۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه

یکی از انواع تابلو که این روزها رواج زیادی پیدا کرده‌است و در مصارف غیر تجاری مانند دکوراسیون داخلی خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تابلو لایت باکس است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می‌خواهید یک تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه بخرید، بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه

در نظر داشته باشید که اگر دوست دارید که تابلو لایت باکس مغازه دکور داخلی را از یک مکان معتبر برای ساخت سفارش دهید، در نظر بگیرید که این موضوع توسط چه شخص یا اشخاصی انجام می شود؟ افراد زیادی هستند که بدون هیچ توجهی به این موضوع با کمک گرفتن از افراد آماتور و بدون تجربه اقدام به خرید و سفارش یک تابلو مغازه کابینت و آشپزخانه می‌کنند که با ایده آل آن‌ها متفاوت است!

تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه چیست؟

این نوع تابلوها از انواع تابلو لایت باکس هستند که باید توسط یک فرد یا گروه حرفه ای مانند تابلو سازی نامور انجام شوند. در خرید و ثبت سفارش برای این نوع از تابلوها لازم است که حتما در مورد تابلو سر در مغازه، طراحی تابلو بک لایت مغازه، تابلو لایت باکس مغازه دکور داخلی و … اطلاعات کافی داشته باشید. این کار باعث می‌شود که با دید بهتری در هنگام خرید، اقدام به تصمیم‌گیری کنید.

تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه

در ادامه به جزئیات دیگری در این زمینه می‌پردازیم که احتمالا تا بحال در مورد آن‌ها فکری نکرده‌اید و اطلاعات زیادی در مورد نحوه انجام آن‌ها ندارید. این اطلاعات برای کسانی که دوست دارند، برای بار اول اقدام به خرید و ثبت سفارش در این زمینه کنند، ضروری است.

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید می توانید مقاله ساخت تابلو لایت باکس را مطالعه کنید.

ویژگی‌های یک تابلو سر در مغازه و آشپزخانه ایده آل چیست؟

این نوع از تابلوها در شکل‌ها و ویژگی‌های مختلفی ساخته و تولید می‌شوند، اما بهترین نوع این تابلوها چه ویژگی‌هایی دارند؟ قبل از خرید به چه مواردی باید توجه کنید؟ بهتر است که در این زمینه فرد یا گروه سازنده به چه مواردی توجه کنند؟ مهم‌ترین معیارهایی که برای یک تابلو سر در مغازه ایده آل باید در نظر گرفته شود، موارد زیر است:

ماندگاری و دوام بالا برای استفاده بلند مدت: تابلوهایی که با کیفیت بالا طراحی و ساخته می‌شوند، در مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند! شاید معنای ماندگاری را بتوانید در وسایل باکیفیتی که از برندهای معتبر خریداری کرده باشید، بهتر متوجه شوید! تابلوهای لایت باکس خوب و باکیفیت هم مانند همان لوازم منزل یا لوازم کار برای شما سال‌های طولانی در هر شرایط آب و هوایی کار خواهند کرد!

جذابیت، برای درگیر کردن مخاطب: استفاده از طرح‌های زیبا و جذاب در طراحی تابلو بک لایت مغازه، باعث ایجاد جذابیت در تابلو می‌شود. اگر تا همین لحظه دنبال شیوه ای بودید که کاربر را جذب کسب و کار خود کنید، اما در این زمینه موفق نبوده‌اید، الان می‌توانید با یک عملکرد متفاوت پیروزی در جذب مشتری را بدست آورید. شما می‌توانید با یک نگاه مشتری را جذب کنید و کسب و کار خود را به او بشناسانید!

تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه

مصرف کم برق: یکی از دغدغه‌های اصلی استفاده کنندگان از تابلو سر در مغازه، این است که مصرف برق تا چه حد است؟ تابلوهای کم مصرف، هزینه‌های کمتری برای شما بوجود می‌آورند. اگر از یک مکان معتبر و خوب اقدام به خریداری و ثبت سفارش تابلو لایت باکس را انجام دهید، متوجه می‌شوید که این موضوع برای سازندگان از اولویت بالایی برخوردار بوده‌است!

کیفیت بالای چاپ: طرح‌های زیبا و باکیفیت تنها در کیفیت‌های بالای چاپ خودشان را نشان می‌دهند. بهتر است که از یک گروه یا فرد حرفه ای برای این کار استفاده کنید که کیفیت چاپ بالایی دارند. کیفیت چاپ خوب باعث می‌شود که در هر شرایط جوی تابلوی شما دچار مشکل نشود و جذابیت اولیه خود را حفظ کند. آیا جایی را می‌شناسید که باکیفیت بالایی این کار را انجام دهد؟

چرا باید از تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه استفاده کنیم؟

تابلوهای لایت باکس برای زیبایی بیشتر، جذب مشتری و دلنشین تر کردن محیط کاربرد دارند. اگر دوست دارید که در یک محیط خاص که کسب و کار شما در آن وجود دارد، افراد پیاده و سوار بر ماشین را به سمت خود بکشانید، استفاده از جذابیت‌های بصری در تابلو، گزینه ی خوبی برای شما است.

همچنین اگر دوست دارید که در محیط خانه از این تابلوها استفاده کنید، باید بدانید که استفاده از کمی خلاقیت و زیبایی در تابلوها، می‌تواند محیط زندگی شما را زیبا کند به شما در داشتن یک احساس بهتر در محیط زندگی کمک کند. اگر در این زمینه تجربه ای دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما و دیگر افرادی که این مقاله را مطالعه می‌کنند، به اشتراک بگذارید.

فرآیند و مراحل طراحی تابلو لایت مغازه به چه شکل است؟

اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید و نمی‌دانید که مراحل این فرآیند به چه صورت است، باید در نظر داشته باشید که بدون اطلاعات کافی، احتمالا دچار ضرر و زیان در این زمینه خواهید شد. گروه‌های حرفه ای که در این زمینه دارای رزومه‌های قوی هستند، معمولا با پیروی از مراحل زیر اقدام به طراحی یک لایت باکس برای سر در مغازه، دکوراسیون داخلی و یا حتی تابلو لایت باکس آشپزخانه و کابینت می‌کنند!

تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید می توانید مقاله  نکات طراحی و چاپ لایت باکس را مطالعه کنید.

طراحی با کمک 3DMax برای در نظر گرفتن علایق و نظرات مشتری

قبل از فرآیند تولید و ساخت لایت باکس سر در مغازه، لازم است که حتما برای یکبار هم که شده، اقدام به طراحی مجازی تابلو برای مشتری کرد. با این کار مشتری می‌تواند نظرات خود را راجع به طرح نهایی بدهد و در صورت تمایل تغییراتی در طرح ایجاد کند.

برش طرح از پیش تعیین شده با کمک دستگاه برش لیزری

پس از تایید طرح و تایید نهایی توسط مشتری، تیم تولید کننده لایت باکس، اقدام به آماده سازی طرح با کمک دستگاه برش لیزر می‌کنند. در این مرحله طرح‌های لازم در این زمینه بر روی تابلو پیاده سازی می‌شوند. در نظر داشته باشید که کیفیت برش هرچقدر بهتر باشد، نتیجه ی نهایی که می‌گیرید، بهتر خواهد بود.

چاپ تابلو با شیوه‌های مختلف

اگر درخواست طراحی تابلو بک لایت مغازه کرده باشید، با این فرآیند هم مواجه می‌شوید. در این قسمت برای چاپ از دستگاه جوهر افشان، چاپ لیزری و یا چاپ اسکرین استفاده می‌شود. هرچقدر که کیفیت و ضخامت متریال و موادهای چاپی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، بهتر باشد، احتمالا نتیجه ی نهایی که دریافت می‌کنید، جذاب‌تر، زیباتر و عالی‌تر خواهد بود!

سخن آخر در مورد تابلو لایت باکس مغازه کابینت و آشپزخانه

اگر تصمیم نهایی خود را گرفته‌اید و می‌خواهید که برای جذابیت خانه، محل کار و مغازه خود قدم خوبی بردارید، می‌توانید با کمک اطلاعاتی که در این مقاله بدست آوردید، یک تیم خوب و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت لایت باکس پیدا کنید و با آن‌ها در این زمینه وارد گفت و گو شوید.

همچنین اگر در این زمینه سوالی دارید، و یا تجربه ی مفیدی دارید که می‌تواند به دیگران کمک کند، می‌توانید در زیر همین مقاله آن را با ما به اشتراک بگذارید و اگر افرادی را می شناسیدکه تمایل دارند محتوایی با این مضمون را مطالعه کنند مقاله را برای آنها ارسال نمائید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: