۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو تبلیغاتی متحرک  چیست؟

تابلو تبلیغاتی

یکی از راهکارهای موثر برای جذب مخاطب و فروش بیشتر، طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی به صورت منحصربه‌فرد و زیباست. در واقع زمانی که از خلاقیت در طراحی و ساخت تابلوها استفاده کنید، باعث می شود تبلیغ مورد نظر در سطح شهر، بهتر دیده شود. طراح یک مجموعه تابلوسازی باید آنقدر خلاق باشد که بتواند ایده های ذهنی را متناسب با نوع تبلیغ در طراحی و پیاده سازی تابلو، اجرا کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد تابلوهای تبلیغاتی متحرک صحبت کنیم. این تابلوها به دلیل جذابیت بیشتری که دارند، در سال های اخیر بسیار مورد توجه فعالان حوزه تبلیغات بوده اند.

فواید استفاده از تابلوهای تبلیغاتی جدید

در سال های اخیر رقابت بر سر استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مدرن و منحصر به فرد، جدی تر از قبل شده است. به طوری که خیلی افراد با مراجعه به تابلوسازی ها درخواست ساخت تابلوهایی مثل تابلو تبلیغاتی متحرک، تابلو تبلیغاتی سه بعدی، تابلو تبلیغاتی لاسوگاسی و… را دارند.

مزیتی که استفاده از تابلو تبلیغاتی منحصر به فرد دارد؛ این است که شما به راحتی می توانید از سایر رقبا متمایز شوید و این برتری و تمایز در ازای هزینه نه چندان بالایی است که برای طراحی و ساخت تابلو‌ می ‌پردازید.

زمانی که تابلوی تبلیغاتی با یک ترکیب رنگ و طراحی خلاقانه و زیبا در معرض دید عموم افراد قرار گیرد؛ به صورت طبیعی مشتریان بیشتری برای خرید کالا و خدمات به برند و یا نام تجاری درج شده روی تابلو، رجوع می کنند. از آنجایی که حافظه دیداری افراد معمولا قوی تر از حافظه شنیداری آن هاست؛ سعی می شود در طراحی تابلو حتماً از عبارات تاکیدی و شعارهای تبلیغاتی کوتاه و تاثیرگذار هم استفاده شود.

در ادامه قصد داریم یکی از تابلوهای مدرن و البته زیبا را تحت عنوان تابلو تبلیغاتی متحرک، بررسی کنیم.

مزایای تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟

از این نوع تابلوهای تبلیغاتی بیشتر برای زیرگذرها یا مکان های پرتردد شهر، برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات استفاده می شود. تابلوهای تبلیغاتی متحرک به دلیل داشتن جذابیت و زیبایی؛ بسیار در سطح شهر کاربرد دارند.

اما تابلوهای تبلیغاتی متحرک چگونه ساخته می شوند؟ اصلی ترین جزء این تابلوها، همان نمایشگر دیجیتالی است. عبارات و شعارهای تبلیغاتی در این نمایشگر می توانند حرکت کنند و همین خاصیت است که این تابلو را جذاب کرده است.

برای زیبایی بیشتر تابلوهای متحرک می توان از افکت های مختلف و انواع مدل های متن و انیمیشن، استفاده کرد. هر چقدر در طراحی تابلوهای تبلیغاتی متحرک خلاق تر باشید، بیشتر می توانید توجه و نظر مخاطب را جلب کنید.

به تابلو تبلیغاتی متحرک، تابلو روان هم گفته می شود.

مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی متحرک

با توجه به نوع متریال مورد استفاده در ساخت تابلو، این ابزارهای تبلیغاتی می توانند مزایای زیادی داشته باشند. مهمترین مزیت تابلوهای تبلیغاتی متحرک، مصرف برق بسیار پایین آن هاست. شاید در وهله اول این موضوع چندان مهم به نظر نرسد اما در دراز مدت می‌ تواند صرفه اقتصادی زیادی برایتان به دنبال داشته باشد.

مزایای دیگر تابلو تبلیغاتی متحرک شامل احتمال شکستگی کم، طول عمر بالا تابلو و همچنین نور سالم و خیره کننده می شود. شما با داشتن یک تابلو تبلیغاتی متحرک می توانید به راحتی میزان نور آن را تنظیم کنید. این تابلوها معمولا ضد آب هستند و در شرایط محیطی متفاوت و مخصوصاً در فضای باز، مشکلی ایجاد نمی کنند.

انواع تابلو تبلیغاتی

آشنایی با انواع تابلو تبلیغاتی متحرک

هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع ساختار و شیوه پیاده سازی می توانند دسته بندی های متفاوتی داشته باشند. انواع تابلو تبلیغاتی متحرک عبارتند از:

  1. تابلو تبلیغاتی متحرک تک رنگ

در این نوع تابلو تبلیغاتی متحرک نوشته ها و تصاویر تنها با یک رنگ نمایش داده می شوند. حتما تا به حال نمونه ‌ای از این تابلوها را سر درب قنادی ها، کافی شاپ ها و یا رستوران ها، دیده اید. در تابلوی تک رنگ تمامی جملات تنها با یک رنگ (به عنوان مثال قرمز) نمایش داده می شود.

  1. تابلو تبلیغاتی متحرک چند رنگ

مسلما این تابلوها جذابیت بیشتری نسبت به نوع قبلی دارند. تابلو تبلیغاتی متحرک چند رنگ می تواند در حالت های مختلفی پیاده سازی شود. می ‌توان برای تولید این نوع تابلو از سه رنگ و یا هفت رنگ، استفاده کرد. به طور مثال، نوع سه رنگ تابلو تبلیغاتی متحرک می تواند به رنگ های قرمز، آبی و بنفش باشد. به این صورت که یک جمله را با سه رنگ نمایش دهد.

قطعا تابلو تبلیغاتی متحرک چند رنگ نسبت به نوع تک رنگ، کمی گران تر است. اما این تابلو را می توان جزء کامل ترین و جدیدترین نوع تابلوهای تبلیغاتی متحرک به شمار آورد.

آنچه در تابلو تبلیغاتی متحرک نمایش داده می شود

در واقع هر آنچه که از یک نمایشگر دیجیتالی انتظار دارید، می توانید در این نمایشگرها مشاهده کنید. از نمایش فیلم و عکس گرفته تا تیزرهای تبلیغاتی همه و همه با استفاده از نمایشگر دیجیتال تابلو تبلیغاتی متحرک، قابل نمایش می باشد.

تابلوسازی

جالب است بدانید که حتی می توانید به صورت آنلاین شبکه های زنده تلویزیونی را از طریق این نمایشگرها، پخش کنید.

در سال‌ های اخیر از این تکنولوژی استفاده های زیادی شده است. حتماً شما هم تلویزیون های غول پیکر شهری را دیده اید که به صورت تمام رنگی یا فول کالر تصاویر، فیلم، عکس و تیزرهای تبلیغاتی را پخش می کنند.

آن دسته از تابلوهای تبلیغاتی متحرک که قرار است در یک فضای باز نصب گردند، کاملا ضد ضربه و ضد آب بوده و شدت نور بالایی دارند. به همین دلیل نسبت به نمونه های سفارشی برای فضاهای سربسته قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

اگر قرار است تابلوی مذکور در یک مکان سربسته نصب گردد؛ توصیه می کنیم فاکتور ضد آب بودن و ضد ضربه بودن را از آن، حذف کنید. چرا که در چنین مکان هایی احتمال بروز حادثه بسیار ناچیز است. در چنین شرایطی شما با صرف هزینه کمتر می توانید یک تابلوی متحرک و مدرن، داشته باشید.

هزینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی متحرک

هزینه مربوط به طراحی و ساخت این تابلوها تا حد زیادی به شیوه نمایش آفلاین و آنلاین آن، بستگی دارد. چنانچه نوشته ها و تصاویر به صورت آفلاین و با حالت تکرار به شکلی منظم و پشت سر هم به نمایش گذاشته شوند، هزینه ساخت تابلو کمتر خواهد بود.

به طور کلی قیمت ساخت تابلو روان یا متحرک به شیوه نمایش آنلاین، بیشتر از نوع آفلاین می باشد. عوامل دیگری که در قیمت تابلو تبلیغاتی متحرک تاثیرگذار است، شامل متریال استفاده شده برای ساخت تابلو، ابعاد تابلو، اس ام دی و تجهیزات الکترونیکی به کار رفته در ساخت تابلو می شود.

متاسفانه برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه ها اقدام به استفاده از متریال نامرغوب در ساخت تابلو می ‌کنند که این موضوع در دراز مدت برای مشتری چیزی جز خسارت به دنبال نخواهد داشت.

تابلو تبلیغاتی مدرن

کاربرد تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟

این تابلوها در سال ‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرده اند و با طول عمر مناسبی که دارند؛ می توانند تا مدت ها کار تبلیغات را بدون هیچ مشکلی، انجام دهند. تابلو تبلیغاتی متحرک جزء مدرن‌ترین ابزارهای تبلیغاتی می باشد که می تواند به راحتی برند و شغل شما را به دیگر افراد، معرفی کند. اکثر مشاغل می توانند از تابلو تبلیغاتی متحرک، استفاده کنند.

خوشبختانه دست طراحان و تابلوسازان برای طراحی تابلو تبلیغاتی متحرک، باز است. به طوری که می توان انواع رنگ ها را برای نمایش تصاویر و متون در این تابلوها، استفاده کرد. از آنجایی که رنگ پس زمینه این تابلوها معمولاً تیره است؛ هر رنگی که برای نمایش عناوین و حروف استفاده شود به خوبی نمایان شده و جلوه چشمگیری، ایجاد می کند.

تابلو تبلیغاتی متحرک علاوه بر اینکه می تواند به نوعی معرفی کننده کسب و کار شما به مخاطبان باشد، قابلیت ها و کاربردهای دیگری هم دارد که عبارتند از:

نمایش دما

اگر در مکان های پرتردد و اماکن عمومی مثل بانک ها و ادارات به اطراف خود دقت کرده باشید، حتما تابلوهای تبلیغاتی متحرک با نمایش دمای محیط را دیده اید. این تابلوها قابلیت اندازه گیری دمای محیط و به نمایش گذاشتن آن را دارند. بنابراین ممکن است در مکان هایی مختلفی مثل فرودگاه ها و ایستگاه مترو و دیگر اماکن پرتردد، استفاده شوند.

تابلو جدید

نمایش تاریخ و ساعت

تاریخ و ساعت از آن اطلاعاتی است که همه افراد در طول روزنیاز دارند نسبت به آن ها، آگاهی داشته باشند. بنابراین می توان با هدف نمایش این اطلاعات از تابلوهای متحرک مثل تابلو روان، استفاده کرد. تابلوهای روان برای نمایش ساعت در دو مدل “آنالوگ” و “دیجیتال” طراحی و ساخته می شوند. علاوه بر این، نمایش تاریخ می تواند به صورت “شمسی” و “میلادی” همراه با نمایش روزهای هفته باشد.

خیلی از شرکت‌های بزرگ تجاری از این تابلوها با هدف معرفی کالا و خدمات خود، استفاده می کنند. به نوعی که در کنار نمایش تاریخ و یا ساعت، لوگوی تبلیغاتی خود را نیز درج می کنند و از این طریق جذب مخاطب دارند.

افکت های زیبا

دنیای امروز، دنیای رنگ و خلاقیت است. شما می توانید برای نمایش تبلیغ خود و یا متن و تصویر مورد نظرتان؛ از افکت ها و حالات نمایشی مختلف اما جالب توجه، استفاده کنید. این افکت ها موجب زیباسازی متن شده و در افزایش جذابیت آن، تاثیر زیادی دارند.

با استفاده از تابلو تبلیغاتی متحرک به عنوان تابلو مغازه خود به راحتی می توانید هر نوع افکت جذابی که در نظر دارید، به عموم افراد نمایش دهید. خیلی از مغازه ها از رقص نور به منظور ایجاد جلوه های بصری زیبا، استفاده می کنند. مخصوصا فروشگاه هایی که تخفیفات دوره ای دارند، برای جذب مشتری سعی می‌ کند این ترفند را به کار گیرند.

اهمیت تابلوهای تبلیغاتی در دنیای امروز

جدای از مزایا و فواید زیادی که تابلو تبلیغاتی متحرک دارد؛ دیگر تابلوهای تبلیغاتی هم اهمیت زیادی دارند. زیرا در دنیای امروز تبلیغات به قدری اهمیت دارد که به جرأت می‌ توان گفت هیچ کدام از کسب و کارها بدون تبلیغات نمی توانند سودآوری خوبی داشته باشند.

البته قبل از اینکه دست به انجام تبلیغات بزنید، باید هدف خود را از این کار مشخص کنید. تبلیغات باید هدفمند و مناسب باشد. در این صورت است که می ‌توانید بازار هدف را شناسایی کرده و بر اساس نیازی که دارید، اقدام به انجام تبلیغات کنید.

بهترین تابلو تبلیغاتی

اما بپردازیم به فواید انجام تبلیغات:

تبلیغات در دنیای کسب و کار امروز بسیار حیاتی بوده و در همین راستا می توان گفت که، اهمیت تابلوهای تبلیغاتی در جذب مشتری امری بدیهی است. تبلیغات موارد زیر را به خوبی پوشش می دهد:

معرفی کالا و خدمات

شاید اصلی ‌ترین و مهم ‌ترین بخش انجام تبلیغات، همین مورد باشد. زمانی که کالا و خدمات با ارزشی دارید اما تنها افراد کمی از وجود آن باخبر هستند، نمی توانید انتظار فروش بالا را داشته باشید. بنابراین اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار، تبلیغ با هدف معرفی کالا و خدمات است. در این صورت مشتریان زیادی به نوع کسب و کار شما، جذب شده و در صورت نیاز به شما، مراجعه خواهند کرد. برای این کار ابزارهای مختلفی وجود دارد که تابلو تبلیغاتی متحرک یکی از بهترین ابزارها در این زمینه است.

رونق کسب و کار

این مورد هم همانند مورد قبلی وابسته به انجام تبلیغات است. در قدیم که خبری از تبلیغات نبود، میزان فروش و رونق کسب و کارها هم چنگی به دل نمی ‌زد اما امروزه به دلیل رقابت زیادی که بین کسب و کارها وجود دارد؛ به لطف انجام تبلیغات شاهد رونق مشاغل مختلف هستیم. قطعاً هر کدام از این مشاغل که خدمات بهتر و قیمت مناسب تری را به مشتری ارائه کنند، در مسیر موفقیت با سرعت بیشتری حرکت می کنند.

برندسازی

شرکت های بزرگ تجاری از برندسازی هرگز غافل نمی شوند. چرا که رمز موفقیت و فروش بالا را در شناخت برند می ‌دانند. بنابراین یکی از روش‌ های مهم که می توانید برای معرفی برند به کار گیرید، استفاده از تابلوست. در مبحث برندسازی با تابلو، لوگو یا نشانه یک تصویر منحصر به فرد با ابعاد کوچک است که در ذهن مخاطب، ماندگار می شود.

قطعاً همه افراد با شنیدن نام تجاری “نایک” و “آدیداس”؛ لوگوی تجاری آن را به خاطر می آورند. به همین دلیل است که امروزه روی معرفی برند و برندسازی، سرمایه گذاری زیادی می شود. اگر قرار است یک لوگوی خاص برای برند خود طراحی کنید؛ پیشنهاد می کنیم به سراغ تصاویری با نهایت سادگی بروید. زیرا این گونه تصاویر بیشتر در ذهن مخاطب می ماند.

تابلو تبلیغاتی جذاب

یادآوری

شاید تصور کنید اگر به اندازه کافی شناخته شده شوید، دیگر نیازی به تبلیغات ندارید اما این طور نیست. حتی بزرگترین برندهای تجاری هم هر از گاهی جهت یادآوری دست به انجام تبلیغات مختلف، می زنند. بنابراین سعی کنید حتی اگر در جایگاه خوبی هم قرار دارید؛ دست از تبلیغات برندارید. با انجام تبلیغات به مشتریان خود یادآوری می کنید که هنوز هم وجود دارید و در حال تولید محصول باکیفیت هستید.

ترغیب مشتری

یک تبلیغ خوب علاوه بر اینکه برند یا کالا و خدمات را به خوبی معرفی می کند، باید بتواند روی ذهن مشتری هم تاثیر گذاشته و او را ترغیب به استفاده از کالا و خدمات کند. بنابراین در طراحی تابلوهای تبلیغاتی باید از المان های مختلفی که باعث جلب نظر مشتریان و ترغیب آن ها به خرید می شود، استفاده گردد.

تابلوسازان با تمرکز ویژه روی این نکته سعی کرده اند از گرافیست های باتجربه و ماهر در این زمینه، کمک بگیرند. گرافیست های حرفه ‌ای به خوبی می دانند که از چه فاکتورهایی در طراحی تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنند که در مشتری احساس نیاز به وجود آید.

حفظ سهم بازار

اگر در حال رقابت با دیگر برندها هستید؛ برای حفظ سهم بازار، چاره‌ ای جز تبلیغات ندارید. تنها کسب و کارهایی سهم بازار را در دست دارند که به طور دائم در حال تبلیغ بوده و مشتریان خود را حفظ می کنند. حفظ مشتریان می تواند از طریق روش‌ های مختلفی صورت گیرد.

ارسال پیامک انبوه، ترغیب مشتری به واسطه وجود تخفیفات عالی برای خرید و… از این دست هستند. اما در این میان نقش تابلوهای تبلیغاتی را هم نمی توان نادیده گرفت. در واقع با در نظر گرفتن یک روش تبلیغاتی دائمی، می توانید سهم بازاری که به دست آورده اید را حفظ کنید.

تابلوهای تبلیغاتی با هر هدفی که استفاده شوند، چه به عنوان تابلو فروشگاهی چه برای هر کسب و کار دیگری، چیزی جز سودآوری نخواهند داشت. این موضوع برای صاحبان اصلی کسب و کارها، موضوع ثابت شده ای است. بنابراین اگر درصدد موفقیت در بازار پر از رقابت امروزی هستید؛ پیشنهاد می کنیم جهت تبلیغات از انواع تابلوهای مدرن و به روز، استفاده کنید.

تابلو تبلیغاتی متحرک به دلیل ویژگی خاصی که دارد، می تواند برای نمایش جملات تبلیغاتی انتخاب مناسبی باشد. البته تابلوهای دیگری هم وجود دارند که از نظر جذابیت در رتبه خوبی قرار گرفته اند. اینکه کدامیک از تابلوها را برای نمایش کالا و خدمات خود استفاده کنید، بستگی به میزان بودجه شما و همچنین نوع کسب و کارتان دارد. ارتباط با یک تابلوساز باتجربه و کاربلد می تواند تا حد زیادی به شما در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، کمک کند.

سفارش تابلو تبلیغاتی

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلوسازی نامور مفتخر است با داشتن یک تیم متخصص و حرفه ای، کار طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی را برای شما مشتریان عزیز، انجام دهد. خوشبختانه تمامی انواع تابلوهای مدرن و جدید در این تابلوسازی قابل اجرا هستند. کافی است با مشاوران و کارشناسان در تابلوسازی نامور تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

شما می توانید برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی از مشاوره رایگان کارشناسان تابلوساز، استفاده کنید. شماره های موجود در وب سایت راه ارتباطی شما با کارشناسان می باشد.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: