۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو فروشگاهی مدرن

تابلو فروشگاهی مدرن

وجود تابلوهای فروشگاهی برای تبلیغات و فروش بیشتر کالا و خدمات، ضروری هستند اما اینکه کدامیک از تابلوهای فروشگاهی را انتخاب کنید، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی در بین تنوع زیادی که تابلوهای فروشگاهی دارند؛ بهتر است به سراغ نمونه هایی بروید که از هیچ نمونه دیگری، کپی برداری شده نباشند. چرا که تکرار در تابلوها از جذابیت آن ها، کم می کند. در طراحی اولیه یک تابلوی فروشگاهی حتماً باید ایده های جدید و خلاقانه به کار رود تا تابلوی مذکور بتواند در زمینه جذب مشتری، خوب عمل کند. اما در بین تابلوهای فروشگاهی به سراغ کدامیک برویم که هم از نظر زیبایی حرفی برای گفتن داشته باشد و هم جزء تابلوهای جدید و مدرن، محسوب شود. در ادامه ویژگی های مربوط به یک تابلو فروشگاهی مدرن را ذکر خواهیم کرد.

 

معرفی تابلوهای مدرن فروشگاهی

اغلب صاحبان کسب و کارها تمایل دارند که تابلوی منحصر به فردی برای فروشگاه و مغازه خود، داشته باشند. چرا که معتقدند وجود چنین تابلویی می تواند در جلب توجه مخاطب، تأثیر زیادی داشته باشد. از طرفی مخاطبان معمولاً یک تابلوی مدرن و منحصر به فرد را بهتر به ذهن می سپارند. همه این موارد در کنار هم باعث شده است که روز به روز صنعت تابلوسازی پیشرفت کند. حاصل این پیشرفت چیزی نیست جز تولد تابلوهای مدرن و جدید.

اما در بین تنوع زیاد تابلوهای فروشگاهی، کدامیک جزء تابلوهای مدرن محسوب می ‌شوند؟! به طور کلی تابلوهایی که در فناوری ساخت خود فرایند مربوط به طراحی و برش حروف برجسته را داشته باشند؛ جزء تابلوهای مدرن محسوب می ‌شوند. البته قطعیتی در این زمینه وجود ندارد. حتی می توان یک تابلوی کاملاً مسطح را هم در زمره تابلوهای کاملاً جدید به حساب آورد.

تابلوهای مدرن فروشگاهی در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و پیاده‌ سازی می‌ شوند. از معروف ترین تابلوها می توان به تابلو چلنیوم، تابلو لترمکس، تابلو لبه سوئدی، تابلو لبه پانچ، تابلو نئون پلاستیک، تابلو استیل، تابلو ال ای دی سه بعدی، تابلو ستاره ای، تابلو کریستالی، تابلو وکیوم، تابلو لاسوگاسی و تابلو نوراندریک، اشاره کرد. البته تصور نکنید که این فهرست در همین جا خاتمه می یابد. چرا که تابلوهای جدید دیگری هم وجود دارد که ذکر تمامی آن ها در این مقاله، نمی گنجد.

معرفی تابلوهای مدرن فروشگاهی

قطعا اگر برای اولین بار قصد سفارش تابلو را داشته باشید؛ در انتخاب دچار سردرگمی می شوید. چرا که هر کدام از تابلوهای فروشگاهی مزایا و زیبایی های خاص خود را دارند و نمی ‌توان تابلویی را از تمامی جهت ها به یک تابلوی دیگر، برتری داد. در هر صورت معمولاً صاحبان فروشگاه ها بر اساس محصولات و خدمات قابل ارائه ای که دارند، تابلوی فروشگاه خود را انتخاب می ‌کنند. کارشناسان تابلوساز در این زمینه می توانند با ارائه اطلاعات مفید به مشتری، کار انتخاب تابلو را ساده تر کنند.

به عنوان مثال اگر فردی در زمینه فروش اسباب بازی فعالیت می کند، هرگز نباید به دنبال یک تابلو با ترکیب رنگ های سنگین و خنثی باشد. چرا که مخاطبین این گونه فروشگاه ها معمولاً کودکان و والدین آن ها هستند. دنیای کودکان سرشار از نشاط و شادی است. اگر شما قصد دارید در این حیطه فعالیت کنید؛ حتماً باید یک تابلوی پرانرژی آن هم با رنگ بندی شاد، داشته باشید.

در تمامی کسب و کارهای دیگر هم به همین صورت است و معمولا در انتخاب تابلو حتماً به جامعه مخاطبین آن هم توجه می شود. همین موارد به ظاهر ساده می تواند یک مزیت رقابتی برای صاحبان کسب و کار محسوب شود. مزیتی که آن ‌ها را از رقبای خود، جلوتر می اندازد.

شاید فکر کنید حساسیت داشتن برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی بی مورد است، اما اشتباه نکنید. در دنیای امروز که رقابت بر سر فروش کالا زیاد است؛ همین موارد به ظاهر ساده می تواند موفقیت شما را در کسب و کاری که دارید، تضمین کند.

البته تصور نکنید داشتن یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و مدرن، همه چیز است. شما باید بتوانید در کنار تبلیغ محیطی مناسب، مشتری مداری هم داشته باشید. استراتژی ‌های تبلیغاتی دیگر مثل اهدای جوایز از طریق ارائه کارت های قرعه کشی، در نظر گرفتن تخفیفات دوره ای در فروشگاه، اطلاع رسانی درباره محصولات جدید فروشگاه از طریق تبلیغات پیامکی و… مواردی است که می تواند به شما در رسیدن به موفقیت، کمک کند.

 

ویژگی های تابلو فروشگاهی مدرن

ویژگی های تابلو فروشگاهی مدرن

یک تابلو فروشگاهی مدرن باید در وهله اول از نظر بصری بسیار جذاب باشد. به گونه ‌ای که ذهن مخاطب با دیدن چنین تابلویی حداقل چند ثانیه، درگیر شود. برای اینکه یک تابلو فروشگاهی مدرن داشته باشید؛ در وهله اول باید طرح خلاقانه ای برای آن، انتخاب کنید. خوشبختانه طراحان و گرافیست های ماهر با دانشی که در این زمینه دارند و همچنین با داشتن یک ذهن خلاق و ایده پرداز، می ‌توانند بهترین طرح ها برای تابلوهای فروشگاهی، انتخاب کنند.

پس از اینکه طرح تابلو مشخص شد؛ باید به سراغ ویژگی دیگر آن یعنی دوام و کیفیت بروید. قرار نیست یک تابلو فروشگاهی مدرن تنها به واسطه جدید و مدرن بودن انتخاب شود. کیفیت و دوام تابلو اهمیت زیادی دارد. مخصوصا اگر قرار است تابلو در محیط بیرونی و برای مدت زمان طولانی، قرار گیرد.

پس از آن، به ویژگی های دیگر مثل نورپردازی و رنگ انتخاب شده برای تابلو می ‌رسید. انتخاب ترکیب رنگ تا حد زیادی سلیقه ایست اما برای تابلوهای مدرن باید به گونه ‌ای استفاده شود که در نهایت باعث زیبایی بیشتر طرح روی تابلو شود.

اگرچه وجود نورپردازی برای تمامی تابلوهای جدید و مدرن الزامی نیست اما یک تابلو با داشتن نورپردازی می‌ تواند شب هنگام، حسابی جلوه ‌گری کند. زیرا تابلوهای نورانی و درخشان می توانند بیشتر از سایر تابلوها نگاه مخاطب را به خود، جذب کنند. به همین دلیل است که تابلوهای مدرن مثل تابلو لاسوگاسی را در زمره جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی از نظر نورپردازی، به حساب آورده اند.

زمانیکه صحبت از نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی می شود؛ همه به یاد نورپردازی حروف برجسته می افتند، اما امروزه سبک نورپردازی تابلوها بسیار تغییر کرده است. به طوریکه شاهد ظهور تابلوهای پرنوری همچون تابلو لایت باکس هستیم. تابلوهای لایت باکس معمولا در فضاهایی با نور کم، نصب می شوند. شما می توانید برای جذابیت بیشتر فضای داخلی فروشگاه نیز از این تابلوها به صورت دیواری و یا ایستاده، استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد کمی در مورد نحوه ساخت تابلوهای لایت باکس، بدانید. برای ساخت این تابلوها ابتدا طرح اولیه با کیفیت بالایی، چاپ می شود. طرح مورد نظر بین دو طلق شیشه ای، قرار گرفته و نورپردازی درون آن، انجام می شود. مزیت مهمی که باعث تمایز لایت باکس ها از دیگر تابلوهای تبلیغاتی شده است، امکان تعویض طرح درون است. به این صورت که شما می توانید با گذشت زمان طرح درون باکس را با یک طرح جدید، جایگزین کنید.

این مزیت باعث شده است خیلی از افراد ترجیح بدهند برای معرفی فروشگاه و یا محصولات خود، لایت باکس ها را سفارش بدهند. زیرا با داشتن یک لایت باکس تبلیغاتی می توانند به دفعات و با طرح های مختلف، کار تبلیغات را انجام دهند.

هزینه مربوط به طراحی و ساخت تابلو فروشگاه مدرن

هزینه مربوط به طراحی و ساخت تابلو فروشگاه مدرن

قطعاً تابلوهایی با ایده جدید و خلاقانه نسبت به تابلوهای تکراری، هزینه بالاتری برای طراحی و ساخت دارند و این موضوع کاملاً منطقی به نظر می رسد. یک تابلوساز منصف و باتجربه، برای قیمت گذاری تابلوهای تبلیغاتی تنها به یک مورد بسنده نکرده و عوامل مختلفی را در نظر می ‌گیرد. به طور کلی عواملی که در ادامه ذکر می کنیم، بیشترین تاثیر را در قیمت تابلوهای فروشگاهی دارند:

متریال به کار رفته برای ساخت تابلو: این مورد بیشترین تاثیر را در قیمت تابلوهای تبلیغاتی دارد. هر چقدر از مواد اولیه بهتری برای این کار استفاده شود، طبیعتاً قیمت نهایی تابلو، بالاتر می رود. معمولا تابلوسازان به روزترین و جدیدترین متریال را به مشتری، پیشنهاد می دهند. این دیگر تصمیم مشتری است که تمایل داشته باشد برای متریال های باکیفیت هزینه بیشتر پرداخت کند یا خیر! البته متریال های قدیمی تر هنوز هم در صنعت تابلوسازی استفاده می شوند و البته دوام لازم را دارا هستند.

خیلی افراد با هدف لوکس بودن تابلو به سراغ متریال های جدید و زیبا مثل چوب ترمووود می روند. مشخص است که داشتن تابلو با چنین متریالی، می تواند یک ظاهر ایده آل و کلاسیک به فروشگاه شما ببخشد.

ابعاد تابلو: اگر فروشگاه نسبتاً بزرگی دارید؛ چاره ای جز سفارش تابلو با ابعاد بزرگ، نخواهید داشت. چرا که ابعاد تابلو باید کاملا متناسب با اندازه درب ورودی فروشگاه باشد. یک تابلوی کوچک به هیچ عنوان برای یک فروشگاه نسبتاً بزرگ، مناسب نمی باشد. در وهله اول بدون در نظر گرفتن قیمت، باید بهترین و مناسب ترین ابعاد را برای تابلوی سفارشی خود در نظر بگیرید.

تابلوسازان ابعاد تابلو را با توجه به عوامل مختلف تعیین می کنند. به عنوان مثال؛ زمانی که قصد طراحی و ساخت تابلو برای مجتمع تجاری را داشته باشید، حتما به سراغ تابلوهای بزرگ می روند. چرا که تابلوی مذکور قرار است در مرتفع ترین قسمت مجتمع تجاری نصب شده و از فواصل دور، به راحتی قابل خواندن باشد. پس توصیه می کنیم هرگز با هدف کاهش هزینه های مربوط به ساخت تابلو، این فاکتور مهم و اصلی را نادیده نگیرید.

تعداد لامپ های استفاده شده برای نورپردازی: افرادی که به دنبال سفارش تابلوهای اقتصادی هستند، از نورپردازی صرفنظر می ‌کنند اما اگر کسب و کارتان به گونه ای است که شب هنگام هم در حال فعالیت می باشید؛ بهتر است از تابلوهای همراه با نورپردازی برای معرفی، استفاده کنید.

مطمئن باشید هزینه اضافه ای که بابت نورپردازی تابلو پرداخت می کنید، ارزش زیادی خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است تابلوهای پرنور و درخشان معمولاً جذب مخاطب بیشتری خواهند داشت. این موضوع مخصوصاً در مورد کسب و کارهایی که با قشر جوان در ارتباط هستند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

رنگ آمیزی تابلو: بسیاری از متریال های تابلوسازی خود در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند، اما اگر شما سفارش رنگی را داده اید که در کاتالوگ آن ها وجود ندارد، مجبور به رنگ آمیزی تابلو هستید. البته در خیلی از موارد حروف برجسته ساخته شده هم نیاز به رنگ آمیزی دارند. کیفیت رنگ استفاده شده و همچنین حجم آن، می تواند روی قیمت تابلو، تاثیرگذار باشد. رنگ استفاده شده باید به نحوی باشد که در برابر تابش نور خورشید، مقاومت کافی را داشته باشد.

بنابراین تابلوسازان حرفه ای سعی می کنند به سراغ رنگ های باکیفیت و مطمئن بروند. چنانچه تابلویی در برابر نور خورشید طی مدت زمان نسبتا کوتاهی دچار رنگ پریدگی شود؛ چاره ای جز تعویض تابلو، نخواهید داشت. بنابراین استفاده از رنگ‌ های باکیفیت شما را از دوباره کاری و پرداخت هزینه مازاد برای طراحی و ساخت یک تابلوی جدید، معاف می کند.

مشخصات تایلو فروشگاهی مدرن

تعداد حروف برجسته درج شده روی تابلو: اگرچه در طرح تابلوهای امروزی کمتر از حروف و نوشته ها استفاده می شود، اما باز هم خیلی از افراد ترجیح می دهند عبارات بسیار کوتاهی را برای معرفی خود، روی تابلو درج کنند. حروف درج شده روی تابلو به صورت برجسته طراحی و ساخته می شود. هر چقدر این حروف به تعداد بیشتری برای تابلو آماده شود، هزینه نهایی بالاتر می رود. چرا که برای برجسته سازی حروف مراحل مختلفی نیاز است. از طراحی و برش گرفته تا لبه گذاری و رنگ آمیزی.

امروزه افراد ترجیح می دهند از تابلوهای بسیار ساده برای نصب سر درب فروشگاه و مغازه خود، استفاده کنند. چرا که می دانند زیبایی در سادگی نهفته است و معمولا افراد به تابلوهای شلوغ و پر از نوشته، جذب نمی شوند. چرا که در خیلی از مواقع مخاطبان تنها در حد چند ثانیه فرصت دارند تا نوشته های روی تابلو را بخوانند. پس هر چقدر از عبارات کوتاه اما موثر استفاده کنید، بازخورد بهتری می گیرید.

نوع زیرساز استفاده شده: زیرساز در واقع همان چیزی است که حروف برجسته روی آن، سوار می شود. نوع زیرساز استفاده شده در قیمت نهایی تابلو مغازه و فروشگاه، تاثیر زیاد دارد. زیرساز یک تابلو را می توان از هر جنسی، انتخاب کرد. خیلی از افراد به سراغ متریال هایی مثل استیل می روند و دلیل آن را استقامت و دوام بالای آن، عنوان می ‌کنند.

سلیقه افراد در انتخاب زیرساز، کاملا متفاوت می باشد. به عنوان مثال، افرادی که معمولا مغازه ‌های کتابفروشی، کافه، رستوران، گلفروشی، آتلیه عکاسی و… دارند؛ در همان وهله اول به سراغ زیرسازهایی از نوع چوب ترمووود می روند. این چوب حرارت دیده است و دوام مطلوب را در شرایط جوی متفاوت دارد.

زیرسازهای دیگر مثل کامپوزیت و پی وی سی هم وجود دارد که به نسبت نمونه های مدرن تر، قیمت پایین تری دارند. واضح است که هر چقدر به سراغ نمونه های جدیدتر بروید، برای طراحی و ساخت تابلو باید قیمت بالاتری بپردازید.

وجود ضمانت نامه: مراکز تابلوسازی معمولاً استراتژی های خاص خود را برای طراحی و ساخت تابلو دارند. علاوه بر این، خیلی از این مراکز از ارائه ضمانت نامه به مشتری، خودداری می کنند. ممکن است در اولین مراجعه به یک تابلوسازی؛ قیمت پایین تابلوهای تبلیغاتی شما را برای سفارش تابلو، ترغیب کند اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تابلوی ساخته شده شما ضمانت نامه نداشته باشد، دیر یا زود به مشکل برمی خورید.

ضمانت نامه به شما این اطمینان را می دهد که در ساخت تابلو از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه، استفاده شده است. همچنین این تضمین برای شما وجود دارد که اگر پس از نصب تابلو با مشکلاتی مثل سوختن لامپ های تعبیه شده برای نورپردازی و… مواجه شدید، در اولین فرصت با تابلوساز تماس گرفته و مشکل را مطرح می ‌کنید.

تابلوسازی که همراه با تابلوهای ساخته شده ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می کند، این اطمینان را به او می ‌دهد که اگر هر گونه خرابی در ساختار تابلو ایجاد شود، کارشناسان در اسرع وقت مشکلات ایجاد شده را برطرف خواهند کرد. بنابراین منطقی است که به سراغ سفارش تابلوهای تضمین شده بروید.

سفارش تابلو فروشگاهی مدرن

سفارش تابلوی مدرن برای فروشگاه

اگر در ابتدای مسیر راه اندازی یک فروشگاه قراردارید؛ پیشنهاد می ‌کنیم حتما به فکر انجام تبلیغات صحیح و اصولی برای آن باشید. چرا که با وجود تبلیغات راه رسیدن به موفقیت برایتان هموارتر می شود.

استفاده از راهنمایی مشاوران تابلوساز می ‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد. به این منظور پیشنهاد می ‌کنیم به تابلوسازی نامور رجوع کرده و با کارشناسان تابلوساز، صحبت کنید. این تابلوسازی امکان سفارش آنلاین را هم فراهم کرده است. برای این کار می توانید در هر کجای کشور عزیزمان که هستید؛ از طریق وب سایت تابلو نامور، سفارش خود را ثبت کنید.

تابلوسازی نامور حاصل سال ها تلاش و کسب مهارت و تجربه در حیطه تابلوسازی است. بنابراین می توانید با خیال راحت کار سفارش تابلو فروشگاهی مدرن و زیبای خود را به این تابلوسازی، بسپارید. خوشبختانه این تابلوسازی همراه با تمامی تابلوها، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کند.

شما مشتریان عزیز با هر بودجه ای که باشید، می توانید تابلو تبلیغاتی مناسب را سفارش داده و این اطمینان را داشته باشید که تابلوی مورد نظرتان با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار، ساخته می شود. ضمانت نامه ای که همراه با تابلو به شما ارائه می شود، خود گواهی بر این ادعاست.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو فروشگاهی مدرن می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلو سازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: