۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تقریباً هر کسب و کاری که داشته باشید می توانید با یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و مناسب آن را رونق دهید. رستوران ها، مغازه های فست فود فروشی و دیگر مغازه ها مثل مغازه های کله پزی حتماً برای دیده شدن به تابلو نیاز دارند. اگر از طرفداران پروپاقرص این خوراکی چرب و خوشمزه باشید، حتماً آدرس تمام کله پزی های شهر را می دانید اما تصور کنید برای مسافرت وارد یک شهر جدید شده اید. در چنین شرایطی برای اینکه نزدیک ترین کله پزی را پیدا کنید؛ به تابلوهای نصب شده سر درب مغازه ها، رجوع می‌ کنید. اگر برای یک مغازه کله پزی تابلویی با ابعاد مناسب آن هم در بهترین مکان نصب شده باشد، به سرعت می توانید از روی تابلو مغازه طباخی و کله پزی آن را پیدا کنید.

پس وجود تابلو نقش بسیار موثری در جذب مشتری و فروش بالاتر دارد. اما چه ایده هایی برای تابلو مغازه طباخی و کله پزی وجود دارد؟!

تابلو مغازه طباخی

ویژگی های تابلو مغازه طباخی و کله پزی

برای معرفی مغازه طباخی و کله پزی هم می ‌توانید از تابلوی نصب شده سر درب مغازه و هم از بنرهای ایستاده، استفاده کنید. می توانید با فونت درشت نام مغازه کله پزی را روی تابلو درج کرده و سپس برای نوشتن جزئیات بیشتر، از بنرها استفاده کنید. هر دو مورد برای تبلیغات محیطی استفاده شده و تاثیر بسیار خوبی هم روی مخاطب دارد.

طراحی بنر توسط گرافیست ها و طراحان باتجربه و ماهر، انجام می گیرد. البته طرح های زیادی به صورت آماده برای این کار وجود دارد اما اگر به دنبال یک طرح منحصر به فرد و خاص هستید که شما را از سایر رقیبانتان متمایز سازد؛ توصیه می کنیم از طراح یک مجموعه تابلوسازی بخواهید از ابتدا برای شما یک طرح خلاقانه و منحصر به فرد، ایجاد کند.

اولین و مهمترین ویژگی تابلو مغازه طباخی و کله پزی همان طراحی آن است. طراحی تابلو باید به نحوی باشد که اولا افراد بتوانند در نگاه اول متوجه کسب و کار مربوطه بشوند. ثانیا طراحی آنقدر خلاقانه و منحصر به فرد باشد تا بتواند نگاه مخاطب را به خود، جذب کند. همین ویژگی است که جنبه تبلیغاتی داشته و باعث می ‌شود در کسب و کاری که دارید، پیشرفت خوبی داشته باشید.

تابلو مغازه کله پزی

ویژگی بعدی که باز هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است؛ کیفیت و استقامت تابلو می‌ باشد. تصور کنید برای طراحی و ساخت یک تابلو هزینه پرداخت کرده اید اما تابلوی مذکور با اولین بارش باران دچار زنگ زدگی شده است. چنین تابلویی دیگر نمی تواند تاثیر خوبی روی مخاطب داشته باشد. بنابراین ناگزیر می‌ شوید که تابلو را با نمونه دیگری، جایگزین کنید. این موضوع برای شما هزینه مازاد به دنبال دارد. پس چه بهتر است که از همان ابتدا به سراغ متریال های باکیفیت و تابلوسازی های معتبر بروید و از این بابت خیال خودتان را راحت کنید.

تابلویی که ساخته می شود باید بتواند سال ‌ها در برابر تابش نور خورشید و بارش برف و باران، مقاومت داشته باشد. خوشبختانه متریال های بسیار باکیفیتی در بازار وجود دارد اما برخی از تابلوسازی ها با هدف کاهش هزینه برای مشتری و افزایش دامنه سود خود؛ اقدام به استفاده از متریال نامرغوب برای ساخت تابلو می کنند. این مسئله مشتری را مجبور به دوباره کاری می‌ کند که اصلاً خوشایند نیست.

ویژگی بعدی تابلوهای مناسب مغازه های طباخی و کله پزی، نورپردازی آن است. برخی از کله پزی ها تنها در طول روز فعالیت دارند اما برای آن دسته از عزیزانی که شب ها هم مشغول به فعالیت هستند، وجود نورپردازی برای تابلو الزامی به نظر می رسد. چرا که تابلوی مورد نظر باید بتواند در تاریکی شب هم همانند طول روز رسالت خود را که همان تبلیغات است، به درستی انجام دهد.

با این تفاسیر، زمانی که برای سفارش تابلو به تابلو سازی رجوع می کنید حتما این موارد را با مشاور یا کارشناس مجموعه، در میان بگذارید. شما باید انتظار یک تابلوی زیبا، منحصر به فرد، باکیفیت و بادوام را داشته باشید.

سفارش تابلو مغازه کله پزی

ایده‌های سفارش تابلو برای مغازه طباخی و کله پزی

طراحانی که در مجموعه‌ های تابلو سازی مشغول فعالیت هستند، بهتر می‌ توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند اما به طور کلی برای طراحی و ساخت چنین تابلویی می توانید از تصاویر مرتبط، استفاده کنید. علاوه بر این، آدرس و شماره تلفن مغازه هم بهتر است پایین تابلو، درج شود. توصیه می شود نام مغازه طباخی و کله پزی با فونت درشت و رنگ مناسب روی تابلو حک شده و در کنار آن المان ها و تصاویری که مربوط به سرو غذا می باشد، استفاده شود.

خیلی از رستوران دارها و مغازه های کله پزی تصاویری از بشقاب و چنگال را روی تابلو، درج می کنند. البته این موضوع را در نظر بگیرید که اگر شما روی تبلیغات محیطی کسب و کار خود به درستی سرمایه گذاری کنید؛ حتی بدون وجود هیچ تصویری و تنها با نام یا برندی که دارید، به سرعت شناخته شده و مشهور می شوید. بنابراین قدرت تبلیغات را در این موارد به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

تابلوهای زیادی هستند که می توانید برای مغازه طباخی و کله پزی، سفارش دهید. تابلو چلنیوم یکی از تابلوهای محبوب و پرطرفدار است که به این منظور هم استفاده می شود. شما می توانید طرح و نوشته های دلخواهتان را به صورت حروف برجسته با استفاده از متریال چلنیوم روی زیرسازی از جنس کامپوزیت و یا چوب، سوار کنید.

البته به جز تابلو چلنیوم، تابلوهای دیگری هم هستند که در این زمینه استفاده می شوند. تابلو استیل، تابلو چوب ترمووود و تابلو کامپوزیت، نمونه ‌هایی از تابلوی مناسب برای مغازه کله پزی هستند. می توانید از این متریال ها به صورت ترکیبی استفاده کرده و یک تابلوی منحصر به فرد، تولید کنید. به عنوان مثال، اگر از فلز استیل طلایی و یا نقره‌ ای بر روی زیرسازی از جنس چوب ترمووود استفاده کنید؛ یک تابلوی زیبا، کلاسیک و ترکیبی، خواهید داشت.

علاوه بر تابلوی نصب شده سر درب مغازه کله پزی؛ می توانید از تابلوهای ال ای دی هم برای نصب پشت ویترین و یا شیشه مغازه، استفاده کنید.

سفارش تابلو مغازه طباخی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر برای اولین بار قصد سفارش تابلو را دارید؛ پیشنهاد می کنیم حتماً با کارشناسان تابلوساز، مشاوره داشته باشید. اکثر تابلوسازها این خدمات را به صورت رایگان به مشتریان خود، ارائه می‌ کنند. تابلوسازی نامور با داشتن مشاوران و کارشناسان باتجربه توانسته است در این زمینه رضایت مشتری را جلب کند. تمام فرایند ساخت تابلو در تابلوسازی نامور طبق نظر و سلیقه مشتری، صورت می گیرد.

نحوه طراحی و ساخت تابلو به این صورت است که ابتدا طرح پیشنهادی مشتری به تابلوسازی، ارائه می گردد. البته اگر طرح از پیش تعیین شده ‌ای نداشته باشید، نگرانی وجود ندارد. طراحان و گرافیست های باتجربه ای در تابلوسازی ها مشغول به فعالیت هستند که می ‌توانند متناسب با زمینه کاری شما؛ بهترین طرح را با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، طراحی کنند. طرح مورد نظر پس از تایید توسط مشتری؛ به مرحله برش و پیاده سازی می رود. در نهایت نورپردازی مناسبی هم برای تابلو اعمال می گردد.

آنچه که به هنگام سفارش تابلو اهمیت دارد؛ وجود ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش خوب است. خوشبختانه تابلوسازی نامور همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: