۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

موارد مهم به هنگام سفارش تابلو مغازه و فروشگاه

اکثر تابلوهایی که توسط مشتریان سفارش داده می ‌شوند، در زمره تابلوهای فروشگاهی و مغازه ای هستند. از آنجاییکه تعداد فروشگاه ها و مغازه ها در سطح یک شهر بسیار زیاد هستند؛ لازم است برای معرفی و حتی پررنگ شدن از نظر تبلیغات، یک تابلوی تبلیغاتی شکیل و زیبا وجود داشته باشد.

اما چه عواملی باعث می شود که تابلوها رفته رفته کیفیت اولیه خود را از دست بدهند؟! در واقع زمانی که تابلوهای نصب شده شما دچار مشکلاتی مثل رنگ پریدگی، زنگ زدگی و… شوند، آن جذابیت اولیه را از دست داده و لازم است که با نوع جدید، جایگزین شوند.

البته برخی از تابلوها به دلیل کیفیت بالایی که دارند، بعید است به چنین مشکلاتی دچار شوند. در هر صورت هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی طول عمر مشخصی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا عوامل موثر بر طول عمر تابلوهای مغازه ای را بررسی کنیم.

موارد مهم به هنگام سفارش تابلو مغازه و فروشگاه

اگر قصد خرید تابلو مغازه و فروشگاه را دارید؛ بد نیست به موارد مهم مثل کیفیت ورق استفاده شده، کیفیت و طول عمر تجهیزات الکترونیکی و… توجه داشته باشید. زمانی که تابلو طول عمر بالاتری داشته باشد؛ در نهایت باعث کاهش هزینه ‌های شما می گردد و این موضوع می‌ تواند صرفه اقتصادی به دنبال داشته باشد. البته عوامل محیطی هم در طول عمر تابلوها بی تاثیر نیستند. چرا که اگر تابلو در شرایط محیطی مناسب و مطلوبی قرار داشته باشد؛ بدون شک هزینه های نگهداری از تابلو، کاهش می یابد.

معمولا کارشناسان با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، بهترین تابلو را پیشنهاد می ‌دهند. به عنوان مثال، تابلوهای چوبی برای شهرهایی با رطوبت بالا چندان مناسب به نظر نمی رسند. هرچند اگر از چوب ترمووود برای ساخت چنین تابلوهای استفاده شود، مشکل خاصی ایجاد نمی شود. پس متریال مصرفی حرف اول را در ماندگاری و طول عمر تابلو، می زند.

به طور کلی برای اینکه یک تابلو با طول عمر بالا داشته باشید؛ باید عوامل زیر را حتما به هنگام سفارش تابلو، در نظر بگیرید:

نوع مواد اولیه

این مورد بیشترین تاثیر را روی طول عمر تابلوهای تبلیغاتی دارد. بر همین اساس توصیه می شود کسانی که قصد سفارش تابلوهای تبلیغاتی را دارند، این مورد را جزء اولویت های انتخابی خود، قرار دهند. چرا که حتی با بهترین طراحی های ممکن هم نمی‌ توان طول عمر یک تابلوی تبلیغاتی را تضمین کرد. تنها اطمینان از جنس متریال به کار رفته در ساخت تابلوست که می تواند شما را در این مورد، یاری کند.

برای اینکه تابلویی با عمر بالا داشته باشید؛ باید به سراغ متریال هایی مثل فلز، استیل و متریال های جدید اول اما با دوام مانند چلنیوم بروید. انتخاب هر کدام از این متریال ها کاملا سلیقه ای است اما تابلوساز می تواند در مورد میزان استحکام هر کدام، توضیحاتی به شما ارائه کند.

کسانی که قصد دارند تنها یک مرتبه برای فروشگاه و مغازه خود تابلوی تبلیغاتی سفارش دهند، معمولا به سراغ با دوام ترین و مقاوم ترین نوع مواد اولیه می روند. به عنوان مثال، تابلوهای استیل کیفیت فوق العاده ای دارند و شما می توانید سال های سال بدون هیچ مشکلی از آن ها، استفاده کنید. تابلوهای استیل جزء تابلوهای لوکس محسوب شده و معمولا برای مغازه هایی که نیاز به درخشیدن و جلوه‌گری دارند، انتخاب می شوند.

حتی اگر تابلو استیل در فهرست علاقه مندی های شما برای انتخاب تابلو نمی باشد، باز هم می‌ توانید به سراغ نمونه های دیگر مثل تابلوهای فلزی، چلنیوم و… بروید. تابلوهای رنگی مثل تابلو کامپوزیت و یا تابلوهای پی وی سی هم می توانند کیفیت لازم را داشته باشند اما در هر صورت این تابلوهای فلزی و استیل هستند که می توانند مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. هر چقدر تابلو در مقابل شرایط محیطی مقاوم تر باشد، عمر بیشتری هم خواهد داشت.

برجسته سازی حروف

اکثر مشتریان ترجیح می دهند تابلویی با حروف برجسته داشته باشند. این برجسته بودن حروف یک حالت سه بعدی خاص، به تابلو می ‌بخشد و باعث جلب توجه بیشتر رهگذران می گردد. اما نحوه برجسته سازی حروف هم اهمیت دارد. اگر اختلالی در روند این کار ایجاد شود و یا از روش درستی برای انجام آن استفاده نشود؛ دیر یا زود شاهد زنگ زدگی لبه های حروف، خواهید بود.

یک تابلو با حروف برجسته زنگ زده اصلاً نمای خوشایندی برای مخاطبان، نخواهد داشت. بنابراین حتما باید با فرایند برجسته سازی حروف در تابلوسازی ها آشنا شده و به سراغ مراکزی بروید که از پیشرفته ترین تجهیزات برای این کار، استفاده می کنند. خوشبختانه تابلوسازی نامور یک کارگاه مجهز برای انجام این کار دارد. به نحوی که تمامی فرایندهای مربوط به برجسته سازی حروف مثل برش کاری، خم کاری و… با استفاده از دستگاه های پیشرفته با دقت و سرعت بالا، قابل انجام است.

طول عمر تابلوهای تبلیغاتی چقدر است؟

انتخاب تابلوساز

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما انتخاب تابلوساز هم می تواند تاثیر زیادی روی دوام و کیفیت تابلوی انتخابی شما داشته باشد. از آنجاییکه تابلوسازان معمولاً تجارب گوناگونی در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی دارند، به خوبی می توانند تشخیص دهند که کدام یک از تابلوها کیفیت و دوام بالاتری دارند.

بنابراین تابلوسازان باتجربه که مهارت کافی در ساخت تابلوهای تبلیغاتی دارند، می توانند انتخاب مناسبی در این زمینه باشند. سعی کنید به تابلوسازانی رجوع کنید که از سابقه درخشان آن ها، اطلاعات کافی داشته باشید. همچنین بهتر است قبل از سفارش تابلو، از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوساز، دیدن کرده باشید.

واقعیت این است که هر کارگاه تابلوسازی نمی‌ تواند نیازها و انتظارات شما را برآورده کند. شما به عنوان مشتری باید به تابلوساز خود اطمینان و اعتماد کافی داشته و از پیشنهادات آنان، استقبال کنید. معمولا تابلوسازان بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه و همچنین نیازسنجی از مشتری، سعی می کنند بهترین موارد ممکن را به مشتری، پیشنهاد دهند. پس انتخاب تابلوساز هم جزء مراحل مهم برای سفارش تابلوی تبلیغاتی می باشد.

طراحی تابلو

به نظر می رسد طرح روی تابلو هیچ ارتباطی با طول عمر بالای تابلوهای تبلیغاتی، نداشته باشد. البته که به ظاهر هم این گونه است. اما اگر کمی تأمل کنید، متوجه می‌ شوید که تصمیمات یک طراح در مجموعه تابلوسازی هم می ‌تواند روی طول عمر تابلوها، تاثیرگذار باشد.

معمولاً طراحان در مورد چگونگی درج حروف برجسته، جنس حروف و کیفیت رنگ استفاده شده نیز پیشنهاداتی ارائه می ‌دهند. اگر رنگ تابلو کیفیت مطلوب را نداشته باشد، دیر یا زود در برابر تابش شدید نور خورشید، از بین می رود. این گونه تابلوها که دچار رنگ پریدگی می شوند، دیگر جذابیت اولیه را نخواهند داشت. بنابراین چاره ای جز تعویض آن ها، باقی نمی ماند.

زمانی که به یک مرکز تابلوسازی معتبر رجوع کنید، می توانید هم از نظر طراحی و هم از نظر انتخاب متریال، آسوده خاطر باشید. چرا که تابلوسازان حرفه ‌ای هرگز اعتبار چندین ساله خود را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و یا طراحی های نامناسب، زیر سوال نمی ‌برند.

مکان نصب تابلو

یکی از سوالات مهمی که حتما تابلوسازان از مشتریان می پرسند، در مورد موقعیت نصب تابلو می باشد. موقعیت نصب باید به نحوی باشد که تابلو در برابر دید مشتریان، واقع گردد. البته چنین مکانی باید از نظر بارش باران و تابش نور خورشید هم بررسی شود. قطعاً هر چقدر تابلو در موقعیت امن‌تری نصب شود، طول عمر بالاتری خواهد داشت.

ممکن است شما بخواهید از زیرسازهایی مثل چوب ترمووود برای تابلوی تبلیغاتی خود، استفاده کنید. این زیرساز حساسیت بالاتری نسبت به انواع دیگر مثل استیل و چلنیوم دارد. بنابراین بهتر است تابلوهای چوبی در مکان هایی نصب شوند که رطوبت زیادی وجود نداشته باشد. معمولا از این تابلوها در فضای سربسته و بخش داخلی فروشگاه و مغازه، استفاده می شود. دلیل استفاده از تابلوهای چوبی زیبایی و هماهنگی بیشتر با دکوراسیون داخلی یک محیط است. قطعاً هر چقدر روی دکوراسیون داخلی و بیرونی فروشگاه تمرکز شود، مشتریان بیشتری جذب آن خواهند شد.

وجود ضمانت نامه

حتی اگر به یک مرکز تابلوسازی رجوع کرده اید که در مورد سوابق کاری آن ها اطلاعاتی ندارید؛ وجود ضمانت نامه معتبر می تواند خیال شما را از بابت خیلی از مسائل احتمالی در آینده، راحت سازد.

وجود ضمانت نامه برای مشتری می تواند بسیار ارزشمند باشد. چرا که به نوعی بیانگر کیفیت بالای تابلوی تبلیغاتی است.

بنابراین اگر شما به دنبال تابلویی هستید که طول عمر بالایی داشته باشد؛ حتماً باید به سراغ تابلوسازانی بروید که همراه با تابلوهای ساخته شده، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری ارائه می ‌کنند. این ضمانت نامه تا حدی به مشتری اطمینان می دهد که تابلوی مذکور سال ها بدون هیچ مشکلی کار تبلیغات را برای او انجام دهد.

البته اگر در مواردی تابلو با مشکلاتی مثل اختلال در نورپردازی و… مواجه شود، تابلوسازان با وجود تضمینی که کرده اند، موظف هستند در اسرع وقت اختلال و اشکال ایجاد شده را برطرف سازند. پس همانطور که می بینید، تمامی این عوامل در کنار هم می تواند روی افزایش عمر تابلوهای تبلیغاتی، تاثیرگذار باشد.

طول عمر تابلوهای تبلیغاتی چقدر است؟

تابلوهای تبلیغاتی با توجه به اینکه از چه مواد اولیه ای برای ساخت آن ها استفاده شده باشد، طول عمرهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، اگر یک تابلو چلنیوم سفارش دهید؛ می توانید امیدوار باشید که تابلوی مذکور برای سال ها بدون هیچ مشکلی کار تبلیغات را برای شما انجام دهد. تقریباً از تابلوهای چلنیوم برای تمامی مکان ها استفاده می شود. چرا که جزء تابلوهای برجسته و بسیار محبوب هستند.

زمانی که قصد تخمین طول عمر تابلو را دارید، باید بخش های اصلی تابلو را در نظر گرفته و روی کیفیت هر کدام، تاکید داشته باشید. به عنوان مثال، بخش های اصلی تابلو چلنیوم شامل ورق پی وی سی، تزریق پلاستیک، لامپ اس ام دی و منبع تغذیه می باشد. اگر هر کدام از این قسمت ها از بهترین و بادوام ترین مواد و تجهیزات تهیه شده باشد، طول عمر و ماندگاری تابلو بسیار بالا می ‌رود.

خیلی از تابلوسازان برای ماندگاری بالاتر تابلو از ورق های پی وی سی با ضخامت ۱۰ میلی متر، استفاده می کنند. این ورق ها معمولاً برای قرار گرفتن به عنوان لایه زیرین تابلوها، استفاده می شوند. به طوری که حروف برجسته روی این لایه، سوار می گردد.

تقریباً برای تمامی نورپردازی ها و برای هر نوع از تابلوهای تبلیغاتی از لامپ های smd استفاده می شود. طول عمر لامپ های اس ام دی به نسبت لامپ های قدیمی، بالاتر است. البته این لامپ ها مصرف انرژی پایینی هم دارند. بنابراین از هر نظر برای اعمال نورپردازی در تابلوها، مناسب می باشند.

یکی از دلایلی که باعث شده است اکثر افراد برای سفارش تابلوهای تبلیغاتی به سراغ تابلو چلنیوم بروند، کیفیت و ماندگاری رول چلنیوم است. این فلز از آلومینیوم ساخته شده و قابلیت ماندگاری طولانی مدت در شرایط محیطی متفاوت را دارد.

برای دیگر تابلوهای تبلیغاتی مثل لایت باکس های فریم لس، تابلوهای ترمووود، تابلوهای فلکسی و … هم به همین منوال است و باید تمامی اجزای تشکیل دهنده تابلو از بهترین های موجود در بازار باشند. تنها در این صورت است که می ‌توانید نسبت به طول عمر تابلوهای فروشگاهی و مغازه ای، امیدوار باشید.

ماندگاری و دوام تابلوهای چوبی

ممکن است خیلی افراد نسبت به تابلوهای چوبی حس بسیار خوبی داشته باشند اما به دلیل مقاومت بسیار کمی که چوب در برابر برف و باران دارد، برای سفارش آن تردید داشته باشند. بله درست است، یک چوب معمولی استقامت بسیار کمی در برابر رطوبت دارد اما چوب هایی که در ساخت تابلو استفاده می شوند، به هیچ عنوان چوب معمولی نیستند.

این چوب ها حرارت می بینند و طی فرآیندهایی به یک چوب بسیار مقاوم، تبدیل می‌ شوند. به همین دلیل می توانید بدون نگرانی از بابت خرابی تابلوهای چوبی؛ آن ها را برای نمای بیرونی مغازه و فروشگاه خود، سفارش دهید.

واقعیت این است که تابلوهای چوبی دارای زیبایی بی نظیر و خیره کننده ای می باشند. علاوه بر این، وجود یک تابلو با زمینه چوبی می تواند دکوراسیون بیرونی یک فروشگاه و مغازه را بسیار شکیل و کلاسیک، جلوه دهد. خوشبختانه طول عمر تابلوی چوبی بسیار زیاد است و این طول عمر بالا به دلیل واکنش هایی است که چوب در طی تبدیل شدن به ترمووود، می بیند. چه بسا امروزه از چوب های ترمووود در نمای داخلی و بیرونی مغازه ها هم استفاده می ‌شود. ترکیب چوب ترمووود با حروف استیل، زیبایی فوق‌العاده ‌ای به تابلو، می بخشد.

ماندگاری و دوام تابلوهای چوبی

نقش تابلوساز در طول عمر تابلوی تبلیغاتی

به طور کلی اگر تمایلی به تعویض تابلو در فواصل زمانی کوتاه ندارید؛ بهتر است از همان ابتدا به سراغ تابلوهای باکیفیت و بادوام بروید. بنابراین قبل از اینکه محسور زیبایی یک تابلو شوید؛ بهتر است اجزای تشکیل دهنده آن را بررسی کرده و برای هر کدام، درخواست استفاده از بهترین ماده اولیه برای ساخت را بدهید.

حتی اگر هزینه های تمام شده برای ساخت یک تابلوی باکیفیت بیشتر هم باشد، باز هم به نفع مشتری است. زیرا او را از دردسرها و هزینه های مربوط به تعویض تابلو، راحت می کند.

به طور کلی در بین تابلوهای تبلیغاتی اگر بخواهید بادوام ترین آن ها را انتخاب کنید؛ باید به سراغ تابلوهایی مثل چلنیوم، فلکسی، پلکسی گلاس و لایت باکس بروید. البته هر کدام از این تابلوها باید توسط یک تابلوسازی معتبر تهیه شده باشند تا بتوانند استقامت کافی را داشته باشند.

نقش تابلوساز در طول عمر تابلوی تبلیغاتی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

در باب سفارش تابلوهایی با طول عمر بالا برای مغازه و فروشگاه؛ باید به موارد ذکر شده در این مقاله، توجه کافی داشته باشید. البته اگر تابلوساز معتبری را برای انجام این کار انتخاب کنید؛ دیگر هیچ نگرانی از بابت مواد اولیه مصرفی، تجهیزات الکترونیکی بادوام و… نخواهید داشت. چرا که تابلوسازانی مثل تابلو ‌نامور با سابقه چندین ساله و همچنین داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه ساخت تابلو، قادر هستند بهترین مواد اولیه موجود در بازار را در کنار بهترین و بادوام ترین تجهیزات الکترونیکی برای ساخت تابلو فروشگاه و مغازه، استفاده کنند. ضمانت نامه ای که این تابلوسازی همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده به مشتری ارائه می کند، گواهی بر طول عمر بالای تابلوست.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین مشاهده نمونه کارهای ساخته شده؛ با کارشناسان تابلوساز از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. حتی اگر محدودیت مکانی هم داشته باشید؛ کارشناسان تابلو نامور می توانند به صورت مجازی با شما ارتباط برقرار کنند. امکان ثبت سفارش اینترنتی نیز به همین منظور در وب سایت نامور، ایجاد شده است.

بنابراین شما مشتریان عزیز از هر کجای کشور عزیزمان که باشید، می توانید به صورت آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید. البته این نکته را هم ذکر کنیم که تابلو نامور در شهرهای مختلف نمایندگی دارد. شما با اطلاع از نمایندگی های رسمی این تابلوسازی می توانید به صورت حضوری نیز، مراجعه داشته باشید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: