۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

انواع تابلو تبلیغاتی و سفارش بهترین نوع

یکی از عناصر اصلی و بسیار مهم برای هر کسب و کاری، تبلیغات است. حتی کسب و کارهای سنتی هم در گذشته از این شیوه برای معرفی کالا و خدمات خود استفاده می کردند. زمانی که صحبت از تبلیغات به میان می‌ آید، معمولاً افراد به یاد تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از رسانه ها می افتند. اما این تنها یکی از شیوه های انجام تبلیغ است که البته هزینه بالایی هم می طلبد. اگر در ابتدای مسیر راه اندازی یک کسب و کار هستید؛ می توانید با هزینه های پایین تری خدمات و محصولات قابل ارائه خود را به دیگران، معرفی کنید. یکی از بهترین شیوه ها که البته بسیار مقرون به صرفه هم می باشد، استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. اما برای سفارش تابلوی تبلیغاتی باید به سراغ کدامیک از انواع تابلوها رفت؟! ما در ادامه نکاتی را ذکر می کنیم که به شما در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، کمک می کند.

 

نکاتی برای سفارش انواع تابلو تبلیغاتی

به طور کلی تابلویی مناسب است که اولا بیشترین بازدهی را داشته و ثانیاً به بهترین شکل ممکن، طراحی و تولید شده باشد. تابلوی مذکور باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن هدف از تبلیغات را به اطلاع مخاطب، برساند. البته زیبایی تابلو را هم نمی توان نادیده گرفت. مخاطب امروزی طرفدار زیبایی و مدرنیته است. بنابراین سعی کنید یک تابلوی باکیفیت، منحصر به فرد و خلاقانه داشته باشید‌. تنها در این صورت است که می توانید امیدوار باشید تابلوی مذکور برای شما جذب مخاطب و سودآوری داشته باشد.

 

اما در بین تنوع بی ‌نظیر تابلوهای تبلیغاتی کدام یک را سفارش دهیم؟

برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ می بایست اطلاعات خود را در مورد تابلوهای تبلیغاتی افزایش دهید. البته برخی از تابلوسازی ها امکان ارائه مشاوره رایگان و حرفه ‌ای را برای مشتریان فراهم کرده اند. بنابراین به راحتی می توانید با کارشناسان تابلوساز مشورت داشته و به کمک آن ها بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را متناسب با بودجه‌ ای که دارید، انتخاب کنید.

به لطف گسترش فضای مجازی و وجود وب سایت های اینترنتی، امروزه سفارش تابلو تبلیغاتی به صورت آنلاین هم فراهم شده است. به طوری که می توانید بدون از دست دادن زمان و تنها از طریق وب سایت های اینترنتی مربوط به تابلوسازی ها، تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید.

به طور کلی مراحل سفارش تابلو به این صورت است که ابتدا با بررسی محصولات، تابلوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از آن در مورد تابلوی انتخابی، اطلاعات دقیقی دریافت می‌ کنید. کارشناسان محصول انتخابی شما را فاکتور کرده و در پایان با تایید فاکتور از سمت شما، هماهنگی های لازم جهت طراحی و تولید تابلو را انجام می دهند. به طور کلی پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی شامل موارد زیر می شود:

تابلو چلنیوم

اگر به دنبال یک تابلوی تبلیغاتی با تمام ویژگی‌ های مثبت هستید؛ بدون معطلی به سراغ تابلو چلنیوم بروید. این تابلو از نظر استقامت و دوام در رتبه بسیار خوبی قرار می ‌گیرد. به طوریکه اکثر افراد مخصوصاً کسانی که در مناطق ساحلی زندگی می کنند، به دلیل داشتن شرایط جوی متفاوت ترجیح می ‌دهند یک تابلوی چلنیوم سفارش دهند. چرا که از بابت مقاومت تابلو، آسوده خاطر هستند.

تابلو چلنیوم

البته کیفیت و دوام تابلو چلنیوم، تنها ویژگی مثبت آن به شمار نمی ‌آید. این تابلوها زیبایی خاصی هم دارند و هم می ‌توانند از نظر ظاهر و هم از نظر باطن، رضایت‌بخش باشند. در سال ‌های گذشته اثری از تابلوهای چلنیوم در صنعت تابلوسازی وجود نداشت، اما به مرور این متریال از دیگر کشورها وارد ایران شد و به سرعت توانست جایگاه خوبی به دست آورد. به طوریکه امروزه تابلو چلنیوم جزء اولین انتخاب اکثر مشتریانی است که به تابلوسازی‌ ها برای سفارش تابلوی تبلیغاتی، مراجعه می ‌کنند.

چلنیوم ترکیبی از فلز آلومینیوم با آلیاژی دیگر می ‌باشد که در رنگ‌ های مختلف در بازار وجود دارد. معمولاً برای ساخت حروف برجسته و لبه دادن به حروف، از این متریال استفاده می ‌کنند. بسته به اینکه چه کسب و کاری داشته باشید، می ‌توانید از هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید اما تابلو چلنیوم یک تابلوی همه منظوره است، یعنی برای معرفی اکثر کسب و کارها مناسب می ‌باشد.

تابلو کامپوزیت

متریال کامپوزیت تنها مختص ساخت تابلوهای تبلیغاتی نمی ‌باشد. شما این ماده اولیه را می‌ توانید حتی در نماسازی اکثر ساختمان‌ های تجاری و اداری، مشاهده کنید. ویژگی مثبت تابلوهای کامپوزیت وجود آن در رنگ ‌های مختلف است. بنابراین شما هر ترکیب رنگی که مد نظر داشته باشید و با هر سلیقه ‌ای که باشید، می ‌توانید متریال کامپوزیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی ویژگی ‌های مثبت خاص خود را دارند، اما تمامی آن ها رسالت اصلی که همان انجام تبلیغات است را به خوبی انجام می ‌دهند.

تابلوهای کامپوزیت این مزیت را دارند که با قیمت اقتصادی ساخته شوند. بنابراین برای افرادی که به تازگی کسب و کاری راه‌اندازی کرده اند و یا بودجه زیادی برای سفارش تابلوی تبلیغاتی در اختیار ندارند، می ‌تواند گزینه مناسبی باشد. در هر صورت تابلو کامپوزیت برای نصب روی نماهای کامپوزیت مناسب بوده و با نصب آن شاهد ایجاد هماهنگی خاصی بین تابلو و ساختمان مورد نظر، خواهیم بود.

اما تابلوهای کامپوزیت برای چه مکان هایی استفاده می ‌شود؟! هیچ محدودیتی در استفاده از این تابلو وجود ندارد. شما می‌ توانید از آن برای معرفی یک سالن آرایشی و یا یک مهد کودک، استفاده کنید. بنابراین انتخاب تابلو کامپوزیت کاملاً سلیقه ‌ای است و اکثر کسب و کارها می ‌توانند بدون هیچ مشکلی، آن را سفارش دهند.

تابلو لایت باکس

اگر در مورد تابلوهای تبلیغاتی کنجکاو باشید و نگاهی به اطراف خود بیندازید، قطع به یقین نمونه ‌هایی از تابلو لایت باکس را مشاهده می ‌کنید. لایت باکس ‌ها به دلیل ماهیت خاصی که دارند (نورانی بودن)، می ‌توانند حتی از فواصل دور هم جذب مشتری داشته باشند.

خوشبختانه امکان تعویض طرح درون لایت باکس ‌ها به راحتی برای مشتریان، فراهم شده است. به دلیل همین ویژگی ‌های جذاب است که خیلی افراد ترجیح می ‌دهند یک لایت باکس تبلیغاتی، داشته باشند. شما نیز می‌ توانید هر کدام از انواع لایت باکس را سفارش بدهید. از انواع دیواری و آویز گرفته تا لایت باکس‌ های ایستاده، همگی در نوع خود می‌ توانند جالب توجه باشند.

تابلو لایت باکس

اما اکثر فروشندگانی که کالا یا خدمات قابل ارائه دارند، می ‌توانند از لایت باکس‌ ها استفاده کنند. البته بیشتر مغازه‌ هایی که در مکان‌ های کم نور مثل مجتمع‌ های تجاری قرار دارند، به سراغ این تابلوهای پرنور می ‌روند. شرکت ‌های تبلیغاتی نیز در مکان‌ هایی که نور کمی وجود دارد؛ مثل مترو، سالن‌ های فرودگاه، سالن سینما و… ترجیح می‌ دهند از لایت باکس ‌ها برای تبلیغ کالا و خدمات، استفاده کنند.

امروزه لایت باکس ‌های فریم لس یا بدون قاب حسابی ترند شده اند. این لایت باکس ‌ها به حدی ضخامت کمی در قاب دارند که احتمالا در نگاه اول تصور می‌ کنید کاملاً بدون قاب ساخته شده اند. البته این تبحر و مهارت تابلوساز را نشان می ‌دهد که بتواند این گونه تابلوها را با بالاترین کیفیت، تولید کند. اگر قبل از سفارش تابلوهای تبلیغاتی حتماً نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی را مشاهده ‌کنید؛ بهتر می ‌توانید در مورد انتخاب نوع تابلو، تصمیم‌گیری کنید.

تابلو استیل

دنبال یک تابلوی فوق‌العاده مقاوم می ‌گردید؟! تابلو استیل مخصوص شماست. این تابلوهای بادوام، از فلز مقاوم استیل ساخته می ‌شوند. فلز استیل علاوه بر ویژگی مقاوم بودن، زیبایی ظاهری هم دارد. به این صورت که شما می ‌توانید انتظار تولید درخشان‌ترین تابلو را از فلز استیل، داشته باشید. شاید با شنیدن نام استیل تنها به یاد فلز‌هایی با رنگ نقره ‌ای بیفتید، اما این موضوع را ذکر کنیم که فلز استیل در رنگ ‌های دیگر مثل طلایی و رزگلد هم وجود دارد. بنابراین در نوع خود تنوع رنگی خوبی هم خواهد داشت.

تجربه نشان داده است که اکثر کسب و کارهای لوکس به سراغ سفارش تابلو استیل می ‌روند. چرا که معتقد هستند وجود چنین تابلویی می ‌تواند درخشندگی فروشگاه آن ها را دوچندان کند. بنابراین با احتمال بالایی می ‌توانید تابلوهای استیل را به صورت نصب شده سر درب جواهرفروشی‌ ها و طلافروشی‌ ها، مشاهده کنید.

خوشبختانه بدون نگرانی از خرابی تابلوهای استیل می ‌توانید آن ها را در هر موقعیتی، نصب کنید. این فلز قابلیت این را دارد که با اکثر شرایط آب و هوایی، سازگار باشد. علاوه بر این، به سرعت دچار کثیفی و آلودگی نشده و شما به عنوان صاحب کسب و کار دغدغه تمیز کردن آن را نخواهید داشت.

در خیلی از مواقع فلز استیل را به صورت ترکیبی با دیگر متریال ‌های ساخت تابلو، به کار می ‌برند. به عنوان مثال، می ‌توان از حروف برجسته استیل در کنار زیرسازهایی با جنس دیگر، استفاده کرد.

تابلو ترموود

به شخص ترجیح می دهم یک تابلو ترموود بسیار کلاسیک و زیبا برای معرفی کسب و کار خود، داشته باشم. البته اگر کسب و کارتان به نوعی مرتبط با جوانان و نوجوانان باشد، استفاده از این متریال منطقی‌ تر به نظر می ‌رسد. باشگاه ‌های بیلیارد، آتلیه عکاسی، گل فروشی‌ ها، کافی شاپ‌ ها، کافه فست فودها، رستوران ها و… بیشترین تمایل را برای داشتن تابلوهای ترموود، نشان می ‌دهند. تابلوهای ترموود حالت نوستالژی و کلاسیک داشته و بنابراین با سلیقه اکثر افراد، همخوانی دارند.

قطعاً تابلوهای مدرن مثل تابلو ترموود هزینه بالاتری برای ساخت می‌ طلبند. البته که در برابر صرف این هزینه بیشتر، جذابیت بالاتری هم نصیب فروشگاه و مغازه می ‌گردد. اگرچه تابلوهای ساخته شده از چوب ترموود در برابر بارش باران مقاومت کافی را دارند؛ اما باز هم توصیه می ‌شود در شهرهایی که اکثر فصول سال بارانی است، استفاده نشوند‌.

تابلو ترموود

ترکیب چوب ترموود با دیگر متریال‌ ها مثل فلز استیل، نمای بسیار زیبایی برای فروشگاه ایجاد می‌ کند. به همین دلیل است که خیلی افراد ترجیح می‌ دهند هزینه اضافی طراحی و ساخت تابلوهای مدرن را بپردازند و در ازای آن یک تابلو با جذابیت بالا، دریافت کنند.

تابلوهایی که به صورت مختصر در مورد آن ها توضیحاتی ارائه دادیم؛ تنها بخشی از تابلوهای متنوع تبلیغاتی است که در کارگاه ‌های تابلوسازی ساخته می‌ شوند. اگر تابلوی دیگری مد نظر داشته باشید، می ‌توانید به تابلوسازی رجوع کرده و درخواست خود را مطرح کنید. تابلوهای دیگر مثل تابلو ال ای دی، تابلو فلکسی، تابلولاسوگاسی و… نیز در فهرست تابلوهای قابل ارائه در تابلوسازی ‌ها وجود دارند که البته هر کدام، هزینه و زمان خاص خود را برای طراحی و تولید خواهند داشت.

توجه داشته باشید که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی حتماً کیفیت را مد نظر قرار دهید، چرا که تابلوی مذکور قرار است سال ‌ها برای شما کار تبلیغات را انجام دهد. پس هرگز زیبایی ظاهری را فدای کیفیت نکنید. بهتر است تابلویی انتخاب کنید که ظاهر مطلوب را در کنار کیفیت بالا، داشته باشد.

 

اما بپردازیم به مهمترین نکاتی که به هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی باید در نظر بگیرید:

نکات مهم برای سفارش تابلو تبلیغاتی

انتخاب تابلوساز

به جرأت می توان گفت مهمترین مسئله در سفارش تابلو تبلیغاتی، انتخاب بهترین تابلوساز است. تابلوسازان زیادی مشغول به طراحی و تولید تابلو هستند اما تنها تعداد محدودی نسبت به محصول ارائه شده، ضمانت و گارانتی به مشتری ارائه می کند. بنابراین اگر کمی آینده نگر باشید؛ برای برطرف کردن آسیب ها و خرابی های احتمالی تابلو پس از نصب، حتماً از تابلوساز گارانتی و ضمانت نامه معتبر هم درخواست می کنید.

سعی کنید برای انتخاب تابلوساز حتماً پیشینه فعالیت و سابقه کاری را در نظر بگیرید. تجربه چیزی نیست که یک شبه به دست آید. بنابراین تابلوسازانی که سال هاست مشغول به انجام این کار هستند؛ بهتر می ‌توانند نیاز مشتری را درک کرده و متناسب با آن، مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را به مشتری، پیشنهاد دهند.

در نظر گرفتن هزینه

امروزه تقریبا با هر بودجه ای می توان تابلوی تبلیغاتی سفارش داد اما اگر زیبایی و کیفیت تابلو جزء اولویت های شما باشد، قطعاً نیاز است هزینه بیشتری برای طراحی و ساخت چنین تابلویی بپردازید. به طور کلی اگر از نظر هزینه محدودیت دارید؛ این موضوع را حتماً قبل از انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی با کارشناسان تابلوساز، در میان بگذارید.

کارشناسان بر اساس بودجه ای که شما برای این کار در نظر گرفته اید، یک تابلوی مناسب و البته زیبا معرفی خواهند کرد.

مشخص کردن ابعاد تابلو و محل نصب

حتماً در جلسه مشاوره ای که قبل از سفارش تابلو بین شما و تابلوساز برقرار می‌ شود، این موارد را ذکر کنید. چرا که ابعاد تابلو تاثیر مستقیمی در هزینه تمام شده برای ساخت آن دارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، دیگر هیچ ابهامی برای تابلوساز باقی نمی ماند.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

انتخاب بهترین ترکیب رنگ

معمولاً تابلوسازان در وهله اول برای انتخاب ترکیب رنگ تابلو، نظر مشتری را جویا می شوند. شما می توانید بر اساس اینکه آیا رنگ سازمانی خاصی مد نظر دارید یا خیر، یک ترکیب رنگ زیبا برای تابلو انتخاب کنید. البته ترکیب رنگ انتخابی باید کاملا متناسب با جامعه هدف و بر اساس روانشناسی رنگ ها صورت گیرد. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید؛ کار انتخاب رنگ را به طور کلی به طراح تابلو بسپارید.

انتخاب رنگ در بیشتر مواقع متناسب با نوع کسب و کار به صورت می گیرد. به عنوان مثال، رستوران ها و فست فودها معمولاً از رنگ های قرمز و زرد در تابلوهای تبلیغاتی خود استفاده می ‌کنند تا بتوانند از این طریق اشتهای مخاطب را برانگیزند. برخی از تابلوها هم به نوعی معرف یک سازمان و یا ارگان خاصی هستند. برای این گونه تابلوها هم باید رنگ سازمانی تعیین شده، استفاده شود.

توجه به کیفیت مواد اولیه

اگر علاقه به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد برای تعمیر و یا تعویض تابلو ندارید؛ پس بهتر است از همان ابتدا از تابلوساز بخواهید از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه موجود در بازار برای ساخت تابلوی سفارشی شما، استفاده کند. در این صورت این اطمینان را خواهید داشت که متریال مصرفی در محیط های مرطوب و یا محیط هایی با گرمای شدید، آسیبی نمی بیند.

 

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد. زمانی که بهترین تابلوساز را انتخاب کردید؛ می توانید با مراجعه به تابلوسازی، نمونه تابلوهای ساخته شده را مشاهده کنید. در بین تنوع زیاد تابلوها می توان به تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت و تابلو ترموود به عنوان محبوب ترین ها، اشاره کرد. البته که تابلوهای دیگری هم برای انتخاب، وجود دارند. حتی شما می توانید به سراغ سفارش تابلوهای خاص مثل تابلو لاسوگاسی بروید.

انتخاب شما هر چیزی که باشد، باید به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی گردد. تابلوسازی نامور این افتخار را دارد تا با بهره گیری از یک تیم متخصص و حرفه ای؛ بهترین و باکیفیت ترین تابلوهای تبلیغاتی را طراحی و تولید کند.

تابلو های ساخته شده توسط این تیم تخصصی همگی دارای ضمانت نامه یا گارانتی معتبر می باشد. به این معنا که تابلو از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است و به محض مشاهده هر گونه آسیب و خرابی، می توانید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و درخواست تعمیر تابلو را داشته باشید. حتی در صورتی که خرابی ایجاد شده قابل برطرف کردن نباشد، این تضمین وجود دارد که تابلوی قبلی با نمونه جدیدی، جایگزین گردد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: