۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

مغازه های خرازی انواع کالاهای ریز و درشت که به نوعی با هنر خیاطی، گلدوزی و… در ارتباط است را دارا هستند‌. علاوه بر این، انواع ابزارهای تزئیناتی و خرده ریزها هم در مغازه‌ های خرازی، دیده می ‌شود. بنابراین داشتن یک مغازه خرازی و مدیریت آن می تواند پیچیدگی های خاص خود را داشته باشد. برای اینکه چنین مغازه ای را راه اندازی کنید؛ قبل از هر چیز باید مجوزهای مربوطه را کسب کرده و سپس یک فروشگاه نسبتاً بزرگ برای آن، در نظر بگیرید.

وجود قفسه ها و داشتن یک چیدمان اصولی باعث می شود که مشتریان شما به راحتی بتوانند کالاهای مد نظرشان را پیدا کنند. این موضوع گرچه به ظاهر بی اهمیت است؛ اما می تواند در جذب مشتری و فروش بالاتر، بسیار اثرگذار باشد.

برای اینکه بتوانید یک مغازه خرازی را از انواع مشابه خود متمایز سازید؛ بهتر است روی تبلیغات و معرفی آن، سرمایه گذاری کنید. یکی از بهترین راه ها برای معرفی و دیده شدن در سطح شهر استفاده از تابلوی تبلیغاتی مناسب است. با داشتن یک تابلو به راحتی می‌ توانید برند یا نام مغازه خود را به دیگران، معرفی کنید.

تابلو مغازه خرازی

آنچه که برای راه اندازی مغازه خرازی نیاز دارید

زمانی که برای اولین بار به یک مغازه خرازی مراجعه کنید؛ متوجه می شوید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این مغازه ها، پیدا می شود. برای راه اندازی مغازه خرازی باید تمامی لوازمات و خرده ریزهای مربوط به رشته های هنری مثل خیاطی و هنرهای دستی را بشناسید تا بتوانید انواع مایحتاج هنرمندان را برای فروش، فراهم سازید.

به طور خلاصه در یک مغازه خرازی انواع سوزن ها مثل سوزن ‌های ته مروارید، سوزن های روبان دوزی، سوزن کوبلن، سوزن های چرخ خیاطی و… پیدا می شود. علاوه بر این، انواع ابزارهای علامت گذاری مثل صابون خیاطی، کاغذ الگو، کاربن، رولت، انواع قیچی خیاطی، آرایشگری و برش، انواع دکمه، انواع وسایل اندازه گیری مثل خط کش و گونیا، انواع کش، انواع زیب، انواع روبان ها، انواع ماسوره، گل سینه و انواع ابزارهای ‌تجملاتی و تزئینی، انواع ابزارهای مربوط به گل چینی و کاغذی، انواع کتاب و الگوهای آماده خیاطی، ابزارهای مربوط به ساخت بدلیجات، انواع کاموا و لوازم بافتنی، لوازم مربوط به چرم دوزی، لوازم مربوط به عروسک سازی و کارهای نمدی، انواع سنگ ها و مهره های تزیینی و… وجود دارد‌.

اگر درصدد راه اندازی یک فروشگاه خرازی هستید؛ باید این نوید را به شما بدهیم که در صورت داشتن یک تبلیغ اصولی و درست می توانید به درآمد مناسب و قابل توجهی، برسید. چرا که رقابت در این کسب و کار نسبت به انواع دیگر کمتر بوده و شما به راحتی با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی می ‌توانید برند و نام مغازه خود را بر سر زبان‌ ها، بیندازید.

آنچه که برای راه اندازی مغازه خرازی نیاز دارید

بسیاری از اوقات دیده ایم که افراد برای خرید مایحتاج خود به دنبال مغازه های خرازی هستند و با پرس و جو از افراد، چنین مغازه‌ هایی را پیدا می ‌کنند. حالا اگر بتوانید با یک تابلوی بزرگ سر درب مغازه راهنمای مشتریان باشید؛ به راحتی می توانید فروش خود را چند برابر کنید.

استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی در کنار تابلو مثل تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند در جذب مشتری برای فروش بالاتر، موثر باشد. بنابراین علاوه بر داشتن مغازه به صورت فیزیکی می‌ توانید از طریق کانال های اجتماعی و سایت ها هم به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش برسانید.

ویژگی های تابلو برای مغازه خرازی

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازها مراجعه می‌ کنید؛ مشاوران برای داشتن بهترین و مناسب ترین تابلو متناسب با نوع کسب و کارتان، شما را راهنمایی خواهند کرد. ویژگی های تابلو برای مغازه خرازی شامل ابعاد تابلو، نورپردازی، متریال استفاده شده، برجسته بودن حروف و مدرن بودن تابلو، می باشد.

زمانی که یک تابلوی مدرن و منحصر به فرد داشته باشید؛ زودتر می توانید در بین مغازه های دیگر، متمایز شوید. این تمایز باعث می شود مشتری بتواند در میان انبوهی از مغازه ‌ها؛ فروشگاه خرازی شما را یافته و به آن، مراجعه کند. در صورتی که بتوانید رضایت مشتری را در اولین مراجعه جلب کنید؛ این امید را خواهید داشت که مشتری برای خرید های بعدی هم خرازی شما را انتخاب کند. بنابراین در کنار تبلیغات؛ مشتری مداری را هم جزء اصول اولیه کار خود، قرار دهید.

ویژگی های تابلو برای مغازه خرازی

بهترین تابلوی تبلیغاتی برای خرازی ها

صنعت تابلوسازی روز به روز پیشرفت کرده و تابلوهای متنوع تری را وارد بازار می کند. اما برای یافتن بهترین تابلوی تبلیغاتی برای خرازی‌؛ بهتر است با ویژگی هر کدام از تابلوها، آشنا شوید. ما در ادامه پرطرفدارترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی را معرفی می کنیم:

تابلو چلنیوم برای مغازه خرازی

تابلو چلنیوم از جدیدترین و درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی می باشد که به صورت متدهای متنوعی طراحی و پیاده سازی می شود. تابلو چلنیوم به دلیل نورپردازی و همچنین برجسته بودن حروف بسیار پرطرفدار بوده و بر اساس روش اجرا و ابزارهای به کار گرفته شده در پیاده سازی آن، قیمت‌ گذاری می ‌شود.

تابلو استیل برای مغازه خرازی

تابلوهای استیل اگرچه در گذشته بیشتر استفاده می شدند اما هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده اند. این تابلوها به راحتی قابلیت تمیز شدن داشته و زیر نور خورشید درخشندگی فوق العاده ای دارند. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید از تابلو استیل در شب هم استفاده کنید؛ می توانید نورپردازی را روی آن، اعمال کنید.

تابلو پولکی برای مغازه خرازی

تابلوهای پولکی بر اساس انواع اشکال هندسی قابل اجرا هستند اما بیشتر به شکل مربع، لوزی و دایره، طراحی می شوند. زیرساز تابلوی پولکی نوعی پلاستیک نرم است که می توان از انواع حروف برجسته بر روی آن، استفاده کرد.

تابلو لایت باکس برای مغازه خرازی

تابلوهای لایت باکس به دلیل نورانی بودن بسیار پرطرفدار هستند. این تابلوها می ‌توانند به صورت دیواری، آویز و ایستاده، اجرا و پیاده سازی شوند. تابلوهای لایت باکس هم به عنوان تبلیغات محیطی و هم تبلیغات سالنی، کاربرد دارند. از تابلوهای لایت باکس می توان برای راهنمایی مشتریان جهت ورود به بخش های مختلف یک ساختمان هم استفاده کرد.

تابلو ال ای دی برای مغازه خرازی

چنانچه در ابتدای راه اندازی این کسب و کار هستید و تمایل ندارید هزینه بالایی برای ساخت تابلو بپردازید؛ می توانید از تابلو ال ای دی ثابت استفاده کنید. این تابلوها نورپردازی زیبایی داشته و در رنگ های متنوع قابل اجرا هستند.

تابلو فلکسی برای مغازه خرازی

تابلو فلکسی یکی از قدیمی ترین تابلوها برای سر درب مغازه است. در صورتی که به دنبال تابلوهای ارزان قیمت می گردید؛ می توانید تابلو فلکسی را انتخاب کنید. با نصب پروژکتور در اطراف تابلو می ‌توان نور آن را برای دیده شدن در شب به راحتی، فراهم کرد.

بهترین تابلوی تبلیغاتی برای خرازی ها

سفارش تابلو برای خرازی

علاوه بر انواع تابلوهایی که در این مقاله معرفی شد؛ مدل های متنوع دیگری هم وجود دارد. شما بر اساس سلیقه و همچنین بودجه ‌ای که برای طراحی و ساخت تابلو در نظر گرفته اید؛ می ‌توانید هر کدام از انواع تابلوهای تبلیغاتی را برای معرفی مغازه یا فروشگاه خرازی، استفاده کنید.

تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این کار مهارت لازم را داراست. این تابلوسازی به هنگام تحویل تابلو به مشتری ضمانت نامه معتبر هم ارائه می کند که این موضوع نشان از کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلو دارد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: