۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

حرفه ای ترین تابلوساز در تهران در سال 1402

تابلو تبلیغاتی مدرن

استفاده از تابلوهای مدرن و جدید یا تعویض تابلوهای قدیمی یک حرکت بسیار هیجان انگیز است. چرا که ممکن است با این کار به ظاهر کوچک، تغییرات زیادی در طراحی و چیدمان فروشگاه و مغازه تان ایجاد شود. برای این کار شما باید تابلوسازی را انتخاب کنید که علاوه بر اطمینان از رعایت استانداردها در فرایند ساخت تابلو؛ آن کیفیت و زیبایی مطلوبی که شما از یک تابلوی تبلیغاتی انتظار دارید را در طراحی و ساخت تابلو، لحاظ کند.

قطعا هر ساله تغییراتی در صنعت تابلوسازی رخ می دهد. اگر تابلوساز مطابق با جدیدترین متدها پیش برود، در هر زمانی می تواند به عنوان حرفه ای ترین تابلوساز، فعالیت کند. اگر برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به دنبال تابلوساز حرفه ای در تهران هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با تاریخچه تابلوسازی

نشانه ‌ها و تابلوها همیشه در زندگی و تجارت، دخیل بوده اند. اگر به زندگی انسان های نخستین بیندیشیم؛ متوجه می شویم که نقاشی اولین تلاش انسان برای بیان آنچه در ذهن داشت، محسوب می شد. در حقیقت زمانی که هنوز نوشته ها ابزاری برای تبادل اطلاعات نبودند، این تصاویر و اشکال مصور بودند که می توانستند بین افراد، ارتباط ایجاد کنند.

اما اگر بخواهیم به طور دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم؛ باید بگوییم اولین علامت و نشانه، توسط رومی ‌ها تشخیص داده شد. در حدود 18000 سال پیش ‌از میلاد و در دوران پارینه ‌سنگی، انسان در تلاش بوده است نشانه‌ هایی از خود برای برقراری ارتباط ایجاد کند.

این موضوع را می توان به وضوح از طریق انواع تذهیب، آهن تزیینی و کنده‌ کاری ‌های به جا مانده از آن دوران، مشاهده کرد. افراد سعی می کردند نشانه ها را روی متریال های محتلف نظیر چوب، سنگ و فلزات، اجرا ‌کنند. از آنجاییکه این متریال ها دوام و مقاومت زیادی در طبیعت دارند، هنوز هم در گوشه و کنار از دوران باستان به جا مانده اند.

ساخت تابلو تبلیغاتی

پس از آن، به‌ تدریج اولین تابلوها شامل حروف که بیشترین توجه را به خود جلب می ‌کردند؛ در انگلستان، آمریکا و اروپا، به کار گرفته شدند. معمولا از تابلوها در مکان هایی استفاده می شد که بیشترین نیاز برای اطلاع رسانی، احساس می شد. مکان هایی مثل بالای مسافرخانه‌ ها، هتل ‌ها و فروشگاه‌ ها از این دست بودند.

به مرور زمان افراد دریافتند که می توانند از تابلوها در جهت سودآوری و به منظور تبلیغات هم استفاده کنند. بر همین اساس تابلوها به یک روش برجسته تبلیغاتی، تبدیل شدند. تا جاییکه امروزه وجود تابلوها برای هر کسب و کاری، لازم و ضروری به نظر می رسد. انسان ها دریافتند که به واسطه تابلوها می توانند فروش خود را چندین برابر کنند. پس روز به روز بر تنوع این ابزارهای تبلیغاتی، افزورده شد.

تابلوساز حرفه ای کیست؟

در دنیای مدرن امروزی تقریباً همه چیز همسو با تکنولوژی پیش می‌ رود. بنابراین از یک تابلوساز حرفه ای انتظار می رود کار طراحی و ساخت تابلو را با استفاده از نرم افزارهای دقیق طراحی مثل اتوکد یا کورل، انجام دهد. این نرم ‌افزارها با دقت بالا و تقریباً بدون هیچ گونه خطایی،‌ کار می کنند.

علاوه بر این، تابلوساز حرفه ای حداقل قبل از اینکه کار ساخت تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی را آغاز کند؛ با مشتری درباره نیازها و انتظاراتی که از تابلوی تبلیغاتی دارد، صحبت خواهد کرد. این اطلاعات به تابلوساز کمک می کند بتواند کاملاً بر اساس سلیقه و نیازی که مشتری دارد؛ یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و البته جذاب، طراحی و تولید کند. بنابراین در وهله اول بهترین ایده ها در تابلوسازی بررسی می شود تا در نهایت یک تابلوی جذاب و خاص، به مشتری ارائه گردد.

نمونه تابلو جدید

تابلوساز حرفه ای پس از نیازسنجی از مشتری، اقدام به معرفی برخی از تابلوهای تبلیغاتی می کند. اکثر تابلوسازان در این مرحله تابلو چلنیوم را به عنوان یکی از بهترین تابلوهای حروف برجسته که هم کیفیت و هم زیبایی دارد، به مشتری معرفی می کنند.

البته تابلوی معرفی شده باید کاملاً بر اساس بودجه ای باشد که مشتری برای این کار در نظر گرفته است. بنابراین تابلوساز باید محدودیت هایی که مشتری با آن مواجه است را هم مد نظر قرار دهد.

بهترین تابلوسازی کجاست؟

هر تابلوسازی که کار طراحی و ساخت تابلوها را مطابق با نیاز روز صنعت تبلیغات انجام دهد، می تواند در زمره بهترین تابلوساز، قرار بگیرد. چنین تابلوسازی می تواند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، عملیات تابلوسازی شما را به انجام برسانند.

اگر به دنبال بهترین تابلوساز در تهران هستید؛ قطعا با فهرستی از تابلوسازان موجه می شوید. چرا که اغلب تابلوسازی‌ های برتر در ایران  اعتقاد دارند که بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می ‌دهند، ولی در نهایت قبل از هر گونه سفارش باید با بررسی کافی اقدام به سفارش و خرید و نصب تابلو کنیم. چرا که به قول شاعر:”به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست”

تفاوت یک تابلوساز حرفه ای و آماتور در چیست؟

قطعا تفاوت های معناداری بین این دو تابلوساز، وجود دارد. یک تابلوساز حرفه ای تمام تمرکز خود را روی جلب رضایت مشتری قرار می دهد و اولین و مهمترین مسئله را رضایت مشتری می داند. همچنین با تجربه کاری بالایی که دارد، به درستی نیاز مشتری را تشخیص داده و تمام تمرکز خود را برای تولید یک محصول باکیفیت، می گذارد. زیرسازها در تابلوسازی اهمیت دارند. یک تابلوساز حرفه ای حتما از متریال باکیفیتی برای ساخت تابلو، استفاده می کند. چرا که می داند تابلوی مذکور قرار است سال ها کار تبلیغات را انجام دهد.

بهترین سبکهای تابلو تبلیغاتی

یک تابلوساز حرفه ای به خوبی با دنیای تبلیغات و اصول بازاریابی، آشنایی داشته و در این راستا سعی می کند بهترین طراحی گرافیکی را برای مشتری، به اجرا درآورد. البته انتخاب بهترین طرح برای تابلو یکی از اساسی ترین مراحل ساخت است که خود مفصلا جای بحث دارد. طراحی مهم ترین بخش یک تابلوی تبلیغاتی بوده و باید حتما روی آن، تمرکز ویژه شود. زیرا تاثیر گرافیک در تابلوسازی آنقدر پررنگ است که نمی توان به سادگی از آن، چشم پوشی کرد.

در نهایت یک تابلوساز حرفه ای هرگز بدون در نظر گرفتن بودجه مشتری، اقدام به طراحی و ساخت تابلو نمی کند. ممکن است مشتری درخواست یک تابلوی ارزان قیمت و اقتصادی را داشته باشد. بنابراین صاحب یک تابلوسازی مقرون به صرفه با قدرت درایت بالایی که دارد؛ می تواند بهترین گزینه ممکن را با توجه به بودجه پیشنهادی مشتری، به مرحله اجرا برساند.

نکات مهم در انتخاب تابلوساز حرفه ای در تهران

قطعا زمانی که تصمیم به سفارش یک تابلوی تبلیغاتی می گیرید؛ گزینه های زیادی در انتخاب تابلوساز پیش رو دارید. نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین و حرفه ای ترین تابلوساز را انتخاب کنید. برخی از این نکات عبارتند از:

بررسی کیفیت خدمات

شاید کمی وقت گیر باشد اما حتماً برای انتخاب تابلوساز، نظرات مشتری های گذشته را بررسی کنید. بهتر است از نمونه کارها دیدن کرده و از صاحبان تابلوها بخواهید در مورد خدمات مشتری و یا میزان رضایتمندی از تابلوساز، نظر دهند.

این اطلاعات می‌ تواند در انتخاب تابلوساز به شما، کمک کند. خدماتی که به مشتری ارائه می شود باید کاملاً صادقانه و با احترام باشد. تابلوساز همانطور که در کار خود تخصص کافی دارد، باید اخلاق حرفه ای نیز داشته باشد.

تجربه ساخت انواع تابلو

این موضوع اهمیت زیادی دارد که تابلوساز تجربه ساخت تابلوهای مختلف را داشته باشد. بنابراین شما به عنوان مشتری محدودیتی در انتخاب تابلو نخواهید داشت، چرا که تابلوساز حرفه ای که انتخاب کرده اید؛ می تواند طی مدت زمان مشخصی تابلوی مورد نظر را به شما، تحویل دهد.

برخی از سبکهای جدید تابلوسازی به واسطه ماهیتی که دارند، برای برخی از کسب و کارها مناسب نیستند و یا اینکه محل نصب تابلو محدود بوده و لازم است تابلویی با ابعاد کوچکتر، طراحی شود. همه این موارد باید توسط یک تابلوساز حرفه ای با مشتری، مطرح گردد.

تابلوسازان باتجربه حتماً قبل از اینکه بخواهند کاملا مطابق با سلیقه و نظر مشتری رفتار کنند، با مشتری جلسه مشاوره ای برگزار کرده و تمامی عوامل دخیل در انتخاب را بررسی خواهند کرد.

تابلو مغازه ارزان

وجود تیم متخصص

حرفه ‌ای بودن چیزی نیست که به سادگی به دست آید. بنابراین شما به هنگام انتخاب تابلوساز باید تیم تخصصی را هم بررسی کنید. خوشبختانه تابلوسازی نامور با داشتن یک تیم ماهر و توانمند؛ توانسته است در این زمینه بسیار موفق عمل کند. وجود طراحان با انگیزه و خوش ذوق، نصابان حرفه ای، کارشناسان تابلوساز در بخش تولید و… همگی در کنار هم، یک تیم حرفه ای را تشکیل داده‌ اند.

زمانی که کار ساخت تابلوی خود را به یک تیم حرفه ‌ای بسپارید؛ دیگر هیچ نگرانی از بابت کیفیت مواد اولیه، طراحی تابلو، ترکیب رنگ، ابعاد استاندارد و… نخواهید داشت. اهمیت رنگ در تابلوسازی بسیار بالاست. چرا که روی طراحی تابلو و جذابیت آن، تاثیر مستقیمی دارد.

کیفیت مواد اولیه

تابلوی تبلیغاتی که سفارش می دهید، به نوعی نمایانگر برند کاری و هویت کسب و کار شما می باشد. بنابراین برای اینکه بتوانید یک نگرش مثبت در بین مخاطبان ایجاد کنید، باید یک تابلوی باکیفیت داشته باشید. کیفیت یک تابلو علاوه بر مواد اولیه؛ به قطعات الکترونیکی به کار رفته در نورپردازی، برش دقیق و بدون خطای حروف و… وابسته است.

به طور کلی متریال تابلوسازی در کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار، وجود دارد. حال اگر یک تابلوساز اخلاق حرفه ‌ای و وجدان کاری نداشته باشد؛ با هدف سودآوری بیشتر از متریال نامرغوبی برای تولید تابلو، استفاده می کند.

البته ممکن است در وهله اول موضوع چندان مهم به نظر نرسد اما پس از نصب تابلو و بعد از گذشت مدت زمانی، احتمالا مجبور به تعویض تابلو خواهید شد. کیفیت متریال مصرفی مخصوصاً برای تابلوهایی که در نمای بیرونی ساختمان قرار می گیرند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

برای اینکه از کیفیت تابلو اطمینان کافی داشته باشید؛ باید به تابلوسازانی رجوع کنید که بتوانید در تمامی فرایندهای مربوط به طراحی و ساخت تابلو، نظارت کامل داشته باشید. خوشبختانه این امکان در تابلوسازی نامور به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین تابلوسازی ها در تهران، وجود دارد.

وجود ضمانت نامه

هر چقدر هم یک تابلوسازی تبلیغاتی مشهور و حرفه ‌ای باشد؛ باز هم دلیلی بر عدم درخواست ضمانت نامه از تابلوساز، وجود ندارد. شما به عنوان مشتری باید درخواست ضمانت نامه یا گارانتی معتبر هم داشته باشید تا اگر احیاناً تابلو با مشکلاتی مواجه شد و یا در برابر عوامل محیطی آسیب دید، بتوانید با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس گرفته و درخواست رفع مشکل ایجاد شده را داشته باشید.

بنابراین تابلوسازانی که از ارائه ضمانت نامه طفره می روند و یا تلاش می کنند مشتری را به‌ زور مجاب کنند، قابل اطمینان نیستند.

طراحی و ساخت تابلو

بهترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

در حیطه تبلیغات مخصوصا برای فروشگاه ها و مغازه ها، بهترین نوع تابلو، تابلو حروف برجسته می باشد. چرا که جذابیت و قدرت تاثیرگذاری بالاتری، روی مخاطب دارد. تابلوهای حروف برجسته خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که مختصرا در مورد هر کدام، توضیحاتی ارائه می کنیم:

حروف برجسته چلنیوم

حروف چلنیوم سازه های فلزی هستند که متریال آن در رنگ های مختلف و با مقاومت بالا، وجود دارد. افراد معمولا این سازه ها را به ‌عنوان علائم نورانی و حروف برجسته، می ‌شناسند. ساختار این حروف تشکیل ‌شده از ورق‌ های فلزی و آلومینیومی است که توسط یک روتر لیزری و دستگاه‌ های CNC ، خم می ‌شوند تا به شکل حروف خمیده، درآیند.

تمامی این فرآیند ها به صورت اتوماتیک، انجام می شود. به طوری که فونت و طراحی مورد نظر را در قالب یک فایل طراحی به دستگاه سی ان سی می ‌دهیم تا حروف را به شکلی که می ‌خواهیم، خمیده کنند.

در نهایت لبه ‌ها جوش داده و یا پرچ می ‌شوند. پس ‌از رنگ ‌آمیزی با استفاده از لامپ ‌ها و لوله ‌های گاز نئون و یا چراغ‌ های ال ‌ای ‌دی، نورپردازی برای تابلو اعمال می شود. در گذشته خیلی از مراحل ساخت تابلو به صورت دستی انجام می شد؛ اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، اکثر فرآیندهای مربوط به طراحی و ساخت تابلو، به صورت کامپیوتری و با دستگاه های دقیق و پرسرعت، انجام می شود.

خوشبختانه چلنیوم را می توان به اشکال مختلفی، درآورد. به ‌عنوان مثال، می ‌توان لایه های ونیل را روی حروف که پانچ شده‌ اند قرار داد. وجود سوراخ ‌های ریز روی آن‌ ها، باعث می شود تا حروف برجسته ظاهری ستاره گون در شب داشته باشند. این تنها یک نمونه از تابلوهای چلنیوم است که به آن “چلنیوم ستاره ای” گفته می شود.

نمونه های دیگری هم وجود دارد که طبق سلیقه مشتری، قابل پیاده سازی می باشد. همچنین انواع رنگ ‌بندی متنوع برای لبه‌ ها و پلاستیک رویی می ‌توان به کار برد که تماما بنا بر سلیقه مشتری، قابل انجام است.

البته پرطرفدارترین رنگ ها برای چلنیوم؛ رنگ طلایی و نقره ای می باشد که معمولا برای مشاغلی که ارتباط با درخشندگی دارند، مانند جواهر و طلافروشی ‌ها و یا مشاغلی که می‌ خواهند در روز جلوه بیشتری داشته باشند، به کار می روند.

سفارش آنلاین تابلو

حروف برجسته پلاستیکی

برخی از حروف را می‌ توان از جنس پلاستیک وکیوم شده ساخت. در این روش برجسته سازی، حروف به گونه ‌ای قالب‌گیری می ‌شوند که به ‌صورت حروف حجمی درآیند و سپس یک پوشش پلاستیکی روی آن را می ‌پوشاند. حروف برجسته پلاستیکی تنوع رنگ بالایی دارند. بنابراین می توانند اکثر سلایق را به خوبی، پوشش دهند. همچنین برای مشاغلی که نیاز به یک تابلوی مهیج و شاد دارند، این متریال بهترین انتخاب است.

می‌ توان  این روکش را به‌ صورت رنگی نیز به کار برد. نور به ‌کار رفته در این حروف از تمامی وجه ‌های حروف ساطع شده و محدودیت حروف فلزی و چنلیوم در انتشار نور را ندارد. از این نوع تابلو به عنوان تابلو فروشگاهی، به مقدار زیاد استفاده می شود.

حروف برجسته فلزی

از دیگر مواد به ‌کار رفته در ساخت تابلوها برخی فلزات شامل استیل و آلومینیوم هستند که در این زمینه بیشتر از فلز استیل استفاده می‌ شود. این حروف فلزی به ‌صورت سه‌ بعدی طراحی شده و به دلیل اینکه اغلب بدون نورپردازی هستند، برای ایجاد جلوه بیشتر روی پایه‌ هایی نصب می ‌شوند که از پنل زیرین خود، فاصله داشته باشند.

حالت براق حروف برجسته استیل زمانی نمایان می ‌شود که به آن ‌ها، نور بتابد. بنابراین اکثراً در داخل فروشگاه ‌ها با هدف نمایش برندها و یا به عنوان تابلوهای راهنما، استفاده می‌ شوند.

سبک جدید تابلو

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلوسازی نامور با هدف رضایتمندی مشتریان عزیز اقدام به طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی می کند. این تابلوسازی را می توان یکی از حرفه ای ترین مراکز تابلوسازی حروف برجسته در تهران به شمار آورد که برای طراحی و ساخت انواع تابلوها، از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کرده و به همین دلیل همراه با تحویل تابلو به مشتری ضمانت نامه معتبر هم به وی، ارائه می کند.

تابلوسازی نامور حتی برای مشتریانی که امکان مراجعه حضوری ندارند هم تدابیری اندیشیده است. به این صورت که مشتریان عزیز در هر کجای کشور ایران که باشند؛ می توانند از طریق وب سایت اینترنتی، نمونه کارهای ساخته شده را مشاهده کرده و تمامی مراحل مربوط به ثبت سفارش تابلو را به صورت کاملاً غیرحضوری، انجام دهند.

تابلو نامور به عنوان یک تابلوسازی آنلاین نیز، محدودیت مکانی را حذف کرده است. به صورتیکه شما اگر به دنبال تابلوسازی در مشهد و یا تابلوسازی در کیش هم باشید، می توانید هم به نمایندگی های فعال مراجعه کرده و هم به صورت اینترنتی، درخواست خود را ثبت کنید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین ثبت سفارش تابلو تبلیغاتی؛ با کارشناسان تابلوساز در مجموعه تابلوسازی نامور، از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان متناسب با نیازی که دارید و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بهترین و مناسب ترین تابلو را به شما معرفی خواهند کرد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: