۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

سفارش آنلاین تابلو و مزایای آن 

سفارش آنلاین تابلو

امروزه تقریباً تمامی مایحتاج زندگی را می توان به صورت آنلاین، سفارش داد. این یکی از بزرگترین مزیت های ورود تکنولوژی و اینترنت به زندگی افراد می باشد. بنابراین شما قصد خرید هر محصولی را که داشته باشید؛ هیچ نگرانی از بابت مسافت نخواهید داشت. تا جایی که حتی می توانید از وب سایت های خارجی هم محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

خوشبختانه اکثر تابلوسازی ها امکان سفارش آنلاین تابلو را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. البته برای این کار باید حتماً اعتبار تابلوساز را در نظر بگیرید. در هر صورت خریدهای اینترنتی حساسیت بیشتری نسبت به خریدهای حضوری دارند. در ادامه قصد داریم نکات کلیدی سفارش تابلو را به صورت آنلاین، ذکر کنیم.

کدام تابلوها برای سفارش آنلاین مناسب هستند؟

شما به عنوان مشتری تقریباً هر کدام از انواع تابلوهای تبلیغاتی که مد نظر داشته باشید، می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید. اصلاً اهمیتی ندارد که تابلوی درخواستی شما چه ابعادی داشته و یا از چه نوعی است. تابلوسازان سفارش شما را کاملا مطابق با نظر و سلیقه ای که دارید، طراحی و به مرحله اجرا می رسانند.

بیشترین تابلوهایی که توسط مشتریان به صورت آنلاین سفارش داده می شوند؛ شامل تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس می شود.

آنچه که در سفارش آنلاین تابلو اهمیت دارد؛ این است که دقیقا تابلوی مورد نظر مطابق با نیاز و خواسته مشتری، طراحی و تولید شود. در واقع ترس مشتریان از سفارش غیرحضوری در اکثر مواقع همین مورد است. مشتریان تصور می کنند آنچه که سفارش می دهند با چیزی که در موعد تعیین شده تحویل می ‌گیرند، متفاوت است. به همین دلیل است که خیلی افراد همواره برای سفارش غیرحضوری محصولات مورد نیاز خود، مردد هستند.

در سال های اخیر و با وجود شیوع ویروس کرونا؛ افراد به ناچار مجبور شدند خیلی از اقلام و لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی، خریداری نمایند‌. تابلوهای تبلیغاتی هم جزء محصولاتی بودند که در این سال ها فروش اینترنتی بالاتری داشتند.

اگر از یک وب سایت معتبر سفارش تابلوی تبلیغاتی بدهید؛ این اطمینان را خواهید داشت که تابلوی ساخته شده کاملاً مطابق با نظر و سلیقه شخصی شما باشد. چرا که شما در تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو نظارت داشته و می‌ توانید در هر مرحله تغییراتی که مد نظر دارید، روی تابلو اعمال کنید.

در واقع اگر در انتخاب مجموعه تابلوسازی دقت و وسواس به خرج دهید؛ به هیچ عنوان نگران نیستید. چرا که این اطمینان را خواهید داشت که تابلوی ساخته شده هیچ مغایرتی با تابلوی درخواستی شما به هنگام ثبت سفارش ندارد. تابلوسازی نامور یکی از متخصص ترین تابلوسازی ها در تهران است که آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به تابلوسازی در تمامی نقاط جهان می باشد.

مزایای سفارش آنلاین

مراحل ثبت سفارش تابلو به صورت آنلاین

تابلوسازی نامور تجربه و مهارت زیادی در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی دارد. این موضوع را می توانید در نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلوسازی به وضوح، مشاهده کنید. خوشبختانه تابلوسازی نامور این امکان را برای تمامی مشتریان فراهم کرده است که بتوانند در هر کجای کشور عزیزمان که هستند؛ تابلوی درخواستی خود را به صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین، سفارش دهند.

به طور کلی ثبت سفارش تابلو به صورت آنلاین شامل موارد زیر می شود:

برقراری ارتباط با مشتری

کارشناسان تابلوساز در تابلوسازی نامور آماده ارائه هر گونه راهنمایی و مشاوره به مشتریان عزیز هستند. در واقع برای ثبت سفارش تابلو به صورت آنلاین اولین مرحله، مشاوره با کارشناس تابلوساز است.

در جلسه مشاوره ای که بین مشتری و تابلوساز برقرار می گردد، نیازسنجی از مشتری انجام شده و تمامی خواسته هایی که مشتری از یک تابلوی تبلیغاتی دارد، در نظر گرفته می شود.

در این مرحله کارشناس تابلوساز با توجه به جامعه هدف و نوع کسب و کاری که مشتری قصد تبلیغ آن را دارد؛ سعی می کند بهترین نوع تابلوی تبلیغاتی را به وی، پیشنهاد دهد. البته که انتخاب نوع تابلو کاملا سلیقه ای است اما راهنمایی‌ های مشاور هم در این زمینه می ‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

طراحی آنلاین تابلو

طراحی اولیه تابلو

در مواقعی مشتری ترجیح می ‌دهد حتما طرح اختصاصی خود را روی تابلو، داشته باشد. در این صورت طراحی تابلو به مرحله اجرا می رود. اما در صورتی که مشتری هیچ گونه نظر و درخواستی در این مورد نداشته باشد؛ طراحان باتجربه مشغول در تابلوسازی ها می توانند متناسب با نیاز مشتری، طرح خلاقانه و منحصر به فردی طراحی کنند.

تمامی طراحی ها توسط نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، صورت می گیرد. پس از اینکه طرح به تایید مشتری رسید، کار اجرا و پیاده سازی انجام می گردد. خیلی از مشتریان در زمینه طراحی تابلو درخواست تبلیغات مفهومی در تابلوسازی دارند که این مورد می تواند از نظر تبلیغات، بازخورد بسیار مثبتی داشته باشد.

برش حروف و لوگو

مهمترین و حساس ترین بخش مربوط به فرایند ساخت تابلو، به برش حروف و لوگو برمی ‌گردد. در واقع اگر برش حروف با دقت بالا و به تمیزی صورت گیرد؛ روی جذابیت تابلو تاثیر مستقیم می گذارد.

معمولا برای ساخت تابلوهایی با حروف برجسته، حروف با استفاده از دستگاه های برش لیزری با سرعت و دقت بالا برش داده می ‌شود. همچنین لوگو با هر شکل و ضخامتی که مورد نظر مشتری باشد، برش داده می شود.

انتخاب زیرساز

حروف و المان های برش داده شده در مرحله قبل روی زیرسازی از جنس pvc و یا کامپوزیت، سوار می ‌شود. انتخاب زیرساز هم تا حد زیادی سلیقه ای می باشد و معمولاً مشتری نوع آن را انتخاب می کند. به عنوان مثال، برخی از مشتریان ترجیح می ‌دهند از چوب ترمووود که حالت کلاسیک و زیبایی دارد، به عنوان زیرساز تابلو استفاده کنند.

زیرساز انتخابی مخصوصا برای تابلو فروشگاه مناسب باید استقامت و دوام کافی را در مقابل باران، رطوبت، نور خورشید و… داشته باشد.

اعمال نورپردازی

یکی از مواردی که به جذابیت بیشتر تابلوهای تبلیغاتی به هنگام شب کمک می کند، نورپردازی است. نورپردازی با استفاده از لامپ ‌های کم مصرف انجام می شود.

بنابراین به هنگام مشاوره با کارشناس تابلوساز این موضوع را مد نظر قرار دهید که تابلو قرار است مدت طولانی روشن باشد و اگر لامپ های پرمصرفی برای نورپردازی تابلو استفاده شود، در درازمدت اصلا برای مشتری صرفه اقتصادی نداشته و مشتری مجبور است هزینه های بالایی برای مصرف برق تابلو، بپردازد. مشاهده می کنید که این موارد به ظاهر ساده چقدر می تواند در کاهش هزینه های مشتری، موثر باشد.

نصب تابلو

زمانی که کار طراحی و ساخت تابلو پایان یافت، برای جلوگیری از ایجاد خط و خش احتمالی، روی تابلو پوشش نایلونی چسبانده شده و تابلو برای نصب به محل مورد نظر منتقل می گردد.

بهترین نقطه ای که از تمامی جهت ها دید کافی داشته باشد برای نصب تابلو انتخاب شده و تابلو در جایگاه خود، قرار می گیرد. در این مرحله پوشش نایلونی روی حروف تابلو برداشته شده و از همین لحظه گارانتی و ضمانت تابلو، آغاز می گردد.

از آنجاییکه شرکت ‌های بزرگ تابلوسازی اکثرا در شهرهای بزرگ فعالیت می ‌کنند، ممکن است نتوانید به آسانی به آن ها دسترسی داشته باشید اما به لطف اینترنت و فضای مجازی می ‌توانید از نمونه کارهای ساخته شده آنان، دیدن کنید و پس از گرفتن راهنمایی و مشاوره، تابلوی مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

تابلوهایی که معمولا به صورت آنلاین سفارش داده می ‌شوند؛ در زمره تابلوهای شرکتی، تابلو های فروشگاهی، تابلوهای نمایشگاهی و تابلو مناسب مراکز تجاری می باشند. اما به هنگام سفارش آنلاین تابلو باید حتما نکاتی را در نظر بگیرید تا هیچ مشکلی برای تحویل و نصب تابلو، نداشته باشید.

بهترین سبکهای تابلو تبلیغاتی

نکات مهم هنگام سفارش آنلاین تابلو

اطمینان از کیفیت

اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید، اعتبار تابلوسازی است. شما باید از نظر کیفیت ساخت تابلو اطمینان لازم را به دست آورده باشید. چرا که پس از سفارش آنلاین تابلو و تحویل آن، شما امکان دوباره کاری و مرجوع کردن را نخواهید داشت. چرا که تابلوی شما اختصاصاً برای کسب و کار شما طراحی و تولید شده است و عملاً به هیچ کار دیگری نمی آید. پس حتما قبل از اینکه کار سفارش آنلاین تابلو را انجام دهید، این موارد را در نظر بگیرید.

در خیلی از مواقع شما تنها یک بار می توانید تابلو سفارش دهید. در واقع خیلی افراد برای سفارش تابلو با محدودیت بودجه مواجه هستند. بنابراین اگر قرار است تابلوی مورد نظرتان سال ها سر درب مغازه و فروشگاه شما نصب شده و کار تبلیغات را انجام دهد، لازم است هنگام سفارش آن تمامی جوانب را در نظر بگیرید. در بسیاری از مواقع حتی یک تابلو مغازه ارزان می تواند از کیفیت کافی برخوردار باشد.

بررسی نمونه کارها

حتماً قبل از اینکه تابلوی مورد نظرتان را سفارش دهید، باید از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوساز، دیدن کنید. شما حتی می توانید از راه دور و از طریق فضای مجازی تصاویر نمونه کارها را با وضوح بالا، ببینید.

البته خیلی از تابلوسازان سعی می ‌کنند از مراحل ساخت تابلو فیلم و کلیپ های کوتاه تهیه کنند تا در این مواقع بتوانند آن ها را در اختیار مشتریان، قرار دهند. مشتری زمانی که با تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو آشنا شود، خیلی سریع تر می تواند به تابلوساز اعتماد کرده و سفارش خود را ثبت کند.

دریافت مشاوره

اکثر تابلوسازانی که امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان خود ایجاد کرده ‌اند، معمولاً خدماتی مثل ارائه مشاوره رایگان هم دارند. بر این اساس مشتریان می توانند از طریق تماس تلفنی و یا از طریق امکان گفتگوی متنی در وب سایت تابلوساز؛ در مورد انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی، مشاوره بگیرند. تابلوسازان سعی می کنند مشتریان را بر اساس بودجه ای که برای سفارش تابلو در نظر گرفته اند و همچنین بر اساس نوع کسب و کاری که دارند، راهنمایی کنند.

آنچه که تابلوسازان سعی می کنند در مورد آن ها به مشتریان مشاوره بدهند؛ شامل انتخاب نوع تابلو، انتخاب متریال تابلوسازی، وجود نورپردازی یا عدم وجود آن، انتخاب ترکیب رنگ، به کار بردن المان ها، انتخاب فونت، انتخاب ضخامت حروف و… می باشد.

البته هر کدام از این موارد حین فرآیند تولید تابلو هم قابل تغییر می باشد. بنابراین مشتری زمانی که تابلوی مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش می‌ دهد، می ‌تواند در جریان تمامی مراحل مربوط به ساخت تابلو هم قرار بگیرد.

سفارش تابلو مدرن

وجود ضمانت نامه یا گارانتی

تابلوسازانی که نسبت به مشتریان خود تعهد و احساس مسئولیت دارند، حتماً برای تمامی تابلوهای تولید شده خود گارانتی و ضمانت نامه معتبر هم در نظر می‌ گیرند. وجود ضمانت نامه خیال مشتری را از بابت آسیب های احتمالی در آینده، راحت می کند. چرا که تمامی اجزای یک تابلوی تبلیغاتی مثل لامپ ها و تجهیزات الکترونیکی ممکن است در اثر عوامل جوی و یا دیگر شرایط محیطی، دچار آسیب شوند.

اگر تابلوی مذکور ضمانت نامه یا گارانتی معتبر نداشته باشد؛ مشتری مجبور است دوباره کاری کرده و برای رفع ایرادات ایجاد شده به تابلوساز، مراجعه کند.

البته در چنین مواردی حتی ممکن است مشتری مجبور شود تابلوی آسیب دیده را با تابلوی دیگری جایگزین کند که این موضوع اصلا از لحاظ اقتصادی به نفع مشتری نمی باشد. وجود ضمانت نامه به معنای تولید یک تابلو مقاومت بالا می باشد.

بنابراین زمانی که قصد سفارش آنلاین تابلو تبلیغاتی را دارید؛ حتما به این مورد هم دقت کافی داشته باشید و تنها به تابلوسازانی رجوع کنید که از وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر همراه با تولیدات آن ها، اطمینان داشته باشید. گارانتی و ضمانت نامه تابلوی تبلیغاتی در حقیقت از زمانی آغاز می‌ شود که تابلوی مذکور کاملاً آماده شده و برای نصب به محل مورد نظر مشتری، منتقل می شود.

دقیقاً از زمان نصب تا مدت زمان مشخصی، تابلو شامل گارانتی می شود. به این معنا که در این فاصله زمانی هر گونه خرابی و آسیب برای تابلو ایجاد شود؛ کارشناسان موظف هستند در اسرع وقت به محل مراجعه کرده و بخش آسیب دیده را تعمیر کنند. حتی در صورتیکه قسمت آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، کارشناسان این اطمینان را به مشتری می دهند که تابلوی مذکور را تعویض کنند.

بررسی محل نصب تابلو

قطعا زمانی که برای سفارش آنلاین تابلو اقدام می کنید؛ تابلوساز از شما ابعاد تابلو را درخواست می کند. شما باید بر اساس محل قرارگیری تابلو، ابعاد دقیق را به تابلوساز ارائه دهید. به این منظور می توانید بهترین مکانی که برای نصب تابلو در نظر دارید را اندازه گیری کنید.

معمولا برای سفارش تابلو چلنیوم و یا تابلو استیل؛ سر درب مغازه را اندازه گیری می کنند، چرا که این تابلوها در بالاترین قسمت یک فروشگاه و مغازه نصب می گردند. اما تابلوهای دیگر مثل تابلو لایت باکس ایستاده را می توان در قسمت ورودی نیز قرارداد. البته برخی از تابلوسازان در صورتی که بعد مسافت زیاد نباشد، کارشناسان خود را برای بررسی محل نصب تابلو اعزام می کنند.

زمانی که تابلوی سفارشی مشتری آماده شد؛ حتماً توسط تابلوساز به محل مورد نظر منتقل شده و در بهترین مکان که از تمامی جهت ها دید کافی داشته باشد، نصب می گردد.

بررسی سابقه فعالیت

معمولا تابلوسازانی که سابقه چندین ساله در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی دارند، قابل اعتماد هستند. زیرا به خوبی می ‌دانند از چه مواد اولیه و با چه ضخامتی برای ساخت تابلوی درخواست شده از سمت مشتری، استفاده کنند.

این مورد را هنگام سفارش تابلو در نظر داشته باشید که همیشه قیمت بالا به منزله کیفیت مطلوب یک تابلوی تبلیغاتی نمی باشد. متاسفانه برخی از تابلوسازان با وجود اینکه برای طراحی و ساخت تابلو هزینه بالایی دریافت می کنند؛ اما متریال و مواد اولیه باکیفیتی، به کار نمی برند.

چنین تابلویی نمی تواند در برابر عوامل محیطی دوام و ماندگاری داشته باشد و قطعا عمر کوتاهی خواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به سراغ تابلوسازانی بروید که حداقل چندین سال سابقه فعالیت داشته باشند. این تابلوسازان به خوبی با انواع متریال موجود در بازار آشنایی داشته و به خوبی می ‌توانند مواد اولیه باکیفیت را از نوع نامرغوب و بی کیفیت، تشخیص دهند.

تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلو را برای مشتریان خود، انجام می دهد. بنابراین می توانید با خیال راحت و به صورت آنلاین تابلوی تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

تولید تابلو تبلیغاتی

هزینه سفارش تابلو به صورت آنلاین

سفارش تابلوی تبلیغاتی به صورت آنلاین هیچ تفاوتی با مراجعه حضوری ندارد. شما می توانید پس از بررسی های زیاد درباره انواع تابلوهای تبلیغاتی؛ در نهایت با کمک تابلوساز، سفارش خود را ثبت کنید. قیمت انواع تابلو تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی دارد.

اگر قصد دارید به سراغ تابلوهای مدرن و جدید مثل تابلو تبلیغاتی متحرک بروید، قطعاً می بایست هزینه بالاتری برای ساخت تابلو، بپردازید. علاوه بر این نوع نورپردازی، ابعاد تابلو، جنس حروف برجسته نصب شده روی تابلو، جنس پس زمینه تابلو و… همگی روی قیمت تمام شده تابلوهای تبلیغاتی، تاثیرگذار هستند.

برای اطلاع از قیمت تابلوی مورد نظرتان می توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور، ارتباط داشته باشید. قطعا تابلوسازان برای شما مشتریان با هر بودجه ای که باشید، پیشنهاداتی خواهند داشت.

سفارش آنلاین تابلو

توصیه می ‌کنیم اگر قرار است تابلوی تبلیغاتی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید؛ به سراغ بهترین تولید کننده تابلو تبلیغاتی بروید تا هیچ مشکلی از بابت خدمات پس از فروش و خرابی های احتمالی پس از نصب تابلو، نداشته باشید.

تابلوسازی نامور سال هاست کار طراحی و ساخت تابلو را انجام داده و در این کار مهارت لازم را داراست. به همین دلیل توصیه می‌ کنیم به این تابلوسازی آنلاین مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، تابلوی تبلیغاتی خود را به صورت کاملا غیرحضوری آن هم با یک طرح منحصر به فرد و جذاب، سفارش دهید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: