۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی که این روزها در مکان های مختلفی هم استفاده می‌ شوند، لایت باکس ها هستند. لایت باکس ها جعبه های پرنوری هستند که به واسطه همین نورانی بودن می ‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند. به همین دلیل است که شاهد نصب این تابلوها در مکان های پر رفت و آمد و مخصوصا در مجتمع های تجاری، مراکز خرید و… هستیم. در این مقاله قصد داریم با نوع جدیدی از لایت باکس ها تحت عنوان “لایت باکس سقفی” ، آشنا شویم.

تابلو لایت باکس را می توان تلفیق تبلیغات و تکنولوژی دانست چراکه با توجه به نوع تبلیغاتی که توسط این نوع تابلو انجام می شود، جذابیت بصری بسیار زیاد افزایش می یابد و باعث می شود تا مردم خیره به آن شوند. لایت باکس یکی از ابزارهای مدرنی است که برای تبلیغات استفاده می شود و شامل انواع مختلفی از جمله تابلو آلومینیومی، تابلو لایت باکس کریستالی، تابلو لایت باکس چوبی، لایت باکس فضای خارجی و … می باشد. لایت باکس‌ های نوع آوت دور دارای مقاومت بالایی هستند. تبلیغات به شیوه لایت باکس به دلیل قیمت مناسب، استفاده آسان و صرفه جویی در انرژی مفید واقع شده است. در این مقاله قصد داریم ضمن تعریف انواع لایت باکس با نوع جدیدی از لایت باکس ها تحت عنوان “لایت باکس سقفی” آشنا شویم.

انواع لایت باکس

تابلو لایت باکس نوعی تابلوست که محتوای تبلیغاتی آن در داخل یک باکس شیشه ای یا طلق قرار می گیرد. این مدل از تابلو هم جهت استفاده در فضای داخلی ، فضای خارجی و تابلو مغازه کاربرد دارد. مدل هایی که برای فضای خارجی کاربرد دارند دارای ضخامت بالاتری هستند و ضخامت آنها با توجه به نوع کارکردی که دارند می تواند عددی ما بین 7 تا 13 سانتی متر باشد.
تابلو لایت باکس یک نوع تابلو تبلیغاتی بسیار زیباست که به صورت ترکیبی از متریال هایی همچون آلومینیوم یا ام دی اف و پلکسی گلاس ساخته می شود و یکی از انواع بهترین تابلو برای مغازه است.

به طور کلی تابلو لایت باکس به دو صورت با نور و بدون نور پیاده سازی می شود. تابلو لایت باکس قابلیت اجرا به صورت آویز، ایستاده، سقفی، یک طرفه و دو طرفه را دارد. تابلو لایت باکس انواع متفاوتی دارد که نوع ساخت آن سبب ایجاد تنوع لایت باکس شده است.

لایت باکس آلومینیومی

ماده اصلی در ساخت و تولید این نوع لایت باکس، آلومینیوم است و نورپردازی آن با استفاده از لامپ های SMD و مهتابی، اجرا می شود. مصرف برق و انرژی در لایت باکس آلومینیوم بسیار کم است و مشکل سوختن لامپ را نخواهید داشت.
یکی از ویژگی های بسیار مهم و مثبت در تابلو لایت باکس آلومینیومی، ضد آب بودن و مقاومت بالای آن است. قطر قاب این نوع تابلو تبلیغاتی نسبتاً زیاد است و نقطه ضعف آن محسوب می گردد. جنس رویه این لایت باکس فلکسی است. در واقع لایت باکس آلومینیومی بهترین نوع تابلو با مقاومت بالا محسوب می شود.

لایت باکس کریستالی

در ساخت این نوع لایت باکس، تابلوساز از دو ورق پلکسی گلاس استفاده می کند و ما بین این دو لایه پلکسی گلاس شفاف، از چاپ بک لیت استفاده می شود.

تابلو لایت باکس کریستال نوردهی فوق العاده ای دارد. لامپ های اس ام دی در بین طلق و در زیر چاپ جای داده می شوند. تبلیغات چاپی مندرج بر روی آن به راحتی ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی، بدون نیاز به حضور افراد متخصص قابل تعویض است.

تابلو لایت باکس مگنتی

ساختار لایت باکس مگنت به گونه ای است که تابلو لایت باکس به صورت باکس و یا جعبه ساخته می شود. سپس دور تا دور فریم یا همان قاب آلومینیومی توسط مگنت های آهنربایی احاطه می شوند. برای ساخت پشت قاب نیز از فیبر یا پلکسی گلس استفاده می شود.

نورپردازی لایت باکس مگنتی با استفاده از لامپ های اس ام دی در قسمت پشتی قاب انجام می پذیرد. سپس محتوای تبلیغاتی که به شکل چاپ استیکر و یا چاپ بک لایت انجام شده است، در داخل قاب جای می گیرد.

لایت باکس اسنپ فریم

در ساخت تابلو اسنپ فریم با حذف پلکسی نگهدارنده چاپ در قسمت بیرونی تابلو و کاهش ضخامت سطح، این تابلو به یک تابلوی سبک و باریک تبدیل می شود.

این تابلو مقاومت بسیار زیادی دارد و می توان در طولانی مدت از آن برای تبلیغات خود استفاده کرد. برای ساخت تابلو لایت باکس اسنپ فریم از قاب آلومینیومی استفاده می شود. برای ساخت قسمت پشت این تابلو نیز می توان از انواع متریال ها نظیر ام دی اف یا پی وی سی استفاده کرد.

این نوع تابلو به راحتی قابل باز و بسته شدن است و از چاپ بک لایت برای این تابلو استفاده می شود. اسنپ فریم به دو صورت دیواری یا آویز قابل استفاده است.

لایت باکس فریم لس

نام دیگر این محصول، تابلو لایت باکس پارچه ای است و جنس جعبه یا باکس آن از آلومینیوم می باشد. ضخامت قاب در این تابلو خیلی کم است از این رو به نام لایت باکس بدون فرم یا فریم لس معروف است.

در لایت باکس فریم لس، تصویر به 4 گوشه قاب وصل می شود. امکان تعویض طرح در لایت باکس پارچه ای وجود دارد و بسیار آسان و بی دردسر است. در تولید لایت باکس پارچه ای، چاپ بک لایت بر روی پارچه ای خاص انجام می شود و سپس پارچه را روی بدنه آلومینیومی نصب می کنند.

لایت باکس پرچمی

لایت باکس پرچمی به لایت باکس هایی گفته می شود که دید از دو طرف را ارائه می دهند و به همین دلیل با نام لایت باکس دو طرفه هم شناخته می شوند. این نوع تابلو ها دارای دو نمای گلاسه هستند که 2 تصویر گرافیکی درون آن قرار می گیرد و هر طرف از تابلو یکی از تصاویر گرافیکی را به نمایش می گذارد. این تابلوها در مکان هایی که می توان دید دو طرفه را ارائه داد نصب می شوند مانند پیاده روها و یا راهروهایی که عبور و مرور در آن ها زیاد است.

لایت باکس مگنتی

این نوع لایت باکس ها مخصوص فضای داخلی هستند که از نظر ساختار دقیقاً مشابه نوع فریم لس می باشند. در این لایت باکس ها هم از یک قاب بسیار ظریف و آلومینیومی، استفاده می شود که داخل آن لامپ های اس ام دی کم مصرف قرار می گیرند. در نهایت پس از چاپ بک گراند، پلکسی شفاف روی طرح قرار گرفته و برای نصب به مکان مورد نظر منتقل می گردد.
تنها تفاوت لایت باکس مگنتی با نوع فریم لس در نوار مگنتی باریکی است که پلکسی را به قاب، متصل می کند. در نوع فریم لس این کار با استفاده از پین، انجام می شود.

لایت باکس چنلیوم

لایت باکس تابلو چلنیوم یکی از بهترین تابلو تبلیغاتی در این صنعت محسوب می شود. برای آنکه بتوان حروف برجسته با قطر قلم پایین را به شکلی زیبا مورد استفاده قرار داد، آن را به شکل باکس به کار می گیرند.

روش ساخت باکس تابلو چلنیوم بدین شکل است که پس از طراحی، طرح مدنظر بر روی پلکسی برش داده می شود و سپس لبه چلنیوم دور تا دور پلکسی چسبانده می شود.

باکس تابلو چلنیوم با چاپ استیکر یا حک لیزر به اجرا در می آید. حروف برجسته ای که دارای قطر قلم پایین هستند توسط چسب بر روی باکس چسبانده شده و نورپردازی لایت باکس چلنیوم نیز با استفاده از لامپ های اس ام دی انجام می پذیرد. برای داشتن بهترین نورپردازی در تابلو مغازه لایت باکس تابلو چلنیوم برای کسب و کارها پیشنهاد می شود.

تابلوسازی با لایت باکس به چند شیوه قابل اجراست؟

تابلو لایت باکس تابلویی است که در حوزه تابلوسازی طراحی و پیاده سازی می شود و می تواند برای مصارف متعدد نظیر موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد.

تابلو مغازه

تابلو لایت باکس مغازه قابلیت پیاده سازی در سر در مغازه را دار د. اگر این تابلو به شکلی ویژه و خاص طراحی شود جلوه جذابی را برای مغازه به ارمغان خواهد آورد.

تابلو فروشگاهی

تابلو لایت باکس فروشگاهی هم قابلیت نصب در سر درب فروشگاه را دارد و هم می تواند در داخل فروشگاه جهت معرفی و بخش بندی فروشگاه، اقلام و کالاها مورد استفاده قرار گیرد.

تابلو شرکتی

تابلو لایت باکس شرکتی هم در سردر شرکت و هم در دکوراسیون داخلی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد . می توان محصولات و خدماتی را که توسط شرکت ارائه می شود با استفاده از چاپ های متعدد بر روی بک لایت چاپ نمود و به صورت یک تابلوی لایت باکس دکوراتیو در بخش های متعدد شرکت به شکل دیواری و یا آویز نصب کرد.

این کار علاوه بر معرفی محصولات سبب زیباسازی دکوراسیون داخلی شرکت شما و نصب چندین تابلوی تزئینی از محصولات و خدمات می شود.

لایت باکس سقفی چیست؟

این نوع از لایت باکس ها که به شکل پوستر هستند. معمولا برای دفاتر کار و همچنین اماکن اداری، نصب می شوند. نحوه نصب این لایت باکس ها همانطور که از اسم آن ها هم مشخص است، به صورت سقفی می باشد. به این صورت که نصب آن ها یک فضای داخلی مدرن و جذاب را ایجاد می کند.

ایده های مختلفی برای طراحی لایت باکس های سقفی وجود دارد. می توانید از نورپردازی ‌های خاص استفاده کرده و یا تصاویری از طبیعت زیبا را به نمایش بگذارید.

لایت باکس سقفی چیست؟

توصیه می‌ کنیم این بار که برای خرید به یک مجتمع بزرگ تجاری رفتید و یا از نمایشگاه های بین المللی دیدن کردید؛ حتما به اطراف خود دقت داشته باشید تا بتوانید نمونه هایی از لایت باکس سقفی را مشاهده کنید. معمولاً در مجتمع های بزرگ لایت باکس های سقفی را با تصاویری از طبیعت مثل آسمان، جنگل و… به نمایش می گذارند.

کاربرد لایت باکس های سقفی

ممکن است تصور کنید استفاده از لایت باکس سقفی تنها مختص تبلیغات و امور تجاری است، اما این گونه نمی باشد. شاید تا چند سال گذشته تنها با هدف تبلیغات از این تابلوهای سقفی استفاده می شد، اما امروزه هنر طراحی و تکنولوژی در هم آمیخته شده است تا بتواند یک طرح زیبا برای مدرن‌تر ساختن دکوراسیون داخلی، ایجاد کند.

بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود، از لایت باکس سقفی استفاده کنید. این لایت باکس ها به هنگام شب زیبایی محیط کار یا منزل شما را دو چندان می ‌کنند. با داشتن لایت باکس سقفی آن هم با یک طرح منحصر به فرد و خاص؛ می توانید یک دکوراسیون و دیزاین کاملاً کلاسیک و متفاوت، داشته باشید.

اهمیت استفاده از لایت باکس سقفی در صنعت تبلیغات

بر همگان واضح و مبرهن است که صنعت تبلیغات روز به روز پیشرفت می کند و اگر فردی بخواهد در حیطه کاری خود پیشرفت داشته باشد، لازم است که روی تبلیغات سرمایه گذاری کند. تبلیغات به شیوه های مختلفی انجام می شود اما اگر به سراغ روش های نوین بروید، گام مهمی در رسیدن به موفقیت برمی دارید.

برای انجام یک تبلیغ صحیح و اصولی گزینه ‌های مختلفی پیش رو دارید. می توانید به سراغ تیزرهای تبلیغاتی بروید و یا بیلبوردهای شهری را اجاره کنید. اما اگر یک روش دائمی و مقرون به صرفه بخواهید؛ ما به شما استفاده از لایت باکس ها را پیشنهاد می کنیم. این تابلوهای تبلیغاتی به واسطه نورانی بودن، می توانند در جلب توجه مخاطب بسیار موفق عمل کنند.

شما می توانید لایت باکس های تبلیغاتی را به شکل تابلو لایت باکس ایستاده، دیواری، آویز و یا حتی سقفی، سفارش دهید. تصور کنید زمانی که مشتریان به مغازه و محل کار شما مراجعه می‌ کنند؛ با اولین نگاه متوجه وجود لایت باکس سقفی، با طرح و شعار تبلیغاتی دلخواه شما می شوند. شما می توانید لایت باکس های سقفی را حتی در مکان های پررفت و آمد دیگر هم نصب کنید.

اما استفاده از لایت باکس سقفی چه فوایدی دارد؟

مهم‌ترین مزیت استفاده از این تابلوهای مدرن، زیباتر نشان دادن دکوراسیون داخلی منزل، محل کار و یا مغازه شماست. اگر فروشگاه شما مدرن باشد؛ افراد بیشتر جذب آن می شوند. از آنجایی که جامعه امروز به سمت مدرنیته پیش می رود، بهتر است در جهت تبلیغات هم کاملا همسو با آن، حرکت کنید.

مزیت مهم دیگری که با داشتن یک لایت باکس عایدتان می شود، امکان تعویض طرح درون آن است. لایت باکس ها چه از نوع سقفی و چه به صورت ایستاده و… این قابلیت را دارند که بتوانید طرح درون آن را به دفعات، تغییر دهید. این موضوع مزیت بزرگی برای تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود. چرا که شما یک بار هزینه می پردازید اما می توانید با طرح ها و شعارهای تبلیغاتی متفاوت، از آن استفاده کنید.

اگر هدف شما از نصب تابلو لایت باکس سقفی تبلیغات نباشد، می توانید از تصاویر متفاوتی استفاده کنید. چرا که وجود یک تصویر برای مدت طولانی ممکن است تکراری به نظر برسد.

دیگر فواید لایت باکس شامل حمل و نقل آسان، زیبایی فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه می شود. خیلی از تابلوهای تبلیغاتی مدرن هستند که برای طراحی و تولید قیمت‌ های گزافی می طلبند اما لایت باکس های تبلیغاتی نه تنها جذابیت دارند، بلکه از نظر اقتصادی هم جزء تابلوهای پرطرفدار محسوب می شوند.

سفارش تابلو لایت باکس سقفی

اگر قصد دارید به سراغ مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی بروید و یا اینکه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محل کسب و کارتان نیاز به یک تغییر اساسی دارید؛ پیشنهاد ما استفاده از تابلو لایت باکس سقفی است. شما می ‌توانید به یک تابلوسازی معتبر رجوع کرده و از نزدیک نمونه کارهای ساخته شده را مشاهده کنید. قطعاً با دیدن زیبایی بی حد تابلوهای لایت باکس سقفی نسبت به سفارش آن، ترغیب خواهید شد.

نکته ‌ای که وجود دارد این است که برای سفارش تابلوهای لایت باکس مخصوصا از نوع سقفی تنها به تابلوسازان معتبر مراجعه کنید. چرا که طراحی و ساخت این نوع از تابلوها حساسیت بالایی داشته و نیاز به دانش و تخصص در زمینه تبلیغات مفهومی در تابلوسازی   دارد.

خوشبختانه تابلوسازی نامور با داشتن یک تیم متخصص و حرفه ای توانسته است انواع تابلوهای تبلیغاتی مخصوصا انواع لایت باکس ها را با بهترین متریال تابلوسازی موجود در بازار و بهترین رنگ و گرافیک مدرن، به مرحله اجرا برساند.

اگر قصدتان برای داشتن یک تابلو لایت باکس سقفی جدی است، پیشنهاد می ‌کنیم در اسرع وقت با کارشناسان تابلوساز در تابلو نامور تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. البته تابلوهای تبلیغاتی دیگری هم وجود دارد که می توانید متناسب با بودجه و نوع کسب و کارتان، هر کدام را انتخاب کنید. کارشناسان و مشاوران آماده هستند تا شما را در این زمینه، راهنمایی کنند.

تابلوهای دیگری که می توانید انتخاب کنید شامل تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو پلکسی گلاس و تابلو ترمووود می شود. البته که هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی ذکر شده در تابلوسازی نامور با بهترین مواد اولیه ساخته می شوند. بنابراین توصیه می‌ کنیم حتماً تابلوهای ساخته شده توسط تابلو سازان مختلف را بررسی کرده و آن ها را با یکدیگر، مقایسه کنید. قطعاً تابلویی که با متریال باکیفیت و بهترین نورپردازی ممکن ساخته شده باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

نکته دیگری که هنگام ثبت سفارش تابلو باید در نظر بگیرید، وجود ضمانت نامه معتبر است. خوشبختانه تمامی تابلوهای ساخته شده در تابلوسازی نامور گارانتی و ضمانت نامه معتبر را دارا هستند. وجود ضمانت نامه به این معناست که اگر تا مدت زمان مشخصی که در ضمانت نامه قید می شود برای تابلو مشکلی ایجاد شد، کارشناسان در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آن اقدام خواهند کرد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: