۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروزه ابزارهای حفاظتی نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته اند. با استفاده از تکنولوژی دوربین مداربسته می توانید امیدوار باشید که کسب و کار تازه تاسیس شما در امنیت کامل می باشد. این موضوع باعث شده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف و حتی افراد دیگر مثل صاحبان تالارهای پذیرایی، صاحبان ویلاها و… به فکر نصب دوربین مدار بسته باشند. به همین دلیل امروزه کسب و کارهای مربوط به نصب دوربین مدار بسته رونق زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم در این شاخه تخصص کافی دارید و به فکر راه اندازی مغازه ای در این زمینه می باشید؛ پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها، مطالعه کنید. در این مقاله بهترین روش تبلیغاتی مانند تابلو مغازه دوربین مدار بسته، را برای اینکه به سرعت به درآمد برسید، ذکر کرده ایم.

  بهترین مدل ها برای سفارش تابلو مغازه جهت راه اندازی کسب و کار دوربین مدار بسته

ساز و کار دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته جزء تجهیزات امنیتی می باشد که در هر محیطی اعم از مسکونی، تجاری، اداری و… قابل استفاده است. با استفاده از این تکنولوژی می‌ توانید رفت و آمد افراد را تحت نظر و کنترل داشته باشید. ساز و کار دوربین مدار بسته به این صورت است که در یک بخش تصویربرداری انجام شده و در بخش دیگر تصاویر ضبط شده به داخل حافظه، منتقل می گردد. از آنجایی که حافظه های موجود در بازار دارای ظرفیت های محدودی می باشد؛ به صورت دوره ‌ای تصاویر جدید بر روی تصاویر قبلی، ضبط می گردد.

دوربین ها از نظر سیگنال، شکل و قاب، به دسته های مختلفی تقسیم بندی شده و طبیعتا قیمت های متفاوتی هم دارند. به طور کلی استفاده از دوربین های مدار بسته امروزه آنقدر پرکاربرد شده است که در اکثر ساختمان ها، وجود دارد. علاوه بر ساختمان های تجاری؛ در مراکز خرید، از دوربین مداربسته برای کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی و همچنین برای نظارت در شرکت ها، ادارات و کارخانجات، در بیمارستان ها، فرودگاه ها، ترمینال ها، راه ‌آهن، مترو، مراکز آموزشی و دانشگاه ‌ها هم استفاده می ‌شود.

ساز و کار دوربین مدار بسته

اگر به فکر ورود به این حرفه هستید…

چنانچه در زمینه نصب دوربین مدار بسته تخصص دارید؛ به جرأت می ‌توانیم بگوییم نصب دوربین مدار بسته امروزه یکی از پردرآمدترین شغل هاست. چرا که تعداد رقبا در این حرفه به نسبت شغل های دیگر کمتر بوده و از طرفی برای ورود به این حرفه نیاز به تخصص و آموزش می باشد. برای اینکه به تخصص کافی در زمینه دوربین مدار بسته برسید؛ باید آموزش کافی دیده و در کنار یک استادکار، تجربه این کار را هم به دست آورید. البته اگر رشته تحصیلی شما برق باشد، نیمی از مسیر رسیدن به این هدف را طی کرده اید.

شما می توانید در کنار نصب دوربین مدار بسته در دیگر شاخه ها مثل نصب دزدگیر، نصب سیستم های اعلان سرقت، نصب سیستم های کنترل تردد و پارکینگ هوشمند و نصب درب های برقی و کرکره هم فعالیت داشته باشید.

زمانی که آموزش های مربوطه را دریافت کرده و در این کار مهارت لازم را پیدا کردید؛ نیاز است یک مغازه و یا دفتر کار داشته باشید تا افراد بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

اگرچه رقابت کمی در این حرفه وجود دارد اما شما برای پیشتاز شدن و برای اینکه به درآمد نسبتا خوبی در این حرفه برسید، نیاز به شناخته شدن دارید. یکی از بهترین روش ها برای شهرت شما استفاده از تابلو مغازه دوربین مدار بسته است. وجود تابلو زمینه کاری شما را به صورت دائمی و شبانه ‌روزی، تبلیغ می ‌کند. البته توصیه می ‌کنیم برای اثرگذاری بیشتر حتماً یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد، داشته باشید. تابلوی مذکور همچنین باید از متریال بادوامی هم ساخته شده باشد تا بتواند در برابر عوامل محیطی مثل بارش باران و یا تابش نور خورشید، استقامت لازم را داشته باشد.

بهترین تابلوها برای فروشگاه یا مغازه دوربین مداربسته

خیلی از افراد در کنار ارائه خدمات مربوط به نصب دوربین مدار بسته؛ تجهیزات مربوط به این کار را هم به فروش می رسانند. در این صورت با وجود تابلوی نصب شده سر درب مغازه و فروشگاه؛ می توانید هم خدمات و هم محصولات قابل ارائه خود را در معرض دید عموم افراد، قرار دهید.

به این منظور می‌ توانید از تابلوهای مختلفی استفاده کنید. خوشبختانه تنوع تابلوها در این زمینه زیاد است.

بهترین تابلوها برای فروشگاه یا مغازه دوربین مداربسته

برخی از بهترین تابلوها برای کسب و کار دوربین مداربسته عبارتند از:

تابلو چلنیوم برای مغازه دوربین مداربسته

چنانچه درخشندگی، جذابیت و زیبایی تابلو برایتان اهمیت دارد؛ تابلو چلنیوم می تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. این تابلوها تنوع زیادی دارند و با هر بودجه و سلیقه ای، سازگار هستند. برخی از پرطرفدارترین انواع تابلو چلنیوم شامل تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم ستاره می باشد. اگرچه این تابلو انواع دیگری مثل رینگی، پانچی، لترمکس و کریستالی هم دارد.

تابلو چلنیوم به صورت حروف برجسته طراحی و ساخته می شود. به گونه ای که می توان این حروف را روی هر زیرسازی مطابق با سلیقه و نظر مشتری، سوار کرد.

تابلو فلزی

برای آن دسته از صاحبین کسب و کاری که می ‌خواهند یک تابلوی مقرون به صرفه و با قیمت پایین داشته باشند، تابلو فلزی را پیشنهاد می کنیم. یکی از بهترین تابلوهای فلزی در این زمینه، تابلو استیل است. تابلو استیل درخشندگی و براقیت بسیار زیادی دارد و حتی بدون وجود نورپردازی هم می ‌توان از آن، استفاده کرد.

تابلو پولکی

اگر درخشندگی بالای تابلو برایتان اهمیت دارد؛ تابلوهای پولکی می توانند گزینه برتر، محسوب شوند. این تابلو با استفاده از تایل های پلاستیکی در شکل های مختلف هندسی قابل اجرا بوده و معمولا بر روی هر زیرسازی که مد نظر مشتری باشد، قرار می گیرد.

تابلو ترمووود

به شخصه از طرفداران تابلوهای ترمووود هستم. این تابلوها نمای کلاسیک و زیبایی داشته و می توانند برای هر کسب و کاری مخصوصاً کسب و کارهای مربوط به نصب دوربین مداربسته، استفاده شوند.

تابلو کامپوزیت

متریال کامپوزیت در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی، کاربرد بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، می توان به عنوان زیرساز تابلو هم از آن استفاده کرد.

تابلو ال ای دی

تابلوهای ال ای دی از آنجایی که جزء تابلوهای دیجیتالی محسوب می‌ شوند؛ می ‌توانند هماهنگی خوبی با کسب کار دوربین مداربسته، داشته باشند. تابلوهای ال ای دی می ‌توانند به صورت ثابت یا روان طراحی و اجرا شوند. رنگ بندی متنوعی که این تابلوها دارند، باعث جلب نگاه مخاطب می گردد.

تابلو لایت باکس

لایت باکس ها از جمله تابلوهای تزئینی هستند که می ‌توانند برای معرفی کسب و کار دوربین مدار بسته، استفاده شوند. این تابلوها هم می ‌توانند سر درب مغازه نصب شده و هم به صورت ایستاده جلوی درب ورودی فروشگاه و مغازه، قرار گیرند.

برخی از بهترین تابلوها برای کسب و کار دوربین مداربسته

قیمت تابلو مغازه برای کسب و کار دوربین مدار بسته

هر تابلویی که انتخاب می کنید؛ بسته به متریال به کار رفته در ساخت آن، قیمت های متفاوتی دارد. علاوه بر این متراژ تابلو، ارتفاع تابلو، نوع زیرساز استفاده شده، استفاده از قاب، استفاده از حروف ترکیبی و نوع متریال مصرفی هم در قیمت تمام شده برای طراحی و ساخت تابلو، اثرگذار است. برای آگاهی دقیق از قیمت تابلو؛ می ‌توانید با کارشناسان تابلوساز، مشاوره داشته باشید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: