۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

لایت باکس های تبلیغاتی و نمایشگاهی از مهم ترین ابزارهای تبلیغات محیطی محسوب می‌ شوند که این امکان را به شما می دهند تا بتوانید با استفاده از علم تبلیغات؛ کسب و کار خود را به خوبی به دیگران، معرفی کنید. نکته‌ ای که باعث می‌ شود خیلی افراد برای غرفه های نمایشگاهی خود از لایت ‌باکس ها استفاده کنند؛ نورپردازی جالب این تابلوهاست. به این صورت که باعث ثبت شدن طرح شما در حافظه مخاطب شده و افراد با احتمال بیشتری به سراغ غرفه شما، می آیند. در ادامه با این تابلوها و انواع مختلف آن، آشنا می شویم.

لایت باکس چیست و چگونه ساخته می شود؟

لایت باکس ها سازه هایی هستند که در قالب های جعبه ای، قرار می گیرند. به این صورت که در پشت تابلو چراغ هایی جهت نورپردازی و روشنایی، نصب می شود. لایت باکس ها ممکن است بدون نور مورد استفاده قرار گیرند اما معمولاً به همراه نورپردازی، استفاده می ‌شوند. جنس لایت باکس معمولاً از آلومینیوم می باشد. آلومینیوم هم سبک بوده و مقاومت خوبی در برابر آب و رطوبت و گرد و غبار دارد و هم می ‌تواند در ابعاد و ضخامت های متفاوتی، استفاده شود. یک لایت باکس تبلیغاتی نوعی ابزار تبلیغاتی موفق و خاص می باشد که شما به راحتی می توانید با استفاده از آن؛ خدمات، کالا و محصولات یک شرکت را به دیگران، معرفی کنید.

نحوه ساخت لایت باکس به این صورت است که از یک قاب یا فریم استفاده کرده و با استفاده از دو طلق شفاف از جنس پلکسی اطراف آن، پوشیده می شود. حال درون این جعبه شیشه ای می توان انواع طرح های تبلیغاتی را قرارداد. نورپردازی هم که در پشت این جعبه انجام شده و باعث می شود لایت ‌باکس از فواصل دور هم به خوبی بتواند طرح و یا متون تبلیغاتی خود را به نمایش بگذارد.

لایت باکس چیست و چگونه ساخته می شود؟

انواع لایت باکس های نمایشگاهی کدامند؟

نور پس زمینه لایت باکس های تبلیغاتی باعث ایجاد جاذبه های بصری شده و به همین دلیل است که در مکان ‌های شلوغ مثل نمایشگاه ها، بسیار استفاده می شوند. خوشبختانه طراحان گروه تابلوسازی نامور می ‌توانند بهترین و مناسب ‌ترین طرح را با توجه به نوع کسب و کار و همچنین جامعه هدف برای لایت باکس های نمایشگاهی، طراحی کنند. طرح مورد نظر باید تا جای ممکن خلاقانه بوده و بتواند در نگاه اول، مشتری را به خود جذب کند.

دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. شما نمی توانید بنشینید و منتظر باشید تا شانس به سراغ شما بیاید چرا که در همین زمان، رقیبان شما با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی به سرعت در حال پیشرفت هستند. به همین دلیل است که افراد پیشتاز در عرصه تبلیغات معمولاً به هنگام برپایی نمایشگاه ها؛ به سراغ اجاره غرفه رفته و بهترین روش های تبلیغات را برای دیده شدن، انتخاب می‌ کنند. در واقع نمایشگاه را می توان از بهترین فرصت های تبلیغاتی برشمرد که با هزینه نه چندان بالایی می توانید خدمات و محصولات خود را به بازدید کنندگان، نمایش داده و با بازاریابی صحیح و اصولی مشتریان زیادی را به سمت خود، جذب کنید.

انواع لایت باکس های نمایشگاهی کدامند؟

سفارش لایت باکس نمایشگاهی

لایت باکس های نمایشگاهی را می ‌توان در انواع مختلف، طراحی و پیاده سازی کرد. لایت باکس ایستاده، لایت باکس گردان، لایت باکس آویز، لایت باکس دیواری، لایت باکس آویزی دوطرفه، لایت باکس سه وجهی، لایت باکس کریستالی، لایت باکس استند، لایت باکس چوبی، لایت باکس اسنپ فریم و… تنها برخی از انواع این تابلوهای پرنور تبلیغاتی هستند. در این بین لایت باکس های کریستالی بسیار پرطرفدار هستند چرا که مصرف برق آن ها پایین بوده و عمر طولانی و قابل توجهی هم دارند. تمامی این ویژگی ‌ها در کنار هم باعث شده است که لایت باکس های کریستالی به انتخاب اول در بین مشتریان، تبدیل شوند.

اگر قصد داشته باشید لایت باکس را در فضاهای باز عمومی یا نیمه خصوصی مثل پارک ها، لابی هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و فضاهای باز یا بسته فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده کنید؛ بهتر است به سراغ لایت ‌باکس اوت دور (out door) بروید. این لایت ‌باکس از مواد مقاومی ساخته می ‌شود. همچنین فریم و یا قاب آن ها از جنس آلومینیوم یا کامپوزیت، می باشد. بنابراین در ساخت آن ها از فلزهای بادوامی استفاده می شود تا بتوانند در مقابل شرایط محیطی مختلف و همچنین آب و هوای مرطوب، دوام کافی را داشته باشند.

بنابراین بسته به اینکه قرار است از لایت باکس تبلیغاتی خود در چه مکانی استفاده کنید، می توانید انواع مختلف آن را سفارش دهید. اگر هیچ سررشته ‌ای از تابلوهای تبلیغاتی ندارید و در انتخاب نوع لایت ‌باکس دچار سردرگمی شده اید؛ پیشنهاد می کنیم به یک تابلوسازی معتبر مراجعه کرده و از کارشناسان و مشاوران تابلوساز، راهنمایی بگیرید.

موضوع دیگری که در انتخاب تابلوهای لایت ‌باکس اهمیت دارد؛ نحوه چاپ تصویر می باشد. روش های متفاوتی برای چاپ طرح مورد نظر وجود دارد. می توان آن را به صورت مستقیم روی طلق شیری رنگ، چاپ کرد که به آن چاپ فلت بد، گفته می ‌شود.

سفارش لایت باکس نمایشگاهی

روش دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می توان طرح دلخواه را روی استیکر چاپ کرده و آن را بر روی طلق شیری رنگ، چسباند. همچنین در نوع دیگر که به آن چاپ این دور (in door) گفته می‌ شود. در این روش طرح مورد نظر روی بک لایت آلومینیومی چاپ شده و بر روی لایت باکس، چسبانده می شود.

توجه داشته باشید که بهتر است نوعی از چاپ را انتخاب کنید که بتوانید در صورت لزوم برای ایجاد تغییرات آن را به راحتی، تعویض کنید. در واقع یکی از مهمترین مزایای تابلوهای لایت باکس همین امکان تعویض طرح درون آن می ‌باشد. به این صورت که شما با یک بار استفاده از تابلو لایت باکس می توانید بارها از جنبه تبلیغاتی آن و با طرح های متفاوت، استفاده کنید.

سفارش تابلو

چنانچه برای غرفه نمایشگاهی خود نیاز به تابلوی تبلیغاتی دارید؛ پیشنهاد اول ما به شما لایت ‌باکس های نمایشگاهی هستند. البته بسته به اینکه قرار است چنین تابلویی در داخل نمایشگاه و یا فضای بیرونی آن استفاده شود؛ می توانید انواع متفاوتی از آن را سفارش دهید. گروه تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در تهیه و تولید تابلوهای تبلیغاتی از جمله لایت باکس ها، دارد. به گونه‌ ای که توانایی طراحی و‌تولید انواع لایت باکس ها ازجمله لایت باکس دو طرفه گردان، لایت باکس آویز، لایت باکس دیواری و یا استندها را دارد.

سفارش تابلو لایت باکس نمایشگاهی

مزیتی که ثبت سفارش در تابلوسازی نامور دارد این است که پس از اتمام مراحل ساخت تابلو و هنگام تحویل تابلو به مشتری؛ ضمانت نامه معتبر هم ارائه می گردد. وجود ضمانت نامه به این معناست که برای طراحی و ساخت تابلو از متریال های باکیفیت و به روزی، استفاده شده است. این موضوع باعث می‌ شود تابلو در دراز مدت دچار آسیب و خرابی نگردد. مورد دیگر خدمات پس از فروشی است که برای تابلو ها وجود دارد. با وجود چنین خدماتی این امکان فراهم شده است تا در صورتی که تابلو دچار خرابی و یا آسیب جزئی شد؛ کارشناسان تابلوساز به سرعت بتوانند آسیب ایجاد شده را برطرف کنند. لازم به ذکر است که در صورت سفارش تابلو می توانید تمامی مراحل طراحی و ساخت را نظارت کنید و هر مرحله ای از ساخت تابلو که با سلایق شما به عنوان مشتری در تعارض باشد؛ با مشورت و هماهنگی تابلو سازان، تغییر می یابد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان و مشاوران تابلوساز از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: