۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروزه با وجود تابلوها دیگر یافتن یک مکان با یک اسم منحصر به فرد، کار چندان سختی نیست. یکی از مکان‌ هایی که حتماً نیاز به یک تابلو برای شناسایی دارد، هتل ها هستند. هتل ها مکان هایی برای اقامت و استراحت افراد هستند که در اکثر شهرها و استان ‌های توریستی و پرازدحام، وجود دارند. بسیاری از مسافران به هنگام ورود به یک شهر توریستی؛ آشنایی کافی با هتل های آن شهر نداشته و تنها با مشاهده تابلوهای نصب شده سر درب هتل ها، هر کدام را انتخاب می کنند. بنابراین واضح است که وجود یک تابلوی زیبا و خلاقانه می ‌تواند در جذب توریست و مسافران، تاثیر زیادی داشته باشد. مسلماً هر کدام از هتل ‌هایی که نمای بیرونی زیبا و همچنین دکوراسیون داخلی جالب توجهی داشته باشد؛ می ‌توانند در عرصه رقابت، پیروز شود. اما تابلو تبلیغاتی هتل چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند در جذب مسافران موثر باشد؟!

ویژگی های تابلوی مناسب برای هتل

هتل های موجود در مکان های تفریحی و توریستی نسبت به سایر هتل ها اهمیت بیشتری دارند چرا که در زمینه جذب مسافر می ‌توانند بهتر عمل کنند. وجود یک تابلوی مناسب سر درب هتل باعث می ‌شود نام هتل به راحتی در ذهن مسافران، ماندگار شده و مسافران بتوانند راحت ‌تر هتل مورد نظر را در میان انبوهی از هتل ‌ها، پیدا کنند.

وجود یک تابلوی مناسب و زیبا برای یک هتل باعث می شود که مسافران نام هتل را بهتر به یاد داشته و آن را به دوستان و آشنایان خود، معرفی کنند. همچنین وجود یک تابلو با ابعاد متناسب باعث می ‌شود مسافران بتوانند راحت تر آن هتل را پیدا کنند. چرا که چنین تابلویی از فواصل دور هم به راحتی، قابل رویت می باشد.

ویژگی های تابلوی مناسب برای هتل

یکی از مهم ‌ترین دلایل وجود تابلو تبلیغاتی هتل ها؛ ایجاد اعتبار و هویت برای آن مکان است. تصور کنید هتلی به زیباترین شکل ممکن و با یک نمای خارجی بسیار زیبا ساخته شده اما هیچ تابلویی برای معرفی روی نمای بیرونی آن، نصب نشده باشد. چنین هتلی هر چقدر هم خدمات خوبی به مسافر ارائه کند؛ نمی تواند در ذهن مشتری، ماندگار شود. چرا که هیچ هویت و نشانی ندارد. برعکس هتل‌ هایی که از تابلوهای مناسب و مدرن برای معرفی استفاده می‌ کنند؛ باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مسافران شده و مسافران با احتمال بیشتری در سفرهای بعدی خود، آن هتل را انتخاب خواهند کرد.

تابلوها یکی از مهم ترین روش ‌های تبلیغاتی هستند. بنابراین واضح است که یک هتل با داشتن یک تابلوی زیبا و منحصر به فرد می ‌تواند از سایر رقبا، پیشی بگیرد. چرا که با وجود چنین تابلویی نظر رهگذران جلب شده و پای مسافران و رهگذران به هتل، باز می شود.

انواع تابلوهای تبلیغاتی برای هتل ها

به طور کلی تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع هتل و اقامتگاه به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

تابلو هتل

این تابلو برای مکان هایی استفاده می شود که امکانات فوق العاده بالایی به مسافر ارائه می ‌کند. معمولاً هتل ‌ها ساختمان های بزرگ و چند طبقه ای هستند که در مرکز شهر قرار می گیرند.

تابلو اقامتگاه

این تابلو مخصوص اقامتگاه‌ هایی است که در حومه شهر قرار دارند و معمولاً برای مسافران بین راهی امکانات رفاهی و تفریحی، فراهم می کنند.

تابلو استراحتگاه

حتما شما هم تا به حال به هنگام مسافرت های بین شهری این گونه مکان ‌ها را دیده اید. استراحتگاه ها در واقع در بین راه بنا شده اند تا رانندگان و مسافران بتوانند در آن مکان استراحت کرده و خستگی را از تن، به در کنند.

تابلو اجاره مسافرخانه

مسافرخانه ها مکان هایی هستند که چندین اتاق مجزا دارند و هر اتاق به افراد جداگانه اجاره داده می شود. مسلماً هزینه اجاره اتاق در مسافرخانه نسبت به هتل، کمتر است و به طبع خدماتی که مسافرخانه ها ارائه می کنند، کمتر از هتل ها می باشد.

تابلو اجاره سوئیت

سوئیت ها مکان های نسبتا کوچکی هستند که بیشتر در شهرستان های توریستی، دیده می‌ شوند. معمولاً تابلوهای اجاره ‌سوئیت برای آگاهی مشتریان در شهرستان های توریستی، نصب می گردند.

انواع تابلوهای تبلیغاتی برای هتل ها

تابلو اجاره آپارتمان

ممکن است به یک شهر زیارتی و یا توریستی وارد شوید و بخواهید چند روز را در یک آپارتمان، سپری کنید. آپارتمان ها به مسافران و مشتریان اجاره داده می شوند. بنابراین با احتمال زیادی در چنین شهرهایی می توانید تابلو اجاره ‌آپارتمان را مشاهده کنید.

تابلو اجاره اتاق

معمولا در شهرستان هایی که با حجم زیادی از مسافران مواجه هستند؛ تابلو اجاره اتاق هم دیده می شود. خیلی افراد در فصل های سفر، چند اتاق خانه شخصی خود را به مسافران اجاره می ‌دهند و به همین دلیل نیاز به تابلوی اجاره اتاق دارند.

تابلو اجاره ویلا

مکان های سرسبز و توریستی مثل خطه شمالی کشور ویلا های زیادی دارد که می ‌توانید با اجاره یک ویلا؛ ساعات و یا چند روزی را در یک ویلای لوکس آن هم با کلیه امکانات تفریحی و رفاهی، بگذرانید. به همین دلیل خیلی از افراد برای اینکه مسافران را از اجاره ویلا آگاه سازند، اقدام به نصب تابلو اجاره ویلا می کنند.

مناسب ترین تابلو ها برای هتل

تابلوهای تبلیغاتی که حاوی نام هتل می ‌باشند؛ می ‌توانند در انواع متفاوت و با متریال های مختلفی، طراحی و پیاده سازی شوند. برای طراحی تابلو تبلیغاتی هتل می توان از متریال چلنیوم، استیل، فلکسی و… استفاده کرد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، تابلوهای چلنیوم به دلیل این که متریال بادوامی داشته و همچنین تنوع بالایی دارند؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. از جمله تابلوهای چلنیوم می ‌توان به تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم دوبل و تابلو چلنیوم لترمکس، اشاره کرد. قیمت تابلو چلنیوم با توجه به برند، متریال استفاده شده و همچنین متراژ حروف، تعیین می گردد.

مناسب ترین تابلو ها برای هتل

تابلوهای استیل به دلیل درخشندگی خاصی که دارند؛ می توانند برای نمایش نام یک هتل، گزینه مناسبی باشند. فلز استیل براق و درخشان بوده و به سادگی کثیف نمی شود. همین ویژگی باعث می شود خیلی از هتل ها تمایل به استفاده از این متریال برای ساخت تابلو داشته باشند. تابلو استیل هم می تواند بدون نور و هم همراه با نورپردازی، اجرا شود.

تابلوهای های فلکسی بیشتر برای مسافرخانه ها استفاده می شود. این تابلوها بدون نور بوده و صرفا جهت معرفی نام آپارتمان یا مسافرخانه در سر درب آن، نصب می گردند. برای اینکه بتوان زیبایی این تابلوها را دوچندان کرد؛ می توان در اطراف آن ها پروژکتورهایی، نصب کرد.

تابلوهای لایت باکس نوع دیگری از تابلوهای مخصوص هتل ها هستند که هم می ‌توانند به صورت دیواری و هم به صورت سقفی و یا آویز، قابل اجرا باشند. تابلوهای لایت باکس را می‌ توان در داخل هتل به عنوان تابلوهای راهنما و برای معرفی بخش های مختلف مثل پذیرش، لابی، صندوق و…، استفاده کرد.

تابلو راهنما برای هتل

تابلوهای راهنما در هتل ها بسیار پرکاربرد هستند چرا که می ‌توانند به خوبی مسافران و افراد تازه وارد را راهنمایی کنند. از جمله تابلوهای راهنما می ‌توان به تابلو شماره اتاق، تابلو پذیرش، تابلو طبقات، تابلو لابی، تابلو سالن مطالعه، تابلو سالن غذاخوری، تابلو کافی شاپ، تابلو سرویس بهداشتی، تابلو خروج اضطراری، تابلو باشگاه ورزشی، تابلو استخر و دیگر موارد، اشاره کرد.

تابلو راهنما برای هتل

چنانچه برای سفارش یک تابلو تبلیغاتی هتل دچار تردید هستید؛ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان تابلوساز در تابلوسازی نامور مشورت کرده و از راهنمایی های آنان، استفاده کنید. به این منظور می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت؛ با کارشناسان و مشاوران مجموعه تابلوسازی نامور، در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: