۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلوسازی را می توان یک نوع تبلیغ رایج و نامحدود دانست چرا که دیگر روش های تبلیغاتی دارای بازه های زمانی مشخصی هستند؛ اما تابلوی تبلیغاتی بدون هیچ محدودیت زمانی می‌ تواند کار تبلیغ برند و نام تجاری شما را به خوبی، انجام دهد. در واقع هدف اصلی تابلوسازی نمایش برندینگ و جذب مشتری است. البته برای هر مکانی می ‌توان از تابلو استفاده کرد. تابلوها علاوه بر اینکه در جذب مشتری تاثیرگذار هستند؛ می ‌توانند به عنوان تابلو راهنما هم در مکان های پرتردد، استفاده شوند. تقریباً در هر مکانی می‌ ‌توان رد پایی از تابلوها را دید. فروشگاه ها، شرکت ها، مغازه ها، دفاتر کار و حتی فرودگاه ها هم برای پیشبرد اهداف خود به تابلوها نیاز دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین تابلو تبلیغاتی برای فرودگاه را معرفی کنیم.

اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه

اگر گذرتان به فرودگاه افتاده باشد؛ حتما می ‌دانید که در سالن انتظار فرودگاه تابلوهای تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. تقریباً اکثر برندهای بزرگ تجاری سعی می ‌کنند تبلیغات خود را در مکان هایی انجام دهند که تردد روزانه در آنجا، زیاد است. فرودگاه یکی از این مکان هاست که هر روزه گذر تعداد زیادی از مسافران برای سفرهای داخلی یا خارجی به آنجا می افتد. بنابراین منطقی است که تبلیغات برند در چنین مکانی انجام شود.

برای تبلیغات در فرودگاه می توان از هر نوع تابلوی تبلیغاتی، استفاده کرد. برای این کار می ‌توانید به سراغ تابلوهایی از جنس آلومینیوم، پلاستیک و یا حتی چوب بروید. لایت ‌باکس یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات در فرودگاه می باشد. چرا که معمولا در مکان های سربسته، نصب می شود. این جعبه های پرنور به خوبی می‌ توانند نگاه مسافران را به خود جلب کنند‌.

اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه

علاوه بر تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای دیگری هم در فرودگاه نصب می شوند. برای افرادی که اولین بار است به فرودگاه می آیند؛ وجود تابلوهای راهنما ضروری به نظر می رسد. معمولا برای نشان دادن جهت ها و همچنین نشان دادن خطوط در فرودگاه از این تابلو ها، استفاده می شود. تابلوهای راهنما به خوبی می ‌توانند حتی در نبود پرسنل فرودگاه، افراد را راهنمایی کنند. بنابراین وجود آن ها در هر فرودگاهی، ضروری است.

مزایا و معایب انجام تبلیغات در فرودگاه

بر همگان واضح است که تبلیغات محیطی می ‌تواند باعث ماندگار شدن یک برند یا نام تجاری در ذهن افراد مختلف گردد. بنابراین برای معرفی یک برند می توان به راحتی از این روش تبلیغاتی، استفاده کرد. در قسمت های قبل توضیح دادیم که فرودگاه از مکان های پرتردد است که می‌ توان انواع تابلوهای تبلیغاتی را در آنجا، نصب کرد.

اما تبلیغات در فرودگاه چه مزایا و معایبی دارد؟

تبلیغات در فرودگاه یک ساختار شیک و جذاب دارد و با احتمال زیادی می تواند توجه مسافران را به خود، جلب کند. تبلیغات در فرودگاه باعث می شود که تمامی افراد با قومیت‌ ها و ملیت ‌های مختلف تبلیغ شما را ببینند. چرا که فرودگاه مکانی است که مختص افراد خاصی نمی باشد. بنابراین با تبلیغ در فرودگاه می توانید مشتریانی از سایر مناطق کشور و یا حتی خارج از کشور، داشته باشید. این مهم ترین مزیت تبلیغات در فرودگاه است.

از دیگر مزایای تبلیغ در فرودگاه، مقرون به صرفه بودن و همچنین کم خطا بودن آن است. به این صورت که تبلیغات در یک فضای سربسته صورت گرفته و احتمال آسیب و خرابی تابلو، به شدت پایین می باشد. در صورتی که برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، این مزیت وجود ندارد.

اما تبلیغات در فرودگاه چه مزایا و معایبی دارد؟

اما به سراغ معایب تبلیغات در فرودگاه برویم. مهمترین ایرادی که می‌ توان به تبلیغات در فرودگاه گرفت این است که تمامی افراد جامعه نمی توانند آن را مشاهده کنند. تبلیغات فرودگاهی تنها مختص افرادی است که همواره در شهرها و کشورهای مختلف، تردد دارند. به همین دلیل در محیط فرودگاه نمی ‌توان هر محصولی را تبلیغ کرد. از طرف دیگر تبلیغات فرودگاهی معمولاً باید جذابیت بالایی داشته باشند. چرا که افراد وقت خود را صرف تبلیغات ساده نخواهند کرد. تبلیغات باید آنقدر گیرا و جذاب باشد که ذهن بیننده را به چالش بکشند.

انتخاب نوع و مکان تبلیغ در فرودگاه

تبلیغ کالاها در فرودگاه بازخورد بسیار مثبتی دارد اما اینکه از چه نوع روش تبلیغاتی برای این کار استفاده کنید، به سلیقه شخصی شما و همچنین بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بازمی ‌گردد. روش های گوناگونی وجود دارد که بتوانید پیام خود را به افراد، برسانید. به عنوان مثال می توانید از لایت باکس ها یا صفحه نمایش های پلاسما، استفاده کنید. تلویزیون های تبلیغاتی، استرابردها، استیکرهای تبلیغاتی، بنرهای دیواری، ویترین ها، مکعب های چرخان، ماکت ها، بروشورها، بیلبوردهای آویزان و وسایل نقلیه مخصوص فرودگاه، از جمله مهمترین روش های تبلیغاتی در فرودگاه می باشند.

اینکه تبلیغ شما در کجای فرودگاه نصب گردد هم اهمیت دارد. فضاهای تبلیغاتی متفاوتی در فرودگاه وجود دارد. معمولاً در فرودگاه‌ های بین ‌المللی فضاهای زیر، وجود دارد:

 – سالن های ترانزیت برای پروازهای داخلی
– سالن های مرکزی و پروازهای بین المللی فرودگاه
– سالن های ترانزیت برای پروازهای خارجی
– سالن ورودی پروازهای خارجی
– سالن انتظار فرودگاه
– درب ورودی سالن انتظار
– سالن تحویل بار
– سالن خروجی و گذرنامه
– سالن ورود مسافران
– فضای بیرونی فرودگاه
– پارکینگ فرودگاه
– محوطه داخلی فرودگاه
– ستون های موجود در داخل سالن فرودگاه
– ترمینال فرودگاه
– سالن گمرک در فرودگاه بین المللی

انتخاب نوع و مکان تبلیغ در فرودگاه

شما بسته به نوع کالا و خدماتی که ارائه می دهید، می توانید هر کدام از این مکان ها را برای تبلیغات، انتخاب کنید. البته که ممکن است تبلیغات در برخی مکان‌ ها هزینه بیشتری به دنبال داشته باشد اما نکته قابل توجهی که بیشتر تابلوسازان به آن واقف هستند؛ این است که تابلوهای تبلیغاتی که در محیط ‌های باز قرار می ‌گیرند، نسبت به تابلوهای داخلی بسیار متفاوت هستند. تابلویی که در محیط ‌های باز قرار می ‌گیرد باید مقاومت کافی را در برابر عوامل محیطی داشته باشد. علاوه بر آن، معمولا سایز این تابلوها بسیار بزرگ تر است. برخلاف آنچه که در تابلوهای تبلیغاتی محیط ‌های باز می بینید؛ تابلوهای داخلی کوچک تر بوده و از متریال های دیگری برای ساخت آن، استفاده می شود.

معمولا مسافرانی که از تاخیر پرواز خود مطلع می شوند، ابراز ناراحتی می ‌کنند. اما این موضوع برای صاحبان تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه یک امتیاز مثبت تلقی می ‌شود. چرا که مسافران مجبور هستند چند ساعت از وقت خود را در سالن انتظار یا در صف بازرسی ایمنی بگذرانند و این زمان یک موقعیت خوب برای معرفی کردن برند تجاری یا کالا و خدمات است. طبق تحقیقات انجام شده تقریبا ۸۵ درصد از مسافرانی که در فرودگاه حضور دارند، تبلیغات فرودگاهی را مشاهده و نسبت به آن اشتیاق نشان داده اند. جالب است بدانید یک سوم این افراد به سایت معرفی شده در تبلیغات مراجعه کرده اند تا اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورند.

نوع کالا و خدمات تبلیغ شده در فرودگاه

برای اینکه بازخورد بالایی از تبلیغات در فرودگاه به دست آورید؛ لازم است تا در این مکان خدمات و کالاهایی را معرفی کنید که مورد علاقه یا مورد نیاز افراد حاضر در فرودگاه باشند. به عنوان مثال، تبلیغ هتل و سایر خدمات مربوط به مسافران می تواند بازخورد بسیار عالی داشته باشد. البته که الزامی در این زمینه وجود نداشته و سایر کالاها را هم می ‌توان در فرودگاه، تبلیغ کرد.

نوع کالا و خدمات تبلیغ شده در فرودگاه

سفارش تابلوی تبلیغاتی

همانطور که گفتیم، یک تابلوی تبلیغاتی در فرودگاه باید جذابیت داشته باشد. به همین دلیل کار طراحی تابلوهای تبلیغاتی فرودگاهی باید با دقت و کاملا خلاقانه، صورت گیرد. تابلوسازی نامور با بهره ‌گیری از طراحان باتجربه و خلاق توانسته است این کار را به خوبی و با کیفیت بالا، انجام دهد. به طوری که سال هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این راستا رضایت بالای مشتریان را به دست آورده است.

شما می توانید به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت، با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: