۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

هر نوع کسب و کاری که داشته باشید؛ برای معرفی آن به دیگران نیاز به انجام تبلیغات دارید. تبلیغات شیوه‌ های متفاوتی دارد. می ‌توانید از تیزرهای تبلیغاتی و نمایش در شبکه ‌های خانگی و یا تلویزیون، استفاده کنید. همچنین می توانید تراکت هایی با طرح های خلاقانه پخش کنید و از کارت ویزیت های زیبا برای معرفی کسب و کار خود به دیگران، استفاده کنید. اگرچه تمامی روش های تبلیغاتی به نوبه خود اهمیت دارند اما اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی مطمئن و کم هزینه هستید؛ بهتر است در اولین قدم یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهید. تابلوها این قابلیت را دارند که بدون صرف هزینه اضافی؛ تبلیغ شما را به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز در معرض دید عموم افراد، قرار دهند. خوشبختانه در اکثر شهرهای ایران تابلوسازی های معتبری وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی تابلو سازی در ساری، بپردازیم.

تابلو سازی در ساری

چرا به تابلوهای تبلیغاتی نیاز داریم؟

همانطور که در مقدمه این مقاله ذکر کردیم، برای اینکه حرفه و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ به تابلوها نیازمند هستید. البته رسالت تابلوها امروزه فراتر از این موضوع رفته است. به گونه ‌ای که افراد معمولاً با هدف پیروز شدن در عرصه رقابت بین کسب و کارهای مختلف اقدام به سفارش تابلوی تبلیغاتی می ‌کنند. هر چقدر تابلوی طراحی شده خلاقانه تر، زیبا تر و مدرن تر باشد؛ می تواند در جذب مشتری و در نهایت فروش بالاتر محصولات و خدمات، موفق ‌تر عمل کند.

مشتری امروزی قبل از ورود به یک فروشگاه و یا مغازه؛ ابتدا به تابلوی آن نگاه می‌ کند. بنابراین اگر از تابلوی مناسب و جذابی استفاده شده باشد؛ مشتری با احتمال بیشتری به آن مکان، وارد می شود.

از مهمترین عوامل جذابیت تابلوها می ‌توان به دائمی بودن آن ها، اشاره کرد. به این صورت که شما تنها یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه می پردازید؛ اما می توانید از جنبه تبلیغاتی آن حتی تا سال ‌های طولانی، استفاده کنید. البته مورد دیگری هم وجود دارد و آن امکان انتقال تابلو به مکانی دیگر است. ممکن است در آینده قصد نقل مکان داشته باشید. بنابراین نگرانی از بابت تابلوی تبلیغاتی نخواهید داشت چرا که تابلوها به راحتی می توانند به مکانی دیگر، منتقل شوند.

چرا به تابلوهای تبلیغاتی نیاز داریم؟

پرکاربردترین تابلو های تبلیغاتی

حال که با اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی آشنا شدید؛ بهتر است پرکاربردترین آن ها را هم بشناسید. معمولا افراد به دنبال تابلویی هستند که هم مدرن و امروزی بوده و هم بتواند رسالت تبلیغاتی خود را به درستی، انجام دهد. این موضوع با اعمال نورپردازی و همچنین استفاده از ترکیب رنگ مناسب تا حد زیادی، ایجاد می شود اما با این وجود در بین تابلوهای تبلیغاتی هستند انواعی که نسبت به دیگر تابلوها در بین مخاطبان، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. از مهمترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تابلو کامپوزیت

هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی ویژگی های خاصی دارند که آن ها را نسبت به دیگری برتر نمی سازد. اگر برای شما ترکیب رنگ اهمیت دارد؛ بهتر است به سراغ تابلوهای کامپوزیت بروید. متریال کامپوزیت در انواع رنگ ها وجود داشته و برای طراحی و ساخت تابلوهای معرفی مهد کودک، شهربازی، استخر و… مناسب می باشد.

تابلو استیل

تابلوهای استیل در سه رنگ نقره ای، طلایی و رزگلد، وجود دارند. متریال استیل این مزیت را دارد که از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد. فلز استیل به دلیل درخشندگی بالایی که دارد؛ حتی بدون وجود نورپردازی هم می‌ تواند کار تبلیغات را به خوبی، انجام دهد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که میزان کثیف شدگی تابلوهای استیل به نسبت دیگر تابلوها، کمتر است. همچنین به راحتی و با یک شستشوی آسان، تمیز می شود.

تابلو چلنیوم

نام تابلو چلنیوم برگرفته از متریال “چنلیوم” می‌ باشد. این متریال از دیگر کشورها وارد کشور ما شده و یک متریال بسیار مقاوم می باشد. به همین منظور امروزه استفاده از تابلوهای چلنیوم برای اکثر کسب و کارها به دلیل استقامتی که در شرایط جوی متفاوت دارد، پیشنهاد می ‌شود. تابلوهای چلنیوم معمولاً روی زمینه کار از جنس پی وی سی، سوار می شوند. نورپردازی برای تابلوهای چلنیوم به راحتی انجام شده و این تابلوها در شب هم می‌ توانند به اندازه روز، جلوه ‌گری کنند.

پرکاربردترین تابلو های تبلیغاتی

تابلو ترمووود

چوب ترمووود نوعی چوب حرارت دیده است که به دلیل همین ویژگی می تواند در برابر عوامل محیطی، مقاومت لازم را داشته باشد. وجود چوب ترمووود در نمای خارجی ساختمان و یا به عنوان زیرساز تابلوها می‌ تواند یک نمای کلاسیک و زیبا به یک فروشگاه، مغازه، دفتر کار و… ببخشد. از تابلوهای با چوب ترمووود بیشتر برای معرفی مکان هایی مثل کتاب فروشی ها و یا کافه ها، استفاده می شود.

تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس مانند یک جعبه نورانی عمل می‌ کنند. بنابراین برای مکان هایی که قصد دارید از تابلوهای ایستاده برای قسمت ورودی آن استفاده کنید، تابلو لایت باکس می‌توانند بسیار مناسب باشد. این تابلوها به صورت یک طرفه و یا دو طرفه طراحی و پیاده سازی می شوند. البته تابلو لایت باکس را می ‌توان به صورت آویز و یا سقفی هم نصب کرد. ویژگی مهم تابلوهای لایت باکس همان نورانی بودن آن هاست که باعث جلب توجه مخاطبان و رهگذران، می گردد. البته این تابلو یک امتیاز ویژه هم دارد و آن قابلیت استفاده مجدد از آن است. به این صورت که می توان به دفعات مختلف متن تبلیغاتی درون لایت باکس را تعویض کرده و مجددا از آن، استفاده کرد.

معرفی بهترین مرکز تابلو سازی در ساری

اینکه بگوییم یک تابلو نسبت به دیگر تابلوها برتری و مزیت دارد، اشتباه است. چرا که هر تابلو با توجه به خصوصیاتی که دارد؛ می ‌تواند برای کسب و کار خاصی بسیار مناسب و برای دیگر کسب و کارها، نامناسب باشد. بنابراین در وهله اول برای سفارش تابلوی تبلیغاتی باید نوع کسب و کار خود و همچنین جامعه هدف که قرار است تبلیغات برای آن صورت گیرد، به خوبی مشخص کنید.

مسلما تابلویی که جامعه هدف و مخاطبان آن کودکان خردسال باشند؛ باید متفاوت از تابلویی باشد که جامعه هدف آن تنها بزرگسالان هستند.

معرفی بهترین مرکز تابلو سازی در ساری

اگر به دنبال بهترین مرکز تابلوسازی در ساری می گردید؛ بهتر است از نمونه کارهای ساخته شده توسط تابلوسازی نامور، دیدن کنید. این تابلوسازی سال ‌هاست کار طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و در این زمینه مهارت کافی را دارد. وجود طراحان باتجربه در این مجموعه تابلوسازی باعث شده است که بتوانید هر طرحی که مد نظر دارید را به مرحله اجرا، برسانید. از همه مهم تر وجود ضمانت نامه به هنگام ارائه تابلو به مشتری نشان دهنده استفاده از متریال باکیفیت در ساخت تابلوست. خوشبختانه تابلوسازی نامور همراه با تمامی تابلوهای خود؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کند. این موضوع باعث می شود خیال مشتری از بابت خدمات پس از فروش و همچنین رفع آسیب و خرابی های احتمالی وارد شده به تابلو پس از نصب، راحت باشد.

چنانچه قصد سفارش تابلوی تبلیغاتی را دارید؛ بد نیست درباره انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی با کارشناسان تابلوساز در تابلوسازی نامور، مشورت کنید. به این منظور می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان تماس گرفته و از راهنمایی های آنان، استفاده کنید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: