی، استفاده کنید.

انتخاب بهترین تابلو برای مغازه آبمیوه و بستنی فروشی

سفارش تابلو

تابلوسازی نامور تجربه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را دارد. بنابراین می‌ توانید هر نوع تابلوی تبلیغاتی از جمله تابلو آبمیوه و بستنی فروشی که مورد پسندتان واقع شده است، به این تابلوسازی، سفارش دهید. خوشبختانه همراه با تابلو، ضمانت نامه و گارانتی معتبر هم به مشتری ارائه می گردد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: