۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروز کارگاه ها و مراکز متعددی مشغول به فعالیت هستند اما رمز و راز یک کسب و کار موفق، در تبلیغات اصولی و صحیح می ‌باشد. فارق از اینکه چه خدماتی قرار است در یک مکان انجام شود؛ وجود تابلوهای معرفی کننده می ‌توانند در زمینه جذب مشتری بسیار موثر باشند. تابلوهایی که مخصوص کارخانه های قالیشویی هستند معمولا ویژگی های مشخصی داشته و سردرب این مکان ها، نصب می گردند. اما ویژگی های یک تابلو قالیشویی یا یک تابلو مبل شویی خوب و مناسب چیست؟! در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریابید.

تابلو قالیشویی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

تابلو قالیشویی تابلویی است که در مکان قالیشویی و دفاتر مرتبط با آن، نصب می شود. هدف از نصب چنین تابلویی معرفی برند قالیشویی و به نوعی تبلیغ قالیشویی و یا مبل شویی، می ‌باشد. در واقع کارخانه هایی که خدمات مرتبط با قالیشویی را ارائه می دهند؛ برای دسترسی و راحتی مشتریان اقدام به نصب تابلو برای کارخانه و دفتر کار خود، می ‌کنند. دفاتر قالیشویی معمولاً مغازه های کوچکی هستند که برای راحتی مشتریان، تاسیس می گردند. مشتریان علاوه بر تماس تلفنی؛ می توانند با مراجعه حضوری به این دفاتر سفارشات خود را به راحتی، ثبت کنند.

وجود یک تابلوی متناسب برای معرفی قالیشویی و مبل شویی علاوه بر اینکه می‌ تواند برای مکان یابی مشتریان موثر باشد؛ قابلیت تبلیغات را هم خواهد داشت. برای این کار می توان از دو یا سه مورد از کلمات کلیدی مرتبط با قالیشویی و همچنین موارد دیگر مثل شماره های تماس، آدرس کارخانه، آدرس سایت، ایمیل و… روی تابلو، استفاده کرد.

تابلو قالیشویی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

معرفی تابلوهای مناسب برای نصب سر درب قالیشویی و مبل شویی

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی تنها مختص برندهای بزرگ تجاری نیست. هر کدام از کسب و کارها چه خرد و چه کلان؛ می ‌توانند از تابلوها برای نمایش و تبلیغ محصولات و خدمات خود، استفاده کنند. هر فردی نیاز دارد برای فروش بیشتر و معرفی شدن به دیگران از هر کدام از روش های تبلیغاتی استفاده کند اما تابلوها به دلیل مقرون به صرفه بودن و همچنین دائمی بودن؛ یکی از مناسب ترین روش های تبلیغاتی به شمار می روند. معمولاً برای ساخت تابلوهای مخصوص قالیشویی و مبل شویی گزینه ‌های متعددی پیش رو داریم. برخی از تابلوهای متداول برای این مشاغل عبارتند از:

تابلو چلنیوم

این تابلو یکی از پرسفارش ترین تابلوها برای قالیشویی ها هستند. البته اکثر افراد این تابلو را برای مغازه ها و یا دفاتر قالیشویی، سفارش می‌ دهند. تابلوهای چلنیوم دوام و کیفیت قابل قبولی داشته و برای ساخت حروف برجسته آن از متریال چلنیوم، استفاده می شود. تابلوهای چلنیوم انواع متفاوتی دارند که بر حسب سلیقه و نظر مشتری می توان هر کدام را انتخاب کرد. از معروف‌ ترین تابلوهای چلنیوم می ‌توان به تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم پانچی، تابلو چلنیوم دوبل و تابلو چلنیوم رینگی، اشاره کرد.

معرفی تابلوهای مناسب برای نصب سر درب قالیشویی و مبل شویی

تابلو وکیوم

این تابلوها برجستگی بیشتری داشته و نسبت به دیگر تابلوها انعطاف پذیری و مقاومت بالایی هم دارند. برای سفارش تابلو وکیوم قالیشویی می توانید هر نوع طرح ‌فانتزی که دوست دارید را با استفاده از وکیوم شکل داده و آن را به مرحله تولید، ببرید.

تابلو فلزی

اگر قرار است تابلو قالیشویی و مبل شویی برای سال ها استفاده شود؛ بهتر است به سراغ متریال های بادوامی همچون فلزها، بروید. فلزهایی مثل برنج، آهن، استیل، برنز و روی، دوام بسیار خوبی دارند و می توانند در برابر شرایط محیطی متفاوت، مقاومت قابل قبولی داشته باشند. از بین تابلوهای فلزی؛ تابلو استیل طرفداران زیادی دارد که می ‌توان نورپردازی را هم به صورت نور مخفی برای آن، اجرا کرد. وجود نورپردازی جلوه تابلوها را به هنگام شب، چند برابر می کند.

مزیتی که تابلو استیل نسبت به دیگر تابلوهای فلزی دارد این است که رنگ آمیزی ندارد و همین موضوع باعث می ‌شود به مرور زمان همانند دیگر تابلوها، کدر نشود. تابلوهایی که به مرور زمان رنگ پریده و یا کدر می شوند؛ نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند. بنابراین فلز استیل با وجود درخشندگی زیادی که دارد؛ هرگز دچار این مشکل، نمی‌ شود. استیل به صورت تیره و مات و در رنگ‌ های نقره ‌ای، مشکی، طلایی و… تولید می شود که می توانید مطابق با سلیقه‌ای که دارید، هر کدام را انتخاب نمایید.

تابلو فلکسی

تابلوهای فلکسی تابلوهای ساده از نوع چاپی هستند که چاپ آن ها با استفاده از دستگاه های مخصوصی، انجام می شود. برای چاپ معمولاً از متریال هایی مثل چوب، ام دی اف، پارچه یا کاغذ، استفاده می شود.

تابلو کامپوزیت

کامپوزیت یک نوع ورق است که هیچ گونه آلودگی حتی در صورت آتش ‌سوزی، ایجاد نمی ‌کند. کامپوزیت ظاهری براق و درخشان مثل استیل دارد که در رنگ های متفاوتی هم در بازار، موجود می باشد. از ورق های کامپوزیت برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی و همچنین نمای ساختمانی، استفاده می ‌شود. در خیلی از موارد معمولاً مشتری درخواست این را دارد که نمای ساختمان و زیرساز تابلو تقریباً مشابه هم باشد. در این صورت از کامپوزیت هم برای نما و هم برای ساخت تابلو، استفاده می شود.

تابلوهای مناسب برای نصب سر درب قالیشویی و مبل شویی

تابلو نئون

تابلوهای نئونی اگرچه قدیمی هستند، اما هنوز هم طرفداران خود را دارند. تابلوهای نئون می‌ توانند هم به صورت تابلو نئون پلاستیک و هم تابلو نئون شیشه ای، طراحی و تولید شوند. در تولید تابلو نئون پلاستیک رویه و لبه با استفاده از نوعی ورق پلاستیکی شفاف به نام پلکسی، ساخته می ‌شود اما درساخت تابلو نئون شیشه‌ ای تابلو با استفاده از شیشه های خام که به وسیله حرارت به شکل مورد نظر درآمده ‌اند، تولید می ‌شود. این شیشه ها با ترکیب گاز و برقراری جریان الکتریکی، نورهای رنگی ایجاد می ‌کنند. این نورهای رنگی در زمینه جلب توجه می توانند بسیار موفق عمل کنند. رنگی که شیشه ها تولید می کنند؛ به نوع گاز نئون استفاده شده، بستگی دارد.

تابلو پانچی

تابلوهای پانچی را می ‌توان یکی از مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی دانست که برای استفاده سر درب قالیشویی و مبل شویی هم پیشنهاد می ‌شوند. نحوه طراحی و ساخت به این گونه است که با استفاده از دستگاه خاصی که دستگاه پانچ نام دارد؛ متریال مورد نظر سوراخ شده و توسط لامپ های اس ام دی از طریق سوراخ های ایجاد شده، نور به بیرون، هدایت می شود. نورهای ایجاد شده از بخش های پانچی بسیار زیبا به نظر می‌ رسد و می ‌تواند نظر مشتری را جلب کند.

تابلو های مورد نیاز در یک قالیشویی یا مبل شویی

علاوه بر تابلوی نصب شده سردرب قالیشویی و مبل شویی؛ تابلوهای دیگری هم برای کارخانه و دفتر کار، نیاز می باشد. به عنوان مثال شما به تابلو ورود و خروج، نیاز دارید. همچنین تابلو صندوق، تابلو سالن، تابلو دفتر، تابلو بخش شستشو و تابلو بخش خشک شویی هم احتمالاً نیاز خواهید داشت. اگر قصد دارید تا تم همه تابلوها مشابه یکدیگر باشند؛ پیشنهاد می کنیم تمامی تابلو ها را همزمان با هم سفارش دهید تا از نظر ترکیب رنگ، مشابه باشند.

تابلو های مورد نیاز در یک قالیشویی یا مبل شویی

علاوه بر تابلوهای ذکر شده؛ می توانید در جای جای کارخانه و یا دفتر کار خود از بنرهای تبلیغاتی هم به منظور ذکر مزایای قالیشویی خود، بهره ببرید. به طور مثال می ‌توانید برخی از مزایای قالیشویی و مبل شویی را روی بنرها، درج کنید. مثلا اگر برای شستشو از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می کنید؛ حتماً این موضوع را روی بنر تبلیغاتی، بنویسید.

برای اینکه بهترین، باکیفیت ترین و متناسب ترین تابلو تبلیغاتی را برای قالیشویی داشته باشید؛ می توانید به یک تابلوسازی معتبر مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و می تواند متناسب با بودجه و نوع کسب و کار شما، بهترین و مناسب ترین تابلو را پیشنهاد دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: