۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

اهمیت تابلوسازی آنلاین

اهمیت تابلو سازی آنلاین

همانطور که می دانید، شیوع ویروس کرونا تمامی کسب و کارها را حتی در سطح جهانی، تحت تاثیر قرار داد اما این ویروس با تمام بدی هایی که داشت، توانست اهمیت فروش غیرحضوری و آنلاین کالا را به همه، ثابت کند. در واقع در این برهه زمانی حساس تنها کسب و کارهایی توانستند به کار خود ادامه دهند که امکان فروش اینترنتی داشتند. تابلوسازی آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم می ‌کند که بتوانند بدون هیچ گونه محدودیت مکانی؛ از بهترین خدمات یک تابلوسازی، استفاده کنند. اما این سوال مطرح می شود که در سفارش آنلاین تابلو چه مواردی را باید رعایت کنیم تا در نهایت از نتیجه کار رضایت کافی داشته باشیم؟!

 

امکان سفارش آنلاین و اینترنتی تابلو

در گذشته خیلی از تابلوسازان کار طراحی و ساخت تابلو را تنها به صورت سفارشی و با حضور مشتری انجام می دادند اما امروزه شیوه کسب و کارها کمی متفاوت شده است. به این صورت که حتی برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی هم می توانید به صورت غیرحضوری، اقدام کنید.

سفارش آنلاین یا اینترنتی تابلو مزایا و معایب خاص خود را دارد. اولین و مهمترین مزیت این شیوه فروش، داشتن مشتریان بیشتر است . مسلما زمانی که هیچ محدودیتی از نظر مسافت نداشته باشید؛ می توانید از خدمات بسیار خوب برخی از تابلوسازها که در شهرهای بزرگ مشغول به فعالیت هستند، استفاده کنید.

این موضوع هم به نفع مشتری بوده و هم به نفع تابلوساز است. چرا که در این صورت تابلوساز می تواند مشتریان بیشتری داشته باشد.

اما معایب سفارش ساخت تابلو به صورت اینترنتی چیست؟! مهمترین ایرادی که بر فروش آنلاین وارد است، عدم حضور مشتری در محل است. در این شرایط مشتری قادر نیست روی تمامی مراحل مربوط به ساخت و تولید تابلوی سفارشی خود، نظارت کامل داشته باشد.

البته با وجود تکنولوژی، این مشکل به راحتی برطرف می شود. به طوری که می توان از تمامی ابزارها و رسانه های ارتباطی برای مشاهده مراحل ساخت تابلو، استفاده کرد.

 

اگر بخواهیم مزایا و معایب فروش آنلاین را بررسی کنیم، خواهیم داشت:

زمانی که صحبت از فروش اینترنتی می ‌شود، همه به یاد مزایای آن می‌افتند. اما این شیوه فروش کالا و خدمات معایبی هم دارد. البته از آنجاییکه مزایای آن بر معایب می ‌چربد، قصد داریم در ابتدا مزایای فروش اینترنتی یا آنلاین را ذکر کنیم.

مهمترین مزایایی که از فروش اینترنتی حاصل می‌ شود

مهمترین مزایایی که از فروش اینترنتی حاصل می‌ شود

صرفه ‌جویی در وقت

امروزه با وجود حجم بالای ترافیک در خیابان‌ ها و همچنین به دلیل مشغله‌ های زیادی که اکثر افراد درگیر آن ها هستند، صرفه ‌جویی در زمان مزیت مهم تابلوسازی آنلاین محسوب می ‌شود. در حقیقت زمان گوهر ارزنده‌ ای است که از دست دادن آن، منطقی به نظر نمی ‌رسد. بنابراین زمانی را که قرار است شما برای رفت و آمد و همچنین پیدا کردن محصول مورد نظرتان صرف کنید، می ‌توانید به انجام کارهای مفید بپردازید.

در فروش اینترنتی یا آنلاین کافی است تنها با چند کلیک، محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. شرکت ‌های پست که در بخش دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت هستند، آمادگی کامل را دارند که این خدمات را به افراد ارائه دهند.

امکان مقایسه محصولات

شما در یک فروشگاه فیزیکی امکان مقایسه و بررسی محصولات مختلف را ندارید، چرا که برای این کار نیاز است به فروشگاه‌ های مختلف مراجعه کرده و زمان زیادی صرف کنید. اما در فروش آنلاین یا اینترنتی شما می‌توانید دنیایی از کالاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت محصولی که با بودجه و سلیقه شما تناسب بیشتری دارد را خریداری نمایید. این مزیت باعث می ‌شود شما بتوانید با سرعت بالاتری محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بهره ‌گیری از تخفیف ‌های دوره ‌ای

خیلی از وب سایت‌ ها برای جذب مشتریان بیشتر اقدام به ارائه تخفیف به صورت دوره‌ ای می ‌کنند. تخفیف‌ های فصلی از این نمونه هستند. البته هر وب سایت می تواند استراتژی مخصوص به خود را در این زمینه، داشته باشد. به این صورت که به ازای خرید بالاتر از یک سقف مشخص شده، به مشتریان خود تخفیف بدهد. ارائه تخفیف به هر شیوه‌ ای که باشد برای مشتری جذاب است و قطعاً در خیلی از مواقع مشتری به دلیل وجود همین تخفیفات، سعی می‌ کند هر چه زودتر سفارش خود را ثبت کند.

تنوع بالا

ممکن است یک وب سایت به صورت همکاری در فروش فعالیت کرده و حتی محصولی هم به صورت فیزیکی برای فروش در اختیار نداشته باشد. چنین وب سایتی حتی می تواند درصد بالایی از فروش را کسب کند که البته این موضوع به شیوه مدیریت فروش و استراتژی‌ های آن، برمی ‌گردد.

در فروشگاه‌ های مجازی معمولاً برای نگهداری محصولات محدودیت مکانی وجود دارد و فروشگاه ها نمی ‌توانند تمامی محصولات با تنوع بالا را نگهداری کنند. اما این موضوع در فروش آنلاین حل شده است. به این صورت که وب سایت‌ ها می ‌توانند محصولات متنوعی را به مشتریان نمایش دهند که البته تامین هر کدام از این محصولات برای این گونه وب سایت ها، اصلاً کار سختی نمی‌ باشد.

دسترسی همیشگی

فروشگاه‌ های فیزیکی معمولاً به صورت همیشگی فعال نیستند و بخش‌ هایی از شبانه روز را تعطیل می ‌باشند. اما این موضوع در فروشگاه‌ های آنلاین اصلاً وجود ندارد. بنابراین یکی از مهم ‌ترین مزایای فروشگاه‌ های اینترنتی را می ‌توان دسترسی ۲۴ ساعته دانست. به این صورت که شما مشتریان عزیز می‌ توانید هر زمانی که بخواهید تنها با داشتن امکان اتصال به اینترنت، خرید خود را انجام دهید.

قطعاً مزایای دیگری هم برای فروش آنلاین، عاید صاحبان کسب و کارها می ‌شود. به این صورت که قادرند فروش بیشتر با تعداد نیروی کاری کمتر و… داشته باشند.

ما در این مقاله مزایای عمده و مهم فروش اینترنتی را ذکر کردیم، حال قصد داریم به معایب این شیوه فروش بپردازیم:

عدم مشاهده کالا از نزدیک

با وجود تمام مزایایی که برای فروش آنلاین ذکر شد؛ هنوز هم این شیوه فروش کسری‌ ها و معایبی دارد که در برخی موارد، موجب نارضایتی خریداران می‌ شود. یکی از مهم‌ ترین معایب فروش آنلاین عدم امکان بررسی کالا از نزدیک است. به این صورت که مشتریان نمی ‌توانند محصول مورد نظر خود را از لحاظ شکل، رنگ، جنس و… از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

البته سایت ‌های فروش اینترنتی می توانند از طریق ارائه توضیحات محصول تمامی این مشخصات را برای مشتری عنوان کنند، اما باز هم برخی از مشتریان وسواس و حساسیت زیادی روی خرید کالا دارند و ترجیح می‌ دهند قبل از خرید، حتماً کالا را از نزدیک مشاهده کنند.

تاخیر در دریافت محصول

متاسفانه در خرید های اینترنتی در برخی موارد شاهد تاخیر در تحویل کالا هستیم. این موضوع به دلایل مختلف مثل وجود تعطیلی‌ های رسمی و… اتفاق می ‌افتد. این اتفاق برای آن دسته از مشتریان که ترجیح می ‌دهند در لحظه خرید خود را انجام داده و پس از پرداخت مبلغ کالای خود را در اختیار داشته باشند، اصلاً خوشایند نمی ‌باشد.

بنابراین در روش فروش آنلاین یا اینترنتی، کاهش رضایت از خرید نیز وجود دارد. البته برای افرادی که وسواس زیادی در دریافت محصول در لحظه ندارند، این قضیه چندان مورد منفی محسوب نمی ‌شود اما در هر صورت خیلی افراد ترجیح می‌ دهند به صورت آنی کالای خریداری شده خود را در اختیار داشته باشند که البته این امکان در خریدهای اینترنتی وجود ندارد.

مزایای عمده و مهم فروش اینترنتی تابلو

احتمال کلاهبرداری

فردی که قصد انجام خرید اینترنتی را دارد، باید حتماً صحت و اعتبار سایت مورد نظر را بسنجد. متأسفانه در سال ‌های اخیر شاهد برخی از کلاهبرداری ‌های اینترنتی در این مورد بوده ‌ایم که مشتری بدون در نظر گرفتن این موارد، پرداخت را انجام داده و هیچ کالایی دریافت نکرده است.

بنابراین به نظر می ‌رسد خرید اینترنتی برای تمامی افراد مخصوصاً نوجوانان و افراد با سنین کم که تجربه چندانی از این مسائل ندارند، کار آسانی نباشد. البته برخی از سایت ‌های بسیار معروف که چندین سال است مشغول فروش اینترنتی کالا هستند، نیاز چندانی به اعتبارسنجی ندارند. اما سایت ‌های ناشناس و مخصوصاً سایت‌ هایی که قرار است برای اولین بار از آن ها خرید کنید، حتماً باید مورد بررسی قرار بگیرند.

سرعت پایین اینترنت

قطعاً بدون وجود بستر اینترنت، هیچ خرید و فروش اینترنتی صورت نمی ‌گیرد. یکی از مشکلاتی که در این روش وجود دارد، سرعت پایین اینترنت می‌ باشد. شما برای اینکه بتوانید تصاویر و توضیحات یک کالا را مشاهده کنید؛ باید تا باز شدن صفحات وب سایت فروشنده، صبر کنید. اگر این زمان بیش از اندازه طولانی شود، مشتریان کلافه شده و قطعاً به وب سایت دیگری برای خرید، مراجعه می ‌کنند. بنابراین سرعت پایین اینترنت یکی از معضلاتی است که باعث نارضایتی از خریدهای اینترنتی می ‌شود.

البته سرعت اینترنت در سال ‌های اخیر نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است اما با این وجود باز هم به دلیل ترافیک بالای یک وب سایت، شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم.

همانطور که مشاهده کردید، فروش اینترنتی مزایا و معایب خاص خود را دارد. در زمینه تابلوسازی نیز به همین صورت است. البته کارشناسان مشغول در کارگاه‌ های تابلوسازی سعی می ‌کنند توضیحات کاملی در مورد سفارش مشتری ارائه کرده و از راه دور تمامی موارد را تحت کنترل داشته باشند. بنابراین هر چقدر تعامل شما با کارشناسان و تابلوسازان بیشتر باشد، معایب خرید اینترنتی برایتان کمرنگ ‌تر می ‌شود.

اگر امکان خرید و سفارش تابلو به صورت حضوری را دارید؛ حتماً به شعب مختلف تابلو نامور در تهران و دیگر شهرها، مراجعه کنید. در غیر این صورت، فروش آنلاین هم می ‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد. چرا که در این خصوص سازوکارهای مختلفی صورت گرفته است.

به عنوان مثال، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین مشارکت دادن مشتری در فرایند مربوط به طراحی و ساخت تابلو از جمله مواردی است که فروش اینترنتی این محصول را ساده‌ تر کرده است.

بنابراین قبل از سفارش به صورت آنلاین؛ می ‌توانید با کارشناسان صحبت کرده و از نمونه کارهای ساخته شده، دیدن کنید. قطعاً با وجود امکاناتی که تابلو نامور برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ بعید می دانیم برای سفارش آنلاین یا اینترنتی تابلو، محدودیت یا مشکل خاصی داشته باشید.

نحوه ثبت سفارش اینترنتی تابلو

نحوه ثبت سفارش اینترنتی تابلو

تابلوهای تبلیغاتی آنقدر روی جذب مشتری و فروش بالاتر تاثیرگذار هستند که خیلی از افراد ترجیح می ‌دهند برای سفارش، تنها به سراغ بهترین و معتبرترین تابلوسازی ها بروند.

تابلوسازی نامور یکی از بهترین ها در این زمینه است که در شهر تهران، مشغول به فعالیت می باشد. البته تمامی افراد از هر کجای ایران و از هر شهرستانی که باشند؛ می توانند سفارش خود را برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب، ثبت کنند.

به طور کلی مراحل مربوط به ثبت سفارش اینترنتی به این صورت است که ابتدا مشتری به وب سایت و یا همان فروشگاه اینترنتی تابلوسازی مراجعه کرده و محصولات موجود در وب سایت را به طور دقیق، بررسی می کند.

ممکن است با دیدن تنوع زیادی از تابلوها برای انتخاب دچار سردرگمی شوید اما با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و بودجه تبلیغاتی که برای این کار در نظر گرفته اید، بهتر می توانید تصمیم گیری کنید. البته نگران انتخاب نباشید. کارشناسان تابلوساز می توانند به طور کامل شما را در این زمینه، راهنمایی کنند.

زمانی که ثبت سفارش را انجام دادید؛ کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و جزئیات مربوط به نصب تابلو و اطلاعات آن را چک می کنند. مراحل نهایی مربوط به ثبت سفارش اینترنتی تابلو شامل بررسی طرح نهایی، تولید و نصب می گردد.

خوشبختانه تمامی تابلوهای مدرن و حرفه ای توسط این شرکت تابلوسازی، قابل پیاده سازی است. شما می توانید هر نوع تابلویی که مد نظر دارید؛ اعم از تابلوی چلنیوم، استیل، کامپوزیت، ترموود، پلکسی، نئون پلاستیک و… را با طرح انتخابی خود، سفارش دهید.

 

نکات مهمی که برای ساخت تابلو باید در نظر گرفت

به طور کلی برای طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی باید نکاتی را در نظر گرفت. البته زمانی که ثبت سفارش به صورت اینترنتی باشد، حساسیت این موضوع بیشتر می ‌شود. کارشناس باید وضعیت تابلو را به درستی ارزیابی کرده و موضوعاتی مثل نحوه نصب تابلو، ایمنی تابلو، دوام و کیفیت تابلو، زاویه دید و موارد تخصصی دیگر را به خوبی بررسی کند.

مشتری باید این اطمینان را داشته باشد که مواد اولیه ای که در ساخت تابلو استفاده می‌ شود؛ از مقاومت لازم در برابر تغییرات دما، رطوبت، گرد و غبار، یخ زدگی، برف و باران و… برخوردار است.

همچنین این مسئله که قرار است تابلو در فضای باز یا بسته نصب شود هم اهمیت زیادی دارد. معمولا تابلوهای نصب شده در فضای باز از نظر کیفیت متریال مصرفی و دوام و استقامت، باید یک پله بالاتر باشند.

سفارش اینترنتی تابلوهای حروف برجسته

سفارش اینترنتی تابلوهای حروف برجسته

تابلوهایی که به صورت حروف برجسته هستند؛ برای مکان های تجاری و مغازه ها، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند. شما می توانید به راحتی این گونه تابلوها را از طریق ثبت سفارش اینترنتی و با ارائه طرح دلخواه خود، سفارش دهید. توصیه می کنیم برای تابلوهای برجسته حتماً درخواست اعمال نورپردازی هم داشته باشید. چرا که نور پردازی باعث جذابیت زیاد این تابلوها به هنگام شب می شود.

تجربه ثابت کرده است که تابلوهای حروف برجسته و تابلوهایی که حالت سه بعدی زیبایی دارند، بهتر در ذهن مخاطب ماندگار می شوند. در واقع هدف از انجام تبلیغات هم همین موضوع است. زمانی که برند تجاری شما در ذهن مشتری بماند؛ به هنگام نیاز با احتمال بیشتری به سمت فروشگاه و مغازه شما، می آید.

یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای حروف برجسته، تابلو چلنیوم است. حتماً تعریف این تابلوی تبلیغاتی را شنیده اید. چلنیوم یک متریال بسیار بادوام است. بنابراین با خیال راحت می توانید برای بخش بیرونی مغازه و فروشگاه و یا برای نصب حروف روی نمای بیرونی ساختمان، از چلنیوم استفاده کنید. این نامی است که اولین بار توسط یک کارخانه اسپانیایی هنگام ساخت لبه های چلنیوم روی این محصول گذاشته شده است.

حروف برجسته را می ‌توانید در هر عمق دلخواهی، تهیه کنید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید؛ از کارشناسان تابلوساز بخواهید نمونه کارهای ساخته شده را به شما، نشان دهند. با دیدن تابلوهای ساخته شده بهتر می توانید در مورد انتخاب نوع تابلوی مناسب خود، تصمیم گیری کنید.

 

سفارش تابلوی تبلیغاتی

زمانی که کار سفارش تابلو را به صورت غیرحضوری انجام دادید؛ دیگر هیچ نگرانی از بابت طراحی، ساخت و نصب تابلو نخواهید داشت. حتی کارشناسان تابلوساز به محض آماده شدن تابلو؛ آن را به محل مورد نظر شما منتقل کرده و در بهترین مکانی که از تمامی جهت ها دید کافی داشته باشد، نصب خواهند کرد.

خبر خوب اینکه تمامی تابلوهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور ضمانت نامه معتبر هم دارد. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید اما وجود ضمانت نامه و گارانتی جزء ملزومات اساسی تابلوهای تبلیغاتی می باشد. در هر صورت اگر احیانا اتفاقی برای تابلو بیفتد و یا اینکه تابلو در برابر بارش باران دچار زنگ زدگی شود؛ می توانید با در دست داشتن ضمانت نامه، درخواست تعمیر و تعویض تابلو را داشته باشید.

شما می توانید برای راهنمایی بیشتر در خصوص ثبت سفارش اینترنتی تابلو و یا انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. کارشناسان متناسب با بودجه شما و همچنین جامعه هدف و نوع کسب و کاری که دارید، پیشنهادات خوبی برایتان خواهند داشت.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: