۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو سردر مغازه هر کسب کاری مهمترین عامل جذب مشتری در ابتداست. طراحی تابلو اگر به خوبی و به صورت حرفه ای انجام شود، می تواند به سرعت مشتریان زیادی را جذب کند. همه روزه تعداد زیادی از مردم از کنار مغازه ها و شرکت های مختلف عبور می کنند. در این میان اگر تابلوهای تبلیغاتی به صورت حرفه ای طراحی و ساخته شده باشند، در ذهن افراد و رهگذران، ماندگار می شوند. بنابراین تنها ساخت تابلو اهمیت ندارد و این ساخت حرفه ای و تخصصی تابلوست که می تواند برای شما به عنوان صاحب کسب و کار، یک مزیت رقابتی محسوب شود.

گفتیم در اولین قدم برای داشتن یک تابلوی خوب و مناسب باید به یک تابلوساز حرفه ای رجوع کنید. اما تابلوساز حرفه ای کیست و چه ویژگی هایی دارد؟ با ما باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم.

تابلو سازی حرفه ای

تابلوساز حرفه ای کیست؟

ساخت تابلو از گذشته تا به امروز پیشرفت های زیادی کرده است. تابلوها در قدیم اغلب به صورت چوبی، آهنی یا پارچه ای ساخته می شدند. به همین دلیل بعد از مدتی در اثر قرار گرفتن در مجاورت هوا آسیب های جدی به آن ها وارد می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و اختراع متریال های جدید، ساخت تابلوهای تبلیغاتی به طور چشم گیری، تغییر یافته است. به طوری که طراحی تابلوهای تبلیغاتی به شیوه ای نوین و بر اساس آخرین روش های بازاریابی، انجام می شود.

تابلوساز حرفه ای کیست؟

برای اینکه یک تابلو تبلیغاتی به درستی طراحی و پیاده سازی شود و بتواند از نظر تبلیغات، جایگاه نسبتا خوبی داشته باشد، باید توسط یک تابلوساز حرفه ای تولید شود. به طور کلی تابلوسازان حرفه ای مجموعه ای از ویژگی های زیر را دارا هستند:

طراحی اصولی و دقیق

این مورد چیزی نیست که هر کسی بتواند از عهده انجام آن، برآید. طراحان و گرافیست های ماهر این توانایی را دارند که بر اساس نوع کسب و کار بتوانند یک طرح خلاقانه و زیبا، طراحی کنند. استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری، دقت انجام این کار را بالا می برد.

در طراحی تابلو حتما باید مخاطبین هدف در نظر گرفته شود. زیرا طرحی که برای جذب کودکان ایجاد می شود، قطعا متفاوت از طراحی برای بزرگسالان است. بنابراین یک تابلوساز حرفه ای حتما باید در مجموعه خود از طراحان ماهر با ذهن های خلاق و ایده پرداز، بهره گیرد.

خوشبختانه در تابلوسازی نامور، طراحان حرفه ای بر اساس آخرین تکنیک های طراحی و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و همچنین با توجه به نوع کسب و کار، کار طراحی تابلوهای تبلیغاتی را انجام می دهند. به همین دلیل اغلب مشتریان ما تابلوسازی نامور را یک تابلوسازی کاملا حرفه ای می دانند.

طراحی اصولی و دقیق تابلو

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

ساخت تابلوی حرفه ای نیازمند طراحی اصولی و متریال مناسب است. در ساخت تابلوها سعی می شود بهترین و مناسب ترین متریال، مطابق با نظر مشتری انتخاب گردد. متریال های موجود در بازار قیمت های متفاوتی دارند. به همیت دلیل است که تابلوها معمولا هزینه های مختلفی برای تولید، می طلبند که 70 درصد این موضوع به متریال مصرفی برای ساخت، برمی گردد.

تنوع مواد اولیه برای ساخت تابلو بسیار زیاد است اما تابلوسازان معمولا از متداول ترین آن ها، استفاده می کنند. مگر اینکه مشتری درخواست یک تابلوی خاص و منحصر به فرد را داشته باشد. بیشترین متریالی که امروزه برای ساخت تابلوها استفاده می شود شامل چلنیوم، استیل، کامپوزیت و پلکسی است.

اگر تابلوساز از یک متریال مناسب با طرح تابلو و همچنین از نوع باکیفیت آن استفاده کند؛ در نهایت یک تابلوی حرفه ای و جذاب، خواهید داشت. به همین دلیل است که همواره تاکید می شود به تابلوسازان حرفه ای برای این کار، رجوع کنید.

قطعات و تجهیزات استفاده شده

قطعا برای اعمال نورپردازی نیاز به لامپ ها و قطعات الکترونیکی دارید. ممکن است یک تابلوساز غیرحرفه ای با هدف کاهش هزینه ها از تجهیزات بی کیفیتی برای ساخت تابلو استفاده کند. نتیجه این موضوع چیزی جز خرابی زودهنگام تابلو، نخواهد بود. یک تابلوساز حرفه ای در کنار متریال باکیفیت از تجهیزات به روز و مرغوبی استفاده می کند. در کل مشتری پس از نصب تابلو نباید تا مدت ها دغدغه رفع خرابی تابلو را داشته باشد. چرا که برای ساخت تابلو هزینه پرداخته است و انتظار دارد تابلو مخصوصا بخش نورپردازی و روشنایی آن، به درستی کار کند.

ترکیب رنگ استفاده شده

تابلوسازان حرفه ای بر اساس اصول و قواعد خاصی رنگ بندی را برای تابلو، اعمال می کنند. انتخاب ترکیب رنگ اگرچه تا حدی سلیقه ای است اما نمی توان هر رنگی را هم برای آن، به کار برد. برای انتخاب رنگ ها حتما باید به مواردی مثل مکمل بودن و یا متضاد بودن رنگ ها در کنار هم، دقت کرد. این موضوع تنها از یک تابلوساز حرفه ای و با داشتن یک تیم تخصصی از طراحان و تابلوسازان، میسر می شود.

ترکیب رنگ استفاده شده در طراحی تابلو

اندازه استاندارد تابلو

هر چقدر سایز تابلو بزرگتر باشد؛ هزینه مربوط به ساخت آن، بالاتر می رود. تابلوسازی که منصف باشد؛ حتما این مورد را قبل از طراحی و ساخت تابلو، به اطلاع مشتری می رساند. چه بسا در یک فضای خاص اصلا وجود تابلوهای بزرگ، ضرورتی نداشته باشد. بنابراین انتخاب ابعاد تابلو متناسب با درب ورودی مغازه، فروشگاه، ساختمان و… هم موضوع مهمی است که باید بررسی گردد.

وجود ضمانت نامه معتبر

تابلوسازانی که از ارائه ضمانت نامه به مشتری خودداری کنند، به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. یک تابلوساز حرفه ای از کار خود اطمینان داشته و به راحتی به مشتری ضمانت نامه هم ارائه می کند. تابلوسازی نامور با توجه به اینکه از بهترین متریال مصرفی برای ساخت تابلو استفاده می کند، با ارائه ضمانت نامه معتبر این اطمینان را به مشتری می دهد که حتی در صورت بروز خرابی های احتمالی، نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کند. در چنین شرایطی مشتری با خیال آسوده نسبت به خدمات پس از فروش، اقدام به سفارش تابلوی تبلیغاتی می کند.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

تابلو سازی نامور مفتخر است با داشتن بیش از یک دهه فعالیت در صنعت تابلوسازی، سابقه ای درخشان، داشته باشد. تابلوسازی نامور در حوزه تابلوسازی خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی
  •  برند سازی
  • غرفه آرایی نمایشگاه
  • چاپ بنر
  • طراحی پوستر
  • ساخت استند تبلیغاتی

تمامی فرآیندهای ساخت تابلو تماما تحت نظر کارشناسان تابلوساز و همچنین طبق سلیقه و نظر مشتری، انجام می گیرد. تیم تخصصی و حرفه ای که در کارگاه تابلو نامور مشغول به فعالیت هستند؛ این اطمینان را به مشتری می دهند که تمامی فرایندهای ساخت تابلو را با بهترین متریال و به روز ترین تجهیزات، انجام دهند.

استفاده از دستگاه های برش لیزری، وجود گارانتی معتبر، وجود طراحان باتجربه و خلاق و… همگی در کنار هم باعث شده است که این تابلوسازی به یکی از بهترین ها در این حوزه، تبدیل شود.

اگر قصدتان برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی جدی است؛ پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلو نامور، دیدن کنید. شما همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان تابلوساز از طریق شماره تماس های درج شده در وب سایت، ارتباط برقرار کنید. کارشناسان با توجه به زمینه کاری شما و همچنین میزان بودجه ای که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی در نظر گرفته اید، بهترین و مناسب ترین تابلو را پیشنهاد می دهند.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: