۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر به دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت بدهید؛ حتما می دانید که وجود پرده مناسب نقش زیادی در زیباسازی و شیک بودن فضای خانه، ایفا می ‌کند. با استفاده از یک پرده متناسب می توان نور دریافتی از پنجره را به ‌خوبی، تنظیم کرد. البته افرادی که طرفدار فضاهای کم نور هستند می توانند از پرده های با ضخامت بالاتر و رنگ‌ های تیره، استفاده کنند. در هر صورت انتخاب پرده برای منزل یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی است. برای انتخاب و خرید پرده مناسب منزلتان می توانید به پرده فروشی مراجعه کنید. پرده ‌فروشان معمولاً از تابلو پرده سرا برای معرفی خود استفاده می ‌کنند. بنابراین پیدا کردن آن ها اصلا کار سختی نیست. به این صورت که یک تابلوی زیبا و نسبتا بزرگ را در مرتفع ترین قسمت نمای بیرونی مغازه، نصب می کنند. با این کار مشتری می تواند به سرعت مغازه پرده فروشی را پیدا کند. اما بهترین مدل های طراحی و سفارش تابلو برای پرده سرا کدام است؟

تابلو پرده سرا و مدل های طراحی و سفارش آن

اهمیت وجود تابلو برای پرده سرا

پرده فروشی از آن شغل های پردرآمدی است که اگر به خوبی بتوانید روی تبلیغات آن سرمایه گذاری کنید؛ در مدت زمان کوتاهی به درآمد نسبتا خوبی، می رسید. برای راه اندازی این کسب و کار نیازمند یک مکان مناسب آن هم در یک موقعیت مناسب هستید. البته نگران نباشید، اگر توانایی اجاره و یا خرید مغازه در مکان های پرتردد شهر را ندارید؛ می توانید به سراغ مکان ‌های خلوت تر و ارزان تر بروید و با استفاده از تبلیغات، کسب و کار خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید. در هر صورت اگر سعی کنید مغازه خود را در خیابان ‌های اصلی، میادین و یا هر جایی که تردد زیادی وجود دارد تاسیس کنید؛ زودتر به درآمد قابل انتظاری که دارید، می رسید.

از طریق پرده فروشی می توانید درآمد خوبی داشته باشید. می توانید از خدماتی همچون فروش پارچه، دوخت، فروش تجهیزات نصب و دستمزد نصب، درآمد کسب کنید. البته لازمه رسیدن به این درآمد این است که بتوانید در بین افراد، مشهور و شناخته شوید‌. چرا که تعداد پرده فروشی های موجود در یک شهر نسبتا زیاد بوده و رقابت بالایی بین این صنف، وجود دارد.

قبل از اینکه به سراغ تبلیغات اصولی و صحیح بروید؛ باید پروانه کسب تاسیس فروشگاه و مغازه را دریافت کرده و سپس روی دیزاین آن، کار کنید. البته برای راه اندازی چنین کسب و کاری سرمایه هم لازم دارید. در وهله اول هزینه خرید، رهن و اجاره مغازه را دارید. هزینه های دیگر مثل هزینه اجرای دکوراسیون داخلی، هزینه مربوط به خرید تجهیزات نصب پرده، هزینه خرید انواع پارچه پرده و… هم وجود دارد.

اهمیت وجود تابلو برای پرده سرا

پس از اینکه تمامی این موارد را تهیه کردید؛ نوبت به تبلیغات می رسد. با استفاده از تبلیغات می توانید نام فروشگاه تازه تاسیس خود را در معرض نمایش عموم افراد، قرار دهید. اگرچه در ابتدای مسیر ممکن است تصور کنید که تبلیغات چیزی جز هزینه برای شما به دنبال ندارد؛ اما اینگونه نیست. تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدت است که قطعاً شما را به هدف نهایی تان که همان جذب بیشتر مشتری و سودآوری بالاتر است، می رساند.

روش های مختلف تبلیغات برای پرده فروشی

روش های تبلیغاتی امروزه آنقدر متنوع شده است که دست شما برای انتخاب آن هم با هر بودجه ای باز است. البته در ابتدای راه بهتر است کمی هوشمندانه عمل کرده و به سراغ روش های تبلیغاتی موثر و پربازده بروید. چنانچه هزینه انجام تبلیغات برایتان اهمیتی ندارد؛ می توانید بیلبوردهای تبلیغاتی را اجاره کنید. با نصب بیلبورد در فضای شهری، جاده های بین شهری و بزرگراه ها می توانید به سرعت آوازه و شهرت پرده‌ فروشی خود را به نظر، افراد برسانید.

البته روش های تبلیغاتی گران تری هم وجود دارد. می توانید به سراغ پخش تیزرهای تلویزیونی و… بروید اما این موارد ممکن است هزینه زیادی برای شما، داشته باشد. اگر بخواهید یک روش تبلیغاتی موثر و البته مقرون به صرفه داشته باشید؛ پیشنهاد ما استفاده از تابلو برای پرده سرا می باشد. با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی مدرن، امروزی و منحصر به فرد؛ می تواند کسب و کار خود را به صورت دائمی، تبلیغ کنید.

وجود یک تابلوی مناسب سر درب پرده‌ فروشی منجر به معرفی کسب و کارتان می شود. از آنجایی که افراد معمولاً حافظه تصویری خوبی دارند، با این کار می توانید امیدوار باشید که برند و نام مغازه شما در ذهن ها، ماندگار شود.

روش های مختلف تبلیغات برای پرده فروشی

مدل های طراحی و سفارش تابلو برای پرده سرا

خوشبختانه تنوع تابلوهای تبلیغاتی در این مورد بسیار است و شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه ای که دارید و البته با بهره گیری از مشاوره و راهنمایی تابلوسازان؛ یکی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی را برای کار خود، برگزینید. برخی از مدل های طراحی و سفارش تابلو برای پرده سرا عبارتند از:

تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم به روش های متفاوتی قابل اجرا و پیاده سازی هستند. این متریال دوام و کیفیت قابل قبولی داشته و می تواند کار تبلیغات را به خوبی برای شما، انجام دهد. تابلو‌ چلنیوم خود انواع مختلفی دارد. چلنیوم الماسی، چلنیوم کریستالی، چلنیوم ساده، چلنیوم ستاره ای و چلنیوم طلایی، پرطرفدارترین این تابلوها هستند.

تابلو ال ای دی

حتما تاکنون نمونه هایی از این تابلو را پشت ویترین مغازه ها، دیده اید. تابلوهای ال ای دی جزء تابلوهای دیجیتالی هستند که به دلیل داشتن ترکیب رنگ زیبا و همچنین امکان چشمک زن بودن حروف و نوشته ها؛ در بین مشتریان بسیار محبوب واقع شده اند. از تابلوهای ال ای دی می ‌توان به عنوان تابلو سر درب مغازه، تابلو دور درب، تابلو پشت ویترین و یا تابلو تبلیغات محیطی در مسافتی دورتر از مغازه یا فروشگاه، استفاده کرد.

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت نمای بسیار شیکی دارند و اکثر پرده فروشی ها معمولا برای تبلیغات کار خود به سراغ این تابلو می روند. تابلوهای کامپوزیت زیرسازی از نوع کامپوزیت دارند که می‌ توان روی آن از حروف برجسته، استفاده کرد. از آنجایی که کامپوزیت هماهنگی بسیار خوبی با دکوراسیون بیرونی مغازه ها دارد؛ در بین مشتریان جزء تابلوهای پرطرفدار می باشد.

تابلو ترمووود

اگر طرفدار نماهای کلاسیک و مدرن هستید؛ بی چون و چرا به سراغ تابلوهای ترمووود بروید. ترمووود نوعی چوب حرارت دیده است که مقاومت خوبی داشته و به نمای بیرونی مغازه و یا فروشگاه، زیبایی خاصی می بخشد. می توانید از زیرساز ترمووود برای تابلو استفاده کرده و روی آن حروف برجسته ای که تمایل دارید، سوار کنید.

تابلو استیل

اگر مقاومت و دوام یک تابلو برایتان از هر چیزی بااولویت تر است؛ تابلوهای فلزی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فلز استیل بسیار بادوام بوده و به دلیل درخشندگی که دارد؛ مورد علاقه افراد می باشد. این فلز آنقدر براق و درخشان است که بدون وجود نورپردازی هم می‌ تواند به سرعت کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد.

مدل های طراحی و سفارش تابلو برای پرده سرا

سفارش تابلوی تبلیغاتی

نمونه تابلوهایی که در این مقاله ذکر شد؛ تنها تعداد کمی از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشند. مسلما تابلوهای بسیار متنوع تری وجود دارد که تابلوساز با توجه به نوع کسب و کار شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید؛ هر کدام را به شما، معرفی می کند. توصیه می ‌کنیم قبل از هر چیز به یک تابلوسازی معتبر، رجوع کنید. تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در این زمینه داشته و می ‌تواند به خوبی نیاز شما را پاسخگو باشد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: