۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

فکر می کنید تابلوهای سازمانی و شرکتی باید چه خصوصیاتی داشته باشند تا بتوانند بازدیدکنندگان و مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند؟ یکی از مهم‌ ترین اهدافی که شرکت‌ها دنبال می ‌کنند، ارائه برند است. پس واضح است که تابلوی مورد نظر باید در جهت برندسازی، موثر باشد. از طرفی تابلوهای سازمانی باید موجب سرافرازی و سربلندی کارمندان باشند. به گونه ‌ای که یک احساس غرور را در کارمندان، ایجاد کنند. حال که به اهمیت تابلوهای سازمانی پی بردید؛ بد نیست نگاهی به ویژگی ها و خصوصیاتی که این تابلوها باید داشته باشند، بیندازید.

مناسب ترین تابلو برای شرکت ها و سازمان ها

ویژگی های تابلوهای شرکتی و سازمانی

همانطور که می دانید تابلوها در زمینه تبلیغات محیطی و شناخته شدن، اهمیت زیادی دارند. ویژگی‌ هایی که تابلوهای شرکتی و سازمانی را از دیگر تابلوها متمایز می کنند، عبارتند از:

متناسب بودن

یکی از مهمترین خصوصیات تابلوهای شرکتی و سازمانی که حتماً باید به هنگام طراحی و تولید تابلو مدنظر قرار گیرد؛ متناسب بودن با نوع فعالیت آن شرکت است. به این صورت که هر فردی با دیدن تابلو به خوبی با شغل و حرفه شما به عنوان مدیر یا کارمند آن شرکت، آشنا شود. به این منظور توصیه می شود نوشته ها به صورت واضح بوده و حدالامکان از مختصرترین عبارات و جملات برای معرفی شرکت، استفاده شود. تابلویی مناسب سازمان و شرکت است که توسط مشتری به راحتی قابل درک باشد.

نوشته های روی تابلو علاوه بر مختصر بودن، باید مفید و کاربردی هم باشند. برای این گونه تابلوها می ‌توان از یک شعار کوتاه هم استفاده کرد. این مورد باعث اثرگذاری بیشتر تابلو می ‌شود. اگر شرکت یا سازمان مورد نظر برند و یا لوگو هم دارد؛ بهتر است روی تابلو حک شود تا بتواند در زمینه برندینگ برای شرکت، مفید باشد.

ویژگی های تابلوهای شرکتی و سازمانی

رنگ بندی جذاب

رنگ ها را می توان یکی از مهمترین عناصر در تبلیغات دانست. اگر بخواهیم از دید روانشناسانه به موضوع نگاه کنیم؛ با قاطعیت می‌ توانیم بگوییم رنگ ها می توانند ذهن مشتری را درگیر کنند. بر این اساس استفاده از رنگ های مناسب برای معرفی یک سازمان یا شرکت در صورتی که با اصول صحیح به کارگیری رنگ ها انجام شود؛ می تواند در جذب نگاه مشتری، موثر باشد. برای همین توصیه می‌ شود از رنگ های گرم و جذاب، استفاده و به تناسب رنگ با فعالیت سازمانی شرکت، توجه شود. حتی در برخی از موارد با به کارگیری تضاد رنگی می توان توجه مشتری را جلب کرد.

نورپردازی خیره کننده

یک تابلوی سازمانی و شرکتی باید از نورپردازی مناسبی برخوردار باشد تا بتوان در تمام ساعات شبانه روز از جنبه تبلیغاتی آن، استفاده کرد. برای این کار می توان از انواع لامپ ها مثل “لامپ نئون” و “لامپ ال ای دی” در تابلوهای لایت باکس، چلنیوم و تابلو فلکسی، استفاده کرد.

استقامت بالا

معمولاً تابلوهای شرکتی و سازمانی در بالاترین نقطه یک ساختمان نصب می ‌شوند. مسلما در چنین شرایطی تابلو در برابر وزش مستقیم باد و طوفان، بارش باران و برف و… قرار دارد. اگر برای ساخت تابلو از متریال باکیفیتی استفاده نشده باشد؛ به سرعت دچار آسیب و زنگ زدگی می‌ شود و این موضوع باعث تحمیل یک هزینه اضافی به آن سازمان یا شرکت می شود. تابلوهایی که از متریال استیل، کامپوزیت و پلکسی تهیه شده باشند؛ در برابر شرایط جوی استقامت لازم را دارند. البته تابلوسازی که برای ساخت تابلو به آن مراجعه می‌ کنید هم می بایست تمامی این موارد را برای طراحی و تولید تابلو، لحاظ کند و آینده نگری لازم را داشته باشد. بر همین اساس توصیه می کنیم همواره کار طراحی و ساخت تابلوی شرکتی و سازمانی را به تابلوسازهای با تجربه و ماهر، بسپارید.

تابلوهای شرکتی و سازمانی

نشانه گذاری صحیح

علائم و نشانه ها و همچنین حروف برجسته در کنار همدیگر می ‌توانند معرف یک شرکت یا سازمان باشند. اگر این کار به درستی صورت گیرد؛ قطعا روی جذب مخاطب، اثرگذار می باشد. آنچه که در یک سازمان مهم است؛ رسیدن به اهداف سازمانی است. پس باید تابلو تبلیغاتی به نحوی باشد که شرکت یا سازمان را به هدفی که دارد، نزدیک تر سازد.

اندازه مناسب

یک تابلوی شرکتی یا سازمانی باید به راحتی از فواصل دور، قابل شناسایی باشد. به صورتی که حروف، علائم و نشانه ها و یا لوگو؛ به راحتی توسط افراد، دیده شود. اگر یک تابلو با بهترین متریال ساخته شود اما اندازه گیری دقیقی برای آن انجام نشده باشد، ارزش چندانی ندارد. این موضوع زمانی که شرکت مورد نظر در میان چند شرکت دیگر قرار گرفته است و یا در بین ساختمان های زیاد قصد مطرح شدن دارد، بسیار با اهمیت جلوه می کند. به همین دلیل است که تابلوسازان معمولاً قبل از اینکه شروع به طراحی و تولید تابلو کنند؛ به محل مورد نظر مراجعه کرده و با توجه به فاکتورهای مختلف مثل ارتفاع ساختمان و… اندازه گیری دقیقی از تابلو، به دست می آورند.

چنین تابلویی می بایست علاوه بر داشتن اندازه مناسب از تمامی جهات دید کافی را داشته باشد و هیچ مانعی بین تابلو و مخاطب، وجود نداشته باشد.

مناسب ترین تابلو برای شرکت ها و سازمان ها کدام است؟

با توجه به ویژگی هایی که برای تابلوهای شرکتی و سازمانی گفته شد؛ به این نتیجه می ‌رسیم که فاکتورهای مورد نظر برای تابلوهای شرکتی و سازمانی در تابلو چلنیوم وجود دارد. بنابراین تابلو چلنیوم را می‌ توان مناسب‌ ترین گزینه برای تابلوی شرکتی به حساب آورد زیرا می تواند تمام نیازهای یک سازمان یا شرکت را در قالب یک تابلوی خوب و مناسب، پاسخگو باشد.

البته الزامی برای استفاده از تابلو‌چلنیوم وجود ندارد. ممکن است برخی از مدیران سازمانی تابلو استیل را از نظر زیبایی و پرستیژ بالاتر بدانند. در هر صورت انتخاب تابلو کمی هم سلیقه ای می باشد و می توان برای تابلوهای شرکتی و سازمانی حتی از تابلوهای استیل هم استفاده کرد. اما گزینه ارجح همان تابلوهای چلنیوم می باشد که در عین سادگی؛ قابلیت مانور زیادی در نورپردازی و… دارند.

حتی اگر یک شرکت کوچک و تازه تاسیسی دارید؛ وجود یک تابلوی تبلیغاتی می تواند مسیر رسیدن به موفقیت را برای شما، هموارتر سازد. به همین دلیل توصیه می‌ کنیم تبلیغات محیطی که تابلو یکی از انواع آن می باشد را همواره در راس کار خود، قرار دهید. چه بسا بسیاری از شرکت ها و سازمان های کوچک با استفاده از این شیوه های تبلیغاتی توانسته اند در مدت زمان کوتاهی به یک برند معروف و قابل اعتماد، تبدیل شوند.

مناسب ترین تابلو برای شرکت ها و سازمان ها کدام است؟

در صورتی که قصد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی را دارید، پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور، دیدن فرمایید. تابلوسازی نامور سال هاست در این زمینه فعالیت داشته و متناسب با نیاز و بودجه مشتری؛ می تواند بهترین تابلوی تبلیغاتی را طراحی و پیاده سازی کند. خوشبختانه تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو طبق خواست و نظر مشتری انجام می گیرد. به این صورت که ابتدا تابلوی مورد نظر طراحی شده و پس از اینکه توسط مشتری تایید شد؛ به مرحله برش و پیاده سازی، می رود. بنابراین در هر مرحله امکان ایجاد تغییر، وجود دارد. از طرفی تمامی تابلوهایی که در تابلوسازی نامور ساخته می شود؛ دارای ضمانت بوده و از لحظه نصب تابلو تا مدت زمان مشخصی هرگونه آسیب یا خرابی تابلو، برطرف می گردد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین سفارش تابلو تبلیغاتی؛ بهتر است با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، ارتباط داشته باشید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: