۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

باشگاه ها و سوله های ورزشی یکی از پر رفت و آمد ترین مکان ها برای نوجوانان و جوانان می باشد. از آنجایی که هر روز به تعداد باشگاه های ورزشی افزوده می شود؛ لازم است که با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی از همدیگر متمایز شوند. مسلما هر باشگاهی برای ارائه ورزش خاصی، دایر می گردد. بنابراین بهتر است با درج نام باشگاه روی تابلو هم روی تبلیغات آن سرمایه گذاری کرده و هم بتوان آن را به راحتی به دیگران، معرفی کرد. اما بهترین تابلو برای باشگاه یا سوله ورزشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟!

چرا برای باشگاه های ورزشی به تابلو نیاز داریم؟

همانطور که در مقدمه این مقاله ذکر کردیم؛ باشگاه ها و سالن های ورزشی متعدد هستند و برای اینکه بتوانیم آن ها را از همدیگر متمایز کنیم؛ قطعاً به تابلو نیاز داریم. تابلوها علاوه بر جنبه معرفی؛ از نظر تبلیغات هم می توانند بسیار موثر باشند. مسلما اگر یک باشگاه ورزشی روی بخش تبلیغات و زیباسازی دکوراسیون داخلی و خارجی خود سرمایه گذاری کند، مشتریان بیشتری را جذب می کند‌. جذب بیشتر مشتری در نهایت باعث افزایش درآمد باشگاه می گردد. بنابراین منطقی است که قبل از تاسیس باشگاه یا سوله ورزشی؛ به فکر سفارش یک تابلوی مدرن، زیبا و منحصر به فرد برای آن باشید.

چرا برای باشگاه های ورزشی به تابلو نیاز داریم؟

ویژگی های تابلو برای سوله ورزشی

تابلوهای تبلیغاتی بسته به اینکه برای چه مکان هایی استفاده می شوند، می توانند ویژگی های خاصی داشته باشند. به عنوان مثال، تابلویی که برای معرفی یک اسباب بازی فروشی استفاده می شود؛ قطعاً دارای علائم و نشانه های کودکانه و ترکیب رنگ شادی می باشد اما مخاطبان یک باشگاه یا سوله ورزشی اکثرا جوانان هستند و طرح تابلو باید متناسب با گروه سنی آنان باشد.

اولین و مهمترین ویژگی تابلو برای سوله ورزشی، زیبایی و خوانایی آن می ‌باشد. تابلوی مذکور باید از فواصل دور و از تمامی جهت ها به راحتی، دیده شود‌. برای اینکه خوانایی یک تابلو افزایش یابد؛ باید ابعاد تابلو کاملا متناسب باشد. تابلوهای کوچک که نوشته هایی با فونت ریز دارند؛ هرگز برای سوله های ورزشی مناسب نیستند. چرا که این سوله ها بزرگ بوده و نصب یک تابلو با ابعاد کوچک برای آن ها، به هیچ عنوان جالب توجه نمی باشد.

ویژگی مهم دیگر تابلوهای مخصوص سوله های ورزشی، دوام و استقامت آن ها می باشد. تابلویی که سردرب سوله ورزشی نصب می شود؛ می بایست سال ها در شرایط مختلف آب و هوایی باشد. بنابراین اگر تابلو با اولین بارش باران یا برف زمستانی دچار زنگ زدگی شود و یا اینکه در اثر تابش شدید نور آفتاب در تابستان دچار رنگ پریدگی گردد؛ دیگر آن جذابیت اولیه را نخواهد داشت و صاحب باشگاه یا سوله ورزشی ناچار به تعویض آن می گردد.

بنابراین بهتر این است که از همان ابتدا به سراغ یک متریال باکیفیت برای ساخت تابلو بروید. برای این کارتدا به سراغ یک متریال با متریال های متفاوتی در بازار وجود دارد که خوشبختانه استقامت کافی را دارا هستند. چلنیوم و استیل دو نوع از متریال های بسیار بادوام هستند که این روزها در صنعت تابلوسازی بسیار پرکاربرد شده اند.

ویژگی های تابلو برای سوله ورزشی

ویژگی دیگر تابلوهای مخصوص اماکن ورزشی، نورپردازی ویژه و جالب توجه آن هاست. باشگاه های ورزشی مخصوصاً باشگاه های مخصوص آقایان معمولا شب هنگام فعالیت دارند. بنابراین برای نمایش بهتر نام باشگاه؛ بهتر است امکان نورپردازی هم به تابلوی سفارشی آنان، اضافه شود. نورپردازی تابلوها با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی انجام می گیرد. این لامپ ها هم زیبا و بادوام هستند و هم مصرف انرژی پایینی دارند.

بهترین تابلو برای سوله ورزشی کدام است؟

درباره بهترین تابلو برای سوله ورزشی نمی ‌توان نظر قطعی داد. چرا که سلیقه فردی اشخاص هم در این زمینه، دخیل می باشد. به طور کلی تابلویی بهترین است که تمامی ویژگی های ذکر شده برای یک تابلوی باشگاهی را دارا باشد تا بتواند به خوبی رسالت خود را که همان معرفی و تبلیغ اصولی و صحیح است، به درستی انجام دهد.

اگر به دنبال بهترین تابلو برای سوله ورزشی هستید؛ پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور، دیدن فرمایید. این تابلو سازی سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی داشته و متناسب با نیاز شما و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید؛ بهترین و مناسب ترین تابلو را معرفی خواهد کرد.

از بین تابلوهای پیشنهادی برای سوله ورزشی می توان به موارد زیر، اشاره کرد:

تابلو چلنیوم

با اطمینان می توان گفت که تابلوهای چلنیوم جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی هستند. چرا که هم به دلیل برجسته بودن حروف و هم به دلیل متریال بادوامی که این تابلوها دارند، می ‌توانند از نظر مشتری گزینه مطلوبی باشند‌. متریال چلنیوم وارداتی بوده و دوام و کیفیت بالایی دارد‌.

تابلو استیل

در بین تابلوهای فلزی، تابلو استیل می تواند بسیار مقاوم و باکیفیت باشد. این تابلو علاوه بر دوام بالا؛ از نظر ظاهری هم زیبایی فوق ‌العاده ‌ای دارد. براقیت و درخشندگی تابلوهای استیل حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. تابلوهای استیل بیشتر در رنگ های نقره ای و طلایی، سفارش داده می شوند‌.

بهترین تابلو برای سوله ورزشی کدام است؟

تابلو ترمووود

تابلوهایی که زیرساز چوب ترمووود دارند هم می ‌توانند برای باشگاه یا سوله ورزشی، مناسب باشند. معمولاً از حروف برجسته بر روی زیرساز چوب ترمووود جهت نمایش نام یا برند باشگاه، استفاده می شود. چوب ترمووود به دلیل اینکه نوعی چوب حرارت دیده است؛ مقاومت بالایی داشته و جزء تابلوهای کلاسیک و زیبا، محسوب می شود.

تابلو لاسوگاسی

از آن جایی که باشگاه های ورزشی مکان های پر شور و هیجانی هستند؛ می توانید برای سفارش، به تابلوهای لاسوگاسی هم فکر کنید. تابلو لاسوگاسی اولین بار در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا طراحی و تولید شد و پس از آن به سایر کشورها و شهرها، راه پیدا کرد. تابلوهای لاسوگاسی زرق و برق زیادی دارند و می‌ توانند از نظر جذب مشتری و جلب توجه مخاطبان، بسیار موفق عمل کنند.

نحوه سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلوهایی که در این مقاله ذکر شد؛ تنها برخی از انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی هستند. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلو دارید؛ پیشنهاد می کنیم از طریق شماره های درج شده در وب سایت تابلو نامور با طراحان و مشاوران این مجموعه، تماس بگیرید.

نحوه سفارش تابلوی تبلیغاتی به این صورت است که ابتدا طراح مجموعه بر اساس نیازهای مشتری و همچنین نوع کسب و کاری که دارد؛ طرح تابلو را در نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، طراحی می کند. طرح پس از تایید توسط مشتری به مرحله برش و پیاده سازی می رود. در نهایت برش با استفاده از دستگاه های دقیق لیزری انجام شده و حروف برجسته روی زمینه کار، سوار می شوند.

نحوه سفارش تابلوی تبلیغاتی

خوشبختانه در تمامی مراحل طراحی و تولید تابلوی تبلیغاتی؛ شما به عنوان مشتری می توانید هر گونه تغییری که مد نظر دارید، روی تابلو اعمال کنید.

تابلوی مذکور پس از طی مراحل طراحی و ساخت؛ آماده شده و برای نصب به مکان مورد نظر، منتقل می ‌گردد. کار نصب تابلو توسط کارشناسان تابلوساز در بهترین نقطه ممکن انجام شده و به هنگام تحویل تابلو به مشتری؛ ضمانت نامه معتبر هم به وی، ارائه می گردد. وجود ضمانت نامه به معنای استفاده از متریال باکیفیت در ساخت تابلوست و نشان از وجود پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی در تابلوسازی نامور، می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: