۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

تابلو شرکت و سفارش آن

تابلو شرکت و سفارش آن

ترس از شکست همان چیزی است که کارآفرینان در هر مقطعی از کسب و کار خود با آن دست و پنجه نرم می کنند اما چگونه می‌ توان درصد موفقیت یک کسب و کار جدید را افزایش داد؟! توصیه می کنیم قبل از اینکه حتی به فکر تاسیس یک شرکت، دفتر کار و مغازه بیفتید؛ در مورد روش های جذب مشتری و همچنین استراتژی های مربوط به بازاریابی، اطلاعات کسب کنید مانند تابلو شرکت.

شما به عنوان صاحب کسب و کار مسئول تمامی اتفاقات و چالش های پیش رو هستید. بنابراین باید از قبل تمامی عوامل شکست و موفقیت را بررسی کرده و سعی کنید در راستای رسیدن به موفقیت، گام بردارید.

به جرأت می توان گفت یکی از موثرترین روش ها برای اینکه بتوانید در کسب و کارتان موفق شوید، پناه بردن به تبلیغات است. تبلیغات از زمان های قدیم تا به امروز توانسته است تاثیر زیادی در فروش بیشتر کالا و خدمات داشته باشد. در اصل اگر افراد کالا و خدماتی که ارائه می ‌کنید را به خوبی نشناسند؛ نمی توانند به هنگام نیاز به سراغ برند و نام تجاری شما آیند.

حتماً با خود می ‌گویید تبلیغات هزینه ‌بر است و بودجه زیادی می‌ طلبد. بله درست است، برخی از روش های تبلیغاتی نیاز به صرف بودجه زیاد دارند. البته نگران نباشید ما در این مقاله به شما یک روش ارزان قیمت و البته تاثیرگذار برای شناخته شدن را معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین روش تبلیغاتی برای جذب مشتری

زمانی که روش های تبلیغاتی را بررسی کنید؛ متوجه می شوید که با هر بودجه ای می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته برخی از روش‌ ها مثل ساخت تیزرهای تبلیغاتی از این قاعده مستثنی می باشد. چرا که این شیوه های تبلیغاتی بسیار هزینه بر بوده و از همه مهم تر، محدودیت زمانی خاصی هم دارد. توصیه می کنیم در ابتدای مسیر رسیدن به موفقیت به دنبال یک روش تبلیغات دائمی باشید، تبلیغاتی که همواره در معرض دید مخاطب باشد. تنها از این طریق است که می توانید کار برندسازی را انجام دهید. زمانی که نام تجاری شما در ذهن افراد ماندگار شود؛ با احتمال بیشتری به هنگام نیاز به سراغ فروشگاه، مغازه و یا دفتر کارتان خواهند آمد. استفاده از تابلوی تبلیغاتی بهترین گزینه است. چرا که شما می توانید هزینه نسبتا پایینی پرداخت کرده و یک تابلوی جذاب تبلیغاتی داشته باشید. تابلوی مذکور می‌ تواند به صورت ۲۴ ساعته و دائمی نام و نشان تجاری شما را به دیگر افراد، نمایش دهد. البته که هر چقدر از نورپردازی خاصی برای تابلو استفاده کرده باشید و یا اینکه طرح جذاب و خلاقانه ای به کار برده باشید؛ به همان میزان بازخورد بهتری می گیرید.

اما از بین تنوع بالای تابلوهای تبلیغاتی به سراغ کدام یک برویم؟ واقعیت این است که هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی مزایای خاص خود را دارند و هرگز نمی توان یک تابلو را به دیگری، برتری داد. البته که تابلوهای مدرن از نظر جذابیت حرف‌ های زیادی برای گفتن دارند.

اینکه برای معرفی کسب و کار خود از کدامیک از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید، بیشتر به زمینه فعالیت شما بازمی گردد. ممکن است فروشگاه عرضه مواد غذایی داشته باشید و یا اینکه در زمینه فروش اسباب بازی برای کودکان کار کنید. این موضوع به شدت در انتخاب نوع تابلو، دخیل است. به طور کلی تابلوی مربوطه باید از نظر طرح و رنگ مورد توجه مخاطبین و جامعه هدف همان کسب و کار باشد.

معمولا برای افرادی که به تازگی دفتر کار و یا شرکتی تاسیس کرده ‌اند، تابلوهای زیر پیشنهاد می شود:

تابلو چلنیوم برای شرکت یا دفتر کار

تابلو چلنیوم برای شرکت یا دفتر کار

تابلوهای چلنیوم بسیار پرکاربرد هستند. از این تابلو هم می توان برای معرفی فروشگاه و مغازه های شهر استفاده کرد و هم می توان با هدف معرفی یک برند تجاری آن را سر درب شرکت و دفتر کار نصب نمود. تابلو چلنیوم دوام و ماندگاری بالایی داشته و از نظر نورپردازی هم یک تابلوی تمام عیار است.

البته این نکته را ذکر کنیم که کیفیت یک تابلو بیشتر به روش ساخت آن برمی گردد. اگر به هنگام ساخت از دستگاه های پیشرفته و متریال های روز استفاده شود؛ تابلوی تولید شده می تواند تاثیر قابل توجهی در سودآوری شما داشته باشد.

تابلو ترمووود برای شرکت و یا دفتر کار

تابلوی ترمووود جزء تابلوهای کلاسیک محسوب می شود و می توان از آن هم برای زیبایی بیشتر فضای بیرونی شرکت و یا دفتر کار و هم به عنوان تابلوی معرفی کننده، استفاده کرد.

در ساخت تابلوهای ترمووود معمولاً از متریالی مثل فلز استیل برای ساخت حروف برجسته و از صفحه ای از جنس چوب ترمووود به عنوان زیرکار تابلو استفاده می شود. چوب ترمووود این مزیت را دارد که در شرایط متفاوت آب و هوایی دوام و استقامت کافی را داشته باشد.

تابلو استیل برای شرکت و یا دفتر کار

تابلوهای استیل از این جهت که درخشان و براق هستند، بسیار مورد توجه مخاطبان می باشند. بیشتر این تابلوها به رنگ طلایی و نقره ای می باشند. متریال استیل به سرعت کثیف نشده و نیاز به شستشوی مداوم ندارد. به دلیل درخشندگی خاصی که این متریال دارد؛ حتی بدون وجود نورپردازی هم به راحتی می تواند کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد.

 

دیگر کاربردهای تابلو شرکتی

علاوه بر اینکه می توانید تابلوی مخصوص شرکت را سردرب آن نصب کنید؛ در جهت راهنمایی مراجعه کنندگان و برای معرفی بخش های مختلف یک شرکت هم می توانید از تابلوهای کوچک راهنما از جنس استیل، استفاده کنید. البته الزامی در نوع متریال استفاده شده وجود ندارد. حتی دیده شده است که در شرکت ها تابلوهای کوچک با استفاده از دیگر متریال ها مثل چوب ترمووود هم به عنوان تابلو راهنما، استفاده شده اند.

به طور کلی تابلوهای مخصوص شرکت، سازمان یا اداره تمپلیت خاصی دارند. به گونه‌ ای که با همان نگاه اول می توان به راحتی حدس زد که این تابلوها مختص چنین مکان هایی می باشند.

استفاده از تابلوهای شرکتی بهترین روش برای شناساندن شرکت در بین دیگر شرکت ها می باشد. ممکن است افرادی برای بارگیری و تخلیه بار به یک شرکت مراجعه کنند. در چنین شرایطی وجود یک تابلو سر درب شرکت آن هم با علائم و نام و نشان تجاری می تواند به راحتی آن ها را راهنمایی کند.

تابلو استیل برای شرکت و یا دفتر کار

بهترین نوع تابلو برای شرکت ها و دفاتر کار

هیچ قانون مشخصی در مورد انتخاب نوع تابلو برای صاحبان شرکت های تجاری و دفاتر کار، وجود ندارد. در واقع ممکن است یک مشتری به دنبال تابلو استیل برای شرکت باشد و دیگری به دنبال یک تابلوی فلکسی. بنابراین انتخاب تابلو معمولاً بر اساس سلیقه مشتری، صورت می گیرد. در هر صورت تابلوساز می تواند بهترین و مناسب ترین تابلوهایی که برای شرکت ها استفاده می شوند را به مشتری، پیشنهاد بدهد.

اگر مشتری قصد داشته باشد تابلوهای اقتصادی و مقرون به صرفه را سفارش دهد، تابلو فلکسی می‌ تواند گزینه مناسبی در این زمینه باشد. البته در ادامه تابلوهای اقتصادی بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

جدا از نوع تابلو؛ طراحی تابلوهای شرکتی هم اهمیت دارد. بنابراین زمانی که مشتری برای سفارش به تابلوسازی رجوع می‌ کند؛ تابلوساز باید زمینه فعالیت مشارکت را در نظر گرفته و متناسب با آن یک طراحی مناسب و البته منحصر به فرد، برای تابلو در نظر بگیرد. در طراحی تابلوهای شرکتی باید به این نکته توجه داشته باشید که تابلوی نصب شده نشان دهنده هویت و اقتدار شرکت است و این حس مثبت باید به درستی به مشتری، انتقال داده شود.

به طور کلی اگر بخواهیم بهترین نوع تابلوهای شرکتی را معرفی کنیم؛ به گزینه هایی مثل تابلو استیل، تابلو فلکسی، تابلو چلنیوم و تابلو کامپوزیت، می رسیم. البته تابلوهای دیگر مثل تابلو ترموود هم می ‌تواند برای برخی دفاتر کار مخصوصا مواردی که با دکوراسیون و ساختمان سازی مرتبط هستند، استفاده شود. بنابراین می ‌بینید که انتخاب نوع تابلو تا حد زیادی سلیقه ای به نظر می رسد.

 

عوامل دخیل در قیمت گذاری تابلوهای شرکتی

آنچه که در تابلوهای تبلیغاتی برای شرکت، سازمان، مغازه، فروشگاه و… بیشترین تاثیر را روی قیمت می گذارد، متریال انتخابی برای ساخت تابلوست. واضح است که استفاده از متریال های گران‌قیمت و البته مدرن، می تواند قیمت نهایی تابلوهای شرکتی را بالاتر ببرد.

البته اگر قرار است تابلوی مذکور سال ها کار تبلیغات را برای شرکت شما انجام دهد؛ منطقی که این هزینه اضافی را بابت داشتن بهترین نوع متریال، بپردازید. انتخاب یک متریال باکیفیت شما را از دوباره کاری و صرف هزینه های مازاد در آینده، موافقت خواهد کرد.

علاوه بر کیفیت متریال استفاده شده، دیگر عوامل مثل ابعاد تابلوی شرکتی، تعداد حروف برجسته، ضخامت حروف، استفاده یا عدم استفاده از لامپ، کنترلر، تایمر، نوع لامپ های به کار رفته در نورپردازی تابلو، برند منبع تغذیه و… هم از عوامل مهم در تعیین قیمت تابلو های شرکتی هستند. معمولا تابلوساز به تمامی این موارد تسلط داشته و به راحتی می‌ تواند قیمت تقریبی تابلو را قبل از ساخت، تخمین بزند.

 

یک بار، برای همیشه!

اگر جزء افراد دمدمی مزاج نباشید؛ بسیار بعید است که بخواهید تابلوی نصب شده سر درب شرکت را پس از مدت زمان کوتاهی، تعویض کنید. در چنین مواردی منطقی است که یک تابلوی باکیفیت و با متریال مرغوب، سفارش دهید. در این صورت خیالتان از بابت خرابی های احتمالی در آینده و یا مشکلاتی مثل رنگ پریدگی تابلو، زنگ زدگی حروف برجسته و… راحت است.

همانطور که اشاره کردیم؛ تابلوهای شرکتی باید به نحوی باشند که تجربه فوق العاده ای از برند شما را انعکاس دهند. بنابراین فونت نوشتاری، رنگ و ابعاد تابلو و دیگر موارد مهم، هنگام طراحی و تولید تابلو باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

زمانی که مشتریان قرار است به سراغ شرکت تازه تاسیس شما بیایند؛ اولین علائم و نشانه های شما را مشاهده می کنند. طراحی تابلو می تواند جزء همین نشانه ها باشد. پس در ساخت تابلو شرکت در زمینه بازرگانی، ساختمانی و… باید از طراحی منحصربه‌فرد و مواد اولیه باکیفیت، استفاده شود.

یک تابلو شرکتی باکیفیت اگر در یک مکان پرازدحام نصب شود؛ می ‌تواند تاثیرگذاری بالایی روی جذب مخاطب، داشته باشد. بنابراین هر چقدر روی کیفیت و طراحی تابلو شرکت سرمایه گذاری کنید، ضرر نکرده اید.

معرفی تابلوهای اقتصادی برای شرکت

معرفی تابلوهای اقتصادی برای شرکت

اگر بودجه‎تان برای سفارش تابلو محدود می باشد و به دنبال گزینه های ارزان قیمت و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما تابلو فلکسی است. این تابلو می ‌تواند به عنوان تابلو سر درب شرکت، استفاده شود. البته برای دفاتر کار، سازمان ها و… هم تابلوی مناسبی می باشد.

به طور کلی تابلوهای ساخته شده از حروف پلاستیک مثل پلکسی گلاس، جزء تابلوهای ارزان قیمت محسوب می شوند. البته این قیمت پایین چیزی از کیفیت و ارزش تابلوهای ذکرشده، کم نمی ‌کند. چرا که پا به پای دیگر تابلوهای تبلیغاتی می توانند کار معرفی و تبلیغات کسب و کارتان را انجام دهند. تابلو ال ای دی نیز از نظر قیمت، جزء تابلوهای مناسب می باشد.

بیشترین چیزی که روی موفقیت یک کسب و کار از نظر تبلیغ با استفاده از تابلوها تاثیرگذار است، مربوط به طراحی تابلوها می باشد. یک تابلوی تبلیغاتی اگر از انواع ارزان قیمت هم انتخاب شود؛ در صورتیکه طراحی خلاقانه و خاصی داشته باشد، می تواند گوی سبقت را از دیگر تابلوهای مدرن و گران قیمت در عرصه بازاریابی و تبلیغات برباید‌. پس هرگز نقش طراحی را در عرصه تبلیغات و جذب مشتری، دست کم نگیرید.

 

اهمیت سفارش تابلو برای بخش داخلی شرکت

زمانی که صحبت از تابلوهای تبلیغاتی می شود، اکثر افراد تابلوهای نصب شده سر درب مغازه ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری شرکت ها را در ذهن خود، تصور می کنند. البته که اصلی‌ ترین تابلوهای تبلیغاتی در چنین مکان هایی نصب می شوند و این قضیه کاملا درست است اما در سال‌ های اخیر استفاده از تابلوهای کوچک تر و تابلوهای ایستاده در فضای ورودی شرکت ها و دفاتر کار، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. به طوری که شما شاهد وجود تابلو لایت باکس ایستاده، تابلوهای دیواری و… در فضای داخلی شرکت ها هستید. این موضوع علاوه بر اینکه جنبه تبلیغاتی بسیار بالایی دارد، روی زیباسازی فضای داخلی شرکت ها هم تاثیرگذار است. هر چقدر فضای یک شرکت زیباتر و مشتری پسندتر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد.

 

مهمترین مواردی که روی تابلوهای شرکتی درج می شوند

اینکه چه مواردی را روی تابلوی شرکتی درج کنید، تا حدی سلیقه ای است اما بهتر است زمینه تابلو را بیش از اندازه با حروف و علائم، شلوغ نکنید. چرا که تجربه نشان داده است، تابلوهایی با طرح های شلوغ، مورد توجه افراد واقع نمی ‌شوند. برخی از مواردی که وجود آن ها روی تابلو ضروری به نظر می رسد شامل نام شرکت، لوگوی شرکت و سال تاسیس آن می باشد.

امروزه اکثر افراد مخصوصا نسل جوان به دنبال سادگی بیشتر هستند. بنابراین تابلوهایی که پر زرق و برق می باشند؛ معمولاً برای مشاغلی مثل شرکت ها مناسب نیستند، این تابلوها به واسطه احساس هیجان بالایی که به مخاطب منتقل می کنند، معمولاً برای کلوپ های بازی و… استفاده می شوند. بنابراین برای تابلوهای شرکتی بهتر است سادگی را اولویت قرار دهید.

سفارش تابلو تبلیغاتی شرکت

مراحل سفارش تابلو شرکت

جهت سفارش تابلو برای شرکت ها، دفاتر کار و یا برای هر کسب و کار دیگری، باید مراحلی را طی کنید. در قدم اول می توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. به این صورت که با تیم تابلو نامور تماس گرفته و از مشاوران و تابلوسازان بخواهید شما را در انتخاب نوع تابلو، راهنمایی کنند.

اگر تصمیم شما برای سفارش تابلو جدی باشد، کارشناسان در محل مورد نظر اعزام شده و از مکان نصب تابلو، دیدن می کنند.

تابلوسازان با توجه به تجربه کاری که در این زمینه دارند؛ می توانند بهترین پیشنهادها را با توجه به نیازی که دارید، به شما ارائه دهند. مواردی مثل ابعاد تابلو، نوع متریال برای ساخت تابلو، وجود نورپردازی و عدم وجود آن، زیرساز مناسب برای تابلو، طراحی و ترکیب رنگ استفاده شده و… به خوبی بررسی شده و به اطلاع مشتری می رسد.

در صورتی که مشتری پیشنهاد خاصی داشته باشد، بررسی شده و مطابق سلیقه وی تابلوی مورد نظر طراحی و تولید می شود. در نهایت قرارداد همکاری بین مشتری و تابلوساز بسته شده و پروژه ساخت تابلو، آغاز می شود.

 

سفارش تابلو تبلیغاتی شرکت

با مطالعه این مقاله باید به اهمیت وجود تابلو برای سردرب شرکت، دفتر کار، فروشگاه، مغازه و… پی برده باشید. در واقع تابلوهای تبلیغاتی رسالت اصلی خود که همان جذب مشتری و فروش بیشتر کالاها و خدمات است را به راحتی انجام می دهند. این هدف در صورتی محقق می گردد که تابلوی مذکور توسط یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، طراحی و تولید شده باشد.

تابلوسازی نامور با تجربه چندین ساله ای که در این زمینه دارد؛ به راحتی می تواند متناسب با نوع کسب و کار و بودجه در نظر گرفته شده برای ساخت تابلو، بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را برای شما پیاده سازی کند.

خوشبختانه تمامی تابلوهای ساخته شده توسط شرکت تابلوسازی نامور دارای ضمانت و گارانتی معتبر می ‌باشد. بنابراین خیال شما از بابت کیفیت متریال استفاده شده، راحت است.

برای سفارش تابلوی تبلیغاتی قبل از هر چیز باید با کارشناسان و مشاوران تابلوساز در این زمینه، مشورت کنید. آنان به واسطه تجربه ای که دارند می توانند شما را راهنمایی کرده و بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را به شما، پیشنهاد دهند. به این منظور می توانید با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: