۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

هر مغازه برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز به تابلوی تبلیغاتی دارد. تابلو فروشگاه موتور سیکلت و دوچرخه می تواند یک راهنمای خوب برای افرادی باشد که به دنبال خرید انواع دوچرخه و موتورسیکلت هستند. از آنجایی که فروشگاه های عرضه موتورسیکلت و دوچرخه حالت رقابتی با همدیگر دارند؛ شما می بایست به محض تاسیس فروشگاه، برخی از روش های تبلیغاتی را برای پیشی گرفتن از رقبا، برگزینید. استفاده از تابلوی تبلیغاتی موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش تبلیغاتی است. در ادامه قصد داریم بهترین ایده ها برای سفارش تابلوی مخصوص فروشگاه موتور سیکلت و دوچرخه را بررسی کنیم.

چرا برای فروشگاه دوچرخه و موتور سیکلت به تابلو نیاز داریم؟

معمولا افراد در هر مقطع سنی که باشند؛ نیاز به وسیله نقلیه دارند. از کودکان نوپا گرفته تا افراد سالمند همگی برای عبور و مرور به وسایل نقلیه شخصی نیازمند هستند. موتور سیکلت و دوچرخه جزء وسایلی است که در هر خانه ای پیدا می شود. اگر به فکر تاسیس یک فروشگاه عرضه دوچرخه و موتور سیکلت افتاده ‌اید؛ باید این نوید را به شما بدهیم که اگر روی بازاریابی و تبلیغات آن به درستی سرمایه‌ گذاری کنید؛ می توانید ظرف مدت زمان کوتاه، سودآوری قابل توجهی داشته باشید.

روش های تبلیغاتی متفاوتی برای این کار وجود دارد که می توانید از آن ها در جهت معرفی نام یا برند فروشگاه خود، استفاده کنید. اما اگر در ابتدای مسیر هستید و قصد ندارید هزینه بالایی برای تبلیغات بپردازید؛ ما به شما استفاده از تابلو را پیشنهاد می ‌کنیم.

استفاده از تابلوی تبلیغاتی این مزیت را برای شما دارد که بتوانید به صورت دائمی و شبانه روزی، برند تجاری خود را تبلیغ کنید. چیزی که در برخی روش های تبلیغاتی مثل بیلبورد و یا آگهی های تلویزیونی وجود ندارد.

بنابراین واضح است که با صرف هزینه نسبتاً پایینی می توانید یک روش تبلیغات دائمی و همیشگی برای خود، داشته باشید. البته برای اینکه بتوانید تاثیر تبلیغ از طریق تابلو را دریافت کنید؛ می بایست به یک تابلوسازی معتبر رجوع کرده و تابلوی باکیفیت و منحصر به فردی سفارش دهید.

بهترین ایده برای طراحی و ساخت تابلو فروشگاه موتور سیکلت و دوچرخه

هیچ فرقی نمی کند که یک فروشگاه بزرگ موتور سیکلت و دوچرخه داشته باشید و یا یک مغازه کوچک. در هر صورت برای معرفی و شناخته شدن به تابلو تبلیغاتی نیازمند هستید. ایده های زیادی برای طراحی و ساخت تابلو وجود دارد. می توانید نام مغازه و یا فروشگاه را با فونت درشت روی آن حک کرده و در کنار آن، تصاویری از موتور سیکلت و یا دوچرخه قرار دهید. در این صورت افراد به محض دیدن تابلو، متوجه نوع کسب و کار شما خواهند شد.

تابلو فروشگاه موتور سیکلت و دوچرخه

توصیه می‌ شود به هنگام طراحی و ساخت تابلو برای فروشگاه موتور سیکلت و دوچرخه به موارد زیر، توجه شود:

درج شماره تماس

برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید و یا در مواقع بسته بودن فروشگاه یا مغازه باز هم بتوانید پاسخگوی مشتریان باشید؛ بهتر است در قسمت پایینی تابلو، آدرس و شماره تلفن خود را هم درج کنید.

ذکر نام محصولات

از آنجایی که مدل ‌های مربوط به موتورسیکلت و دوچرخه بسیار متنوع هستند؛ درج تمامی آن ها روی تابلوی اصلی امکان پذیر نمی باشد. شما می توانید نام تعدادی از پرفروش ترین ها را روی تابلوی اصلی قید کرده و مابقی را به صورت تیتروار روی تابلو استندهای ایستاده و یا بنرهای تبلیغاتی، بنویسید.

شاید در وهله اول تصور کنید که صرف هزینه برای تبلیغات مغازه موتور سیکلت و دوچرخه کار بیهوده ای است اما این تصور کاملا اشتباه است. چرا که حتی برندهای بزرگ تجاری هم با وجود شهرت زیاد هنوز دست از تبلیغات برنداشته اند. آنان رمز اصلی موفقیت را تبلیغات می دانند.

ذکر برندهای مطرح

ایده دیگری که برای سفارش تابلوی مخصوص مغازه موتور سیکلت و دوچرخه می ‌توانید انجام دهید؛ نوشتن برندهای پرطرفدار روی تابلوست. به عنوان مثال در زمینه خرید و فروش دوچرخه برند “ویوا” و یا “جاینت” بسیار پرطرفدار می باشند. می توانید روی تابلوی اصلی به جای نوشتن مدل های موتور سیکلت و دوچرخه تنها به ذکر این برندها، بسنده کنید. کسی که به دنبال خرید دوچرخه و موتور سیکلت باشد؛ حتماً با دیدن برندهای مطرح به سراغ فروشگاه و مغازه شما می آید. چرا که خیلی از افراد برای خرید مایحتاج خود تنها روی کیفیت متمرکز هستند.

استفاده از ترکیب رنگ ‌مناسب

در زمینه طراحی و ساخت تابلو برای چنین فروشگاهی، حتماً تاثیر مثبت رنگ ها را در نظر بگیرید. برای این کار می توانید از یک ترکیب رنگ هماهنگ با دکوراسیون بیرونی مغازه، استفاده کنید. برای مغازه هایی که نمای کامپوزیت دارند؛ استفاده از تابلو با یک زیرساز کامپوزیت می تواند هماهنگی بیشتری بین فروشگاه و تابلوی نصب شده روی آن، ایجاد کند.

تابلو فروشگاه دوچرخه و موتور سیکلت
نورپردازی

اگر قرار است به هنگام شب هم در فروشگاه و مغازه خود فعالیت داشته باشید؛ نوپردازی جزء لاینفک تابلو می شود. بدون وجود نورپردازی هیچ کس از وجود چنین فروشگاه و مغازه ای، اطلاع پیدا نمی کند.

امروزه نورپردازی تابلوها با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی، انجام می شود. این لامپ ها مصرف برق پایینی داشته و به سرعت دچار خرابی نمی شوند.

معرفی بهترین تابلو برای فروشگاه دوچرخه و موتور سیکلت

خوشبختانه تنوع تابلو برای این فروشگاه ها آنقدر زیاد است که می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان با هر سلیقه ای باشد. در بین تابلوهای موجود؛ تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو پلکسی، تابلو ترمووود و تابلو ال ای دی، پرطرفدارترین تابلو ها می باشند.

اگر اولویت شما استقامت و دوام تابلو می باشد؛ پیشنهاد می کنیم به سراغ تابلوهای حروف برجسته چلنیوم و یا تابلوهای فلزی مثل تابلو استیل بروید. این تابلوها مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل محیطی داشته و به سرعت دچار آسیب نمی‌ شوند.

برای افرادی که به زیبایی و ظاهر تابلو اهمیت بیشتری می ‌دهند؛ پیشنهاد ما سفارش تابلوهای کامپوزیت، پلکسی و ترمووود است. این تابلوها را با هر ترکیب رنگی می توان طراحی و پیاده سازی کرد.

سفارش تابلو فروشگاه موتور سیکلت

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اولین قدم برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا، مراجعه به یک تابلوسازی معتبر است. تابلوسازی نامور با سابقه چندین ساله ای که در این زمینه دارد؛ می ‌تواند نیاز مشتریان را به خوبی، پاسخ دهد. استفاده از متریال باکیفیت، وجود گارانتی یا ضمانت نامه معتبر، وجود خدمات پس از فروش و امکان ارائه مشاوره رایگان، از جمله مزایای ثبت سفارش در این تابلوسازی است.

کارشناسان و مشاوران در تابلوسازی نامور آماده ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی متناسب با زمینه کاری و بودجه مشتری هستند. ارائه ضمانت نامه به مشتری پس از نصب تابلو به این معناست که اگر در مدت زمان تعیین شده تابلو دچار آسیب و خرابی گردد؛ کارشناسان تابلوساز موظف هستند در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی ایجاد شده، اقدام کنند. حتی برای مواردی که آسیب ایجاد شده قابل برطرف کردن نباشد، تابلوسازی موظف است تابلو را با نوع جدیدی، جایگزین کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان و مشاوران در تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. علاوه بر این، شما می توانید با مراجعه به وب سایت؛ از نمونه کار های ساخته شده توسط این تابلوسازی، دیدن کنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: