۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو املاک، چراغ چشمک زن این صنف

تابلو مشاور املاک هیچ وقت نباید نادیده گرفته شود! چرا که صنف مشاورین املاک، حرفه‌ای پرترافیک است، که همیشه تعداد زیادی مغازه دار در صف ایستاده‌اند تا بلکه توسط مشتری انتخاب شده و کسب درآمد کنند.

حتی اگر تا به امروز قصد خرید و فروش ملکی را نداشته‌اید، بارها شده که در هنگام گذر از یک خیابان چشم‌تان به تابلو مغازه مشاور املاک خورده است. معمولاً اگر چند مغازه مشاور املاک در یک خیابان وجود داشته باشند، نگاه ها سمت مغازه ای خواهد رفت که تابلو جالب تری دارد.

تابلو مشاور املاک

به راستی که تابلو مشاور املاک باید عملکردی شبیه به یک چراغ چشمک زن داشته باشد. به همان اندازه که  یک چراغ چشمک زن توجهات را به سمت خود سوق می دهد، تابلو بنگاه املاک هم باید همین گونه در جلب توجه مخاطب خود قوی و سریع عمل کند.

از گفته های بالا درمی یابیم که تبلیغات لازمه دوام و ثبات این شغل است. پس با این نگرش به رابطه تبلیغات و رقابت در صنف مشاورین املاک می پردازیم.

تابلو تبلیغاتی، اصلی ترین راه رقابت مشاورین املاک

واقعیت این است که، اگر شما یک مغازه املاک داشته باشید، دیگر افراد هیچ اِعبایی از این که دقیقا کنار مغازه شما یک مشاورین املاک تأسیس کنند نخواهند داشت. البته که می توان گفت این اتفاق یکی از هزارن اتفاق بی رحمانه ای است که به راحتی در این شغل رخ می دهد.

تعداد بالای مغازه های املاک باعث شده، رقابت در این حوزه به قدری باشد که گاهی مغازه ها حتی بر سر جذب یک مشتری باهم مسابقه بدهند . به همین دلیل تبلیغات درست در این شغل از کارهای واجبی است که حتماً باید به دقت انجام شود.

تابلو مشاور املاک، در قالب یک تابلو تبلیغاتی باید بیشترین تأثیر را در جذب مشتری داشته باشد. به عبارتی، سریع ترین و بی واسطه ترین راه برای جذب مشتری، تابلو سردر مغازه مشاور املاک است. یعنی اگر برای بقا شغل و منبع درآمد خود در این شغل نگران هستید، می بایست در انتخاب تابلو مغازه وسواس خاصی به خرج دهید.

چالش تابلو سازی در مغازه های مشاورین املاک

در حوزه تابلو سازی سعی بر آن است که با توجه به معیارها و ابعاد مختلف یک شغل، تابلویی متناسب با نیاز آن طراحی و نصب گردد. مهم ترین هدف تابلو سازی، گیرا و جذاب بودن تابلو برای مخاطب خاص هر شغل است.

با توجه به بالا بودن تعداد مغازه های مشاور املاک، تابلوسازی در این بخش همواره با چالش‌های زیادی روبرو است. اینکه یک تابلو چگونه طراحی و ساخته شود تا بتواند هنگامی که بر سردر یک مغازه املاک نصب می شود،  جاذبه ایجاد کند از مهمترین چالش های پیش رو تابلوسازی است.

تابلو مشاور املاک

برای پاسخ به چالش هایی که با آن روبه رو می شویم، نیازمند آن هستیم که از باید ها و نباید ها و یا محدودیت های تابلوهای املاک آگاه شویم. پس برای رسیدن به راه حل مناسب از موانع موجود در این عرصه شروع می کنیم.

در انتخاب تابلوهای مشاور املاک محدودیتی وجود دارد یا نه؟

اگر شما صاحب یک مغازه املاک باشید و قصد خرید تابلو سردر مغازه را داشته باشید، قبل از انتخاب و خرید تابلو باید از استاندارهای تابلو املاک مطلع شوید. نمونه تابلو مشاور املاک، به شما کمک می کند تا یک ایده کلی برای طرح تابلو تبلیغاتی خود داشته باشید.

حال آیا در انتخاب تابلو مغازه مشاور املاک، محدودیت وجود دارد یا نه؟

در جواب به این سوال باید بگوییم، بله انتخاب این تابلوها با محدودیت هایی همراه است. اگرچه تبلیغات در حوزه کسب و کار، دنیای بی کرانی است که خلاقیت در آن حرف اول را می زند. اما در اینجا ما با کسب و کاری روبرو هستیم که مخاطبین آن بیشتر از هرچیز به اعتماد نیاز دارند، و اگر قرار است یک تابلو معرف یک مغازه باشد پس باید این حس اعتماد را ایجاد کند.

منشأ محدودیت در تابلو مشاور املاک چیست؟

در یک مغازه مشاور املاک، قرار است معاملات کلان صورت گیرد. گاهی یک فرد تمام دارایی خود را در جهت سرمایه گذاری یا خرید مسکنی برای زندگی به مشاورین املاک می سپارد. بنابراین علاوه بر کیفیت کار، این افراد باید در طراحی هر قسمت از مغازه نیز حرف از اعتماد بزند.

اما این محدودیت ها، نشأت گرفته از سلیقه مشتری است. کسی که به دنبال مغازه املاک است نیاز دارد تا در کمترین زمان یک تابلو را در یک کوچه یا خیابان پیدا کند. به همین خاطر، باید در هنگام طرح تابلو مشاور املاک دست به عصا حرکت کرد.

تابلو املاک

فونت استفاده شده در تابلو املاک، باید خوانا و گیرا باشد و همین طور باید از انتخاب رنگ های نامتعارف پرهیز کرد. یک تابلو ساده با طرحی لوکس و خوانا که مشتری را مشتاق به ورود به مغازه بکند از جمله محدودیت های مهمی است که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

تابلو ترموود و تابلو حروف برجسته یک ترکیب فوق العاده

تابلوهای ترموود از زمانی که وارد تابلوسازی شدند تمامی توجهات را به خود معطوف کردند. به طوری که امروزه در هر کوچه و خیابان یکی از بیشترین تابلوهایی که به چشم می خورد، ترموود است. چوب بخشی از این طبیعت پهناور است و همه ما انسان ها، نیاز داریم تا آن را در جای، جای زندگی خود احساس کنیم.

حس زیبای دیدن وسایل چوبی حتی در کسب و کارهای ما نیز راه پیدا کرده، به طوری که اکثر مغازه داران دوست دارند تابلو ترموود بر سردر مغازه خود نصب کنند. به این ترتیب حس خوشایندی هم به مشتری منتقل خواهد شد.

ترموود و حروف برجسته

طراحی تابلو ترموود با حروف برجسته از بهترین ترکیب ها برای تابلو مغازه املاک است. طراحی یک متن به صورت حروف برجسته و قرار دادن آن بر روی ترموود برگ برنده ای برای شما است. چون اگر کسی در جستجوی مغازه املاک باشد تابلو ترموود مشاور املاک حتماً به چشم او خواهد آمد.

اضافه کردن نور در تابلوسازی ترموود و حروف برجسته شانس انتخاب شدن شما توسط مشتری را دوچندان می کند. زمینه تیره ای که اغلب ترموودها دارند سبب جلوه گری بهتر نور می شود و حتی در روز نیز تصویر خاصی به مخاطب ارائه می دهد.

پس در لیست انتخاب تابلو مشاور املاک، حتماً این ترکیب استثنایی را قرار دهید زیرا علاوه بر زیبایی و کیفیت بالای این محصول، قیمت مناسب تابلو ترموود و حروف ناخواسته شما را به سمت این تابلو خواهد کشاند.

تابلو سازی املاک

تابلو چلنیوم و تابلو لایت باکس در مغازه مشاور املاک

بعد از تابلو ترموود به سراغ تابلو چلنیوم و لایت باکس می رویم. در مقایسه این دو تابلو باید گفت که هر دو این تابلوها تقریبا به یک میزان، مورد توجه مغازه داران هستند. در تابلو چلنیوم املاک، فضای بیشتری برای خلاقیت در طراحی و اجرا وجود دارد.

در قسمت محدودیت هایی که در طراحی تابلو املاک بود گفتیم که نباید از رنگ های نامتعارف استفاده کرد. در پیرو این بحث باید این را اضافه کنیم که با توجه به اینکه تنوع رنگ تابلو چلنیوم زیاد است می توان با یک انتخاب هوشمندانه به جای استفاده از رنگ های تکراری رنگی متفاوت استفاده کرد.

همچنین در تابلوسازی چلنیوم با ترکیب رنگ ها می شود از روند تکراری که در بخش رنگ تابلو مشاور املاک هست خارج شد. برای مثال می توان تابلو چلنیوم طلایی یا تابلو چلنیوم استیل را با رنگ هایی مانند سبز و یا مشکی ترکیب کرد، زیرا در تابلو چلنیوم املاک از رنگ طلایی استفاده زیادی می شود و اضافه کردن یک رنگ جذاب با اندازه ای کنترل شده حتما در جذب مشتری اثربخش خواهد بود.

تابلو لایت باکس املاک

تابلو لایت باکس بین مغازه داران مشاور املاک، تابلو ‌ای شناخته شده و محبوب است. نور استفاده شده در این تابلو در معرفی اسم یک املاک به عابرین نقش مثبتی دارد. معمولاً اسم مغازه های املاک خیلی بیشتر از لوگو آن در ذهن می ماند. لایت باکس ها می توانند به بهتر نشان دادن لوگو یک مغازه املاک کمک کنند.

همان طور که در تابلو چلنیوم فضای بیشتری برای طراحی داریم، در تابلو لایت باکس نیز این فضا در ساخت و نصب تابلو بیشتر است. به طور مثال تابلو لایت باکس پرچمی یک نمونه بارز از نصب متفاوت تابلو است.

لایت باکس پرچمی به صورت عمود بر دیوار یا سردر مغازه نصب می شود و از زاویه ای متفاوت مغازه شما را معرفی می کند.

 ترکیب لایت باکس و چلنیوم

همانطور که می دانید لایت باکس و چلنیوم دو تابلو تبلیغاتی قدرتمند برای هر مغازه ای هستند. ولی باتوجه به محدودیت های طراحی تابلو مشاور املاک، شاید جالب باشد که بدانید ترکیب  چلنیوم و لایت باکس می تواند در جذب مشتری اثر بیشتری داشته باشد.

مثلا نمونه هایی از تابلو مشاورین املاک که در آن نوشته ها به صورت چلنیوم و لوگو با روش لایت باکس ساخته شده اند یک مثال متفاوتند.

با این تعریف شما می توانید به جای انتخاب یک نوع تابلو چند مدل مختلف را انتخاب کرده و با ترکیب بندی درست به نتیجه دلخواه برسید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: