۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

دوام تابلوهای تبلیغاتی چه تأثیری در کسب و کار دارد؟

دوام تابلوهای تبلیغاتی از فاکتورهای بسیار مهم در موفقیت تابلوسازی در بخش تبلیغات است. نصب تابلو تبلیغاتی، اغلب در محیط های شلوغ انجام می شود. همچنین برخی از این ابزارها در هوای باز نصب می شوند. بنابراین، موضوع دوام تابلو و استحکام آن اهمیت پیدا می کند. چرا که روزها یک تابلو در هوای باز و تحت بارش برف و باران و… قرار می گیرد.

در صورتی که تابلو برای تبلیغات استحکام خوبی نداشته باشد، بعد از چند وقت از آسیب دیده و از بین می رود. بنابراین تمام هزینه ای که با هدف تأثیرگذاری بهتر بر کسب و کار خود انجام داده اید، به یک باره هدر می رود. از طرفی باید بدانید، که تهیه و سفارش این تابلو هزینه قابل توجهی دارد، پس نمی توان در تهیه آن کوتاهی کرد.

تبلیغات و ارزش کسب و کار

در حال حاضر مشاغل و کسب و کارها از حالت سنتی خود خارج شده و به شکل کسب و کار مدرن تبدیل شده اند. این تغییر در شکل یک شغل، اهداف آن و جذب مشتری و رونق کسب و کار نیز دیده می شود. یکی از کارهایی که به کار و کاسبی یک فرد ارزش می دهد، چگونگی استفاده از ابزارهای تبلیغاتی است.

آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی، و همچنین ویژگی های فیزیکی آن باعث می شود تا یک انتخاب صحیح داشته باشیم. هرچه در انتخاب تابلو، درست تر عمل کنیم به همان اندازه، کسب و کار ما ارزشمند جلوه کرده و برای مخاطب قابل احترام است. زیرا نشان دهنده، حساسیت و ارزش گذاری شما بر کارتان است.

بررسی تابلوسازی در حوزه تبلیغات

بخش ویژه تابلوسازی، ساخت تابلوهای تبلیغاتی است. در گذشته بنرها عمدتاً وظیفه تبلیغات را برعهده داشتند و اکثر افراد، بنر را وسیله تبلیغاتی می دانستند. اما به مرور زمان، تابلوهای بسیاری جایگزین این گونه بنرها شدند. به این ترتیب افرادی که قبلاً در تابلو سازی، تابلو مغازه می ساختند، به طراحی و ساخت ابزارهای تبلیغاتی روی آورند.

گسترش ساخت این تابلو در تابلو سازی، باعث شد تا این حوزه با پیشرفت هایی روبرو شود. طراحان و تابلوسازان بسیاری با بهره گیری از خلاقیت، سعی دارند تا تابلوهایی را بسازند که بیشترین تأثیر را بر ذهن مخاطب گذاشته و به این ترتیب باعث افزایش مشتری و رونق کسب و کارها شود.

چرا تابلو جایگزین بنر شد؟

همان طور که می دانید، بنرهای تبلیغاتی به مراتب هزینه کمتری نسبت به تابلو داشته و به سرعت طرح ایجاد شده،  بر روی آن چاپ و نصب می شود. اما چه شد که این وسیله بعد از مدتی کنار گذاشته، و تابلوها جایگزین آن شدند؟

دوام تابلوها علت این موضوع است. تابلوهایی که در شرکت های تابلو سازی ساخته می شود، دوام و استحکام قابل قبولی  دارد. همچنین تنوع زیادی در ساخت و طراحی آن به چشم می خورد. بنابراین می توان به مدت طولانی آن را در بخش های مختلف شهر نصب کرده و از جذابیت و تأثیر گذاری آن بهره برد.

نورپردازی در تابلوسازی

از دیگر دلایلی که باعث شده تابلوهای تبلیغاتی جایگزین بنر شوند، قابلیت نورپردازی آن است. بنرها را باید به وسیله پرژکتور، در شب نورپردازی می کرد، در صورتی که در تابلوسازی لامپ های LED و SMD  در داخل تابلو تعبیه شده و طرح را با نور نمایش می دهد.

ویژگی تابلوهای تبلیغاتی با دوام

ساختار یک تابلو باید محکم باشد، در غیر این صورت نمی تواند هدف و ارزش های شما را به مردم منتقل کند. از این رو برای آنکه هزینه شما صرف خرید یک تابلو تبلیغاتی با دوام شود، باید ابزارهایی که بهترین تأثیرگذاری را دارند را انتخاب کنید. به همین دلیل برای آنکه بهتر با این موضوع آشنا شوید، ویژگی های این گونه تابلوها را در موارد زیر معرفی کرده ایم.

  • تابلو تبلیغاتی باید از نظر ساخت، کیفیت خوبی داشته باشد.
  • بدنه تابلو باید تا حد امکان در برابر ضربه مقاوم باشد.
  • متریال ساخت تابلو باید در برابر زنگ ضدگی مقاوم بوده و زیر بارش و برف باران آسیب نبیند.
  • در نصب تابلو باید دقت شود که تکیه گاه خوبی داشته و تابلو بر اثر ضربه واژگون نشود.
  • تابلو باید نورپردازی شده و از لامپ هایی استفاده شود که به مروز زمان نسوزد و عمر طولانی داشته باشد.
  • شدت نور و پخش نور باید به گونه ای باشد که چشم مردم را اذیت نکند.
  • تابلو تبلیغاتی باید از طراحی بسیار قوی برخوردار باشد و تمامی فاکتورهای زیبایی و جذابیت را داشته باشد.
  • ابعاد تابلو بسیار مهم است. تابلو تبلیغاتی باید در اندازه ای ساخته شود که به راحتی قابل مشاهده باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های تابلوهای اثرگذار و بادوام در این است که طرح آن کپی نبوده و منحصر به فرد باشد.

بهترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

تابلو سازی این روزها با رشد عجیبی روبرو بوده و انواع و اقسام تابلوها با ساختار و جنس مختلف در بازار موجود می باشد. ولی مهم ترین نکته این است که باید بهترین نوع تابلو را برای بهتر شدن وضعیت کار خود انتخاب کنید. بنابراین سوال این است،  بهترین تابلوهای تبلیغاتی کدام موردها هستند؟

در حال حاضر به جرأت می توان گفت بهترین تابلوهایی که می توانید از آن برای تبلیغات استفاده کنید، تابلوهای لایت باکس هستند. این تابلوها جذاب ترین و خلاقانه ترین ابزارهای تابلو سازی می باشند که، کاربردهای فراوانی داشته و با اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  نمونه دیگر بهترین تابلوهای تبلیغاتی، استند های تبلیغاتی هستند که بررسی آن ها می پردازیم.

استند تبلیغاتی چیست؟

استند تبلیغاتی در اصل نوعی تابلو است که به صورت ایستاده قرار می گیرد و طراحی های شما به وسیله آن نمایش درمی آید. ایستادگی تابلو باعث می شود تا باعث جلب توجه شده و طرح تابلو تبلیغاتی بهتر دیده شود. استندها انواع مختلفی مانند پرچمی، ایکس، بادبانی و… دارند.

تفاوت استند، در سازه ایستایی  آن ها می باشد. ولی در نهایت همگی استندها طرح چاپ شده بر روی پارچه، ورق های پلاستیکی و سایر ابزارها را به نمایش می کشانند. نکته مهم این که در تابلوهای لایت باکس نیز، تابلویی به عنوان استند لایت باکس وجود دارد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

نقش لایت باکس در تبلیغات

لایت باکس یک دسته از تابلوهای موجود در تابلوسازی  هستند که مصارف مختلفی دارد. عمده کاربرد آن در بخش تبلیغاتی می باشد. بنابراین از آن به وفور برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. دوام و کیفیت ساخت این محصول باعث شده تا همواره مورد توجه قرار گیرد.

برای نشان دادن طرح تبلیغاتی باید آن را به روش های مختلف بر ورق رویه تابلو، چاپ کرد. عمدتاً چاپ پلکسی گلاس، چاپ استیکر و چاپ بک لایت مورد استفاده است. برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی بادوام، بهتر است از چاپ بک لایت استفاده شود. چرا که به این ترتیب جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

لایت باکس فریم لس

تابلو لایت باکس فریم لس از جمله تابلوهای مهم تبلیغاتی است. قاب تابلو قابل رویت نیست و به همین دلیل، دید بهتر و زیباتری دارد. از نظر دوام و استحکام نیز، تابلوهای مناسبی برای تبلیغات هستند. لایت باکس فریم لس را می توان به سه صورت نصب کرد.

  • به صورت آویز از سقف
  • به صورت نصب بر روی دیوار
  • نصب بر روی زمین به شکل ایستاده

لایت باکس آلومینیوم

لایت باکس آلومینیومی، نسل قبلی تابلوهای لایت باکس هستند.  به این خاطر که قاب تابلو ضخامت بیشتری دارد و کاملاً دیده می شود. این تابلوها نیز از مستحکم ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می روند و به طور عمده آن ها را بر روی دیوار نصب می کنند. به همین دلیل طول عمر بالایی داشته و کمتر در معرض ضربه و آسیب دیدن قرار می گیرد.

همچنین اکثراً در فضاهای بسته از آن استفاده می شود. پس از خطراتی که در هوای آزاد وجود دارد، مصون می ماند.

لایت باکس ایستاده

بی شک می توان گفت که سرآمد تابلو تبلیغاتی لایت باکس، مدل ایستاده آن است. اگر قصد دارید، تا شغل و یا محصولات خود را در فروشگاه ها و مراکز خرید، تبلیغ کنید، حتماً از لایت باکس ایستاده استفاده کنید. چرا که تأثیر فوق العاده ای بر مردم داشته  و توجه خیلی از افراد را به خود جلب می کند. در واقع با استفاده از این تابلو، شانس دیده شدن تبلیغات شما بیشتر می شود.

پس برای آنکه با مدل ایستاده لایت باکس و خصوصیات آن آشنا شوید، حتماً موارد زیر را مطالعه کنید.

لایت باکس ایستاده در تابلو سازی انواع مختلفی دارد که عبارتند از: لایت باکس دو طرفه، لایت باکس گردان ، لایت باکس های اسکرولی، لایت باکس، لایت باکس فریم لس پارچه ای، لایت باکس استندی و…

  • فریم لایت باکس ایستاده جنس مختلفی دارد. در ساخت آن از آلومینیوم، ام دی اف، ورق های پلکسی گلس استفاده می شود.
  • در ساخت لایت باکس های شهری، توجه زیادی به استحکام تابلو می شود، به همین دلیل اکثراً تابلوهای بادوامی هستند.
  • متناسب با هر نوع تابلو، تکنولوژی ساخت آن هم متفاوت است.
پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: