۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

بهترین تابلوسازی برای سفارش تابلو‌ چلنیوم کدام است؟

بهترین تابلوسازی

زمانی که قصد سفارش تابلو تبلیغاتی را داشته باشید؛ با چالشی مثل انتخاب بهترین تابلوساز، مواجه می ‌شوید. اکثر افراد هنگام سفارش تابلو برای شرکت، فروشگاه و مغازه خود سعی می‌ کنند به سراغ بهترین تابلوسازان بروند.

چرا که در این صورت این اطمینان را خواهند داشت که تابلوی مذکور با بهترین مواد اولیه و توسط تابلوسازان باتجربه و حرفه ای، طراحی و تولید می شود. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را ذکر کنیم که قطعاً در انتخاب بهترین تابلوسازی، به شما کمک می کند.

آشنایی با تابلو چلنیوم و کاربرد آن

در دنیای امروز و در صنعت تابلوسازی هر روز شاهد تولید محصولاتی با کیفیت و کارایی بهتر هستیم. یکی از محصولاتی که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، تابلو چلنیوم می باشد. تابلوهای تبلیغاتی را می توان در شکل ها و مدل های بسیار متنوعی، تولید کرد و همین موضوع باعث شده است که این صنعت بتواند سلایق اکثر مشتریان را به خوبی، پوشش دهد.

اگر نگاهی به فروشگاه ها و مغازه های یک کلان شهر بیندازید؛ متوجه می‌ شوید که اکثر تابلوهای نصب شده سر درب مغازه ها از چه نوعی هستند. البته که اجباری در انتخاب نوع تابلو وجود ندارد. شما می توانید مطابق با نوع کسب و کار و میزان بودجه و سلیقه ای که دارید؛ هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب کنید. اما تابلو چلنیوم هم مقرون به صرفه است و هم از نظر ظاهری جزء تابلوهای جذاب و چشمگیر، محسوب می شود.

هنوز هم تابلو چلنیوم تقاضای بیشتری برای ساخت تابلو فروشگاهی، تابلو تبلیغاتی شرکت ‌ها و فروشگاه ‌ها دارد. در هر صورت بانک ها، ساختمان های اداری، فروشگاه های کوچک و بیمارستان ها نیز می توانند برای اینکه جلوه بهتری به ظاهر خود دهند، از تابلو چلنیوم استفاده کنند. این گرافیک های سه بعدی دارای حروف مجزا با نور جداگانه هستند که جلوه بیشتری به تبلیغات، می دهد.

از آنجاییکه این تابلو در شکل ‌ها و مدل ‌های بسیار متنوعی تولید می ‌شود؛ این امکان را به مشتریان می ‌دهد که هر کس طبق سلیقه خود، نوع مناسب آن را انتخاب کند. همین تنوع بالا باعث شده است افراد در همان وهله اول برای انتخاب نوع تابلو، به سراغ چلنیوم بروند.

از عمر حدودی تابلو چلنیوم نزدیک بیست سال می گذرد اما چلنیوم در همین مدت نسبتاً کوتاه توانسته است جایگاه بالایی پیدا کند. افراد می ‌توانند برای بازاریابی بیشتر و معرفی برند خود، در حد توان و وسع مالی، ابعاد دلخواه این تابلو خیابانی یا محیطی را سفارش دهند.

این تابلو برای معرفی کسب و کارهای مختلف بسیار ایده آل است. علاوه بر برجسته بودن حروف، از ویژگی های دیگر تابلوهای چلنیوم می توان به ظرافت، زیبایی و جذابیت بالای آن ها، اشاره کرد. ضمن اینکه در برابر ضربه و فشار هم مقاومت خوبی دارند. چلنیوم با تنوع بالایی که دارد، توانسته است لقب جدیدترین مدل تابلو مغازه را بگیرد.

آشنایی با انواع تابلو چلنیوم

یکی از راه های تبلیغاتی که امروزه بسیار مورد توجه قرار دارد، تبلیغات محیطی است و تابلو مغازه به عنوان یکی از زیرشاخه های این شیوه تبلیغاتی است که مدیران و صاحبان یک مغازه یا کسب کار جهت معرفی و افزایش فروش محصولاتشان، از آن بهره می گیرند. صاحبان کسب و کارهای مختلف با نصب تابلو سر درب مغازه‌ و یا فروشگاه، از یک شیوه متداول برای تبلیغات استفاده می کنند که البته تأثیر بسیار چشمگیری در میزان جذب مشتری و افزایش بازدید دارد.

در این راستا، تابلویی می تواند توجه مخاطب و عموم را به خود جلب کند؛ که در عین زیبایی قادر باشد بهترین و مفیدترین اطلاعات را درباره حوزه کاری شما، به بیننده انتقال دهد.

اگر بخواهیم به صورت کلی به این موضوع بپردازیم، می توانیم بگوییم تابلوها مهمترین شناسنامه و هویت کسب و کار شما در تبلیغات محیطی می ‌باشند. اگر بخواهید بیشترین تاثیر را از نصب یک تابلوی تبلیغاتی بگیرید، باید به سراغ انواع جدید آن هم با طراحی های منحصر به فرد و خلاقانه بروید. چلنیوم تنوع بالایی در طراحی و رنگ بندی دارد که هر کدام با قیمت های متفاوتی عرضه شده و می تواند مورد علاقه عده خاصی باشد.

اکثر افرادی که با حرفه تابلوسازی آشنا هستند، نام تابلو چلنیوم را جدا از این حرفه و صنعت نمی دانند. بیش از چندین دهه از پیدایش تابلو چلنیوم در تابلوسازی می گذرد که با توجه به دارا بودن مزیت هایی مانند تنوع در ساخت، مصرف برق پایین، طول عمر بالا و قیمت مناسب، می تواند از گزینه های مناسب جهت انتخاب به عنوان بهترین تابلو برای مغازه باشد. این تابلو انواع بسیار گوناگونی دارد که در ادامه به اختصار معرفی می‌ کنیم:

تابلوسازی چلنیوم

چلنیوم ساده

این تابلو جزء تابلوهای زیبا، ساده و ارزان می باشد. زیرساخت چلنیوم ساده ورق پی وی سی یا کامپوزیت است و برای رویه آن از حروف ورق پلکسی گلس، استفاده می شود. برای لبه حروف نیز از رول چلنیوم استفاده می ‌شود. نورپردازی در تابلوهای چلنیوم ساده معمولا با لامپ اس ام دی، انجام می ‌شود.

چلنیوم دوبل

در تابلو چلنیوم پلکسی دوبل از دو ورق پلکسی با رنگ های مختلف، استفاده می ‌شود. به این شکل که ابتدا حروف روی پلکسی برش خورده و سپس دو پلکسی با چسب به همدیگر می ‌چسبند که به آن پلکسی دوبل نیز می‌ گویند.

چلنیوم فول کالر

این تابلو توانایی تولید تمام رنگ‌ ها را دارد و در واقع نوعی تابلوی تبلیغاتی رنگارنگ است. از تابلو چلنیوم فول کالر بیشتر برای معرفی مشاغلی با هیجان بالا مثل کلوپ های ورزشی، مهد کودک و… استفده می شود.

چلنیوم نوراندریک یا نور مخفی

در تابلو نوراندریک نیز تکنیکی برای نورپردازی استفاده شده است که در آن لامپ اس ام دی روی لایه زیرین تابلو نصب شده و علاوه بر رویه، از زیر حروف هم نور متصاعد می ‌کند و باعث زیباتر شدن تابلو می ‌شود.

چلنیوم کریستال

در تابلو چلنیوم کریستالی از پلکسی گلس شیشه ‌ای به اضافه دانه‌ های کریستال، استفاده می ‌شود. ظاهر جذاب و فوق العاده ای که تابلوهای کریستالی دارند، باعث شده است خیلی افراد برای جذب نگاه مخاطب و فروش بالاتر، بدون تردید آن را سفارش دهند.

چلنیوم الماسی

همانطور که از اسم آن هم مشخص است، در تابلو چلنیوم الماسی، حروف مانند الماس درخشان بوده و به صورت اشکال هندسی متنوع مانند لوزی، نمایش داده می ‌شوند. نورپردازی این تابلو ظاهر آن را بسیار خاص، جلوه می دهد.

چلنیوم ستاره ای

تابلوساز در این روش با استفاده از دستگاه برش لیزر پلکسی گلس، رویه حروف را در فواصل معینی برش می ‌دهد. بنابراین وقتی تابلو چلنیوم ستاره ای، روشن شود، تصویر ستاره مانندی دیده می ‌شود. این تنوع در نورپردازی تابلوهای چلنیوم بسیار ارزشمند است. چرا که می تواند هر سلیقه ای را به راحتی، پوشش دهد.

چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی از ورق پلکسی گلس طلایی، رول چلنیوم طلایی و لامپ اس امی دی طلایی رنگ تشکیل شده و به قدری زیباست که سفارش آن بسیار زیاد می ‌باشد. در حقیقت مشتریان در نگاه اول برای سفارش تابلو به سراغ زیباترین ها می روند. چرا که خوب می دانند تابلوهای قدیمی و یکنواخت دیگر روی مخاطب، اثرگذار نیستند.

چلنیوم تلفیقی

این تابلو از ورق کامپوزیت، استیل، چوب ترمووود و مواد دیگر به صورت ترکیبی تولید شده است. تابلوهای ترکیبی نیز می توانند به نوبه خود، بسیار خلاقانه و مدرن باشند.

چلنیوم مدل باکس

اگر قطر حروف برجسته کوچک باشد، می‌ توان به کمک جعبه یا باکس به زیباسازی تابلو چلنیوم پرداخت. به این صورت که بعد از برش پلکسی؛ لبه چلنیوم دور تا دور پلکسی گلس قرار گرفته و باکس تابلو، ساخته می‌ شود. سپس حروف با چسب کلروفرم روی  آن، چسبیده می ‌شوند.

چلنیوم لبه پانچی

در این مدل نور علاوه بر اینکه از سطح حروف ساطع می‌ شود، از لبه ‌های حروف نیز پخش شده و نمای چشم نوازی ایجاد می ‌کند. بازی با نورپردازی تابلوهای چلنیوم باعث تنوع بی نظیر آن ها شده است. البته نورپردازی را نمی توان کم اهمیت پنداشت، زیرا یکی از عوامل مهم جذب مشتری به شمار می رود.

چلنیوم رینگی

برای ساخت این تابلو، تابلوساز به کمک دستگاه برش لیزر، برش های روی لبه حروف را به شکل هندسی، ایجاد می ‌کند. این ویژگی باعث می ‌شود نور به شکل ویژه ای از سطح حروف برجسته بتابد. چنین نورپردازی ویژه ای شب هنگام می تواند حسابی خودنمایی کند.

تابلو چلنیوم هفت رنگ

در این تابلو سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی با هم ترکیب شده و هفت رنگ ایجاد می‌ کنند.برای این تابلو از پلکسی گلس سفید، استفاده می‌ شود.

چلنیوم لترمکس

لترمکس در واقع یک تکنیک است که در آن روی لبه‌ های حروف برجسته یک سطح شیشه‌ ای شفاف با ضخامت یک سانتی متر، ایجاد می ‌کنند. این موضوع باعث انعکاس نور از کناره ‌های حروف می‌ شود و ظاهر زیبایی را برای تابلو، ایجاد می کند.

علاوه بر فروشگاه ها و مغازه ها؛ مکان های دیگر مثل ساختمان های اداری، بانک ها یا بیمارستان ها هم می توانند از تابلوی چلنیوم برای زیبایی بیشتر، استفاده کنند. لازم است این نکته را یادآور شویم که علت اصلی جذابیت تابلو چلنیوم، حروف برجسته تعبیه شده روی آن می باشد.

بهترین تابلوسازی برای سفارش تابلو

نکات مهم برای انتخاب بهترین تابلوساز

زمانی که قصد انتخاب بهترین تابلوسازی را برای سفارش تابلوی تبلیغاتی دارید، باید مواردی را در نظر بگیرید. تابلوی مورد نظر شما قرار است مدت های طولانی برای شما جذب مشتری داشته باشد. بنابراین بهتر است از باکیفیت ترین مواد موجود در بازار تهیه شود تا در مدت زمان کوتاه، دچار خرابی و آسیب های احتمالی نگردد.

قطعاً شما نمی توانید متوجه شوید که کدام تابلو سازی ها از متریال باکیفیتی استفاده می کنند. البته برای این موضوع هم راه حلی وجود دارد. شما می توانید سابقه و پیشینه تابلوسازی را بررسی کنید. تابلوسازی نامور یکی از باسابقه ترین تابلوسازی هاست که در اقصی نقاط کشور فعالیت می کند.

معمولاً تابلوسازانی که تجربه نسبتاً زیادی در این حرفه دارند، کیفیت تابلوهای ساخته شده خود را هرگز زیر سوال نمی ‌برند و سعی می ‌کنند از متریال اولیه برای ساخت تابلو گرفته تا تجهیزات و قطعات الکترونیکی، به سراغ بهترین های موجود در بازار بروند.

نکته مهم دیگری که در انتخاب بهترین تابلوساز به شما کمک می ‌کند، وجود ضمانت نامه و یا گارانتی است. اگر تابلوساز نسبت به کیفیت محصولات خود اطمینان کافی نداشته باشد؛ هرگز همراه با تابلوی ساخته شده، ضمانت نامه به مشتری ارائه نمی دهد.

اما اگر تابلوساز از این کار هیچ ابایی نداشته باشد و به راحتی گارانتی معتبر را در اختیار مشتری قرار دهد، کاملاً قابل اعتماد است. پس در انتخاب تابلوساز این موضوع را در نظر بگیرید تا مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد نشوید.

وجود طراحان باتجربه در یک مرکز تابلوسازی می تواند خیال شما را از بابت طراحی اولیه تابلو، راحت کند. در این صورت می ‌توان گفت طراحی، پایه و اساس یک تابلوی تبلیغاتی است و می تواند تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب داشته باشد.

طراحی یک تابلو باید کاملاً با حیطه فعالیت یک فروشگاه، مغازه و دفتر کار، تناسب داشته باشد. علاوه بر این، طرح ایجاد شده باید ذهن مخاطب را حتی برای چند ثانیه، به چالش بکشد. در این صورت است که می توانید امیدوار باشید برند و نام تجاری شما در ذهن مخاطب، ماندگار شود.

به طور کلی یک تابلوی تبلیغاتی به نوعی شناسنامه و هویت کسب و کار شما در حیطه تبلیغات محیطی می باشد. به همین دلیل لازم است هنگام سفارش آن حتماً حساسیت باشید. چرا که شما قرار است یک مرتبه هزینه بپردازید و سال ها از جنبه تبلیغاتی تابلو، استفاده کنید. پس سعی کنید آن را به گونه ای سفارش دهید که بتوانید بدون هیچ مشکلی از آن، استفاده کنید.

ویژگی های یک تابلوساز حرفه ای چیست؟

یک تابلوساز حرفه ای قبل از اینکه برای ساخت تابلو دست به کار شود؛ نوع کسب و کار، ابعاد مناسب تابلو، بهترین طرح، رنگ و جنس برای تابلو و… را به خوبی بررسی می کند. در واقع کار تابلوسازی قبل از هر چیز، تناسبی است که باید برای کسب و کار مشتری و تابلوی سفارشی او، در نظر بگیرد.

خیلی از تابلوها با وجود زیبایی ظاهری اصلا برای یک زمینه کاری خاص، مناسب نیستند. تابلوهای تبلیغاتی همچنین باید با توجه به مخاطب و جامعه هدف، طراحی و تولید شوند. قطعاً تابلویی که قرار است یک بانک خصوصی را معرفی کند؛ متفاوت از تابلوی نصب شده سر درب یک خانه بازی کودک می باشد.

علاوه بر این، تابلوسازان باتجربه و حرفه ای سعی می کنند متناسب با بودجه ای که مشتری برای سفارش تابلو در نظر گرفته است؛ بهترین و مناسب ترین تابلو را به وی، پیشنهاد دهند. تقریبا برای همه سلایق با دیدگاه های متفاوت، تابلوی تبلیغاتی وجود دارد. چرا که تنوع زیادی در بین این محصولات برقرار است. این دیگر هنر تابلوساز است که بتواند یک تابلوی مناسب، جذاب و زیبا، طراحی و تولید کند. زیرا برخی افراد با هدف سفارش و ساخت تابلو مغازه ارزان، قدم به یک مرکز تابلوسازی می گذارند.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم

این روزها بازار تابلوسازی با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش های مدرن، بسیار پررقابت شده است. به طوریکه در سال های اخیر طراحی و ساخت تابلوها بسیار رونق گرفته است. البته هر روز شاهد این موضوع هستیم که تقاضا برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی جدیدتر رو به افزایش می باشد. این تقاضای بالا بیشتر به علت افزایش رقابت بین کسب و کارها، پیشرفت تکنولوژی و ظهور انواع مدل های تابلو می باشد.

مشکلات اقتصادی موجود در جامعه تاثیر زیادی روی قیمت اجناس گذاشته است که البته تابلوسازی نیز از این مسئله مستثنی نبوده و قیمت انواع تابلو تبلیغاتی را افزایش داده است. در این میان بسیاری از افراد توانایی سفارش تابلوهای گران قیمت را ندارند. این افراد می توانند سفارش تابلوی خود را بدون واسطه به تابلوسازی نامور به عنوان حرفه ای ترین تابلوسازی در تهران، بسپارند.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلوسازی نامور بهترین تولیدکننده تابلو تبلیغاتی بوده که سال هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلو، مشغول به فعالیت است. این تابلوسازی با داشتن یک تیم تخصصی از بهترین طراحان و تابلوسازان؛ توانسته است در کارنامه شغلی خود، سوابق درخشانی داشته باشد و بتواند به روزترین سبکهای تابلوسازی را به مرحله اجرا درآورد.

علاوه بر سفارش تابلو تبلیغاتی، می ‌توانید برای سفارش تابلوهای موقت مثل تابلوهای نمایشگاهی و یا تابلوهای کوچک مثل تابلو راهنمای طبقات یک ساختمان، تابلوهای پرسنلی یا رومیزی، بیلبوردهای تبلیغاتی، بنرها و هر نوع از تبلیغات محیطی دیگر روی این تابلوسازی، حساب کنید.

خوشبختانه تمامی تابلوهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور ضمانت نامه معتبر هم دارد. بنابراین خیالتان از بابت متریال اولیه برای ساخت و همچنین خدمات پس از فروش تابلو، راحت است. این جزء امتیازات بسیار مثبتی است که این تابلوسازی دارد. آشنایی با متریال تابلوسازی به شما کمک می کند بتوانید انتخاب مناسبی، داشته باشید.

اگر قرار است یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و زیبا داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای تابلو چلنیوم ساخته شده توسط تابلوسازی نامور، دیدن فرمایید. شما حتی می ‌توانید سفارش تابلو را به صورت غیرحضوری و آنلاین، انجام دهید. بنابراین هیچ محدودیت مکانی برای سفارش تابلو، نخواهید داشت.

شما می توانید برای سفارش تابلو چلنیوم و یا هر نوع تابلوی تبلیغاتی دیگر؛ با کارشناسان و مشاوران تابلوساز از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان تابلوساز با توجه به تجربه ‌ای که در این زمینه دارند؛ می توانند متناسب با زمینه کاری شما، بهترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهند.

البته فراموش نکنید که تمامی مراحل ساخت تابلو تحت نظر و سلیقه مشتری صورت می گیرد و کارشناسان تنها راهنمایی های لازم به مشتری، ارائه می دهند. برای داشتن بهترین تابلوی تبلیغاتی، همین حالا با ما تماس بگیرید. خوشبختانه برای راحتی بیشتر مشتریان امکان سفارش آنلاین تابلو نیز فراهم شده است.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: