۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

حتما شما هم تا به حال به هنگام عبور و مرور در خیابان های شلوغ یک شهر، تابلوهای چشمک زن را دیده اید. تابلوهایی که با وجود نورپردازی خاصی که دارند؛ می توانند توجه و نظر عابران را به خود، جلب کنند. تابلوهای چشمک زن که به آن ها تابلو تبلیغاتی چشمک زن هم گفته می ‌شود؛ نوعی از تابلوهای مدرن و زیبا هستند که با استفاده از آن ها می‌ توانید برند و نام تجاری خود را به خوبی به دیگران، معرفی کنید. اما تابلوهای چشمک زن تبلیغاتی چگونه طراحی و ساخته می شوند؟

آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی

قبل از اینکه به سراغ انواع تابلو چشمک زن تبلیغاتی برویم؛ بد نیست با تابلوهای تبلیغاتی بیشتر آشنا شویم. تابلو به معنای امضا، نشانه و علامت است. تابلوها می توانند به عنوان معرفی محصول و خدمات سر درب انواع مغازه و فروشگاه، نصب شوند. البته که کاربری تابلو به همینجا محدود نمی ‌شود. تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای بین جاده ای، تابلوهای راهنمای طبقات در یک مجتمع بزرگ تجاری و مسکونی و… همگی جزء تابلوها هستند.

آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی

اگر هدف از طراحی و ساخت تابلو، معرفی یک محصول یا خدمتی خاص به دیگران باشد؛ تابلو جنبه تبلیغاتی به خود گرفته و جزء تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود. هدف و ماهیت این تابلوها، تبلیغات، برند سازی و اطلاع رسانی بوده و صرفاً هدف اصلی معرفی مشاغل مختلف می باشد.

نقش تابلو در تبلیغات آنقدر پررنگ است که با استفاده از آن ها می ‌توان به اهداف مفید و مثبتی در جهت کسب درآمد و بازاریابی، دست یافت.

تابلو چشمک زن تبلیغاتی چیست؟

یکی از عوامل مهمی که به هنگام طراحی و ساخت تابلو باید مد نظر قرار دهید، نورپردازی تابلوست. نورپردازی معمولاً با استفاده از قطعات الکترونیکی مثل ال ای دی، اس ام دی و مهتابی ها، صورت می گیرد. برای ایجاد نورپردازی در یک جمله می توان افکت های متفاوتی اجرا کرد. تابلوسازان این کار را با استفاده از فلاشر و درایورها انجام می دهند. به این صورت که می توان تابلو را کم نور یا پورنور جلوه داد و یا تابلو را در زمان ‌های مشخص شده ای، خاموش و روشن کرد. این خاموش و روشن کردن تابلو حالت چشمک زن به آن می دهد.

تابلو چشمک زن تبلیغاتی چیست؟

انواع تابلو چشمک زن

تابلوهای تبلیغاتی از نوع چشمک زن را می توان در انواع مختلفی تولید کرد. به طور مثال، تابلو ال ای دی، چلنیوم، لاس وگاسی و… هر کدام می توانند به حالت چشمک زن هم طراحی و ساخته شوند. در ادامه توضیح مختصری درباره هر کدام از تابلوهای چشمک زن، خواهیم داد:

تابلو ال ای دی ثابت چشمک زن

تابلوهای ال ای دی به تابلوهایی گفته می شود که با استفاده از درایورهای ال ای دی، ساخته می شوند. تابلوهای ال ای دی می توانند به صورت ثابت و متحرک یا روان باشند. حتما نمونه هایی از تابلو ال ای دی را سردرب فروشگاه و مغازه ها دیده اید. این تابلوها با حالت چشمک زن می توانند حسابی جلب توجه کنند.

تابلو چلنیوم چشمک زن

یکی از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی که با استفاده از حروف برجسته طراحی و ساخته می شود، تابلو چلنیوم است. زمانی که فلاشر و درایورها را به این تابلو متصل کنید؛ می توانید به راحتی یک تابلو چلنیوم چشمک زن داشته باشید. همچنین با استفاده از اس ام دی های بلوکی نورپردازی آن ها انجام شده و فلاشر به کار رفته برای حالت چشمک زن این تابلو هم از نوع فلاشر ۱۲ ولتی می باشد.

تابلو لاسوگاسی چشمک زن

یکی از تابلوهای منحصر به‌ فرد و مدرن، تابلو لاسوگاسی است. این تابلو اولین بار در آمریکا و در شهر لاس وگاس، طراحی و تولید شد. تابلو لاسوگاسی به دلیل درخشنده بودن و نورانی بودن به سرعت شهرت پیدا کرده و به سایر کشورها، راه یافت. روشنایی تابلوهای لاسوگاسی با استفاده از لامپ های ۱۲ ولت و ۲۲۰ ولت، صورت می گیرد. فلاشرهای مورد استفاده برای ساخت تابلو لاسوگاسی چشمک زن نیز باید با همین اندازه ولتاژ، استفاده شود.

انواع تابلو چشمک زن

قیمت تابلو تبلیغاتی چشمک زن

برای طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی، قیمت های متفاوتی وجود دارد. بسته به اینکه از چه متریالی برای ساخت تابلو استفاده می شود و یا اینکه چه قطعات الکترونیکی برای ایجاد نورپردازی تابلو به کار برده می شود؛ می توان قیمت های متفاوتی را برای هر تابلوی تبلیغاتی، پیش‌ بینی کرد. تابلوهای تبلیغاتی چشمک زن همانطور که در متن مقاله هم اشاره کردیم؛ انواع مختلفی دارند. بنابراین می توان یک قیمت کلی برای هر نوع تابلوی تبلیغاتی چشمک زن، مشخص کرد. هر چقدر تابلو پیشرفته تر باشد و برای طراحی و ساخت آن از متریال باکیفیت تری استفاده شود، به همان میزان هم قیمت تابلو افزایش پیدا می کند.

متاسفانه برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه ها اقدام به استفاده از مواد اولیه نامرغوب در ساخت تابلو می کنند. این موضوع برای مشتری جز ضرر و زیان، چیز دیگری به دنبال ندارد. چرا که در مدت زمان کوتاهی پس از نصب ممکن است قطعات الکتریکی تابلو دچار خرابی گردد و یا اینکه تابلو در برابر عوامل محیطی مثل برف و باران، دچار زنگ زدگی گردد. در چنین شرایطی مشتری چاره ‌ای جز تعویض تابلو نخواهد داشت و این یعنی پرداخت هزینه مجدد برای ساخت تابلو.

چنین تابلوسازی هایی معمولاً ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه نمی ‌کنند. چرا که خود به این امر واقف هستند که ممکن است تابلو پس از نصب دچار آسیب و خرابی گردد. به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم برای اینکه یک تابلوی محکم، با دوام و با کیفیت داشته باشید، به یک تابلوسازی معتبر و با تجربه، رجوع کنید.

قیمت تابلو تبلیغاتی چشمک زن

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید یک تابلو تبلیغاتی چشمک زن داشته باشید؛ پیشنهاد می ‌کنیم قبل از هرچیز از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی ها، دیدن کنید. طراحی و ساخت تابلوی چشمک زن نیاز به تبحر و تجربه و مهارت دارد. بنابراین توصیه می کنیم برای پرهیز از دوباره کاری به تابلوسازان باتجربه و ماهر، مراجعه کنید. تابلوسازی نامور سال هاست در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و می تواند متناسب با نیاز و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. به جز تابلوهای چشمک زن تبلیغاتی انواع دیگر هم وجود دارد که از نظر جذابیت و مدرنیته می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

اگر کار طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی خود را به تابلوسازی نامور بسپارید؛ قبل از هر چیز یک جلسه مشاوره بین شما و تابلوساز، صورت می گیرد. به این صورت که تابلوساز در این جلسه از علایق شما، زمینه کاری شما، جامعه هدفی که دارید و… اطلاع پیدا می کند. تمامی این موارد روی طرح تابلو، انتخاب رنگ زمینه تابلو، متریال انتخابی تابلو، نورپردازی و… تاثیرگذار است. ممکن است شما نمایندگی محصولات خاصی را برعهده گرفته باشید و نیاز باشد رنگ سازمانی خاصی برای زمینه تابلوی شما، استفاده شود.

در تمامی مراحل مربوط به طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی، نظر و سلیقه مشتری دخیل می باشد. به این ترتیب که هر جا نیاز به تغییراتی احساس شود، این کار به راحتی صورت می گیرد. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایایی که تابلوسازی نامور دارد، ارائه گارانتی و ضمانت نامه به مشتری است. به این صورت که به محض نصب و تحویل تابلو؛ ضمانت نامه معتبر به مشتری داده می شود. اگر تا مدت زمان مشخصی که معمولاً در ضمانت نامه قید می شود، تابلو دچار آسیب و خرابی گردد؛ کارشناسان تابلوساز موظف هستند به طور رایگان آسیب ‌های احتمالی ایجاد شده را برطرف کنند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: