۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

استفاده از تابلو برای مغازه های تعمیرگاه باعث می شود صاحبان این مغازه ها بتوانند به راحتی کسب و کار خود و نوع خدماتی که برای تعمیر انواع ماشین ها ارائه می ‌دهند، به اطلاع عموم افراد برسانند‌. تابلو مغازه تعمیرگاه را هم می توان به صورت ساده و هم کاملاً مدرن و امروزی، طراحی و تولید کرد. وجود تابلو علاوه بر اینکه نشان دهنده خدمات قابل ارائه است؛ می تواند معرفی کننده برند و نام تجاری یک مغازه باشد‌.

اهمیت وجود تابلو برای مغازه های تعمیرگاهی

معمولا افراد تمایل دارند اتومبیل خود را برای تعمیر به دست افراد حرفه ای و ماهر، بسپارند. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای مسافرت به شهر دیگری بروید و اتومبیل شما خراب شود. در چنین شرایطی معمولاً به دنبال تابلویی برای یافتن نزدیک ترین تعمیرگاه می گردید. همین یک مثال کافیست تا اهمیت وجود تابلو برای مغازه های تعمیرگاهی را متوجه شوید.

اهمیت وجود تابلو برای مغازه های تعمیرگاهی

معمولاً تابلوهایی که سر درب مغازه های تعمیرگاهی نصب می شوند، باید بتوانند در جذب مشتری موثر باشند. چرا که مشتری برای بار اول بدون هیچ پیش زمینه ذهنی و تنها با استفاده از تابلوهای نصب شده سر درب تعمیرگاه است که به سراغ آن می رود. تابلوهای نصب شده می توانند باعث جلب اطمینان مشتری هم بشوند. چرا که مشتریان حاضر نیستند اتومبیل خود را برای تعمیر به دست افراد بی نام و نشان بسپارند. پس منطقی است که برای جذب مشتری یک تابلوی مدرن و شیک داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن مغازه تعمیرگاهی خود را از رقیبانتان، متمایز سازید.

قیمت تابلو مغازه تعمیرگاه

تابلوها انواع متفاوتی دارند که هر کدام با متریال خاصی طراحی و ساخته می شوند. بنابراین نمی ‌توان یک قیمت کلی برای تابلو مغازه تعمیرگاه، تعیین کرد. چرا که تابلوها با تاثیر گرفتن از عوامل مختلف قیمت های متفاوتی خواهند داشت. مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت تابلو مغازه تعمیرگاه شامل متراژ تابلو، قاب دار بودن یا نبودن تابلو، نوع چاپ، نوع تابلو و متریال استفاده شده برای ساخت آن، نوع لامپ های اس ام دی در اجرای نورپردازی تابلو، استفاده از تایمر، استفاده از دستگاه خنک کننده، ارتفاع تابلو و نوع زیرساز تابلو می ‌شود.

به عنوان مثال قیمت تابلو با توجه به نوع زیرساز استفاده شده، متفاوت می باشد. برخی تمایل دارند از چوب ترمووود برای زیرساز، استفاده کنند که مسلما قیمت بالاتری نسبت به متریالی مثل pvc خواهد داشت. البته پرکاربردترین زیرساز برای تابلو مغازه تعمیرگاه همان ورق pvc می باشد.

قیمت تابلو مغازه تعمیرگاه

بهترین نوع تابلو برای تعمیرگاه

بسته به اینکه در تعمیرگاه خود چه نوع خدماتی به مشتریان عرضه کنید؛ می توانید از تابلوهای متفاوتی، استفاده کنید. ممکن است تعمیرگاه شما تنها مختص خودروهای سواری باشد و یا اینکه تنها خدمات مورد نیاز برای تعمیر و سرویس موتورسیکلت ها را ارائه دهید. نوع خدماتی که ارائه می ‌کنید حتماً باید روی تابلو، درج شود. بنابراین بهترین نوع تابلو برای تعمیرگاه تابلویی است که تمام ویژگی‌ های یک تابلوی مناسب برای چنین مغازه ای را داشته باشد.

به عنوان مثال، تابلوی مذکور باید بتواند به راحتی نام مغازه یا برندی که نمایندگی آن را عهده دار شده اید، به نمایش بگذارد. در این صورت نام مغازه شما در ذهن ها ماندگار شده و افراد برای مراجعات بعدی سریع ‌تر می ‌توانند تعمیرگاه شما را پیدا کنند.

مورد بعدی نمایش نوع خدمات قابل ارائه است. به عنوان مثال ممکن است تعمیرگاهی فقط در زمینه تعمیر اتوبوس فعالیت داشته باشد و یا اینکه علاوه بر تعمیر؛ فروش لوازم یدکی را هم در کنار کار خود، انجام دهد. تمامی این موارد باید روی تابلو درج شده و مشتری را به خوبی، راهنمایی کند.

ابعاد تابلو باید به گونه ‌ای باشد که از فواصل دور مخصوصاً برای مکان های بین جاده ‌ای، قابل خواندن باشد. بنابراین نورپردازی در شب برای چنین مغازه هایی، ضرورت دارد.

مورد دیگری که به هنگام سفارش تابلوی تعمیرگاهی باید به آن توجه داشته باشید؛ متریال استفاده شده برای ساخت تابلوست. تابلو را با استفاده از متریال های متفاوتی می توان تولید کرد اما بهتر است از متریالی استفاده شود که دوام و کیفیت لازم را داشته باشد. یک تابلو مغازه تعمیرگاه قرار است سال ها کار تبلیغات تعمیرگاه را انجام دهد. بنابراین بهتر است از متریالی برای ساخت آن استفاده شود که در برابر شرایط محیطی مثل برف و باران و همچنین تابش نور خورشید، استقامت کافی را داشته باشد.

برخی از انواع تابلو که در ادامه به طور مختصر آن ها را توضیح می دهیم، می ‌توانند برای تابلو مغازه تعمیرگاه جزء بهترین تابلوها باشند:

تابلو چلنیوم برای تعمیرگاه

از آنجایی که امروزه به نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی تعمیرگاه ها اهمیت زیادی داده می ‌شود؛ افراد معمولاً برای سفارش تابلو به سراغ تابلوهای مدرن و پیشرفته می روند. انواع تابلو چلنیوم می ‌تواند درخشندگی و زیبایی خاصی که در نظر دارید، برایتان به ارمغان بیاورد. البته این نکته را ذکر کنیم که تابلوی چلنیوم خود انواع متفاوتی دارد که می‌ توانید بر حسب سلیقه و نیازی که دارید، هر کدام را انتخاب کنید. در این بین چلنیوم ساده، چلنیوم الماسی و چلنیوم ستاره ای، پرطرفدارتر هستند.

تابلو نئون برای تعمیرگاه

این تابلوها با استفاده از گاز نئونی که دارند؛ می توانند نوشته ها را به نمایش درآورند. از تابلوهای نئون در گذشته بیشتر استفاده می ‌شد اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. تابلوی نئونی می ‌تواند به دو شکل تابلو نئون شیشه ای و تابلو نئون پلاستیک، طراحی و ساخته شود.

تابلو فلکسی برای تعمیرگاه

تابلوی فلکسی را می توان برای مغازه تعمیرگاه، استفاده کرد. اگر در ابتدای شروع کسب و کار خود هستید و قصد ندارید هزینه زیادی برای سفارش تابلوی تبلیغاتی بپردازید؛ توصیه می ‌کنیم به سراغ تابلوی فلکسی بروید. این تابلو با هزینه مقرون به صرفه ای که دارد می تواند نیاز شما را به خوبی، برطرف سازد.

بهترین نوع تابلو برای تعمیرگاه

تابلو استیل برای تعمیرگاه

اگر از طرفداران تابلوهای بسیار مقاوم هستید، تابلو استیل می تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. این تابلو علاوه بر دوام بالایی که دارد؛ از براقیت و درخشندگی فوق العاده ای هم برخوردار است و سال ‌ها می ‌تواند کار تبلیغات تعمیرگاه را برای شما، انجام دهد.

تابلو کامپوزیت برای تعمیرگاه

کامپوزیت هم جزء متریال های مقاوم و مناسب برای مغازه تعمیرگاه می باشد. شما می توانید حروف برجسته را روی زیرساز کامپوزیت سوار کرده و یک تابلوی زیبا و منحصر به فرد، داشته باشید. خوشبختانه متریال کامپوزیت کاملا ضد حریق بوده و می تواند برای تعمیرگاه هم به عنوان نمای بیرونی و هم به عنوان زیرساز تابلو، استفاده شود.

سفارش تابلو برای مغازه تعمیرگاه

سفارش تابلو برای مغازه تعمیرگاه

برای سفارش تابلو قبل از هر چیز باید زمینه کاری و بودجه مورد نظر برای سفارش تابلو را مشخص کنید. چرا که تابلوها در انواع متفاوت و با قیمت ‌های مختلفی قابل سفارش هستند. شما می توانید با مراجعه به یک تابلوسازی معتبر از نمونه کارهای آنان دیدن کرده و بهترین و مناسب ترین تابلو را برای مغازه تعمیرگاه، انتخاب کنید.

تابلو سازی نامور سال هاست کار طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام داده و توانسته است در این راستا رضایت مشتریان را جلب کند. وجود ضمانت نامه معتبر همراه با تابلوهای تولید شده خود گواهی بر کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلو، می باشد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: