۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

در سال‌ های اخیر سرمایه ‌گذاری افراد در بورس اوراق بهادار افزایش پیدا کرده است. همین موضوع سبب شده است که شرکت های کارگزاری بورس روی کار آیند. شرکت های کارگزاری حکم وکیل سرمایه ‌گذار را دارند. در واقع افراد از طریق شرکت ‌های کارگزاری اقدام به سرمایه ‌گذاری در بورس می کنند. شما هم می توانید یک موسسه کارگزاری داشته باشید. برای این کار باید مجوزهای مربوطه را در جهت ارائه خدمات به مشتریان در بورس، کسب کنید. از آنجایی که شرکت ها و موسسات کارگزاری با اسامی مختلفی وجود دارند؛ لازم است با انجام تبلیغات صحیح و اصولی در بین افراد به خوبی، شناخته شوید. هر چقدر افراد بیشتری به سمت موسسه کارگزاری شما آیند، سودآوری بیشتری خواهید داشت. یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغات در این زمینه استفاده از تابلو موسسه‌ کارگزاری می باشد. اما بهترین تابلو برای یک شرکت یا موسسه کارگزاری کدام است؟!

تابلو موسسه کارگزاری

آشنایی با کارگزاری ها

کارگزاری ها واسطه ای بین بازارهای بورسی و سرمایه گذاران هستند. این شرکت ها علاوه بر انجام فعالیت های مربوط به خرید و فروش سهام های بورسی؛ می ‌توانند خدمات دیگری مثل ارائه مشاوره هم به سرمایه ‌گذاران، داشته باشند. زمانی که سرمایه گذار از طریق یک موسسه کارگزاری خرید و فروش سهام را انجام دهد؛ درصدی از مبلغ به حساب کارگزاری واریز می گردد. از این طریق کارگزاری ها می‌ توانند به واسطه معاملات بورسی افراد، درآمد خوبی داشته باشند.

کارگزاری علاوه بر ارائه مشاوره؛ کار سبد گردانی را هم برای مشتریان در جهت کسب انتفاع آنان، انجام می دهد. معاملات اوراق بهادار، معاملات آتی سهام، مشاوره عرضه شرکت ها در بورس و مشاوره پذیرش شرکت ها در بورس، از جمله خدماتی است که موسسات کارگزاری ارائه می دهند. جالب است بدانید در کارگزاری ها به جز بورس اوراق بهادار، معامله در بورس کالا و بورس انرژی هم انجام می گیرد. در زمینه بورس کالا معاملات می تواند در حیطه محصولات فلزی، محصولات مربوط به نفت و پتروشیمی، محصولات کشاورزی و… باشد.

چرا موسسه‌ های کارگزاری به تابلو نیاز دارند؟

از آنجایی که هر کسب و کاری برای معرفی و شناخته شدن به تبلیغات نیاز دارد؛ موسسات کارگزاری هم برای اینکه بتوانند خود را به خوبی به دیگران معرفی کنند، نیاز به انجام برخی از روش های تبلیغاتی دارند. روش ‌های متفاوتی را می ‌توان برای این کار برگزید اما از بین آن ها استفاده از تابلوی تبلیغاتی می تواند یک روش تضمین شده و البته مقرون به صرفه در زمینه تبلیغات باشد.

وجود یک تابلوی تبلیغاتی باعث می شود که افراد از فواصل دور هم بتوانند متوجه وجود یک شرکت یا موسسه کارگزاری شوند. البته که در کنار استفاده از تابلوی تبلیغاتی می توانید از سایر روش ها مثل چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشورهای راهنما و تبلیغاتی و… هم استفاده کنید. اما نصب یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا آن هم در نقطه ای که از تمامی جهت ها دید کافی داشته باشد، از هر چیزی ضروری تر به نظر می رسد.

اگر به فکر تاسیس یک موسسه کارگزاری افتاده‌ اید و بودجه زیادی برای انجام تبلیغات ندارید؛ بهتر است با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و البته مدرن، کار خود را آغاز کنید. مسلما با پیشرفت و سودآوری بیشتر می توانید به سراغ سایر روش های تبلیغاتی در کنار استفاده از تابلو هم بروید.

بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای موسسه کارگزاری

بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای موسسه کارگزاری

از آنجایی که تابلوهای تبلیغاتی هر روز متنوع تر می شوند؛ در انتخاب تابلو احتمالاً با چالش ‌هایی مواجه خواهید شد. شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان تابلوساز در این زمینه، استفاده کنید. البته انتخاب تابلو برای موسسه یا شرکت کارگزاری تا حد زیادی هم سلیقه ‌ای است اما بهتر است برای انتخاب فونت و رنگ نوشته های روی تابلو حتماً از راهنمایی طراحان مجموعه تابلوسازی، استفاده کنید.

بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای موسسه کارگزاری شامل تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو ترموود و تابلو کامپوزیت می ‌شود. البته هیچ قطعیتی در ارتباط با انتخاب این تابلوها وجود ندارد. همانطور که در قسمت های قبل گفتیم؛ تابلوهای تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی دارند و دست شما به عنوان مشتری برای انتخاب کاملاً باز است. حال به صورت مختصر هر کدام از تابلوهایی که برای موسسه کارگزاری مناسب هستند، توضیح خواهیم داد:

تابلو چلنیوم برای موسسه کارگزاری

این تابلو در سال های اخیر جزء محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می رود. تابلو ‌چلنیوم معمولاً به صورت برجسته طراحی و تولید شده و برای آن نورپردازی زیبا و خاصی هم اعمال می شود. چلنیوم اولین بار از کشورهای خارجی وارد کشور ما شد و به سرعت توانست بازار ساخت تابلو را دگرگون کند. به طوری که این تابلو امروز جزء محبوب ترین تابلوها از دید مشتریان می باشد.

بهترین تابلو موسسه کارگزاری

تابلو استیل برای موسسه کارگزاری

درخشندگی تابلوهای استیل را به هیچ عنوان نمی توان کتمان کرد. این تابلوها آنقدر براق و زیبا به نظر می رسند که حتی بدون وجود نورپردازی هم به راحتی می‌ توانند کار تبلیغات را برای شما، انجام دهند. تابلوهای استیل معمولاً به دو رنگ پرفروش طلایی و نقره ای، ساخته می شوند. ویژگی مثبت تابلو استیل دوام و کیفیت بالای آن و همچنین قابلیت تمیز شدن آسان می باشد.

تابلو کامپوزیت برای موسسه کارگزاری

کامپوزیت متریال سبک وزنی است که خیلی افراد به دلیل همین ویژگی آن را انتخاب می کنند. تابلو کامپوزیت را می توان در رنگ های متنوعی، تولید کرد. از آنجایی که نمای خیلی از ساختمان ها با استفاده از کامپوزیت انجام شده است؛ می توانید با انتخاب یک زیرساز از این متریال هماهنگی خوبی بین تابلو و نمای ساختمان، ایجاد کنید. تابلو کامپوزیت جزء تابلوهای مقرون به صرفه و باکیفیت محسوب می‌ شود که از نظر زیبایی هم چیزی از تابلوهای مدرن امروزی، کم ندارد.

تابلو ترمووود برای موسسه کارگزاری

اگر اولین بار است که نام ترمووود را می شنوید؛ باید بگوییم این متریال به دلیل حرارت دیدن بسیار مقاوم بوده و انتخاب آن یک ظاهر کلاسیک و زیبا به شرکت کارگزاری، می بخشد. می توانید ترکیبی از تابلو حروف برجسته استیل و زیرساز ترمووود را هم برای این کار، انتخاب کنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

سفارش تابلوی کارگزاری

سفارش تابلوی تبلیغاتی

برای سفارش تابلوی تبلیغاتی می توانید به یک تابلوسازی معتبر رجوع کرده و بر اساس فعالیتی که دارید؛ یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و باکیفیت، انتخاب کنید. مهمترین حسن تابلوهای تبلیغاتی دائمی و همیشگی بودن آن هاست. به این صورت که شما یک بار برای سفارش تابلو هزینه می پردازید اما می توانید سال ها از جنبه تبلیغاتی آن، استفاده کنید. اگر کیفیت متریال استفاده شده، دوام و ماندگاری تابلو، خدمات پس از فروش خوب، نورپردازی زیبا و طرح خلاقانه تابلو برایتان اهمیت دارد؛ پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور، دیدن کنید.

این تابلوسازی تجربه چندین ساله در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی داشته و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این تابلو سازی دارای ضمانت نامه معتبر بوده که به هنگام تحویل تابلو، به مشتری ارائه می گردد. وجود ضمانت نامه نشان از کیفیت خوب متریال استفاده شده برای ساخت تابلو دارد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان با در نظر گرفتن عوامل مختلف، بهترین و مناسب ترین تابلو را به شما، پیشنهاد می کنند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: