۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

چرا برای تبلیغ فروشگاه یا مغازه به تابلو نیاز داریم؟

کمتر مغازه ای را می توان یافت که از تابلو برای معرفی کالا و خدمات خود به دیگران استفاده نکرده باشد. اگر چه استفاده از تابلو تنها محدود به مغازه نمی‌ شود و اماکن دیگری همچون اداره، دفاتر کار، ساختمان های مسکونی و… هم به تابلو نیاز دارند؛ اما صاحبان مغازه ها و فروشگاه ها بیشترین افرادی هستند که برای سفارش تابلو، اقدام می کنند. در این مقاله قصد داریم ویژگی های مهمی که یک تابلو مغازه با کیفیت دارد، ذکر کنیم.

چرا برای تبلیغ فروشگاه یا مغازه به تابلو نیاز داریم؟

اولین چیزی که هر فرد به محض دیدن یک مغازه یا فروشگاه به آن توجه می کند؛ تابلوی نصب شده سر درب مغازه است. این تابلو همانند یک پل ارتباطی بین مغازه یا فروشگاه و مشتریان می باشد. به طوری که با یک نگاه کلی به تابلوی یک مغازه؛ می توان به حیطه فعالیت کاری آن مغازه، پی برد. از طرفی وجود برند یا لوگو روی تابلو می‌ تواند بهتر در ذهن مخاطب، ماندگار شود. چرا که معمولا حافظه تصویری افراد قوی تر از حافظه دیداری آن هاست.

البته که یکی از رسالت های مهم تابلوهای تبلیغاتی، معرفی کسب و کار مورد نظر به دیگران است اما استفاده از تابلو مزایای دیگری هم دارد. اینکه شما یک بار هزینه می پردازید و تا سال ها از جنبه تبلیغاتی یک تابلو استفاده می کنید؛ چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن، گذشت.

اگر از تعرفه های تبلیغاتی آگاهی داشته باشید؛ حتما می دانید که هزینه انجام تبلیغات نسبتاً بالاست و این هزینه تنها در ازای نمایش تبلیغات در مدت زمان مشخصی می باشد. عدم محدودیت زمانی مهمترین مزیت تابلوهای تبلیغاتی است. به گونه‌ ای که تابلوها می توانند به صورت شبانه روزی کار تبلیغات را آن هم تنها با یک بار پرداخت هزینه، به خوبی انجام دهند.

بنابراین منطقی است که اگر کسب و کاری دارید و یا قصد راه اندازی یک فروشگاه یا مغازه هر چند کوچک را دارید؛ بهتر است قبل از تاسیس آن به فکر طراحی و ساخت یک تابلو فروشگاه جذاب و زیبا، باشید. تابلوهای مدرن و زیبایی که امروزه ساخته می شوند؛ با توجه به طراحی و نورپردازی خاصی که برای آن ها انجام می ‌شود، می ‌توانند نگاه مخاطب را به خود جذب کنند و این موضوع تاثیر مستقیمی در افزایش فروش دارد.

۵ ویژگی تابلو مغازه با کیفیت

وجود یک تابلو مغازه باکیفیت می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد. اما چه تابلویی را می توان یک تابلوی باکیفیت نامید؟!

ویژگی های تابلو مغازه با کیفیت عبارتند از:

متریال با کیفیت

برای طراحی و ساخت یک تابلو مغازه هر چقدر روی طراحی، رنگ و نورپردازی تابلو تمرکز داشته باشید اما از متریال با کیفیتی برای ساخت آن استفاده نکنید؛ دیر یا زود تمام زحماتی که کشیده اید، از دست می‌ رود. چرا که تابلو معمولاً در فضای بیرونی و در برابر شرایط جوی مختلف قرار می ‌گیرد و مسلماً اگر از استحکام و دوام خوبی برخوردار نباشد؛ خیلی زود دچار آسیب می‌ شود. بنابراین اولین ویژگی یک تابلو مغازه با کیفیت را می ‌توان جنس مرغوب متریال استفاده شده در ساخت آن دانست. متریال های مختلفی مثل چلنیوم، چوب، کامپوزیت، پلکسی و… برای این کار، استفاده می شوند.

اینکه از کدام متریال استفاده کنید چندان اهمیتی ندارد و معمولاً به سلیقه مشتری بر می گردد؛ اما موضوع بااهمیت استفاده از یک متریال مرغوب و مقاوم می باشد.

۵ ویژگی تابلو مغازه با کیفیت

طراحی خلاقانه

واقعیت این است که امروزه دیگر جایی برای تبلیغات تکراری وجود ندارد؛ زیرا معمولا مخاطبان جذب تبلیغاتی می شوند که طرح های خلاقانه و منحصر به فردی داشته باشد. بنابراین اگر هدف شما از سفارش تابلو جذب مخاطب است؛ بهتر است طراحی تابلو را به یک گرافیست ماهر، بسپارید. معمولاً طراحان با استفاده از رنگ های مناسب و همچنین طراحی های جالب توجه می توانند بهترین طراحی تابلو را برای مشتری، انجام دهند. توجه به نوع کسب و کار یکی از مهمترین موارد در طراحی تابلو می باشد. به عنوان مثال هرگز نباید برای طراحی خانه بازی کودک از رنگ های تیره مثل قهوه‌ ای و یا خاکستری تیره، استفاده شود.

نورپردازی خاص

تنها تابلوهایی می ‌توانند در شب بدرخشند و نگاه مخاطبان را به خود جلب کند؛ که از نور پردازی خاص و بی نظیری برای آن ها، استفاده شده باشد. در سال‌ های گذشته افراد به این موارد توجه زیادی نداشتند و هدف آن ها تنها معرفی حیطه فعالیت کاری بود اما امروزه به دلیل وجود رقابت زیاد بین فعالیت های مختلف؛ پیشنهاد می شود یک تابلو با نورپردازی ویژه و خاص، داشته باشید. نورپردازی را می‌ توان از ویژگی‌ های یک تابلوی باکیفیت دانست که می ‌تواند جذب مشتری، داشته باشد.

مدرن بودن

صنعت تابلوسازی روز به روز پیشرفت می کند به گونه ای که امروزه می توانید انواع تابلو های مدرن و زیبا را سفارش بدهید. تابلوهایی که امروزه به نوعی ترند جامعه محسوب می ‌شوند؛ شامل تابلو چلنیوم، تابلو ترموود، تابلو لاسوگاسی، تابلو لبه سوئدی و… می ‌شوند. توصیه می‌ کنیم اگر به دنبال به روز بودن و مدرن بودن هستید؛ انواع قدیمی تابلو را کنار گذاشته و به سراغ نمونه های جدیدتر بروید. مدرن بودن تابلو را می ‌توان یکی از ویژگی ‌های یک تابلوی باکیفیت و امروزی دانست. شاید نیاز باشد برای داشتن چنین تابلویی هزینه بالاتری بپردازید اما ارزشش را خواهد داشت.

رنگ مناسب

شخصی که قرار است کار طراحی تابلو را انجام دهد؛ باید با روانشناسی رنگ ها آشنایی داشته و بتواند رنگ های مکمل و متضاد را به شیوه کاملاً صحیح در کنار یکدیگر، قرار دهد. در صورتی که تابلو بیش از حد شلوغ باشد و از رنگ های بسیار زیاد در طراحی آن استفاده شده باشد؛ دیگر آن تاثیرگذاری مطلوب را نخواهد داشت. پس رنگ تابلو را می ‌توان به عنوان فاکتورهای مهم برای یک تابلو مغازه با کیفیت، در نظر گرفت.

تابلو مغازه با کیفیت

مراحل سفارش و ساخت تابلو مغازه با کیفیت

با بررسی‌ هایی که در مورد روش‌ های مختلف انجام تبلیغات صورت گرفته است؛ متوجه می ‌شوید که استفاده از تابلوها جنبه اقتصادی بسیار مطلوبی دارد. با وجود یک تابلو مغازه باکیفیت می‌ توانید به راحتی فروشگاه و مغازه تازه تاسیس خود را به دیگران، معرفی کنید. اگر تابلوی تبلیغاتی شما یک طرح خلاقانه هم داشته باشد، می ‌توان گفت به سراغ بهترین روش تبلیغاتی رفته ‌اید.

البته صفت بهترین روش را به این دلیل در مورد تابلو تبلیغاتی به کار می ‌بریم که این تابلوها به نسبت هزینه ‌ای که برای طراحی و ساخت آن ها صرف می ‌شود، می ‌توانند تاثیر زیادی روی جذب مشتری داشته باشند. اگرچه روش ‌های تبلیغاتی فوق العاده خوبی وجود دارد، اما قطعاً شما برای استفاده از هر کدام از این روش ‌ها، مجبور هستید هزینه گزافی بپردازید.

یکی از مهمترین مزایایی که باعث می ‌شود بدون هیچ تردیدی به سراغ سفارش یک تابلو مغازه باکیفیت بروید، همیشگی بودن جنبه تبلیغاتی آن است. در حقیقت شما زمانی که برای ساخت یک تابلوی تبلیغاتی هزینه می ‌پردازید؛ می‌ توانید تا مدت ‌های طولانی از جنبه تبلیغاتی تابلو به نفع رونق کسب و کارتان، استفاده کنید. این همان موضوعی است که باعث جذابیت تابلوهای تبلیغاتی شده است.

لازم به ذکر است که تاثیرگذاری بالا روی مخاطبان به شرطی انجام می ‌گیرد که شما برای تابلو یک طرح خلاقانه و منحصر به فرد، داشته باشید. طرح کلی تابلو باید متناسب با کسب و کارتان باشد و از طرفی برای انتخاب رنگ و دیگر موارد، حتماً باید جامعه مخاطبین را هم در نظر گرفته باشید. مطمئن باشید اگر تمامی این موارد را به هنگام طراحی تابلو رعایت کنید؛ بدون هیچ زحمتی می ‌توانید انبوهی از مشتریان را به سمت مغازه و فروشگاه خود، جذب کنید.

اما زمانی که برای سفارش یک تابلو مغازه به تابلوسازی ‌ها رجوع می‌ کنید، چه فرایند و مراحلی باید طی شود؟! در اولین قدم شما یک جلسه مشاوره با کارشناسان تابلوساز، خواهید داشت. وجود این جلسه کاملاً ضروری به نظر می ‌رسد، چرا که تابلوساز هیچ شناختی از شما به عنوان مشتری و کسب و کاری که قرار است به واسطه تابلوی تبلیغاتی به دیگران معرفی شود، ندارد.

در این جلسه علاوه بر سوالاتی که در مورد نوع کسب و کار از مشتری پرسیده می ‌شود، هدف گذاری روی جامعه مخاطبین نیز انجام می ‌گیرد. پس همانطور که مشاهده می ‌کنید، در این جلسه تمامی ابهامات برطرف شده و آنچه که مشتری از تابلوی ساخته شده انتظار دارد، به اطلاع تابلوساز می ‌رسد. تابلوساز با در نظر گرفتن تمامی این موارد سعی می‌ کند بهترین پیشنهادها را به مشتری بدهد. اگر مشتری از نظر بودجه در مضیقه باشد، تابلوساز سعی می‌ کند اقتصادی‌ ترین تابلوها را متناسب با نیاز مشتری، پیشنهاد دهد.

در نهایت این مشتری است که تصمیم می ‌گیرد چه نوع تابلویی را برای تبلیغ کالا و خدمات خود، سفارش دهد. اکثر مشتریان در این مرحله کاملاً سلیقه ‌ای عمل کرده و به سراغ تابلوهای زیباتر می‌ روند اما برخی هم موارد فنی و استحکام و مقاومت تابلو را به عنوان اولویت برای انتخاب نوع تابلو، در نظر می ‌گیرند.

زمانی که نوع تابلو تعیین شد؛ نوبت به ساخت آن می ‌رسد. در اولین مرحله تابلوساز متریال مورد نیاز برای ساخت تابلو را فراهم می ‌کند. مواد اولیه ‌ای که برای ساخت تابلوها استفاده می ‌شود، در برندها و کیفیت‌ های متفاوت در بازار وجود دارد و این موضوع که تابلوساز بتواند به سراغ موادی با کیفیت بالا برود، اهمیت دارد.

تابلوساز بر اساس تجربه و سابقه فعالیتی که در زمینه ساخت تابلو دارد؛ به راحتی می ‌تواند جنس مرغوب را از نمونه نامرغوب و بی‌کیفیت، تشخیص دهد. در نتیجه شما در این مرحله به عنوان مشتری کافی است به تابلوساز خود اعتماد کرده و کار انتخاب متریال ساخت تابلو را به او بسپارید.

در مرحله بعد باید طرح انتخابی توسط مشتری با استفاده از نرم‌ افزارهای دقیق کامپیوتری، طراحی شود. معمولاً گرافیست ‌ها این کار را بر عهده دارند. طرح مورد نظر باید با دقت میلی‎متری، طراحی شود. در چنین شرایطی است که می ‌توان از فضای موجود، بهترین بهره را برد.

در مراحل بعدی اگر مشتری درخواست ساخت حروف برجسته را داشته باشد؛ باید این حروف با دقت و سرعت بالا توسط دستگاه‌ های برش لیزری، تهیه شوند. موارد دیگر مثل رنگ آمیزی حروف، ایجاد لبه ‌ها با استفاده از متریال ‌هایی مثل چلنیوم و… نیز در این مرحله انجام می‌ گیرد.

زمانی که حروف برجسته آماده شد، نوبت به سوار کردن آن ها روی زمینه تابلو می ‌رسد. در این شرایط تابلوساز باید یک زیرساز برای تابلو در نظر بگیرد. در خیلی از مواقع این مشتری است که زیرساز مورد علاقه خود را انتخاب می ‌کند.

جنس زیرساز انتخابی می‌ تواند تاثیر زیادی روی زیبایی ظاهری تابلو، داشته باشد. خیلی افراد ترجیح می‌ دهند از جنس کامپوزیت برای این کار استفاده کنند؛ چرا که معتقد هستند این متریال می ‌تواند هماهنگی خوبی با نمای بیرونی مغازه و فروشگاه، داشته باشد. البته که زیرسازهای دیگر مثل چوب ترموود، پی ‌وی ‌سی و… هم به این منظور، استفاده می ‌شوند. زیرسازهای چوبی این روزها حسابی ترند شده‌ اند و برای کسب و کارهایی مثل کافی شاپ، کافه فست فود، رستوران، آتلیه عکاسی، مزون ‌های لباس و… بسیار استفاده می ‌شوند. انصافاً زیرسازهای چوبی نمای کلاسیک و زیبایی به مغازه و فروشگاه می ‌بخشند و همین موضوع می‌ تواند روی جذب مشتری، تاثیر فوق‎العاده ای داشته باشد.

ویژگی های تابلو مغازه باکیفیت

پس از اینکه تمامی این مراحل با دقت بالا انجام گرفت؛ تابلو برای نصب به محل درخواستی مشتری، منتقل می ‌شود. تابلو باید در بهترین نقطه نصب شود. معمولا زمانی که افراد در وسایل حمل و نقل عمومی و یا در اتومبیل ‌های شخصی در حال گذر هستند، فرصت زیادی برای دیدن تابلو ندارند. بنابراین تابلو باید در نقطه‌ ای قرار بگیرد که از تمامی اطراف هیچ مانعی برای مشاهده آن، وجود نداشته باشد.

شاید در نگاه اول این نکات به ظاهر ساده و بی‌اهمیت جلوه کند، اما اشتباه نکنید. همین موارد است که می‌ تواند برای شما جذب مشتری و فروش بالاتر را به دنبال داشته باشد.

اما بپردازیم به مهم‌ ترین مسئله ‌ای که ممکن است شما به عنوان مشتری اصلاً به آن توجهی نداشته باشید. پس از نصب تابلو باید حتماً از تابلوساز درخواست ضمانت نامه معتبر داشته باشید. وجود ضمانت نامه تقریباً برای تمامی تابلوهای تبلیغاتی یک الزام می ‌باشد. چرا که در هر لحظه پس از نصب تابلو ممکن است مشکلاتی مثل خرابی قطعات الکترونیکی، خاموشی بخشی از نورپردازی تابلو و… رخ دهد.

تصور کنید در چنین شرایط بحرانی تابلوساز هیچ مسئولیتی در قبال مشکل ایجاد شده، نداشته باشد. بنابراین شما مجبور هستید خرابی ایجاد شده را رفع کرده و یا در مواردی تابلو را تعویض کنید. هر دو مورد ذکر شده می ‌تواند خسارات غیر قابل جبرانی برای شما، داشته باشد. بنابراین منطقی است که همراه با تابلوی ساخته شده حتماً ضمانت نامه یا گارانتی معتبر هم دریافت کنید. در این صورت خیالتان از بابت خرابی ‌های احتمالی بخش های مختلف تابلو در آینده، راحت است.

خوشبختانه تابلوسازی نامور همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده این خدمات را به مشتریان خود، ارائه می ‌دهد. به این صورت که خود را موظف می داند در هر مرحله پس از نصب تابلو؛ هر گونه آسیب و خرابی ایجاد شده را برطرف کند. این تابلوسازی در کنار داشتن اخلاق حرفه ‌ای و یک تیم متخصص به همراه تجهیزات به روز و پیشرفته، قادر است هر نوع تابلوی تبلیغاتی مورد نظر مشتری را به مرحله تولید برساند.

گرافیک و طراحی خلاقانه، کیفیت رنگ مطلوب، متریال باکیفیت و درجه یک، قطعات الکترونیکی کم مصرف و مقاوم جزء مواردی است که حتماً در فرایند تولید تابلوهای تبلیغاتی در مرکز تابلوسازی نامور، مد نظر قرار می ‌گیرد. آنچه که اهمیت دارد، رضایت مشتری است و رضایت هم جز با ارائه یک محصول باکیفیت ایجاد نمی ‌شود. بنابراین اگر به دنبال جلب رضایت مشتریان هستید، باید محصولات و خدمات باکیفیتی ارائه کنید. تابلوسازی نامور همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و از همه مهم تر مشتری را در تمامی مراحل و فرایندهای مربوط به ساخت تابلو، شرکت می ‌دهد.

اگر به دنبال جذاب ترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی و تابلو مغازه با کیفیت برای معرفی کسب و کار خود هستید؛ کافیست به تابلوسازی نامور، مراجعه کنید. این شرکت تابلوسازی با داشتن طراحان با تجربه و ماهر می ‌تواند طرح خلاقانه و پیشنهادی خود را به مشتری ارائه داده و همچنین در تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو بر حسب سلیقه مشتری، عمل کند.

تابلوسازی نامور سابقه طولانی در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی دارد. حتی اگر یک طرح انتزاعی و ابداعی داشته باشید؛ می ‌توانید آن را ارائه دهید. این اطمینان را به شما می دهیم که تابلو با طرح مورد نظر شما با بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، پیاده سازی گردد.

یکی از مواردی که به هنگام سفارش تابلو باید به آن توجه داشته باشید؛ نوع مواد اولیه استفاده شده در ساخت تابلوست. برخی از شرکت های تابلو سازی برای اینکه هزینه های تمام شده ساخت تابلو را پایین بیاورند؛ از مواد اولیه نامرغوب برای ساخت تابلو، استفاده می کنند که متاسفانه پس از مدتی مشتری با آسیب و خرابی تابلو، مواجه شده و مجبور به دوباره کاری و پرداخت هزینه می گردد. چیزی که در تابلوسازی نامور به آن اهمیت داده می ‌شود؛ رضایت مشتری است. به همین دلیل در ساخت یک تابلو مغازه با کیفیت از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده می ‌کند. وجود گارانتی و ضمانت نامه به همراه تحویل تابلو به مشتری، خود گواهی بر این ادعاست.

خوشبختانه تابلوسازی نامور توانسته است در سال های فعالیت خود رضایت مشتری را به طور تمام و کمال، جلب کند. بنابراین در صورتی که سفارش ساخت تابلوی تبلیغاتی را دارید؛ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان این مجموعه؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: