۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

هر روز بر تعداد پل های عابر پیاده روی خیابان های بزرگ درون شهری افزوده می ‌شود. در واقع وجود پل های عابر پیاده برای عبور و مرور افراد جزء ضروریات اساسی یک شهر است. در شهرهای بزرگ چندین پل عابر پیاده وجود دارد. زمانی که افراد برای عبور از خیابان از این پل ها استفاده می کنند، فرصت کافی برای دیدن تبلیغات را دارند. به همین دلیل است که امروزه پل های عابر پیاده مکان مناسبی برای درج انواع تبلیغ شده است. اما بهترین تابلو تبلیغاتی مناسب پل عابر پیاده کدام نوع است؟

اهمیت وجود پل عابر پیاده

هر چقدر شهرها گسترده تر می شوند؛ به همان میزان تعداد اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه در سطح شهرها، افزایش پیدا می کند. به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ وجود پل های عابر پیاده برای حفظ جان افراد، لازم به نظر می رسد.

پل های عابر پیاده معمولاً در مکان های پرتردد شهر مثل اطراف دانشگاه ها، مدارس و… قرار می گیرند. در گذشته تنها راه پله هایی را برای بالا رفتن و رسیدن به پل هوایی تعبیه می کردند اما امروزه برای رفاه حال عابرین پیاده امکاناتی مثل پله برقی و آسانسور هم در نظر گرفته شده است.

اهمیت وجود پل عابر پیاده

وجود حصار برای پل های عابر پیاده بسیار ضروری است. چرا که این پل ها در ارتفاع نسبتا زیادی قرار گرفته و حتماً باید برای حفاظت از جان افراد، حفاظ هایی در اطراف آن قرار داشته باشد. همین حفاظ ها تبدیل به بهترین مکان برای انجام تبلیغات شده اند.

استفاده از تابلو تبلیغاتی برای پل عابر پیاده

پل عابر پیاده علاوه بر کاربردی که دارد، مکان مناسبی برای انجام تبلیغات شهری هم می باشد. در واقع درآمدزایی که مدیران شهری از این مکان دارند، به اندازه ای جذاب است که حتی عملکرد اصلی این پل ها را تحت تاثیر قرار داده است. به نحوی که حتی در مواقعی هدف از ساخت این پل عابر پیاده تنها انجام تبلیغات است.

یکی از دلایلی که موجب شده است پل‌ ها به محل انجام تبلیغات تبدیل شوند، موقعیت مکانی آن هاست. این پل ها معمولا در خیابان های پرتردد و شلوغ شهر احداث می گردند و همین مکان های شلوغ موقعیت مناسبی برای انجام تبلیغات محیطی، ایجاد می کند. به همین دلیل تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی که روی پل های عابر پیاده نصب می شوند، بازدهی نسبتاً بالایی برای صاحبان آن ها دارند.

کسی که مسئول انجام تبلیغات روی پل های هوایی و پل عابر پیاده می باشد، شهردار آن شهر است. تبلیغات هم می تواند برای یک شهر درآمدزایی داشته و هم می تواند کالا و خدمات صاحبان کسب و کارها را به دیگر افراد، معرفی کند. این موضوع تاثیر بسزایی در فروش کالا و خدمات دارد.

استفاده از تابلو تبلیغاتی برای پل عابر پیاده

مزایای تبلیغات پل عابر پیاده

زمانی که با خودرو در جاده در حال حرکت هستید؛ با دیدن سازه ای بر فراز جاده قطعاً نظرتان نسبت به تبلیغ نصب شده روی پل عابر پیاده، جلب خواهد شد. بنابراین بخش خارجی پل عابر پیاده به دلیل موقعیت قرارگیری از سطح زمین دید بسیار خوبی برای رانندگان خواهد داشت. بنابراین یکی از مزایای اصلی تبلیغات روی پل عابر پیاده همین در معرض دید بودن برای بخش کثیری از مخاطبین می باشد.

مزایای دیگر تبلیغات پل عابر پیاده شامل بازدهی بالا، هزینه اجاره نسبتاً پایین و طراحی ساده می باشد.

هر چقدر یک شهر جمعیت بیشتری داشته باشد؛ به همان نسبت تعداد پل های عابر پیاده بیشتری هم خواهد داشت. این افزایش جمعیت نیاز به امکانات محیطی شهری هم دارد و پل عابر پیاده یکی از این امکانات می باشد. پس منطقی است که در شهرهای شلوغ و پرجمعیت امکان تبلیغ بیشتری برای پل عابر پیاده وجود داشته باشد. چرا که تعداد این پل ها بیشتر است.

خوشبختانه در پایین سازه های پل عابر پیاده سرعت‌گیر احداث می ‌کنند. پس زمانی که خودرو به این بخش از جاده می ‌رسد، با کاهش سرعت فرصت مناسبی برای دریافت پیام تبلیغاتی خواهد داشت.

یکی از مزایای تبلیغ پل عابر پیاده، ارتفاع بالایی است که پل دارد. در واقع ارتفاع بالای این سازه ها موجب می شود که تبلیغ مورد نظر از مسافت های دور هم به راحتی دیده شود و همین موضوع باعث می شود بازخورد مناسبی از تبلیغ مورد نظر بگیرید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که طراح تابلوی تبلیغاتی باید حتما این محدودیت زمانی را در نظر بگیرد و یک طرح خلاقانه با حداقل کلمات و جملات، طراحی کند. چرا که عبور و مرور با وسیله نقلیه زمانی برای خواندن نوشته های روی تبلیغ باقی نمی گذارد. تابلوی تبلیغاتی مورد نظر باید حاوی تصاویری جذاب و یا چند کلمه تاثیرگذار باشد.

مزایای تبلیغات پل عابر پیاده

موقعیت های مکانی پل عابر پیاده برای درج تبلیغ

برای اینکه تبلیغ مورد نظر را در دید اکثر مخاطبان قرار دهید؛ باید مسیر تردد افراد را دنبال کنید. همانطور که گفتیم، عده‌ ای با وسایل نقلیه در حرکت هستند و از فواصل دور تبلیغ مورد نظر که معمولاً روی بخش بیرونی حفاظ‌ های پل عابر پیاده قرار گرفته است را مشاهده می کنند.

در قسمت داخلی پل عابر پیاده هم می توان از سازه هایی که به منظور حفاظت در دو طرف پل قرار گرفته ‌اند، برای درج تبلیغ استفاده کرد. و اما مکان دیگری که می توان برای انجام تبلیغ روی آن حساب کرد، سقف است. معمولاً در فصول گرم سال؛ سایه بان هایی جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید برای پل های عابر پیاده لحاظ می گردد. البته که این سقف ها می توانند در فصول سرد سال هم از بارش باران و برف جلوگیری کنند. در هر صورت سقف پل عابر پیاده هم به منظور درج تبلیغ، استفاده می شود.

انواع تابلوی تبلیغاتی برای پل عابر پیاده

تابلوهایی که به منظور تبلیغ در پل عابر پیاده استفاده می شوند؛ بسته به اینکه از نوع الکترونیکی و یا گرافیکی باشند، هزینه های متفاوتی برای طراحی و ساخت دارند. در واقع هزینه یک تابلو علاوه بر نوع آن؛ به طراحی، نصب و نگهداری تابلو هم بستگی دارد.

اگر قصد ندارید هزینه بالایی برای تبلیغ پل عابر پیاده بپردازید؛ پیشنهاد می کنیم از تابلوهای گرافیکی استفاده کنید. این تابلوها هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و هم بازدهی نسبتا خوبی برایتان خواهند داشت.

انواع تابلوی تبلیغاتی برای پل عابر پیاده

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اکثر تابلو تبلیغاتی مناسب پل عابر پیاده مربوط به معرفی کالا و خدماتی است که به نیاز روزمره افراد، ارتباط دارد. در واقع نوع کسب و کاری که قرار است آن را به دیگران معرفی کنید، در انتخاب مکان مناسب برای تبلیغ تاثیرگذار است.

اگر قصد دارید برای پل عابر پیاده یک تابلوی تبلیغاتی منحصربه‌فرد و خلاقانه داشته باشید؛ حتماً باید روی جنبه طراحی آن، سرمایه گذاری کنید. در واقع طراحی یک تابلوی تبلیغاتی باید به نحوی باشد که بتواند ظرف مدت چند ثانیه، پیام تبلیغاتی را به مخاطب برساند.

تابلوسازی نامور با داشتن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی؛ این افتخار را دارد که با بهترین متریال موجود در بازار و بهترین ترکیب رنگ و طراحی، یک تابلوی منحصر به فرد و خلاقانه به مشتری تحویل دهد.

شما می توانید از نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلوسازی دیدن کرده و یا جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان تابلوساز، صحبت کنید. شماره تلفن های درج شده در وب سایت، راه ارتباطی شما و کارشناسان می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: