۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

تابلو مغازه ارزان قیمت

تابلو مغازه ارزان

متاسفانه امروزه هزینه سرسام آور تبلیغات خیلی از افراد را از انجام این کار، بازمی دارد. اگرچه تبلیغات برای همه کسب و کارها الزامی محسوب نمی‌ شود؛ اما همگی می دانیم که بدون وجود تبلیغات هیچ محصولی شناخته شده نمی شود و محصولی که در بین مشتریان شناخته نشود، فروش خوبی نخواهد داشت.

خبر خوب اینکه در بین تمامی روش های مربوط به تبلیغات هستند روش هایی که با بودجه نسبتاً پایینی می توان از آن ها در جهت معرفی خدمات و محصولات، استفاده کرد. یکی از بهترین روش ها، استفاده از تابلوی تبلیغاتی است اما برای یک مغازه تازه تاسیس چطور می توانیم یک تابلو مغازه ارزان قیمت سفارش دهیم؟

چرا تابلوی ارزان قیمت؟

برخی از صاحبان کسب و کار با این عقیده که قرار است در آینده ای نزدیک تابلوی تبلیغاتی خود را تعویض کنند، اقدام به سفارش تابلوی ارزان قیمت می کنند. منطقی است که چنین افرادی تمایل نداشته باشند برای یک تابلوی موقتی، هزینه بالایی بپردازند.

مورد دیگری که باعث می شود افراد به سراغ تابلوهای ارزان قیمت بروند، بودجه است. ممکن است شما به عنوان صاحب اصلی یک کسب و کار در ابتدای مسیر باشید و بودجه زیادی برای سفارش تابلو در اختیار نداشته باشید. یک تابلوی ارزان قیمت به شما کمک می کند بتوانید به بهترین شکل ممکن و با هزینه پایینی، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. قطعا اگر خدمات و یا محصولات باکیفیتی برای ارائه داشته باشید، دیر یا زود شاهد پیشرفت چشمگیر خود خواهید بود.

دلیل شما برای ساخت تابلو ارزان هر چیزی که باشد، محترم است. شما مشتریان این اختیار را دارید که متناسب با بودجه تان؛ یک تابلوی تبلیغاتی خوب و مناسب، داشته باشید. خوشبختانه این امکان در تابلوسازی های معتبر، فراهم شده است.

ویژگی های یک تابلوی مناسب برای مغازه و فروشگاه

برای نصب تابلو سر درب یک مغازه می ‌توانید از هر نوع تابلوی تبلیغاتی، استفاده کنید. حتی در مواقعی که محدودیتی از نظر بودجه نداشته باشید؛ می توانید از نمایشگرهای ال ای دی تمام رنگ دیجیتالی استفاده کنید. اگرچه هزینه ساخت این تابلوها بسیار بالاست اما تاثیرگذاری زیادی هم روی جذب مشتری، خواهد داشت.

تابلوی مناسب برای مغازه و یا فروشگاه باید از جذابیت بصری خوبی برخوردار باشد. در این صورت طراح می بایست خلاقیت در ساخت تابلو را مد نظر قرار دهد تا در نهایت یک طراحی بی نظیر با ترکیب رنگ زیبا، ایجاد گردد.

ویژگی مهم دیگر تابلو فروشگاهی مربوط به ابعاد آن می شود. مناسب ترین ابعاد تابلو به نحوی است که مخاطب بتواند از فاصله نه چندان نزدیک، نام تجاری و یا جملات روی تابلو را بخواند. البته خیلی از تابلوها نوشته ای هم برای خواندن نداشته و تنها می ‌توان از طریق المان ها و تصاویر حک شده روی تابلو، به نوع کسب و کار مربوطه پی برد.

یکی از ویژگی هایی که بهتر است در تابلوهای فروشگاهی وجود داشته باشد، نورپردازی است. وجود نورپردازی شاید در طول روز چندان اهمیتی نداشته باشد اما به هنگام شب، موجب زیبایی شهر شده و قطعاً روی جذب مخاطب، تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

ساخت تابلو ارزان

معرفی تابلو مغازه ارزان قیمت

زمانی که انتخاب تابلو مغازه با محدودیت بودجه مواجه باشید؛ به ناچار می بایست برخی از گزینه های گران قیمت را از فهرست انتخابی خود، خط بزنید. البته اصلاً نگران جنبه تبلیغاتی تابلوهای ارزان قیمت نباشید. این تابلوها چیزی از تابلوهای گران قیمت کم ندارند. تنها ممکن است در متریال مصرفی و نوع نورپردازی، متفاوت باشند.

برخی از انواع تابلو مغازه ارزان قیمت عبارتند از:

تابلو کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت قابلیت این را دارند که بدون هیچ گونه محدودیتی در ابعاد نسبتا بزرگ، طراحی و ساخته شوند. این نوع از تابلوهای تبلیغاتی ارزان قیمت بوده و معمولا برای استفاده به عنوان تابلو خیابانی با هدف تبلیغات تجاری فروشگاه ها و مغازه های کوچک، بسیار مناسب هستند.

معمولاً آنچه که روی صفحه تابلوهای کامپوزیت به چشم می ‌آید، نام تجاری فروشگاه است. در این شرایط حتی مخاطبینی که با وسایل نقلیه در حال عبور و مرور هستند هم می توانند از فاصله دور متوجه وجود چنین مغازه ‌ای بشوند.

خوشبختانه متریال کامپوزیت در رنگ های متنوع و زیبایی در بازار وجود دارد. بنابراین شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای، یک تابلو مغازه باکیفیت و البته جذاب، داشته باشید.

تابلو نئون

حتما شما هم این تابلوهای نورانی رنگی را در پشت ویترین خیلی از مغازه ها، دیده اید. اساس کار این تابلو با استفاده از گاز نئون می باشد. از آنجایی که تابلو نئون هم جزء تابلوهای ارزان ‌قیمت محسوب می شود؛ می توان از آن به عنوان یک تابلوی اقتصادی و مقرون به صرفه در مکان های مختلف مثل معرفی تابلو مغازه پوشاک، استفاده کرد.

مزیتی که تابلوهای نئون دارند این است که هر محیطی به کمک آن ها به یک محیط شاد، زنده و پویا، تبدیل می‌ شود. خوشبختانه تابلوهای نئونی کیفیت و دوام بالایی داشته و می ‌توانند سال ‌ها کار تبلیغ برند و نام تجاری را برای صاحبان کسب و کارها، انجام دهند. در حقیقت شروع کسب و کار با تابلو مغازه و نورپردازی، می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

تابلو ارزان مدرن

تابلو چلنیوم

در زمره تابلوهای ارزان قیمت، تابلوی حروف برجسته مثل چلنیوم هم وجود دارد. تابلوهای حروف برجسته از آنجایی که یک حالت سه بعدی و زیبا دارند؛ می توانند در همان نگاه اول توجه مخاطب را به خود، جلب کنند. همچنین این تابلوها در حال حاضر در لیست جدیدترین مدل تابلو، قرار می گیرند.

تابلو چلنیوم را می توان در اندازه و انواع مختلف، طراحی و پیاده سازی کرد. شما می توانید این تابلوها را همراه با نور پس زمینه، بدون نور، با نور لبه، به صورت پانچی، الماسی و… طراحی و تولید کنید. وجود تابلو چلنیوم سر درب یک مغازه و فروشگاه؛ می تواند به نوعی اعتبار و هویت کسب و کار شما را به مخاطب، نشان دهد.

تابلو استیل

اگرچه ساخت تابلوهای استیل به نسبت تابلوهای دیگر قیمت بالاتری دارد اما از آنجایی که تاثیر بسیار زیادی روی جذب مشتری داشته و به نوعی محیط مغازه و فروشگاه را جلوه می بخشد، پیشنهاد می دهیم با صرف هزینه بیشتری، آن را سفارش دهید.

تابلوهای استیل درخشندگی زیادی دارند و همین موضوع می ‌تواند باعث ماندگار شدن برند یا نام تجاری شما در ذهن مخاطب گردد. پرفروش ترین تابلوهای استیل معمولاً به رنگ های طلایی و نقره ای هستند. تاثیر تابلو مغازه بر زیبایی شهر را هم نمی توان نادیده گرفت. مخصوصا اگر تابلو با متریال استیل، ساخته شده باشد.

چه عواملی روی قیمت تابلوها تاثیر می گذارند؟

زمانی که صحبت از قیمت تابلوهای تبلیغاتی به میان می آید؛ مشتریان اولین چیزی که در ذهن دارند، دریافت یک تابلوی باکیفیت آن هم با کمترین قیمت ممکن می باشد. تا حدودی این حق را به مشتری می دهیم که یک تابلوی باکیفیت داشته باشد، اما این نکته را فراموش نکنید که “کیفیت” اتفاقی نیست.

شما برای اینکه یک تابلوی مدرن، بادوام و همه چیز تمام داشته باشید؛ می بایست مبلغ بالاتری نسبت به تابلوهای ارزان قیمت، بپردازید. البته این تفاوت قیمت ارزش زیادی دارد. چرا که شما معمولاً یک بار قصد دارید برای مغازه و یا فروشگاه تازه تاسیس خود، تابلوی تبلیغاتی سفارش بدهید. بنابراین بهتر است تابلوی شما از بهترین متریال موجود در بازار، ساخته شود.

در هر صورت تنوع تابلوهای تبلیغاتی باعث شده است که قیمت این تابلوها به وضوح مشخص نباشند، اما ما در این قسمت قصد داریم شما را با عواملی که روی قیمت تابلوها تأثیر بسزایی دارند آشنا سازیم تا بتوانید به هنگام خرید، آگاهی کاملی از این موضوع داشته باشید.

عوامل مهم موثر بر قیمت تابلوهای تبلیغاتی شامل موارد زیر می ‌شود:

کیفیت مواد اولیه

قطع به یقین مهمترین چیزی که باعث افزایش قیمت تابلوها می شود، متریال به کار رفته در ساخت آن هاست. در سال ‌های اخیر متریال های مختلفی وارد این صنعت شده اند که قطعا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. به عنوان مثال، ورق های استیل به نسبت ورق های پلکسی گلاس و کامپوزیت قیمت بالاتری دارند اما درخشش و زیبایی این ورق ها هم به نسبت قیمت آن ها، بالاست.

بنابراین واضح است که هر چقدر از متریال های بادوام و باکیفیت‌تری استفاده شود، قیمت نهایی تابلو بالاتر می رود. علاوه بر نوع ورق، ضخامت ورق نیز در تعیین قیمت نهایی تابلوها دخیل می باشد. به طور کلی تابلوهایی که معمولی هستند و نورپردازی هم برای آن ها انجام می ‌شود، دارای ورق هایی با ضخامت تقریبی ۸ تا ۱۰ میلی‌متر می باشند. حال اگر ضخامت ورق از این میزان بیشتر شود، قیمت تابلو نیز افزایش می یابد.

طراحی و ساخت تابلو

طراحی و گرافیک تابلو

گرافیک تابلو در واقع همان طرح کلی تابلو می باشد. تابلوهای تبلیغاتی باید طراحی زیبا و مدرنی داشته باشند. در این صورت است که می ‌توانند نگاه هر بیننده ای را به خود، خیره کنند. در طراحی تابلو مغازه تابلوها باید عوامل مختلفی مثل کنتراست رنگی، رنگ های مکمل، شعارهای تبلیغاتی جذاب و… لحاظ شود. هر چقدر طراحی یک تابلو خلاقانه تر باشد، قیمت نهایی آن افزایش می یابد. چرا که طراح زمان زیادی برای تابلو صرف کرده و به یک طرح کلی اما جذاب، رسیده است.

کیفیت نورپردازی

نورپردازی هم همانند دیگر تجهیزات تابلوسازی، روز به روز پیشرفت می کند. به این صورت که لامپ های استفاده شده در تابلوهای جدید برعکس لامپ های قدیمی ضد آب بوده و هم در فضای داخلی و هم در فضاهای بیرونی؛ می توان به راحتی از آن ها، استفاده کرد.

لامپ های اس ام دی و ال ای دی که امروزه استفاده می شوند، نورپردازی مناسب و کیفیت بالایی دارند. ممکن است استفاده از این لامپ ها کمی قیمت تابلوها را بالاتر ببرد؛ اما در مقابل شما از دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای تعویض تابلو، معاف خواهید شد.

نوع حروف به کار رفته

نوع حروف جزء عوامل مستقیم بر قیمت تابلوهای تبلیغاتی می باشد. امروزه حروف با استفاده از دستگاه های سی ان سی برش داده می شود. چیزی که در قدیم اصلا وجود نداشت و این کار به صورت دستی، انجام می شد. محاسبه قیمت بر اساس نوع حروف باید کاملا دقیق باشد. با استفاده از نرم افزارهای گوناگون طراحی مثل کورل و طبق متراژ محیط، این هزینه محاسبه می شود.

اندازه قلم

اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید حروف نوشته شده روی تابلوی با فونت درشت بوده و کاملاً نمایان باشد، باید هزینه بالاتری برای ساخت تابلو بپردازید. اندازه قطر قلم روی قیمت تابلو تاثیر مستقیمی دارد. هر چقدر قطر حروف بیشتر باشد، قیمت تابلو هم افزایش پیدا می کند.

متریال چلنیوم یک متریال عالی برای شکل دادن حروف با قطر قلم متفاوت می باشد. به همین دلیل است که امروزه این متریال جزء پرمصرف ترین مواد اولیه برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی می باشد. البته که استحکام این متریال و همچنین تنوع رنگ بی نظیر آن، بسیار در بین تابلوسازان پرطرفدار شده است.

جنس لبه حروف

معمولا زمانی که تابلوسازان قصد برجسته سازی حروف را داشته باشند؛ حروف را به صورت لبه دار روی زیرساز تابلو، درج می کنند. اینکه لبه حروف استفاده شده از چه جنسی باشد، اهمیت دارد.

به نحوی که می تواند تعیین کننده قیمت تابلوهای تبلیغاتی باشد. معمولاً برای لبه حروف در اکثر تابلوها از آلومینیوم استفاده می کنند. این متریال با متراژهای گوناگون و در رنگ های متنوعی در بازار، وجود دارد. هر چقدر برند و میزان قطر ورق استفاده شده برای لبه حروف بیشتر باشد، هزینه تابلو بالاتر می رود. بنابراین انتخاب متریال تابلو تاثیر مستقیمی روی قیمت دارد.

تولید تابلو تبلیغاتی

نوع زیرساز تابلو

مطابق با سلیقه مشتری از هر زیرسازی می توان برای تابلو مغازه ارزان، استفاده کرد. ممکن است شما بخواهید از متریالی مثل استیل با درخشندگی بالا؛ برای زیرساز تابلو تبلیغاتی خود، استفاده کنید. البته گزینه های دیگری هم پیش رو دارید. می توانید از چوب ترمووود تحت عنوان تابلو مغازه چوبی، متریال کامپوزیت، پلاستیک و… هم برای این کار، بهره بگیرید.

اگر انتخاب زیرساز برایتان سخت است، توصیه می کنیم از راهنمایی کارشناسان تابلوساز، استفاده کنید. تابلوسازان متناسب با زمینه کاری شما، جامعه مخاطبینی که دارید و دیگر عوامل، بهترین زیرساز را به شما معرفی خواهند کرد.

ابعاد تابلو

واضح است که هر چقدر طول و عرض تابلو بیشتر باشد؛ مواد اولیه مصرفی با متراژ بالاتری برای ساخت، نیاز دارد. همچنین تابلوهای بزرگ باید با ترکیبی از اشکال، حروف و شعارهای تبلیغاتی پوشانده شوند. در نتیجه هم هزینه طراحی و هم هزینه ساخت، بالاتر می ‌رود.

البته در برخی از موارد چاره‌ ای جز سفارش یک تابلو با ابعاد بزرگ، نخواهید داشت. چرا که وجود یک تابلوی تبلیغاتی کوچک برای فروشگاه های زنجیره ای و یا مراکز تجاری بزرگ، به چشم نمی آید. این گونه مکان ها باید تابلوهایی با ابعاد بزرگ داشته باشند تا افراد حتی از فواصل دور هم بتوانند به راحتی برند و نام تجاری آن را مشاهده کنند.

ضمانت ساخت بهترین تابلو متناسب با بودجه شما

شرکت تابلوسازی نامور یک شرکت حرفه ای در زمینه ارائه خدمات ساخت و نصب تابلو می باشد. این شرکت تجربه چندین ساله در صنعت تابلوسازی داشته و از ابتدا تا به حال با هدف مشتری مداری، توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان را جلب کند. تابلو نامور برای تامین نیازهای مشتری تیمی از بهترین متخصصین تابلوساز را همراه با تجهیزات پیشرفته با هدف ارائه نتایج حرفه ای، فراهم کرده است.

مهارت در زمینه تابلوسازی حرف اول را می‌ زند. خوشبختانه کارشناسان ماهر و باتجربه در تابلوسازی نامور تمامی تابلوهای ساخته شده را از نظر عایق بندی، ایمنی، روشنایی و… بررسی و تست کرده و در بسته بندی های کاملا مناسب برای نصب و اجرا به محل مورد نظر مشتری، ارسال می کنند.

یکی از مواردی که قبل از ارزان بودن تابلو باید در نظر بگیرید، وجود ضمانت نامه است. مبادا تنها به دلیل هزینه پایین یک تابلو؛ بدون در نظر گرفتن کیفیت آن، اقدام به سفارش کنید.

متاسفانه خیلی از تابلوهای ارزان قیمت آن کیفیت مطلوب لازم را ندارند و مشتری با نصب چنین تابلویی؛ پس از مدتی مجبور به تعمیر و تعویض آن، خواهد شد. هزینه های مربوط به تعویض تابلو برای مشتری گران تمام می ‌شود. بنابراین منطقی است که از همان ابتدا یک تابلوی باکیفیت سفارش دهید. تابلویی که بتواند سال ها کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد.

ارزان بودن یک تابلو مغازه شاید در وهله اول جذاب به نظر برسد اما اگر عواقب آن را در نظر بگیرید؛ هرگز نسبت به سفارش آن، ترغیب نمی شوید. به طور کلی بهتر است به سراغ تابلوهای مقرون به صرفه ای بروید که از نظر کیفیت هم در رتبه قابل قبولی، قرار داشته باشند.

سفارش تابلو تبلیغاتی

سفارش تابلوها به صورت حضوری و غیرحضوری به راحتی برای تمامی مشتریان تابلوسازی نامور، امکان پذیر است. کارشناسان تابلوساز با سابقه کاری که در این زمینه دارند، این اطمینان را به شما می دهند که بهترین تابلو مغازه متناسب با بودجه شما برای انجام تبلیغات، طراحی و تولید کنند.

البته تابلوی مذکور حتما استانداردها و کیفیت لازم را از نظر مواد اولیه مصرفی، نورپردازی و… خواهد داشت. شما می توانید بر اساس بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید و همچنین بر طبق نوع کسب و کاری که دارید، تابلوی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

اگر در مورد تابلوهای تبلیغاتی تجربه و اطلاعات زیادی ندارید؛ نگران نباشید. شما می توانید به کارشناسان رجوع کرده و ویژگی های هر کدام از تابلوها را بررسی کنید. قطعا با این کار به یک جمع بندی کلی رسیده و می توانید انتخاب آگاهانه ای، داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش نمونه کارهای وب سایت، از نمونه کارهای تابلو مغازه تولید شده توسط این مرکز تابلوسازی، دیدن کنید.

شما مشتریان عزیز می توانید به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلو مغازه مناسب شغل؛ با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: