۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

یکی از مشاغلی که هر روزه با مراجعه‌ کنندگان زیادی مواجه است، مغازه های مربوط به گل فروشی هستند. برای خیلی از مناسبت ها مثل مراسمات عقد و ازدواج، مراسمات مربوط به تولد دوستان و آشنایان و حتی مراسمات ترحیم، وجود گل ضروری به نظر می رسد. به همین دلیل است که گل فروشی ها در یک شهر متعدد هستند و رقابت تنگاتنگی بین آن ها، وجود دارد. برای اینکه بتوانید در این شغل که جزء مشاغل نسبتاً پردرآمد هم محسوب می‌شود، گوی سبقت را از رقیبان خود بربایید؛ توصیه می ‌کنیم روی جنبه تبلیغات آن، سرمایه گذاری کنید.

البته که تبلیغات به تنهایی باعث رونق گرفتن کسب و کار شما نشده و داشتن ذوق و سلیقه و خلاقیت در این صنف، حرف اول را می ‌زند. در این مقاله قصد داریم به ویژگی ‌های یک تابلوی مناسب برای گل فروشی بپردازیم.

تابلو گل فروشی

چرا برای گل فروشی به تابلوی تبلیغاتی نیاز داریم؟

همانطور که در مقدمه این مقاله ذکر کردیم، برای معرفی و متمایز شدن نسبت به رقبای خود در هر کسب و کاری نیاز به معرفی و دیده شدن دارید. برای مغازه های گل فروشی آنچه که اهمیت دارد، وجود یک تابلوی نسبتاً بزرگ، مناسب و البته مدرن است. مسلماً تابلوهای مربوط به گل فروشی می بایست متناسب با این کسب و کار بوده و تا حد امکان مدرن و جالب توجه باشند.

البته تبلیغات می تواند از روش های متفاوتی صورت گیرد و وجود تابلو تنها یکی از این روش هاست اما جالب است بدانید که همین یک روش اگر اصولی و درست اجرا شود؛ می‌ تواند تاثیر زیادی نسبت به دیگر روش ها، داشته باشد.

چرا برای گل فروشی به تابلوی تبلیغاتی نیاز داریم؟

ویژگی های تابلوی مناسب گل فروشی

یک تابلوی مناسب گل فروشی باید از فاصله نسبتاً دور، به راحتی دیده شود. چرا که افراد معمولا برای خرید گل به دنبال تابلوهای گل فروشی در شهر می گردند و هر تابلویی که زودتر بتواند نظر آن ها را جلب کند، برنده میدان است. بنابراین اگر جذب مشتری و فروش بالاتر برایتان اهمیت دارد؛ توصیه می ‌کنیم حتماً یک تابلو با ویژگی های مناسب برای گل فروشی خود، داشته باشید.

پس اولین ویژگی تابلو گل سرا، خوانایی آن می باشد. ویژگی‌ های دیگر مثل نورپردازی مناسب، مدرن بودن، استفاده از متریال باکیفیت، جلوه داشتن تابلو در شب، وجود حروف برجسته، وجود المان های مربوط به گل روی تابلو، میزان مصرف برق و… از دیگر ویژگی‌ های یک تابلوی مناسب گل فروشی می باشد.

به هنگام سفارش تابلو برای گل فروشی این موضوع را در نظر داشته باشید که تابلوی مورد نظر شما قرار است سال ها کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد. پس بهتر است در انتخاب متریال باکیفیت اصلا خساست به خرج ندهید.

ویژگی های تابلوی مناسب گل فروشی

انواع تابلو برای گل فروشی

برای سفارش تابلوی گل فروشی گزینه‌ های متعددی پیش روی شماست. می توانید از تابلوهای چلنیوم استفاده کنید و یا به سراغ تابلوهای نئون یا استیل بروید. البته که هر کدام از تابلوها ویژگی های خاص خود را دارند و نمی ‌توان گفت یک تابلو برتری بسیار بیشتری نسبت به نوع دیگر دارد. هر تابلو ویژگی ‌های مثبتی داشته که متناسب با سلیقه و نظر مشتری، انتخاب می ‌شود. در ادامه به طور مختصر ویژگی های هر نوع تابلو را ذکر کرده و شما را در انتخاب بهتر، راهنمایی خواهیم کرد:

تابلو چلنیوم برای گل فروشی

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ نمونه ‌ای از تابلوهای چلنیوم را سر درب فروشگاه ها و مغازه ها، خواهید دید. تابلو چلنیوم گل فروشی از تابلوهای حروف برجسته می باشد، که بسیار در صنعت تابلوسازی، پرفروش است. در واقع حالت سه بعدی حروف روی تابلوهای چلنیوم باعث محبوبیت آن ها بین مشتریان شده است.

اگر قصد خرید این تابلو را دارید؛ بهتر است با مزایای دیگر آن هم آشنا شوید. مصرف برق پایین، طول عمر بالا و قیمت مناسب از دیگر مزایای تابلو چلنیوم می باشد. اگرچه تابلوی چلنیوم در انواع مختلفی می تواند طراحی و ساخته شود؛ اما در این بین چلنیوم ستاره ای، چلنیوم ساده و چلنیوم الماسی، پرطرفدارتر هستند.

چلنیوم نوعی آلومینیوم بوده که به صورت مات و براق، تولید می شود. برای اینکه بتوانید تابلوهای جذاب‌ تری تهیه کنید؛ می توانید از تابلوساز بخواهید متریال چلنیوم را با یک متریال دیگر که از نظر رنگ بندی تنوع بالایی دارد؛ (مثل پلکسی گلاس)؛ ترکیب کنید. تلفیق انواع تابلوها با یکدیگر هم می‌ تواند به تولید تابلوهای منحصر به فرد و جذاب، کمک کند.

تابلو نئون برای گل فروشی

تابلوهای نئون امروزه نسبت به قبل خواهان کمتری دارند. معمولاً از این تابلو در قدیم استفاده می شد. البته هنوز هم پشت شیشه مغازه های گل فروشی می توانید بازمانده هایی از تابلوهای نئونی را ببینید. این تابلوها با استفاده از لوله های شیشه ای و با استفاده از حرارت ساخته می شدند که برای نمایش رنگ این لوله های شیشه ای حتماً به گاز نئون، نیاز بود.

یکی از دلایلی که باعث منسوخ شدن تابلوهای نئونی شد؛ سر و صدای زیاد این تابلوها و همچنین نیاز به شارژ مجدد گاز نئون برای روشنایی تابلو بود. در هر صورت قیمت پایین تابلوهای نئونی را می‌ توان از مزایای آن ها دانست. بنابراین کسانی که قصد ندارند هزینه بالایی برای تابلو بپردازند، می ‌توانند به سراغ این نوع از تابلوهای تبلیغاتی بروند.

تابلو استیل برای گل فروشی

متریال استیل دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد به گونه ‌ای که می‌ تواند سال‌ ها کار تبلیغات آن هم در شرایط متفاوت آب و هوایی را برای شما بدون هیچ گونه آسیب و خرابی، انجام دهد. رنگ بندی تابلو استیل هم باعث محبوبیت آن شده است. به نحوی که می‌ توان این متریال را در رنگ ‌های نقره‌ ای، رزگلد و طلایی، در بازار پیدا کرد.

البته که می ‌توان متریال استیل را هم با دیگر متریال های مربوط به ساخت تابلو تلفیق کرده و یک تابلوی منحصر به فرد، ایجاد کرد. به عنوان مثال می ‌توان استیل را با چلنیوم، پلکسی گلاس و… به کار برد. البته برای اینکه یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید؛ حتماً نیاز به ایده پردازی و خلاقیت در تابلوسازی هم دارید که این کار در تابلوسازی ها بر عهده طراح مجموعه، می باشد.

انواع تابلو برای گل فروشی

تابلو ال ای دی برای گل فروشی

این تابلوها با کنار هم قرار گرفتن ال ای دی ها ساخته می شوند. ال ای دی در رنگ های مختلفی موجود است اما پرطرفدارترین رنگ ها برای ساخت تابلوهای ال ای دی؛ قرمز، سبز و آبی می باشد. تابلوهای ال ای دی ثابت به این صورت ساخته می شوند که ابتدا طرح مورد نظر روی پلکسی گلاس برش خورده و ال ای دی ها با روش‌ های مختلفی روی پلکسی سیم ‌کشی و قلع کاری می ‌شوند. از تابلوهای ال ای دی ثابت به عنوان تابلو پشت شیشه مغازه فروشگاه ها، استفاده می ‌شود. این تابلو می ‌تواند به صورت چشمک زن هم نصب شود که در حالت چشمک زن نیاز به فلاشرهای مخصوص دارد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

علاوه بر انواع تابلو که در این مقاله ذکر کردیم؛ مدل ها و انواع دیگری هم وجود دارد که می توانید برای معرفی یک گل فروشی از آن ها، استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای سفارش تابلو گل فروشی حتماً به تابلو سازی معتبر و باتجربه، مراجعه کنید. تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در این زمینه داشته و می تواند متناسب با نیاز و بودجه مشتری؛ بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را به وی، پیشنهاد دهد.

قیمت تابلو گل فروشی با توجه به نوع آن، متفاوت می باشد. برای آگاهی از قیمت و همچنین به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی برای گلفروشی؛ می توانید با کارشناسان و مشاوران در تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: