۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو شرکتی و انواع آن، در تابلو سازی چه جایگاهی دارد؟

تابلو شرکتی و انواع آن، در حوزه تابلوسازی بسیار گسترده و متنوع است. تابلوهای شرکتی تابلوهایی هستند که با اهداف مختلف در راستای تبلیغات یک شرکت و یا یک اداره طراحی، ساخته و نصب می شوند. در تابلو سازی، این تابلوها جایگاه بسیار مهمی دارند، چرا که به دلیل سفارشات زیادی که در بخش تابلوهای شرکتی وجود دارد، می بایست حتماً طراحی و ساخت این تابلو در بالاترین سطح کیفیت انجام شود.

کسب و کارهای متفاوت که هر کدام نیازمند یک یا چند تابلو مناسب هستند، باعث شده تا انواع تابلو شرکتی در صنعت تابلو سازی به وجود بیاید. در واقع به دلیل گوناگونی مشاغل، گستردگی این تابلوها از سایر تابلوها بیشتر است. چرا که برای هر شغلی که در هر زمینه‌ای فعالیت می کند می بایست تابلو منحصر به فرد آن شغل را طراحی کرد.

تابلو شرکتی و انواع آن

از آنجایی که ساخت این تابلو مهارت زیادی می طلبد، باید طراحی و ساخت آن، توسط تابلو ساز شرکتی انجام شود. همچنین در خصوص هزینه های این بخش باید گفت قیمت تابلو شرکتی تنوع زیادی دارد. از کمترین قیمت با بالاترین قیمت موجود می باشد و متناسب با شغل خود می توانید یک تابلو با قیمت مناسب انتخاب کنید.

ساخت تابلو شرکتی با چه هدفی انجام می شود؟

هر شرکت یا دفترکاری که تأسیس می شود، همچون هر مغازه‌ای نیاز به یک تابلو خواهد داشت. زیرا برای هویت بخشیدن به کار خود و همچنین معرفی کسب و کاری که ایجاد کرده است، نیازمند به تابلو شرکتی دارد.

ساخت تابلو شرکتی با هدف رشد و پیشرفت یک حوزه کاری انجام می شود. موضوع مهمی که وجود دارد این است که تابلو شرکتی برای هر شرکت، اداره یا دفتری تنها یه یک تابلو محدود نمی شود، بلکه باید چندین تابلو برای بخش های مختلف آن طراحی کرده و ساخت.

برخی از شرکت ها هستند که مجموعه ای از چند فعالیت مختلف می باشند. قطعاً در چنین شرایطی نمی توان به یک تابلو اکتفا کرد و باید حتماً تابلوهایی ساخت که هر کدام به معرفی یک بخش خاص بپردازند.

بررسی تابلو شرکتی و اداری در نقش تابلو تبلیغاتی

به راستی که مهم ترین نقش یک تابلو شرکتی، نقش تبلیغاتی آن است. لازمه رشد و توسعه شرکت ها، تابلوهای تبلیغاتی هستند. همانطور که می دانید تبلیغات دنیای رنگارنگ و گسترده‌ای است که، ابزارها و روش های مختلفی در آن برای تبلیغ محصولات و برند شرکتها در نظر گرفته شده است.

تابلو شرکتی و انواع آن

تابلو شرکتی هم در راستای همین موضوع حرکت می کند. یعنی برای تبلیغات یک شرکت می بایست از چند تابلو تبلیغاتی که تحت عنوان تابلو شرکتی طراحی و ساخته می شود استفاده کرد. بهتر است برای تبلیغاتی با بازدهی بالا،  از چندین سبک طراحی و ساخت تابلو، استفاده کنید.

در این بخش تنها نمی توان به تابلو سردر شرکت اکتفا کرد، یا از تابلو اعلانات شرکتی ساختمان ها استفاده کرد. بلکه باید در برای رونق کسب و کار شرکت خود از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر هم استفاده کنید تا به بهتر دیده شدن شرکت خود کمک کنید.

نکات مهم در طراحی تابلو شرکتی چیست؟

طراحی تابلو شرکتی بسیار متفاوت تر از تابلوهایی همچون تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه ها است. طراحی این تابلو برای تابلوسازان، سخت تر و حساس تر می باشد..  استاندار خاصی برای ابعاد تابلو شرکت ها و ادارجات وجود ندارد به همین دلیل در تابلو سازی می توان با ذهنی باز، تابلوهای خلاقانه طراحی کرد.

در استفاده از رنگ تابلوهای شرکتی باید هوشمند بود. رنگ های سازمانی شرکت ها گزینه خوبی برای استفاده در تابلوهای شرکتی هستند. همچنین در طراحی فونت این تابلو نگاهی رسمی و اداری خواهیم داشت.

برای یک شرکت باید چند تابلو طراحی شود. اصلی ترین آنها همان تابلوهایی هستند که بر سردر ساختمان ها نصب می شوند. اما در داخل ساختمان هم باید چندین تابلو، همچون تابلو پشت در و تابلوهای راهنما طراحی کرد. در داخل شرکت هم به تابلوهای زیادی نیاز است. متناسب با محل نصب هر تابلو و هدف از ساخت آن، طراحی هر کدام هم متفاوت می شود.

تابلوسازی تابلو شرکتی به چند بخش تقسیم می شود؟

تابلوهای شرکتی در تابلوسازی در دسته های متعددی قرار می گیرند. دسته اول و مهم ترین دسته از آنها تابلوهایی هستند که خارج از شرکت و بر روی نمای ساختمان و یا بر روی تابلو اعلانات مقابل ساختمان نصب می شوند. ابعاد این تابلو و طراحی آن باید طوری صورت گیرد تا به راحتی از خیابان قابل مشاهده باشد.

دسته دیگر تابلو شرکتی، تابلوهای راهنمایی هستند که داخل ساختمان و داخل شرکت نصب می شوند. و در این بخش برخی از تابلوها هم هستند که مثلاً تنها با نمایش لوگو یک شرکت جنبه زیبایی دارند.

اما بخش دیگر تابلوهای شرکتی تابلوهایی هستند که در سطح شهر با هدف تبلیغات بیشتر نصب می شوند. این تابلوها به شکل های مختلفی ساخته می شوند، و برای کسانی که به تازگی شرکت خود را تأسیس کرده اند، این تابلوهای تبلیغاتی ابزار بسیار قدرتمندی برای تبلیغات هستند.

تابلو چلنیوم و اهمیت آن در تابلوهای شرکتی

تابلو چلنیوم یکی از گزینه های پرکابرد برای ساخت تابلو شرکتی است. از آنجایی که تنوع رنگ در ورقه هایی که برای ساخت این تابلو استفاده می شود، زیاد است. می توان متناسب با رنگ سازمانی یک شرکت از تابلو چلنیوم برای ساخت تابلو دفاتر و شرکت ها استفاده کرد.

تابلو شرکتی و انواع آن

چلنیوم برای ساخت تابلوهایی که بیرون از شرکت نصب می شوند مناسب تر است. همچنین با توجه به قابلیت های تابلو چلنیوم می توان آن را بر روی نمای ساختمان به تنهایی نصب کرد.

بهتر است زمانی که نیاز به یک تابلویی با ابعاد بزرگ داشتید، چلنیوم را انتخاب کنید، زیرا بعد از طراحی و نصب نتیجه بهتری خواهید گرفت.

بررسی تابلو ترموود در تابلوسازی اداری و شرکتی

از تابلو ترموود در تابلو شرکتی به نسبت سایر بخش ها کمتر استفاده می شود، اما به این معنا نیست که تابلو ترموود مناسب تابلو شرکتی نیست. اتفاقاً یکی از جذاب ترین تابلوهایی که می توان برای شرکت ها استفاده کرد همین تابلو ترموود است.

با توجه به جنس این تابلو، پیشنهاد می کنیم، در شرکت هایی که فعالیت مرتبط با صنعت چوب دارند از این تابلو استفاده کرد. مثلاً شرکت های ساختمانی، طراحی صنایع چوبی، شرکت های فعال در حوزه کشاورزی و … نمونه های خوبی برای استفاده از تابلو ترموود هستند.

البته از ترموود در فضای داخلی یک شرکت، برای ساخت انواع تابلوهای راهنما می توان بهره برد. استفاده از ترموود داخل شرکت حس بسیار خوبی در محیط ایجاد خواهد کرد.

تابلو لایت باکس و نقش آن در تابلوهای شرکتی

استفاده از لایت باکس در تابلو شرکتی موفقیت آمیز است. به دلیل نورپردازی خوب این تابلو نیز استفاده از آن در بیرون از شرکت، ایده‌ای کاربردی است. همچنین می توان متناسب با فعالیت شرکت از لایت باکس پرچمی هم خارج از ساختمان و یا در کنار درب واحد شرکت استفاده کرد.

در داخل ساختمان و داخل شرکت در قسمت ورودی هر بخش می توان از لایت باکس استفاده کرد. همچنین شرکت هایی که ارباب رجوع زیادی دارد، بهتر است برای معرفی فعالیت هایشان به ارباب رجوع، از لایت باکس های فریم لس و یا لایت باکس ایستاده در داخل شرکت استفاده کنند.

تابلو حروف برجسته در تابلوهای اداری چگونه است؟

تابلو حروف برجسته جزء تابلوهایی می باشد که بهتر است در داخل ساختمان شرکت و فضای داخلی آن مورد استفاده قرار گیرد. البته برای تابلو تبلیغاتی خارج از ساختمان هم می توان استفاده کرد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

در داخل فضای یک دفتر  یا یک شرکت، تابلو حروف برجسته می تواند یک شیء زینتی در نظر گرفته شود. یکی از ایده های جذاب استفاده از آن، این است که تابلو حروف برجسته به گونه ای طراحی شود که بتوان آن را بر روی دیوار نصب کرد.

از این رو می توان لوگو شرکت، شعار تبلیغاتی آن و یا نام شرکت را به صورت حروف برجسته طراحی کرد و پس از ساخت آن را به عنوان بخشی از طراحی داخلی شرکت به کار برد و بر روی دیوارهای مختلف نصب کرد.

تابلو شرکتی
بررسی استفاده از تابلو کامپوزیت در تابلوسازی برای شرکت ها

از تابلوهای بسیار خوب و قدیمی در تابلوسازی شرکت ها، تابلو کامپوزیت است. این تابلو همواره برای تابلو دفاتر و شرکت های مختلف خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار گرفته است.

از کامپوزیت برای تابلو سردر شرکت و در بیرون از ساختمان استفاده می کنند. و تابلو کامپوزیت ابزار خوبی برای تابلو تبلیغاتی داخل ساختمان نیست. چرا که تابلوهای داخل شرکت ابعاد خیلی بزرگی ندارند و به صرفه نیست که ورقه های بزرگ کامپوزیت، برای ساخت چنین تابلوهایی استفاده شود.

برای تابلو شرکت ها، می توان تابلو کامپوزیت را با تابلو لایت باکس، تابلو چلنیوم و یا تابلو حروف برجسته استفاده کرد.

به طور کلی برای طراحی و ساخت یک تابلو شرکتی، می بایست ابتدا حوزه فعالیت آن شرکت را به خوبی بشناسید و سپس لوگو، نام شرکت و شعار آن را در اختیار داشته باشید، تا با در کنار هم قرار دادن این مشخصات به ایده های طراحی برسید و یک تابلو خاص برای یک شرکت طراحی کنید.

ناگفته نماند که تابلوسازی برای شرکت ها به دو بخش شرکت های خصوصی و دولتی تقسیم می شود که برای هر کدام از آنها روش طراحی متفاوت است.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: