۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

کاشت ناخن این روزها به یکی از پردرآمدترین شغل ها، تبدیل شده است. به صورتی که در اکثر سالن های آرایشی؛ خدمات مربوط به ناخن هم به مشتریان، ارائه می گردد. معمولا خانم ها به زیبایی ناخن ها اهمیت زیادی می دهند و تمایل دارند ناخن هایی بلند، لاک زده و بدون هیچ‌ گونه شکستگی، داشته باشند. البته که وجود چنین ناخن هایی در زیبایی و جلوه دست های یک خانم تاثیر زیادی دارد. از همین رو ممکن است شما هم به دنبال این تخصص رفته و به صورت کاملاً حرفه ای آن را دنبال کرده باشید. پس از اینکه در این کار مهارت کافی را پیدا کردید؛ لازم است مکانی برای ارائه خدمات خود اجاره کرده و یا برای انجام کاشت ناخن بخشی از یک سالن زیبایی را در اختیار بگیرید.

در هر صورت اگر بخواهید یک مکان مجزا برای خود داشته باشید؛ لازم است تا تبلیغات اصولی و خوبی برای جذب مشتری، انجام دهید. همانطور که می دانید، رقابت در این زمینه بسیار زیاد است اما نگران نباشید. شما با راهکارهای ذکر شده در این مقاله به راحتی می ‌توانید در این حرفه به درآمدی مطلوب برسید.

تابلو جهت مرکز کاشت ناخن

ورود به دنیای ناخن

برای اینکه به صورت حرفه ای بتوانید کار کاشت ناخن را انجام دهید؛ لازم است که آموزش ‌های تخصصی مثل مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن مصنوعی، آناتومی دست و پا و… را پشت سر بگذارید. اگر بخواهید یک سالن تخصصی برای کاشت ناخن راه ‌اندازی کنید؛ نیاز به یک مکان نسبتاً بزرگ دارید. البته اگر مشتریان زیادی در ابتدای کار ندارید؛ اجاره یک مکان نسبتا کوچک هم کفایت می کند.

پس از آن نوبت به تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز برای کاشت ناخن می ‌رسد. بهتر است لوازم مورد نیاز را از بهترین برندها و باکیفیت ترین آن ها، تهیه کنید. همچنین بهتر است تا جای ممکن بهداشت کار را رعایت کنید. در این صورت مشتریان بیشتری جذب سالن شما، خواهند شد. تجهیزاتی که برای این کار نیاز دارید؛ شامل میز و صندلی، سوهان ناخن، لاک ناخن، خشک کن و لاک پاک کن، بافر، قیچی، مرطوب کننده، حوله، جدا کننده انگشت، دستگاه یووی، ژلیش، ناخن گیر، حوله کاغذی، صابون و… می شوند.

البته در کنار این وسایل تخصصی به لوازم دیگری هم برای زیباسازی محیط سالن آرایشی خود، نیازمند هستید. گلدان ‌های طبیعی و مصنوعی، تابلوهای تزئینی جذاب از مدلینگ ها، تهویه هوا، وسایل پذیرایی، صندلی ‌های انتظار مشتریان و… از جمله مواردی هستند که برای تاسیس یک سالن آرایشی برای کاشت ناخن، نیاز دارید.

فراموش نکنید که برای تاسیس یک سالن مرتبط با آرایشگری نیاز به کسب مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران دارید.

به طور کلی حرفه ای بودن در کاشت ناخن و نحوه ارتباط و برخورد با مشتریان و استفاده از مواد باکیفیت برای طراحی و کاشت ناخن از مواردی است که باعث مراجعه مجدد مشتریان به سالن شما می شود.

ورود به دنیای ناخن

یکی ازمواردی که در جذب مشتری و درآمد بیشتر شما به عنوان یک ناخن کار تاثیر زیادی دارد؛ دکوراسیون بیرونی سالن کاشت ناخن است. به همین منظور توصیه می شود حتما روی نمای بیرونی و زیباسازی فضای بیرونی سالن هم کار کنید. به این منظور می توانید از تبلیغات جذاب استفاده کنید. وجود تابلوی تبلیغاتی برای معرفی مرکز کاشت ناخن در آرایشگاه، یکی از موارد مهم در این زمینه است. می توانید برای زیبایی بیشتر دکوراسیون بیرونی از ورق های کامپوزیت، سنگ آنتیک، چوب ترمووود و… استفاده کنید. تمامی این متریال ها می توانند نمای بسیار زیبایی به فضای بیرونی کار شما ببخشند.

تبلیغات موثر برای مرکز کاشت ناخن

همانطور که گفتیم، تعداد رقبا در زمینه کاشت ناخن در سالن های آرایشگری بسیار زیاد هستند. بنابراین برای جذب افراد بیشتر باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری، برقرار کنید. هر چقدر هم در کار طراحی و کاشت ناخن مهارت داشته باشید؛ اگر نتوانید به درستی خود را به دیگران معرفی کنید، نمی توانید انتظار درآمد آنچنانی داشته باشید. خوشبختانه متناسب با هر کسب و کار و هر بودجه ای، می توان تبلیغات را انجام داد.

در ابتدای شروع کسب و کار خود می توانید از تبلیغات چاپی استفاده کنید. به این منظور بهتر است به سراغ یک گرافیست رفته و از او بخواهید یک طرح منحصر به فرد برای چاپ بروشور، تراکت و… طراحی کند. در بین تبلیغات چاپی، تبلیغات بنری و بیلبوردی بسیار ماندگار و تاثیرگذار است. شما می توانید یک پیام تبلیغاتی جذاب را به همراه یک تصویر مناسب، روی یک بیلبورد بزرگ آن هم در یکی از نقاط پرتردد شهر به منظور معرفی تخصص و مهارتی که دارید، در معرض دید عموم افراد قرار دهید.

به جز تبلیغات چاپی، روش های دیگری هم وجود دارد. می توانید از تبلیغات در سایت های پربازدید بهره گرفته و یا در شبکه ‌های اجتماعی، کار خود را تبلیغ کنید.

یکی از بهترین روش ها برای انجام تبلیغات، استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. تابلوها در قسمت بیرونی سالن نصب شده و به خوبی می ‌توانند حرفه و کسب و کار شما را به افراد، معرفی کنند.

تبلیغات موثر برای مرکز کاشت ناخن

بهترین تابلو ها برای معرفی مرکز کاشت ناخن

تنوع تابلوهای تبلیغاتی روز به روز بیشتر می شود. بنابراین بعید است که نتوانید از بین انواع تابلوهای تبلیغاتی یکی را انتخاب کنید. به طور کلی برای سفارش یک تابلو در نظر گرفتن ابعاد آن، طراحی، رنگ بندی، جنس تابلو و… اهمیت زیادی دارد. همواره این موضوع را باید مد نظر قرار داد که تابلوی مذکور قرار است سال ها کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد. بنابراین بهتر است به سراغ متریال های مقاوم و با دوام بروید.

چنانچه جنس تابلو برایتان از درجه اولویت بالاتری برخوردار است؛ توصیه می ‌کنیم به سراغ تابلوهای فلزی و یا تابلوهای چلنیوم بروید. این متریال ها در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی مقاومت کافی داشته و بنابراین پس از نصب؛ هیچ نگرانی از بابت زنگ زدگی و رنگ پریدگی آن، نخواهید داشت.

برای افرادی که بیشتر جنبه زیبایی و ظاهر جذاب تابلو برایشان اهمیت دارد؛ پیشنهاد ما سفارش تابلوهایی مثل کامپوزیت، لاس وگاسی، ترمووود، لایت باکس و… می باشد. این تابلوها ظاهر بسیار زیبایی داشته و می ‌توانند در همان نگاه اول، نظر مخاطب را به خود جلب کنند.

متریال های متفاوتی در صنعت تابلوسازی وجود دارد اما اینکه به سراغ کدام یک بروید، مسئله ‌ای است که بیشتر به دست یک تابلوساز حل می‌ شود. تابلوساز با توجه به سابقه و تجربه کاری که در این زمینه دارد؛ می تواند متناسب با نوع کسب و کار و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. تابلوی مذکور می بایست در بالاترین نقطه ممکن و در نمای بیرونی سالن تخصصی شما، نصب گردد. همچنین ساخت تابلو متناسب با اندازه و متراژ سالن هم نکته مهمی است که باید توسط تابلوساز، در نظر گرفته شود.

بهترین تابلو ها برای معرفی مرکز کاشت ناخن

سفارش تابلو

حال که به اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی پی بردید؛ بهتر است به یک تابلوسازی معتبر مراجعه کرده و با توجه به نیازی که دارید، هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب کنید. توصیه می کنیم یک طرح جذاب و منحصر به فرد برای تابلوی خود داشته باشید. چرا که تابلوهای تکراری دیگر آن گیرایی و جذابیت را برای جذب مشتری ندارند. وجود نورپردازی می تواند زیبایی تابلو را در شب هنگام، دوچندان کند. بنابراین می توانید تمامی این موارد را با تابلوساز مطرح کرده و در نهایت یک تابلوی جذاب و با دوام، سفارش دهید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: