۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو حروف برجسته چوبی و جذب مشتری

تابلوی تبلیغاتی حروف برجسته چوبی

تابلوهای حروف برجسته از آنجایی که حالت سه بعدی خاصی دارند، در بین مشتریان بسیار پرطرفدار شده اند. به طوری که اگر نگاهی به تابلوهای نصب شده سر درب فروشگاه ها و مغازه ها بیندازید، متوجه می شوید که بیش از نیمی از آن ها به صورت حروف برجسته طراحی و ساخته شده اند. یکی از معروف ترین تابلوهای حروف برجسته، تابلو چلنیوم می باشد. این تابلو هم دوام و کیفیت قابل قبولی داشته و هم زیبایی رضایت بخشی دارد. تابلوهای حروف برجسته نقش مهمی در تبلیغات محیطی دارند و به همین دلیل است که روز به روز بر تنوع و زیبایی آن ها، افزوده می شود. در این مقاله قصد داریم نحوه طراحی و ساخت تابلو حروف برجسته چوبی را بررسی کنیم.

 

تابلو حروف برجسته چوبی چگونه ساخته می شود؟

ابتدا بپردازیم به مزیت جذاب این تابلوها، خوشبختانه تابلوهای حروف برجسته چوبی قیمت مناسب و ارزان تری نسبت به سایر تابلوها دارند. البته ارزان بودن دلیل بر بی کیفیت بودن این تابلوها نیست. چرا که تابلوهای حروف برجسته چوبی هم زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته و هم دوام و کیفیت قابل قبولی دارند. به همین دلیل است که در سال‌ های اخیر مشتریان زیادی به سمت سفارش تابلوهای چوبی رفته اند.

البته مزیت دیگری هم برای این تابلوها وجود دارد و آن ظاهر ساده، زیبا و کلاسیک است. از آنجایی که چوب ماهیت خاصی داشته و به نوعی با طبیعت عجین شده است؛ می تواند در نگاه اول یک آرامش خاطر خاصی در بیننده، ایجاد کنند. همین احساس است که باعث اعتماد بیشتر مشتری به برند تجاری و یا فروشگاه تازه تاسیس شما می شود.

خوشبختانه تابلوهای حروف برجسته چوبی در زمان کمی طراحی و ساخته می شوند. به این صورت که اصلا نیازی نیست مدت زمان طولانی برای ساخت آن، صبر کنید.

نحوه طراحی و ساخت تابلوهای حروف برجسته چوبی به این صورت است که ابتدا حروف برجسته که می تواند از هر جنسی باشد؛ به صورت دقیق برش داده شده و پس از این که لبه حروف دور تا دور آن ‌ها چسبانده شد، روی زیرسازی از جنس چوب قرار می گیرند.

استفاده از چوب در ساخت تابلو تبلیغاتی این مزیت را دارد که هماهنگی بسیار خوبی با دکوراسیون داخلی و بیرونی مغازه و فروشگاه، داشته باشد. حتی بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و دفاتر کار هم از زیرساز چوب برای معرفی خدمات خود، استفاده می کنند.

زیرسازی که برای چنین تابلوهایی استفاده می شود از جنس چوب ترموود است. بهتر است کمی درباره این چوب توضیح دهیم. ترموود چوبی است که حرارت می بیند و از نظر سلولی تغییر پیدا می ‌کند. بنابراین تمامی حشرات موذی و قارچ های درون چوب از بین رفته و آماده قرار گرفتن در محیط داخل و خارج ساختمان می شود.

به طور کلی چوب ترموود استفاده شده برای این کار می تواند از چهار نوع متفاوت باشد. برخی از این چوب ها اصلا هیچ گره ‌ای در ساختار خود نداشته و از چوب آش، تهیه می شوند اما برخی دیگر دارای گره بوده و از چوب درخت کاج فنلاندی و یا چوب درخت اسپروس، تولید می شوند.

هر چقدر چوب استفاده شده در ساخت تابلو حروف برجسته چوبی از کیفیت بیشتری برخوردار باشد؛ بازدهی و خروجی زیباتری برای تابلوهای تبلیغاتی خواهد داشت.

استقامت چوب ترموود در برابر بارش باران، رطوبت و نور خورشید، از مهم‌ ترین مزایای آن به شمار می ‌رود. به طوری که شما می توانید دوام و زیبایی را در کنار همدیگر و در قالب یک تابلوی تبلیغاتی، داشته باشید.

تابلو حروف برجسته چوبی چگونه ساخته می شود؟


قیمت طراحی و ساخت تابلو حروف برجسته چوبی

قیمت تابلوهای حروف برجسته چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی مثل نوع چوب استفاده شده، ابعاد حروف برجسته، نوع تابلو و متریال مصرفی در تهیه حروف برجسته، همگی در قیمت تمام شده تاثیرگذار هستند.

یکی از عوامل مهمی که رابطه مستقیمی با قیمت تابلو دارد؛ ابعاد آن است. هر چقدر تابلو بزرگتر باشد؛ هزینه بیشتری صرف طراحی و ساخت آن می شود. البته که تابلوهای بزرگتر به نسبت قیمتی که برای ساخت آن پرداخت می شود، بازدهی بالاتری داشته و می ‌توانند سودآوری بیشتری از نظر جذب مشتری، داشته باشند.

ابعاد زیرساز تابلو به صورت متر مربع و متراژ حروف برجسته سوار شده روی زیرساز به شکل متر محیط محاسبه و بر همان اساس قیمت تمام شده برای طراحی و ساخت آن به مشتری، اعلام می گردد.

 

ویژگی مثبت تابلوهای حروف برجسته چوبی

تابلوهایی با زیرساز چوب معمولاً برای مغازه ها و فروشگاه های عرضه خوراکی مثل رستوران ها، فست فود فروشی ها و… استفاده می شوند. البته هیچ محدودیتی در استفاده از چنین تابلوهایی نخواهید داشت. تابلوهای حروف برجسته چوبی تقریباً برای تمامی صنف ها و تمامی کسب و کارها، مناسب به نظر می ‌رسد.

البته ترکیب رنگ استفاده شده در تابلوهای حروف برجسته چوبی هم موضوع مهمی است که نمی ‌توان به سادگی از آن گذشت. ترکیب چوب ترموود با متریال هایی مثل “استیل” می تواند زیبایی این تابلو را چند برابر کند. به همین دلیل معمولا از حروف برجسته استیل به  رنگ طلایی و نقره ای برای طراحی و ساخت این تابلوها، استفاده می شود.

به طور کلی چوب استفاده شده در این تابلوها باعث جذابیت بیشتر آن ها شده است. اگرچه چوب ترموود تنها در طیف رنگی قهوه ای در بازار موجود است اما شما می‌ توانید با ترکیب آن با دیگر متریال ها یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا، داشته باشید.

معرفی دیگر تابلوهای حروف برجسته

معرفی دیگر تابلوهای حروف برجسته

اگرچه تابلوهای چوبی چیزی از نظر زیبایی و مقاومت نسبت به دیگر تابلوها کم ندارند، اما در هر صورت گزینه‌ های دیگری هم برای انتخاب، خواهید داشت. در فهرست پرطرفدارترین تابلوهای حروف برجسته به ترتیب موارد زیر، به چشم می ‌خورد:

تابلو حروف برجسته چلنیوم

چلنیوم یک متریال بادوام است که اکثر تابلوسازی ‌ها آن را می ‌شناسند و جزء متریال ‌های پرکاربرد، محسوب می‌ شود. متریال چلنیوم از ترکیب آلومینیوم با یک آلیاژ دیگر به دست می‌ آید و بنابراین مقاومت فوق‌العاده بالایی دارد. حتی از نظر دوام و طول عمر می ‌توان آن را برتر از تابلوهای حروف برجسته چوبی دانست.

معمولا رول ‌های چلنیوم در ضخامت‌ های متفاوتی در بازار وجود دارند. هر چه ضخامت بیشتر باشد، دوام تابلو بالاتر می ‌رود. از متریال چلنیوم برای لبه سازی حروف و ایجاد حالت سه بعدی اشکال، لوگو و نوشته ‌های روی تابلو، استفاده می ‌شود. خوشبختانه این متریال در رنگ ‌های متفاوت در بازار وجود دارد. بنابراین نگرانی محدودیت در انتخاب رنگ را نخواهید داشت.

شاید تصور کنید به دلیل استقامت بالای چلنیوم می ‌بایست هزینه زیادی برای ساخت تابلو بپردازید. جالب است بدانید چلنیوم جزء تابلوهای بسیار گران قیمت محسوب نمی ‌شود. اگرچه ویژگی ‌های مثبت این تابلو آن را در بین مشتریان محبوب ساخته است اما می‌ توان با هزینه معقولی آن را سفارش داد.

از طرفی زمانی که به تابلوسازی برای سفارش تابلو مراجعه می‌ کنید؛ می ‌توانید بودجه خود را مشخص کرده و از تابلوساز بخواهید بهترین پیشنهادها را مطابق با بودجه تعیین شده شما، ارائه دهد.

وجود مشاوره قبل از ثبت سفارش تابلو به شما کمک می‌ کند به عنوان مشتری بتوانید انتظارات خود و همچنین میزان بودجه را برای انتخاب نوع تابلو، مشخص سازید. خوشبختانه تابلو نامور این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان، قرار می دهد.

تابلو حروف برجسته کامپوزیت

اگر قرار است تابلو روی نمای ساختمانی از نوع کامپوزیت نصب شود، بهتر است به سراغ همین جنس برای زیرساز تابلو باشید. تابلوهای کامپوزیت هم سبک وزن بوده و هم مقاومت کافی را در شرایط محیطی متفاوت، دارا هستند. بنابراین اگر به دنبال یک تابلوی مقرون به صرفه، زیبا و سبک هستید؛ کامپوزیت را جزء اولویت‌ های خود قرار دهید. تابلوهای حروف برجسته کامپوزیت چیزی از دیگر تابلوها کم ندارند و در عین حال می ‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به فروشگاه و مغازه شما ببخشند.

تابلو حروف برجسته استیل

تابلوهای استیل هم می ‌توانند به صورت حروف برجسته طراحی و تولید شوند. این تابلوها درخشندگی فوق‌العاده زیادی دارند و معمولاً برای مشاغلی که نیاز به دیده شدن دارند، سفارش داده می ‌شوند. متریال استیل را نمی ‌توانید در رنگ ‌های متنوع پیدا کنید اما معمولا مشتریان به دنبال رنگ‌ های طلایی و نقره ‌ای هستند.

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، حتما تابلوهای حروف برجسته از جنس چوب با حروف استیل را مشاهده کنید. ترکیب استیل با دیگر متریال‌ ها می‌ تواند به نوعی خلاقانه و یک ایده‌پردازی نوین باشد. از طریق همین تلفیق متریال ‌است که می ‌توان تابلوهای منحصر به فرد و خاص را تولید کرد. اگر از تکرار گریزان هستید، می ‌توانید سراغ تابلوهای تلفیقی بروید. در این صورت خاص بودن تابلوی تبلیغاتی ‌تان را تضمین کرده ‌اید.

تابلوهای حروف برجسته

تابلو حروف برجسته پلکسی گلاس

تابلوهای پلاستیک یا همان پلکسی گلاس نیز جزء تابلوهای اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می ‌شوند. بنابراین اگر از نظر بودجه در محدودیت هستید؛ بدون معطلی به سراغ سفارش تابلوهای پلاستیکی بروید. این تابلوها از نظر زیبایی در درجه خوبی قرار داشته و بسیار سبک وزن می‌ باشند. بنابراین اگر احتمالاً در آینده قرار است تابلو را به مکان دیگری منتقل کنید؛ مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

تابلوهای پلکسی کلاس در رنگ‌ های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. به همین دلیل معمولاً از این متریال برای ساخت تابلوهایی که نیاز به رنگ بندی هیجان انگیز دارند، استفاده می کنند. به طور مثال، شما می ‌توانید نمونه ‌هایی از تابلو کامپوزیت را با هدف اطلاع رسانی در محل ‌هایی مثل شهربازی ‌ها، مهد کودک ها، پارک ‌های آبی و… مشاهده کنید.

خوشبختانه تابلوهای پلکسی گلاس در برابر بارش باران دچار آسیب نمی ‌شوند اما نور آفتاب ممکن است به مرور زمان باعث رنگ پریدگی آن ها شود که البته اگر از نوع باکیفیتی برای ساخت آن ها استفاده شده باشد، این مشکل به سرعت خود را نشان نمی ‌دهد. پس بدون هیچ نگرانی می ‌توانید یک تابلوی پلکسی گلاس باکیفیت، سفارش دهید.

 

هزینه طراحی و ساخت تابلوهای حروف برجسته

در برآورد هزینه ساخت تابلوهای حروف برجسته چه از نوع چوبی و چه انواع دیگر، عوامل مختلفی دخیل هستند که یک تابلوساز منصف و باتجربه باید بتواند تمامی این عوامل را در کنار یکدیگر قرار داده و در نهایت هزینه کلی را محاسبه کند. به طور مثال، سفارش یک تابلو با ابعاد بزرگ از هر نوعی که باشد؛ نسبت به یک تابلوی کوچک تر، هزینه بیشتری می‌ طلبد. این مورد در هر نوع تابلویی، صادق است. بنابراین اولین چیزی که در قیمت تابلوهای تبلیغاتی دخیل می ‌باشد، ابعاد آن هاست.

ممکن است خیلی افراد با هدف کاهش هزینه ساخت تابلو، به سراغ تابلوهایی با ابعاد کوچکتر بروند. البته که این موضوع کاملاً سلیقه‌ ای می ‌باشد اما در مواقعی چاره ‌ای جز سفارش یک تابلو با ابعاد بزرگ، نخواهید داشت.

به طور مثال، اگر فروشگاه شما در یک مکان پرازدحام قرار گرفته است و فروشگاه نسبتاً بزرگی دارید، نمی ‌توانید یک تابلوی کوچک برای آن سفارش بدهید. تابلویی که سفارش می ‌دهید باید با عرض ورودی فروشگاه شما، همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت حسابی توی ذوق می ‌زند.

بعد از ابعاد تابلو، کیفیت متریال استفاده شده بیشترین تاثیر را روی هزینه تمام شده برای ساخت تابلو خواهد داشت. در این مورد بهتر است صرفه‌جویی نکرده و کیفیت را نادیده نگیرید. چرا که شما با داشتن یک تابلوی بی‌کیفیت، در نهایت مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مازاد هستید. پس منطقی است که از همان ابتدا یک تابلوی باکیفیت داشته باشید که در برابر رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل جوی، دچار آسیب و خرابی نشود.

نوع نورپردازی تابلو مورد دیگری است که در هزینه تمام شده برای ساخت، تاثیرگذار است. یک نورپردازی خاص با تعداد ال ای دی ‌های بالا قطعاً هزینه بیشتری برای ساخت تابلو به دنبال دارد. البته تابلوهایی با نورپردازی خاص و زیبا می ‌توانند روی جذب مشتری، موفق‌ تر عمل کنند و منطقی است که به هنگام سفارش تابلو حتماً این آیتم را از تابلوساز، درخواست کنید.

بهتر است از تابلوساز بخواهید از قطعات الکترونیکی باکیفیت در نورپردازی تابلو، استفاده کند. چرا که سوختن هر کدام از این قطعات مشکلاتی مثل خاموشی بخشی از تابلو را به دنبال خواهد داشت که روی جنبه تبلیغات، تاثیر منفی می گذارد.

در مورد تابلوهای حروف برجسته اندازه حروف و همچنین فونت انتخابی نیز می ‌تواند قیمت نهایی تابلو را جابجا کند. فونت ‌های درشت و یا ساخت حروف برجسته در اندازه ‌های بزرگ، می‌ تواند افزایش قیمت تابلو را به دنبال داشته باشد اما در برخی مواقع مخصوصاً زمانی که قرار است تابلو در ارتفاعات بالا نصب شود، حتماً باید حروف برجسته به صورت درشت روی زمینه تابلو نصب شده باشند. تنها در این صورت است که مخاطب می‌ تواند به راحتی نوشته‌ های روی تابلو را مشاهده کند.

آگاهی در مورد هر کدام از موارد بالا به شما کمک می ‌کند به عنوان مشتری، بتوانید انتخاب خوب و درستی داشته باشید. البته عوامل دیگری هم وجود دارد که می ‌تواند هزینه تابلو را بالاتر یا پایین ‌تر ببرد. به عنوان مثال وجود خدمات پس از فروش، استفاده از رنگ باکیفیت و… همگی روی هزینه ساخت تابلو، تاثیرگذار می‌ باشند. در هر صورت اگر قرار است تنها یک بار تابلوی تبلیغاتی خود را سفارش بدهید؛ پیشنهاد می ‌کنیم به بهانه کاهش هزینه‌ ها، هرگز کیفیت تابلو را پایین نیاورید. یک تابلوی باکیفیت می ‌تواند هم پای سایر روش‌ های تبلیغاتی، برای شما جذب مشتری داشته باشد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی حروف برجسته چوبی

سفارش تابلوی تبلیغاتی حروف برجسته چوبی

اگر قصد دارید برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات محیطی خود از تابلو حروف برجسته چوبی استفاده کنید، در اولین قدم یه یک تابلوسازی معتبر مراجعه کنید. تابلوسازی های زیادی اقدام به طراحی و ساخت تابلوهای چوبی می کنند اما اینکه از کیفیت تابلوی ساخته شده اطمینان کافی داشته باشید و یا اینکه در صورت خرابی تابلو، بتوانید از خدمات پس از فروش آن به نحو احسن استفاده کنید، موضوع مهمی است که حتماً باید هنگام سفارش تابلو مد نظر قرار دهید.

تابلو نامور به عنوان یک مرکز پیشرو در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی؛ توانسته است یک مرکز معتبر برای ساخت تابلوهای حروف برجسته چوبی مطابق با سلیقه و نظر مشتری باشد. وجود نیروهای متخصص و کاربلد در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوها، باعث شده است این تابلوسازی درصد بالایی از رضایت مشتریان را به دست آورد.

حتی اگر از نظر هزینه و بعد مسافت محدودیت دارید؛ می توانید با مشاوره و راهنمایی که از سمت کارشناسان تابلوساز دریافت می کنید، تابلوی مناسب را با همان بودجه مورد نظر خودتان به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین سفارش دهید. در این صورت هیچ نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانید روی تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو، نظارت داشته باشید‌.

به هر تابلوسازی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی مراجعه می کنید،  درخواست ضمانت نامه معتبر هم داشته باشید. وجود ضمانت نامه این اطمینان را به مشتری می دهد که در طراحی و ساخت تابلو از متریال باکیفیتی استفاده شده است. همچنین در صورتی که پس از نصب؛ مشکل و یا آسیب احتمالی برای تابلو ایجاد شود، با در دست داشتن ضمانت نامه می توانید درخواست جبران خسارت کرده و از خدمات پس از فروش تابلوسازی، استفاده کنید.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. قطعا کارشناسان تابلو نامور تمامی عوامل را برای ساخت تابلو در نظر گرفته و در این زمینه، مشتریان را راهنمایی می کنند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: