۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو سازی در کیش

کیش از آن جزیره های زیبایی است که هر ساله افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات و سفر، آن را انتخاب می کنند. قطعا به دلیل جمعیت زیادی که در کیش رفت و آمد دارند، این جزیره جنبه تبلیغاتی بسیار خوبی برای فروش کالا و خدمات، خواهد داشت.

یکی از این روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلوهاست. تابلوهای جذاب تبلیغاتی می توانند در این جزیره زیبا نصب شده و بازخورد بسیار خوبی در زمینه جذب مشتری، داشته باشند. مقاله پیش رو به همت تیم تابلوسازی نامور تهیه شده تا اطلاعاتی چند را در زمینه تابلوسازی در کیش، در اختیار شما قرار دهد.

تابلوسازی در کیش و قدرت آن بر رونق کسب و کار این جزیره

برای بررسی قدرت تابلو سازی در جزیره کیش، قصد داریم ابتدا شرایط موجود در این جزیره را بررسی کنیم. جزیره کیش از سالیان دور یکی از مهم ترین مناطق گردشگری در ایران بوده است. حتی موقعیت قرارگیری کیش در قسمت جنوبی و گرمسیری ایران نیز از حجم گردشگران این منطقه کم نکرده است.

اما با تمام ویژگی های مثبتی که جزیره کیش دارد، چطور می توانیم یک تابلوی جذاب و مناسب برای این منطقه، تولید کنیم؟! در حقیقت جذابیت تابلوی تبلیغاتی و موقعیت مکانی نصب تابلو در کنار یکدیگر باعث اثرگذاری هر چه بیشتر تبلیغات، خواهد شد. در ادامه به روزترین سبکهای تابلوسازی مناسب برای جزیره کیش را بررسی می کنیم.

تابلو حروف برجسته در جزیره کیش

کیش چه در تابستان و چه در زمستان همیشه یکی از اصلی‌ترین مقصدها برای مسافرت بوده به طوری که جاذبه‌های گردشگری در کنار طبیعت زیبای آن هرساله افراد زیادی را جذب خود می کند. اما بی‌شک یکی از اصلی‌ترین دلایل ورود گردشگر به این جزیره مراکز خرید فوق العاده آن است.

جذابیت مراکز خرید در کیش باعث شده تا برخی از افراد تنها با هدف خرید کردن پا به این جزیره‌ زیبا بگذارند. پس با این تفاسیر می توان گفت که مغازه‌ ها، فروشگاه ها و سایر فضاهای تجاری پایه های اصلی اقتصاد کیش به شمار می‌آیند.

با اهمیتی که مراکز تجاری دارند، لازم است به شیوه ای صحیح، به مشتری معرفی گردند. اینجاست که وجود تابلوهای تبلیغاتی، اهمیت پیدا می کنند. با یک حساب سرانگشتی درمی یابیم که هر چقدر روی این جنبه از کسب و کار سرمایه گذاری شود، سودآوری بیشتری به دنبال خواهد داشت. تا جاییکه نه تنها تابلوسازی بلکه شغلهای مرتبط با تابلوسازی هم در سال های اخیر، بسیار رونق گرفته اند.

مکان‌های تجاری اعم از مغازه، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ و… وقتی به درستی به مخاطب خود معرفی شوند مشتری زیادی هم خواهند داشت. تابلو سردر هر کدام از این مکان‌ها وظیفه معرفی آن فضا را به مشتری برعهده دارد. به همین دلیل تابلو مغازه در جزیره کیش از چند جهت حائز اهمیت است.

اهمیت تابلو سازی در جزیره کیش و اثر آن بر ذهن مسافران

شاید جالب باشد که بدانید جزیره کیش یک مقصد لوکس از نظر گردشگران است. این موضوع توقع مسافران را کمی بالا برده است. به طوریکه آن‌ ها توقع دارند تا کیفیت همه چیز در جزیره کیش، مطلوب باشد. کسانی که به این جزیره سفر می کنند؛ در اصل با مقدار قابل توجهی پول برای خرج کردن می آیند و خواستار این هستند که این پول را در فضاهای زیبا و شیک، خرج کنند.

بنابراین هر چقدر تابلوی طراحی شده شما به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار در جزیره کیش زیباتر باشد، توجه خیل عظیمی از گردشگران را به خود، جلب می کند.

از این رو توجه به طراحی یک فضای خاص و لاکچری همان چیزی است که باعث جلب توجه مشتری خواهد شد. در اینجاست که به اهمیت تابلو مغازه ها و فروشگاه ها در این جزیره پی می بریم.

شما حتی اگر در شهر دیگری در حال فعالیت و فروش هم باشید؛ باز هم می توانید از جنبه تبلیغاتی این جزیره استفاده کنید. چرا که در حال حاضر با فروش اینترنتی کالا و خدمات، دیگر بعد مسافت مفهومی نداشته و نمی تواند یک محدودیت تلقی شود.

کارایی کلی تابلو تبلیغاتی در جزیره کیش

تبلیغات از مهمترین کارهایی است که بخش عمده‌ی آن بر عهده‌ی تابلوهای تبلیغاتی است. نه تنها تابلو تبلیغاتی که بر سردر مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شود بلکه تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر نیز اهمیت ویژه و خاصی دارد.

البته هر تابلویی نمی تواند بازخورد مورد انتظار را به دنبال داشته باشد. اگر جذب مشتری با تابلو برایتان اهمیت زیادی دارد، باید به فکر نصب تابلوهای نسل جدید باشید. تابلوهای قدیمی با شعارهای تکراری دیگر نمی توانند افراد مخصوصا جوانان را جذب کنند.

برای اینکه در صدر باشید؛ باید برای هر فعالیت تبلیغاتی که دارید، خلاقیت به خرج دهید. اگر سررشته ای از طراحی ندارید، نگران نباشید. خوشبختانه تابلوسازان باتجربه گرافیست های حرفه ای در مجموعه خود دارند که قادر هستند متناسب با هر موضوعی، ایده ای نو و جدید را پیاده سازی کنند و رمز یک تبلیغ موفق هم همین است.

در کیش، تابلوسازی تنها به معنای ساخت یک تابلو برای معرفی برند یک مغازه نیست. چرا که تابلوها باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند تا یک اعتبار ویژه به مغازه های موجود در سطح شهر بدهند.

به همین دلیل است که تابلوهای تبلیغاتی را به نوعی هویت یک کسب و کار، تلقی می کنند. مشتری قبل از اینکه قدم به یک فروشگاه یا مغازه بگذارد؛ تابلوی نصب شده سر درب آن را مشاهده می کند. اگر این تابلو جذاب و مدرن باشد، بی شک مشتری را برای خرید به سمت مغازه و فروشگاه سوق می دهد. بنابراین گرافیک محیطی در تابلوسازی اهمیت زیادی دارد.

البته برای اینکه یک مشتری با اولین خرید جزء مشتریان دائمی یک فروشگاه شود، تنها وجود تابلو با طراحی زیبا کافی نیست. کیفیت کالاهای موجود در مغازه و فروشگاه باید به نحوی باشد که مشتری از اینکه برند شما را برای خرید انتخاب کرده است، احساس رضایت بالایی داشته باشد. این مورد به خودی خود یکی دیگر از روش های تبلیغاتی محسوب می شود.

زیرا مشتری در صورت رضایت کامل با احتمال بالایی برند شما را به دوستان و آشنایان خود، معرفی می کند. پس این فکر را از سرتان بیرون کنید که می توانید با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی گران قیمت، برای همیشه فروش بالایی داشته باشید. همانطور که توضیح دادیم؛ وجود تابلو در کنار کیفیت کالا و خدمات است که باعث موفقیت و پیشرفت بیشتر شما می شود.

ساخت تابلو تبلیغاتی در این جزیره باید خلاقانه بوده و به گونه ای انجام شود که حس خوشایندی در مسافران ایجاد کند و باعث شود که آن ها از اینکه جزیره کیش را مقصد سفر خود قرار دادند، راضی باشند. این همان چیزی است که باعث می شود تابلوسازان روی ایده های تابلوسازی تمرکز ویژه داشته باشند.

تابلو سازی در کیش

اهمیت تابلوسازی در جزیره کیش و ایجاد فضای رقابتی در جذب مشتری

تابلوهای تبلیغاتی موجود در فضاهای تجاری زمانی که در ابعاد بزرگ باشند، وظیفه بالا بردن کیفیت مرکز خرید را برعهده دارند. اما تابلوهایی در ابعاد کوچکتر برای هر فروشگاه باید به تنهایی قادر به جذب مشتری برای همان فروشگاه باشند.

از آنجاییکه جزیره کیش مملو از مراکز خرید و مغازه های مختلف خوراک و پوشاک است، تعداد بالای مغازه های موجود در هر صنف باعث ایجاد فضای رقابتی در این محیط شده است. در چنین شرایطی هر فردی به هر نحوی که می تواند سعی در جلب توجه و ارائه کالای باکیفیت به مشتری دارد. اما واقعیت این است که صاحبان کسب و کارها به تنهایی و بدون تکیه بر تبلیغات نمی توانند آنطور که باید و شاید، روی جذب مشتری کار کنند.

در کیش همه به دنبال مغازه هایی هستند که مشتری بیشتری دارد و اکثر افراد درآنجا خرید می کنند. در این جا تابلوها هستند که یک مغازه را به مشتری معرفی می کنند. پس در این بخش باید در راستای طراحی و ساخت یک تابلو تأثیرگذار برای جلب توجه مردم تلاش کرد.

البته همانطور که گفتیم گردشگران با جیب پرپول قدم به جزیره کیش می گذارند و نه تنها از یک مغازه بلکه از چندین مغازه و فروشگاه خرید خواهند کرد.

در نتیجه نمی توان از تاثیر تابلوسازی در تبلیغات، چشم پوشی کرد.

اثر تابلو تبلیغاتی بر درآمد کل

در کیش هر مغازه باید تلاش کند تا بهترین تابلو را برای کسب و کار خود انتخاب کند. ایجاد فضای رقابتی باعث می شود که هر فرد بکوشد تا مغازه‌ای با تابلو جذاب داشته باشد. اگر مغازه دار به این موضوع توجه کند و یک تابلو زیبا برای مغازه خود بسازد در نتیجه شاهد تعداد بالای فروشگاهایی خواهیم بود که هرکدام با تابلو خاصی مغازه خود را معرفی می کنند. جدا از بحث تبلیغات، تصور کنید یک مجتمع تجاری با انبوهی از تابلوهای مدرن تبلیغاتی، تا چه اندازه می تواند زیبا و قابل توجه باشد.

همین کار باعث می شود تا گردشگران اشتیاق بیشتری برای خرید داشته باشند. پس هر گردشگر به جای خرید از یک مغازه، از چند مغازه مختلف خرید خواهد کرد. این رویه خرید مشتری ها نه تنها باعث فروش بیشتر کالای هر مغازه می شود بلکه در کل درآمد کل منطقه را نیز افزایش داده و تأثیر مثبتی در کل اقتصاد جزیره کیش خواهد داشت.

به همین دلیل است که همواره روی صنعت توریسم و گردشگری، تاکید شده است.

کدام نوع تابلو، برای کجا؟

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که از بین آن ها تابلوهای چلنیوم، تابلو لایت باکس و حروف برجسته، کاربرد گسترده ای دارند. اگر هر کدام از این تابلوها در جای مناسب خود استفاده شوند، می توانند به مراتب جلوه بهتری برای مخاطب خود داشته باشند. پس به بررسی مکان مناسب برای نصب هر کدام از این تابلوها، می پردازیم:

تابلو چلنیوم در جزیره کیش

تابلو چلنیوم از پرکاربردترین تابلوها در کیش است. تنوع رنگ و قابلیت طراحی بالا باعث استفاده زیاد از این تابلو شده است. به علاوه مقاوت بالای تابلو چلنیوم در مقابل شرایط آب و هوایی در این جزیره به دلیل وجود دریا و رطوبت بالا انتخاب بسیار خوبی می تواند باشد.

مراکز خرید بزرگ زیادی در کیش وجود دارند که می توان برای اسم آنها از تابلو چلنیوم استفاده کرد.

سبک بودن چلنیوم برای استفاده از آن در ابعاد بزرگ مانند تابلو سردر مراکز خرید بسیار مناسب است.

خیلی افراد تنها به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالایی که این تابلو دارد، آن را انتخاب می کنند اما زیبایی آن را هم نمی توان نادیده گرفت. تابلو چلنیوم در تابلوسازی مقرون به صرفه جایگاه ویژه ای دارد.

تابلو چلنیوم مغازه ها

یکی دیگر از مکان های مناسب برای استفاده از تابلو چلنیوم، تابلو سردر مغازه ها است. در کیش برندهای مختلف پوشاک وجود دارند که اکثر آنها برای مردم شناخته شده هستند. نصب یک تابلو مناسب برسردر این مغازه ها از کارهای مهمی است که باید انجام شود.

تابلو سازی در کیش

معمولاً برندهای مختلف، از تابلو چلنیوم برای فروشگاه خود استفاده می کنند. در جذب مشتری دو دسته از رنگ ها بسیار مؤثرند. یکی رنگ های متال هستند که همیشه جذابیت و صلابت خاص خود را دارند و در معرفی برند برای مشتری به خوبی عمل می کنند و دیگری رنگ های شاد و ترکیب مناسب آن ها با یکدیگر است.

اگر مغازه شما یک برند شناخته شده نباشد، این نوع تابلوهای چلنیوم بسیار مناسب‌ هستند. چرا که رنگ خیره کننده آن ها ناخودآگاه مشتریان را به سمت مغازه، فروشگاه و یا حتی رستوران شما، سوق می دهد.

برای اینکه بهترین نتیجه را از نصب تابلو چلنیوم بگیرید؛ باید در وهله اول بهترین تابلوسازی برای سفارش تابلو چلنیوم را پیدا کنید. اگر کمی تیزبین باشید، حتما بهترین ها را در این حوزه، می بینید.

خیلی از تابلوسازان چلنیوم را به صورت ترکیبی، پیاده سازی می کنند. اینجاست که می توان با کاربرد پی وی سی در تابلوسازی آشنا شد. به این صورت که پس زمینه از جنس پی وی سی بوده و حروف با استفاده از متریال چلنیوم، روی آن سوار می شود. این ترکیب متریال می تواند به نوبه خود بسیار جالب توجه باشد.

تابلو لایت باکس در جزیره کیش

باید گفت که یکی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی در کیش، تابلوهای لایت باکس هستند. لایت باکس‌ها با ظاهر جذاب خود، مغازه ها و فروشگاه ها را بسیار لوکس و لاکچری نشان می دهند و همین موضوع نیز باعث ورود مشتری به مغازه ها خواهد شد. اگر دقت کرده باشید، فضای داخلی مراکز تجاری معمولا به نسبت فروشگاه هایی که در فضاهای باز قرار دارند، کم نورتر می باشند.

از این فرصت می توان با استفاده از لایت باکس ها به نفع تبلیغات، کار کرد. لایت باکس ها به واسطه نورانی بودن می توانند همانند الماس در این گونه فضاها، بدرخشند. به همین دلیل است که لایت باکس ها جزء اولین انتخاب های مشتریان به هنگام سفارش تابلوی تبلیغاتی می باشند.

تابلو لایت باکس در مراکز خرید و فروشگاه ها با ظاهر فریبنده خود هر گردشگری را به سمت محصولات موجود در مغازه جذب می کند. اما استفاده درست از لایت باکس‌ها در فضا های مناسب خیلی مهم است.

در مرکز خریدهای موجود در جزیره کیش هر کدام از مغازه ها، کالاهای مختلفی را به فروش می رسانند. تنوع محصولات باعث سردرگمی خریداران می شود. پس برای اینکه بتوانیم محصولات مغازه خود، به خصوص محصولات جدید را به خوبی به مشتریان معرفی کنیم، بهتر است از تابلوهای تبلیغاتی مناسب همان محیط استفاده کنیم و انصافا لایت باکس ها برای مراکز خرید جزء بهترین گزینه های موجود می باشند.

لایت باکس ها و تبلیغات محصولات

در گذشته تنها از لایت باکس‌ های معمولی برای تبلیغ محصولات استفاده می شد، اما امروزه این تابلوهای تبلیغاتی از جایگاه قبلی خود فراتر رفته و به صورت تابلوهای نوین درآمده اند. به نحوی که شاهد تولید تابلوهای جدیدی همچون تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس گردان و تابلو لایت باکس پرچمی هستیم. قطعا مشتری با دیدن این تابلوهای مدرن و جذاب، ترغیب می شود به سمت فروشگاه و مغازه شما آید و چه بسا که خرید خود را هم انجام دهد. فروش بیشتر، بله این همان چیزی است که صاحبان کسب و کار به دنبال آن هستند.

از لایت باکس‌ها برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. استفاده از تابلو لایت باکس فریم لس در قسمت های مختلف یک مرکز خرید می تواند مشتری را به سمت مغازه شما بکشد. معمولاً در یک فضای تجاری بزرگ، قسمت هایی برای تبلیغات مغازه های موجود در آن تعبیه شده است.

پس این فرصت را از دست ندهید و از این مکان ها برای تبلیغات استفاده کنید. نصب یک لایت باکس به صورت آویز و یا متصل به یک دیوار مناسب برای تبلیغات روش مناسبی است.

همچنین از لایت باکس های ایستاده نیز غافل نشوید. حضور این تابلوها در فروشگاه شما الزامی است. محصولات متنوع خود را در تابلو لایت باکس ایستاده در قسمت های مختلف مغازه تان به نمایش بگذارید.

تابلو سازی در کیش

تابلو حروف برجسته در جزیره کیش

به دلیل حجم بالای گردشگر در جزیره کیش، رستوران ها و کافی شاپ ها از مشاغل بسیار پردرآمد هستند. افراد زیادی که در طول روز به خرید مشغول هستند، ترجیح می دهند وعده های غذایی خود را در رستوران ها بخورند. اگرچه زیرسازی در تابلوسازی اهمیت زیادی دارد اما از آنجاییکه تعداد بالایی رستوران در جزیره کیش وجود دارد، باز هم جنبه رقابتی تابلو بیشتر خود را نشان می دهد.

با داشتن یک تابلو در ابعاد بزرگ می توانید کار تبلیغات را برای رستوران خود، انجام بدهید. این موضوع مخصوصا برای مسافرانی که برای اولین بار قدم به این جزیره زیبا گذاشته اند، می تواند بسیار قابل توجه باشد. چرا که حکم راهنما را برای آن ها دارد.

اما چه تابلویی برای معرفی یک رستوران بهترین است؟ اگرچه انتخاب تابلو تا حدی سلیقه ای است اما معمولا برای معرفی رستوران ها و مغازه های فست فود فروشی، تابلوهای حروف برجسته را سفارش می دهند.

نورپردازی تابلوها مخصوصا در قسمت حروف به گونه ای است که از فواصل دور هم به راحتی خوانایی دارد. در نتیجه، تابلو حروف برجسته را می توان از مناسب ترین تابلوها برای استفاده سر درب رستوران ها، به شمار آورد.

تابلوهای حروف برجسته می توانند به خوبی رستوران شما را به مشتری معرفی کنند و باعث شوند تا اسم مغازه‌ تان همیشه در ذهن گردشگران بماند. اگر این تابلو به خوبی طراحی شود، باعث حس اعتماد مسافران به مغازه شما می شود. به طوری که هر بار که به جزیره کیش سفر کنند، از روی تابلو حروف برجسته ای که برای رستوران شما طراحی و نصب شده است، آن را به خاطر آورند. تابلوسازی نوراندریک در این زمینه می تواند کمک کننده باشد. زیرا این تابلو هم جزء تابلوهای پرنور و البته مدرن، محسوب می شود.

ایجاد حس اعتماد در مشتری برای مغازه هایی که به پخت و عرضه غذا و خوراکی مشغول هستند، اهمیت دوچندانی دارد. چرا که مسافران زمانی که برای اولین بار قصد دارند به یک رستوران بروند، کمی با تردید این کار را می کنند. البته این شک و دودلی کاملا منطقی است. زیرا هیچ تجربه قبلی برای آن ها وجود ندارد. اما یک تابلوی مناسب می تواند تا حد زیادی برای مسافران این شک را به یقین تبدیل کند. به همین دلیل است که همواره روی کیفیت و زیبایی تابلوهای تبلیغاتی، تاکید می شود.

سخن پایانی

در مقاله ای که از نظرتان گذشت با انواع تابلوهای تبلیغاتی که بیشترین کاربرد را در جزیره زیبای کیش دارند آشنا شدید. همچنین در این نوشته به برخی نکات اساسی در تابلو سازی اشاره شد. تابلوسازی نامور یکی از باتجربه ترین تابلوسازی ها در کشورمان است که در شهرهای مختلفی از جمله کیش شعبه داشته و آماده ارائه خدمات تابلوسازی، از طراحی تا ساخت تابلو و همچنین خدمات نصب می باشد. جهت دیدن نمونه کارهای این تابلوسازی حرفه ای می توانید به وب سایت تخصصی آن مراجعه نمائید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: