۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌ ها در زمینه معرفی کسب و کار شما به دیگران است. زمانی که یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا سفارش می دهید؛ شاید تصور اینکه روزی با چالش تمیز کردن آن روبه رو شوید را نداشته باشید. تابلوها زمانی می‌ توانند در زمینه جذب مخاطب و افزایش فروش محصول و خدمات موثر باشند که به اندازه کافی درخشان و تمیز به نظر برسند. به همین دلیل شما ناگزیر هستید که در صورت آلودگی و کدر شدن و مات شدن تابلوها؛ آن ها را با بهترین روشی که می شناسید، تمیز کنید. در این مقاله قصد داریم نحوه پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو را ذکر کنیم.

چرا تابلوها نیاز به تمیز کردن دارند؟

تصور کنید برای خرید به فروشگاهی مراجعه می کنید و در بدو ورود؛ با یک تابلویی کثیف مواجه می شوید که به وضوح می توانید آلودگی ‌های روی سطح آن را مشاهده کنید. در این زمان چه احساسی به شما دست خواهد داد؟! در صورتی که حتی از رفتن به چنین مکانی منصرف نشوید؛ باز هم با احساس خوبی وارد آن، نمی شوید. به همین دلیل است که همواره توصیه می شود تابلوی مغازه و یا فروشگاه و یا دفتر کار خود را که به نوعی معرف شما و کسب و کارتان می باشد؛ همیشه تمیز و درخشان، نگه دارید.

چرا تابلوها نیاز به تمیز کردن دارند؟

علاوه بر این، حتی اگر نورپردازی بسیار جالب توجهی در تابلوی سفارشی شما کار شده باشد و هزینه بالایی هم برای آن پرداخت کرده باشید اما تابلو تا حد بسیار زیادی کثیف و آلوده باشد؛ این نور پردازی نمی‌ تواند جلوه زیبای خود را آن طور که باید، به نمایش بگذارد. البته برخی از تابلوها در مقایسه با انواع دیگر کمتر نیاز به تمیز کردن دارند. به عنوان مثال تابلوهای استیل به خودی خود درخشندگی زیادی داشته و در فواصل زمانی کوتاه مدت نیازی به تمیز کردن ندارند. البته مکان قرار گرفتن تابلو هم اهمیت دارد. اگر تابلو زیر سقف باشد و یا در مکانی نصب شود که کمتر در معرض بارش باران و دیگر آلودگی های محیطی باشد، مدت زمان طولانی تری تمیز می ماند.

نحوه پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو مغازه

معمولاً سرویس و نگهداری تابلو به صورت سالانه انجام می گیرد اما تابلوهای مغازه به دلیل قرار گرفتن در مکان های شلوغ و پرتردد؛ بیشتر دچار آلودگی و کثیفی می ‌شوند و به ناچار ممکن است زودتر از این زمان نیاز به تمیز شدن داشته باشند. نحوه شستن و نگهداری تابلو برای انواع تابلو تبلیغاتی، متفاوت است اما به طور کلی برای پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو مغازه استفاده از پارچه های نرم؛ بهترین راه برای حذف لکه ها روی تابلو می باشد. پارچه ای که برای این مرحله از تمیز کردن تابلو استفاده می شود؛ باید کاملا بدون رطوبت باشد. نحوه تمیز کردن تابلو باید به این صورت باشد که تمیز کردن از وسط تابلو شروع شده و به سمت لبه ها، ادامه یابد.

در مرحله بعد باید به سراغ یک پاک کننده طبیعی بروید که بدون آسیب به تابلو بتواند آلودگی ها را از سطح آن، حذف کند. اگرچه شوینده های مختلفی برای این کار وجود دارد اما آب سریع ترین و آسان ترین راه حل برای تمیز کردن انواع تابلوها حتی تابلو چلنیوم و لایت باکس می باشد. نکته ‌ای که در استفاده از آب وجود دارد این است که حین تمیز کردن می بایست مراقب اتصالات برق و روشنایی باشید. البته استفاده از آب در تابلوهایی که حروف آن از متریال ضد زنگ ساخته نشده باشد، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. پس قبل از اینکه دست به کار شوید؛ از این موضوع، اطمینان حاصل کنید.

نحوه پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو مغازه

در صورتی که لکه های روی تابلو قابلیت پاک شدن و حل شدن در آب را نداشته باشند؛ می توانید از محلول ها و اسپری های پاک کننده شیشه برای این کار، استفاده کنید. توصیه می شود برای پاکسازی اثر انگشت و لکه های چربی از روی تابلوهای فلزی از یک پارچه نرم به همراه محلول “ایزوپروپیل الکل” استفاده کنید. در این صورت تابلو شما بدون هیچگونه آسیب دیدگی به اندازه روز اول، درخشان خواهد شد.

توصیه می کنیم هرگز از شوینده های کلردار و قوی برای این کار، استفاده نکنید زیرا با این کار ناخواسته به تابلوی محبوبتان آسیب وارد می کنید.

در زمینه استفاده از پارچه هم به شما پارچه میکروفیبر و پارچه های نانو را پیشنهاد می کنیم. این نوع پارچه ها به گونه ای طراحی شده اند که قدرت بالایی در جذب آلودگی، داشته باشند. باز هم توصیه می ‌کنیم در زمینه استفاده از پارچه برای تمیز کردن تابلو هرگز به سراغ پارچه های نمدی و یا پشمی، نروید زیرا ممکن است خراش های ریزی را روی سطح تابلو ایجاد کنند که همین موضوع درخشندگی تابلو را بسیار کاهش می دهد و باعث می شود تابلوی شما به نوعی کدر شود.

تمیز کردن انواع تابلو مغازه

حساسیت تابلوها به هنگام پاکسازی

روشی که برای تمیز کردن تابلو ذکر کردیم معمولا برای اکثر تابلوها جوابگو می باشد اما برخی از تابلوها هستند که به دلیل متریالی که در ساخت آن ها استفاده شده است؛ نسبت به انواع دیگر، حساسیت بالاتری دارند. تابلوهای فلزی مخصوصاً تابلوهای استیل از این دست هستند زیرا هر گونه اثر انگشت و خراشی هرچند کوچک در این تابلوها به راحتی، دیده می شود و نتیجه این می ‌شود که براقیت تابلو از بین برود و یا در خوشبینانه ‌ترین حالت بسیار کم شود. برای پاکسازی و تمیز کردن تابلوهای استیل بهتر است پارچه نانو یا میکروفیبری که انتخاب کرده اید را در محلولی مثل آب، شیشه پاک کن و یا همان ایزوپروپیل الکل بزنید و به آرامی روی حروف استیل، بکشید. البته می توانید محلول را به آرامی روی حروف استیل اسپری کنید و از یک پارچه نرم برای تمیز کردن، استفاده کنید.

شاید تصور کنید پاکسازی و تمیز کردن تابلوها کار سخت و پیچیده ای باشد در صورتی که این گونه نیست. برای این کار شما تنها به یک محلول پاک کننده و یک پارچه بسیار نرم، نیاز دارید. اگر استفاده از جنبه تبلیغاتی تابلوها مد نظر شماست؛ باید نسبت به تمیز کردن آن، اهتمام ورزید زیرا وجود یک تابلوی زیبا و درخشان است که در نهایت می ‌تواند باعث افزایش فروش کالا و خدمات شما گردد.

حساسیت تابلوها به هنگام پاکسازی

در این مقاله با یکی از روش های بسیار آسان برای تمیز کردن تابلوها، آشنا شدید. باز هم تاکید می ‌کنیم که اگر برای ساخت تابلو از متریال با کیفیتی استفاده شده باشد؛ کمتر آلودگی ‌های محیطی را به خود، جذب می کند. تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که از بهترین و باکیفیت ترین متریال در ساخت تابلوها، استفاده کند. در صورتی که شما هم به یک تابلوی تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود نیاز دارید؛ پیشنهاد می‌ کنیم به این تابلوسازی رجوع کرده و از نمونه کارهای آنان، دیدن فرمایید. تمامی مراحل ساخت تابلو از طراحی تا تولید؛ طبق سلیقه و نظر مشتری، انجام می شود. البته ناگفته نماند که از نظرات و پیشنهادات مشاوران و طراحان مجموعه تابلوسازی نامور هم می توانید در این زمینه، استفاده کنید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین سفارش تابلوی تبلیغاتی با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: