۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

برای ساخت و ساز نمی توان کاشی و سرامیک را نادیده گرفت. در واقع وجود این مصالح برای ساخت واحدهای مسکونی، آپارتمان ها، باغ ویلا ها، مجتمع های تجاری و هر ساختمان دیگری ضروری است. ممکن است شما هم به فکر تاسیس مغازه برای فروش کاشی و سرامیک باشید. آنچه که در ابتدای این مسیر نیاز دارید؛ یکی سرمایه و دیگری تبلیغات اصولی و صحیح است. در واقع بدون وجود سرمایه نمی توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید. چرا که کاشی ها از لحاظ کیفیت، رنگ و طرح تنوع بسیار بالایی دارند و برای اینکه بتوانید در بین رقبا سودآوری خوبی برای خود داشته باشید؛ می بایست تا حد امکان سلیقه اکثر مشتریان را پوشش دهید. با ما همراه باشید تا بهترین روش های تبلیغات به کمک تابلو مغازه کاشی و سرامیک را به شما، معرفی کنیم.

تابلو مغازه کاشی و سرامیک

بالاترین کیفیت در کنار بهترین قیمت

همانطور که گفتیم؛ رقابت در بین فروشندگان کاشی و سرامیک زیاد است اما شما با درایت و هوشمندی می توانید به راحتی از سایر رقبا، پیشی گیرید. اولین قدم در رسیدن به این هدف داشتن اجناس باکیفیت است. کاشی و سرامیک معمولاً به صورت درجه یک، درجه دو، درجه سه و درجه چهار، تولید می ‌شود. مشخص است که کاشی و سرامیک از نوع درجه یک بالاترین کیفیت و به طبع آن، بالاترین قیمت را دارد.

برای اینکه بتوانید نیاز مشتریان خود را برطرف کنید؛ بهتر است از تمامی انواع کاشی و سرامیک در مغازه خود داشته باشید تا مشتریان بتوانند بر اساس بودجه و نیازی که دارند، هر کدام را انتخاب کنند. البته که در این بین وجود کاشی و سرامیک با کیفیت هم لازم است چرا که خیلی از افراد تنها به دنبال کیفیت بالای جنس خریداری شده هستند. اگر در کنار کیفیت خوب، قیمت مناسبی هم برای اجناس خود در نظر بگیرید؛ مطمئن باشید که در مدت زمان کوتاهی می توانید به درآمد قابل توجهی، دست یابید.

آنچه برای راه اندازی مغازه یا فروشگاه کاشی و سرامیک نیاز دارید

برای این کار به یک مغازه نسبتا بزرگ نیاز دارید، چرا که شما در مغازه و فروشگاه خود می بایست نمونه های زیادی از کاشی و سرامیک را در معرض دید مشتری، قرار دهید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا یک مغازه و یا فروشگاه بزرگ، اجاره کنید. البته اگر قصد ندارید در ابتدا اجناس متنوعی ارائه دهید؛ یک مغازه ۲۰ تا ۳۰ متری هم برای شما، کفایت می ‌کند. برای زیبایی بیشتر مغازه می توانید از هر نمونه سرامیک و کاشی، تعدادی را به صورت تکی به نمایش بگذارید.

کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارد. خیلی از مشتریان برای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه، قدم به مغازه و فروشگاه شما می گذارند. البته که برای نمای ساختمان ها هم در سال ‌های اخیر بیشتر از کاشی و سرامیک استفاده می شود. این مصالح برای زیباسازی حیاط و بالکن هم کارایی زیادی دارند.

اگر در فروشگاه تازه تاسیس خود به اندازه کافی فضا در اختیار دارید؛ توصیه می ‌کنیم محصولات دیگر مثل پارکت، کاغذ دیواری، روشویی و… را هم به محصولات خود، اضافه کنید. در این صورت شانس اینکه با افراد بیشتری ارتباط برقرار کرده و مشتریان بیشتری داشته باشید، افزایش می یابد.

ساخت تابلو مغازه کاشی و سرامیک

بهترین روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری

خوشبختانه روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه تبلیغاتی خود، هر کدام را انتخاب کنید. به این منظور می توانید کار خود را از تبلیغ در شبکه های اجتماعی و یا تبلیغ در سایت های پربازدید، شروع کنید. حتی می توانید به سراغ تبلیغات چاپی بروید. هر کدام از روش های تبلیغاتی می ‌توانند تاثیر خوبی در جذب مشتری داشته باشند اما اگر در ابتدای مسیر شناخته شدن هستید؛ ما به شما استفاده از تابلو را پیشنهاد می کنیم.

برای راه اندازی فروشگاه و یا مغازه، وجود یک تابلوی تبلیغاتی نصب شده سر درب آن می تواند تاثیر بسیار خوبی در شناخته شدن و معروفیت آن فروشگاه، داشته باشد. البته از آنجایی که محصولات موجود در فروشگاه شما به نوعی با ساختمان و دکوراسیون ساختمان در ارتباط است؛ بد نیست روی دکوراسیون بیرونی مغازه هم به خوبی، کار کنید. وجود یک تابلوی جذاب، زیبا و منحصر به فرد می تواند در ایجاد یک دکوراسیون زیبا برای فضای بیرونی مغازه یا فروشگاه شما، کمک کننده باشد.

بهترین تابلوی تبلیغاتی برای فروشگاه کاشی و سرامیک

تابلوی تبلیغاتی یک ابزار مهم جهت تبلیغات مداوم است که کار تبلیغات را به صورت دائمی و بدون صرف هیچ گونه هزینه اضافی برای شما، انجام می دهد. هر چقدر شما بتوانید در عرصه فعالیت خود مشهورتر شوید؛ مشتریان بیشتری به سمت شما می آیند و در نتیجه می توانید کسب درآمد بیشتری، داشته باشید. از آنجایی که تابلوی تبلیغاتی قرار است کار تبلیغات را تا مدت های زیادی برای شما انجام دهد؛ بهتر است از همان ابتدا نوع مدرن و باکیفیت آن را سفارش دهید.

برخی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه کاشی و سرامیک، عبارتند از:

تابلوهای فلزی

اگر به دنبال کیفیت و دوام تابلو هستید؛ انتخاب تابلوهای فلزی معقولانه است. چرا که مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی ‌دارند. تابلوهای فلزی می‌ توانند از جنس های مختلفی مثل روی، مس، برنج، آهن، استیل و برنز باشند. در این میان تابلوهای استیل نسبت به دیگر تابلوهای فلزی پرفروش‌ تر بوده و حتی بدون نورپردازی هم می توانند یک تابلوی جذاب برای معرفی کسب و کار شما باشند.

تابلو مغازه سرامیک و کاشی

تابلو کامپوزیت

کامپوزیت ورق بسیار سبکی است که بیشترین کاربرد را در تابلوسازی و اجرای نمای ساختمان دارد. اگر نمای بیرونی فروشگاه و مغازه شما با این ورق پوشانده شده است؛ بد نیست برای طراحی تابلو هم از همین متریال، استفاده کنید. این موضوع باعث ایجاد جلوه جذاب و زیبایی برای مکان تجاری شما، می گردد.

تابلو ترمووود

از آنجایی که متریال های ساختمانی به نوعی با طبیعت در ارتباط هستند؛ استفاده از چوب ترمووود به عنوان زیرساز تابلو می تواند نقش مهمی در زیباسازی دکوراسیون داخلی و بیرونی فروشگاه شما، داشته باشد. ترمووود یک چوب حرارت دیده مقاوم است که در برابر باد و باران و همچنین تابش نور خورشید، مقاومت خوبی دارد.

تابلو یونولیتی

این تابلو جزء تابلوهای نمایشگاهی برای معرفی کاشی و سرامیک محسوب می شود. بنابراین اگر قصد شرکت در نمایشگاه های بین المللی را دارید؛ تابلو یونولیتی ارزان ترین، شیک ترین و سریع ترین تابلو برای استفاده است. تابلو یونولیتی بیشتر برای مکان های سرپوشیده و داخلی، سفارش داده می شود. برای ساخت این تابلو از یونولیت فشرده استفاده می شود.

تابلو چلنیوم

نقش پررنگ تابلوهای چلنیوم را به هیچ عنوان نمی ‌توان در صنعت تابلوسازی، نادیده گرفت. این تابلو از جذاب ترین و به روزترین تابلوهای تبلیغاتی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. چلنیوم مقاومت کافی را داشته و در رنگ ‌های مختلفی در بازار، وجود دارد.

سفارش تابلو مغازه کاشی و سرامیک

امیدواریم از راهنمایی های موجود در این مقاله برای راه اندازی یک کسب و کار پرسود استفاده کرده باشید. در صورتی که قصد دارید یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا سفارش دهید؛ پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، رجوع کنید. تابلوسازی نامور سال‌ هاست کار طراحی و ساخت تابلوها را انجام داده و می تواند متناسب با نیاز و نوع کسب و کار شما، بهترین و مناسب ترین تابلو را پیشنهاد دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: