۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اگر قصد افتتاح یک نمایشگاه ماشین را دارید؛ باید قبل از هر چیز باید به فکر دیزاین داخلی و همچنین دکوراسیون خارجی آن باشید. چرا که مشتریان امروزه نسبت به گذشته بیشتر به این موارد توجه دارند. نمایشگاه اتومبیل همان طور که از اسم آن هم مشخص است، مکانی برای نمایش انواع خودروهای داخلی و خارجی در برندها و مدل های متفاوت می باشد. برای راه اندازی نمایشگاه ماشین نیاز به سرمایه بالایی دارید. علاوه بر این، اطلاعات کاملی درباره برندهای خودروسازی و همچنین آپشن های هر خودرو داشته باشید تا بتوانید مشتریان را به خوبی، راهنمایی کنید.

یکی از اقداماتی که در راستای تبلیغات و زیباسازی محیط بیرونی نمایشگاه ‌ماشین می ‌توانید انجام دهید، استفاده از تابلو برای نمایشگاه ماشین است. اما تابلو برای نمایشگاه ماشین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟! در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم.

تابلو برای نمایشگاه ماشین

اهمیت وجود تابلو برای نمایشگاه ماشین

توجه به دکوراسیون داخلی و بیرونی نمایشگاه باعث می شود مشتریان بیشتری به سمت حرفه‌ شما، جذب شوند. وجود تابلو باعث زیباتر شدن محیط بیرونی نمایشگاه ماشین می‌ شود. تابلو نمایشگاه ماشین علاوه بر زیباسازی، نقش مهمی در معرفی نمایشگاه آن هم به صورت ۲۴ ساعته دارد. به این معنا که شما یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه می کنید اما می توانید به صورت دائمی از جنبه تبلیغاتی آن، استفاده کنید. سفارش یک تابلو برای نمایشگاه ماشین نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، تابلو معمولاً در نمای بیرونی نمایشگاه و در ارتفاع بالا نصب می گردد. از این جهت برای افرادی که به دنبال نمایشگاه شما می گردند، می تواند به عنوان یک راهنمای خوب، عمل کند.

نمایشگاه های ماشین معمولا به واسطه داشتن دکوراسیون شیک و زیبا و همچنین داشتن خودروهای لوکس و مدل بالا، مشهور می شوند. بنابراین یک تابلوی تبلیغاتی می ‌تواند به شهرت بیشتر یک نمایشگاه ماشین، کمک کند. تابلو نمایشگاه ماشین نوعی ابزار تبلیغاتی است که اگر به صورت کلاسیک و زیبا طراحی و پیاده سازی شود؛ به راحتی می‌ تواند انبوهی از مشتریان را به سمت نمایشگاه، روانه کند.

از آنجایی که در یک شهر ممکن است چندین نمایشگاه ماشین وجود داشته باشد؛ منطقی است که رقابت زیادی هم بین آن ها باشد. وجود تابلو نمایشگاه ماشین علاوه بر اینکه می ‌تواند شما را یک پله از رقبایتان بالاتر ببرد؛ به نوعی به کسب و کار شما هویت بخشیده و باعث اعتماد بیشتر مشتریان به شما می شود. در زمینه موفقیت در یک کسب و کار هرگز نباید تاثیر تبلیغات را دست‌ کم بگیرید. چه بسا خیلی از صاحبان مشاغل تنها به واسطه داشتن یک تابلوی تبلیغاتی اصولی و باکیفیت؛ توانسته اند گوی سبقت را از رقیبان خود، بربایند.

اهمیت وجود تابلو برای نمایشگاه ماشین

خصوصیات مهم تابلو برای نمایشگاه ماشین

هر تابلوی تبلیغاتی متناسب با نوع کسب و کار مربوطه دارای ویژگی‌ های مشخصی است. خصوصیت بارز و مهم تابلو نمایشگاه ماشین، ابعاد بزرگ آن است. معمولاً تابلوهایی که برای نمایشگاه سفارش داده می شوند از تابلوهای عادی مغازه ها، بزرگ تر ساخته می شوند. این موضوع اصلا ربطی به تعداد ماشین های موجود در نمایشگاه ندارد. در هر صورت وجود یک تابلوی بزرگ سر درب نمایشگاه ‌ماشین، جزء ضروریات چنین مکانی است.

زمانی که تابلوسازان بخواهند یک تابلو با ابعاد بزرگ طراحی کنند؛ باید در انتخاب طرح، رنگ، فونت و همینطور طراحی لوگوی آن، دقت بسیار بالایی داشته باشند. چرا که هر آنچه روی چنین تابلویی نصب شود، از فواصل دور هم کاملا مشخص خواهد شد. بنابراین جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد. به دلیل همین حساسیت هاست که همواره توصیه می کنیم کار طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی برای نمایشگاه ماشین را به تابلوسازان حرفه ‌ای و باتجربه، بسپارید.

پس از تعیین ابعاد تابلو باید به سراغ طراحی و انتخاب رنگ بندی مناسب برویم. طراحان مشغول در تابلوسازی ها به این موضوع تسلط داشته و می‌ توانند متناسب با دکوراسیون نمایشگاه، بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنند. فراموش نکنید که یک تابلوی تبلیغاتی برای نمایشگاه ماشین قبل از هر چیز باید برند آن نمایشگاه را تبلیغ و معرفی کند. بنابراین وجود لوگو و نام نمایشگاه آن هم با فونت درشت برای تابلو نمایشگاه ماشین، جزء ملزومات اساسی به شمار می رود.

در زمینه استفاده از رنگ برای تابلو نمایشگاه خودرو، این نکته را در نظر داشته باشید که نمی توان از هر رنگی استفاده کرد. معمولاً بهتر است رنگ هایی برای این کار استفاده شود که چشم را اذیت نکند. چرا که ابعاد بزرگ این تابلوها ممکن است نمای بیشتری از مغازه را در برگیرد. بنابراین وجود یک رنگ نامتعارف در این ابعاد، نمای زیبایی ایجاد نمی‌ کند.

خصوصیات مهم تابلو برای نمایشگاه ماشین

معرفی برخی از بهترین تابلوها برای نمایشگاه اتومبیل

تابلوهای تبلیغاتی امروزه آنقدر متنوع شده اند که بعید است نتوانید تابلوی دلخواه خود را سفارش دهید. در هر صورت تابلوها هر روز جدیدتر می شوند و برای اینکه یک نمایشگاه مدرن و زیبا داشته باشید؛ باید به سراغ تابلوهای جدید تر و باکیفیت تر بروید. برخی از این تابلوها عبارتند از:

تابلو چلنیوم برای نمایشگاه ماشین

تابلو‌ چلنیوم کاربردهای فراوانی دارد. این تابلو وزن سبکی داشته و نسبت به تابلوهای مدرن دیگر، قیمت مناسبی هم دارد. تا جایی که اکثر مشتریان به هنگام سفارش تابلو پس از اینکه از مزایای این تابلو آگاه می شوند، بی درنگ آن را انتخاب می‌ کنند.

تابلو ‌چلنیوم می ‌تواند بر روی هر چیزی حتی بر روی مصالح نمای نمایشگاه، نصب شود. این انعطاف پذیری بالای تابلوهای چلنیوم باعث‌می شود هماهنگی خوبی با نماهای ساختمانی داشته باشند. البته که می توان آن را با زیرسازهای کامپوزیت و چوب ترمووود هم تولید کرد اما مهمترین ویژگی تابلو ‌چلنیوم قابلیت نصب بر روی نماست.

تابلو لایت باکس برای نمایشگاه ماشین

تابلوهای لایت باکس جذابیت بصری خاصی دارند و اگر توسط طراحان ماهر طراحی شده باشند؛ نمایشگاه شما را کاملا زیبا و منحصر به فرد، خواهند کرد. تابلوهای لایت باکس ویژگی خاصی دارند و آن نورپردازی زیبای آن هاست. اگر برای نمایشگاه ماشین یک تابلو لایت باکس مناسب طراحی و تولید شود؛ می ‌تواند در حوزه رقابت کمک زیادی در جذب مشتری، داشته باشد. لایت باکس ها قابلیت نصب به روش های مختلف را دارند. می ‌توانید از استندهای تبلیغاتی بزرگ درون نمایشگاه هم به این منظور، استفاده کنید. علاوه بر این، تابلوهای آویز و یا تابلوهای دو طرفه هم از جمله تابلوهای جذاب و البته بسیار مدرن در این زمینه، محسوب می‌ شوند.

تابلو کامپوزیت برای نمایشگاه ماشین

کامپوزیت یک نمای ساختمانی است اما چند سالی است که به صنعت تابلوسازی هم راه پیدا کرده است. وجود تابلو کامپوزیت حالت اسپرت و شیکی را به فضای بیرونی نمایشگاه، می ‌بخشد. معمولاً برای نمایشگاه های ماشین یا همان اتوگالری ها از رنگ های تیره متریال کامپوزیت، استفاده می ‌شود. البته که رنگ ‌های روشن هم طرفداران خاص خود را دارند و انتخاب رنگ کامپوزیت کاملا سلیقه ای است.

متریال کامپوزیت را به راحتی می ‌توان با تابلوهای دیگر مثل لایت باکس و چلنیوم و دیگر حروف برجسته، ترکیب کرد. چه بسا که ترکیب این متریال ها با یکدیگر یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا برای نمایشگاه ماشین، ایجاد کند. این دیگر قدرت طراح مجموعه است که بتواند متناسب با نما و فضای داخلی و خارجی یک نمایشگاه ماشین؛ بهترین تابلو را به مشتری، پیشنهاد دهد.

معرفی برخی از بهترین تابلوها برای نمایشگاه اتومبیل

نحوه سفارش تابلو

به طور کلی اجرای تابلوهای مخصوص نمایشگاه ماشین باید با دقت و قدرت بالا، انجام شود. خوشبختانه تابلوسازی نامور با داشتن طراحان باتجربه و ماهر؛ سابقه درخشانی در این زمینه داشته و سال هاست که کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام می دهد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: