۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلو مغازه لوازم خانگی، چگونه به وجود آمده است؟

تابلو مغازه لوازم خانگی، مانند یک نشان یا یک علامت برای افراد شاغل در این حوزه است. مغازه های لوازم خانگی به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. تقریباً می توان گفت به تمامی مغازه هایی که لوازم برقی و ظروف و لوازم غیربرقی مختلفی را به فروش می رسانند، مغازه های لوازم خانگی گفته می شود.

فروش لوازم برقی که در خانه استفاده می شود، با فروش محصولاتی همچون ظروف چینی و…. تفاوت های زیادی با هم دارند. لوازم برقی وسایلی هستند که باید حتماً هنگام خرید به برند محصول و گارانتی آن توجه کرد. در صورتی که موقع خریداری از ظروف و لوازم غیر برقی، می توان هنگام خرید هم به کیفیت آن پی برد.

تابلو لوازم خانگی

اهمیت تابلو مغازه لوازم خانگی

تمامی لوازم خانگی که در بازارها به فروش می رسند، مورد نیاز مردم هستند. حتی اگر یک بار هم یک محصول را خریداری کنید، ممکن است بعد از مدتی آسیب ببیند و نیاز داشته باشید تا دوباره به سراغ خرید همان وسیله بروید. پس مغازه های لوازم خانگی اهمیت زیادی دارند.

تابلو مغازه لوازم خانگی نشان گر هویت یک مغازه است، و بیان می کند که چه محصولاتی با چه درجه از کیفیتی داخل مغازه به فروش می رسد.

تابلو فروشگاه لوازم خانگی چه تابلویی است؟

تابلو سردر فروشگاه لوازم خانگی، یک تابلو تبلیغاتی به حساب می آید. فروشگاه های لوازم خانگی بسیار بزرگتر از مغازه هایی هستندکه این لوازم را به فروش می رسانند. حتی گاهی این فروشگاه ها مانند یک مرکز خرید ساخته می شوند، که تمام لوازم مورد نیاز برای خانه در آن موجود می باشد.

در چنین شرایطی هم در طراحی و ساخت تابلوسازی این فروشگاه باید دقت زیادی به خرج داده شود، تا این تابلو بتواند معرف خوبی برای فروشگاه باشد. تابلو مغازه، مختصر و مفید طراحی می شود. اما در تابلو سازی فروشگاه لوازم خانگی فضای بزرگتری برای طراحی تابلو وجود دارد.

طراحی تابلو مغازه لوازم خانگی چه نکات مهمی دارد؟

در طراحی تابلو مغازه لوازم خانگی، ابتدا باید از تمامی محصولاتی که فروخته می شود، مطلع شوید. همچنین شناخت دقیق برند لوازمی که به فروش می رسد، در طراحی این تابلو مغازه اهمیت فراوانی دارد. چرا که اکثر مردم موقع خرید لوازم برقی، بیشتر از هر چیز به برند آن توجه می کنند.

تابلو لوازم خانگی

اگر کوچکترین غفلتی در طراحی تابلو مغازه لوازم خانگی صورت گیرد، یک تابلو شلوغ، بی نظم و بی مفهوم برای مردم خواهیم داشت. لازم نیست هر چه که داخل مغازه به فروش می رسد در داخل تابلو به نمایش درآید. در تابلو سازی این مغازه باید آنچه که نیاز است به مخاطب نشان داده شود، در طراحی به کار رود.

طراحی تابلو فروشگاه لوازم خانگی

ابعاد تابلو فروشگاه لوازم خانگی، بزرگ تر است و محصولات آن متنوع تر از مغازه می باشد. به همین دلیل برای آن که یک تابلو مناسب طراحی شود، باید به یک نتیجه کلی از فضای داخل مغازه برسید و سپس نام و تلفن مغازه و یا چند نشانه مختصر را در این تابلو طراحی کنید.

در طراحی تابلو فروشگاه باید از هرگونه آشفتگی پرهیز کرد، زیرا ویترین بزرگ مغازه خود گویای همه چیز است. تابلو ساز با نصب تابلو، در واقع مهر تأییدی بر اصالت فروشگاه می زند.

بررسی ساخت تابلو تبلیغاتی برای مغازه لوازم خانگی

تابلویی که بر سردر مغازه لوازم خانگی نصب می شود، تبلیغات مغازه را برعهده می گیرد و تابلو تبلیغاتی  می‌باشد. لوازم خانگی جز وسایلی هستند که مردم ترجیح می دهند از بازارهای مخصوصی که این لوازم را به فروش می رسانند، خرید خود را انجام دهند.

پس اگر یک مغازه در بازار فروش لوازم خانگی قرار داشته باشد، تبلیغات برای آن یک کار حیاتی است. انواع تابلو تبلیغاتی برای تابلو مغازه لوازم خانگی وجود دارد. تابلو سردر مغازه یکی از آنها است. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، یکی از مهم ترین راه های تبلیغات محصولات لوازم خانگی است.

تابلو لوازم خانگی

تابلوهای برندهای مختلف لوازم خانگی

همان طور که گفتیم نوع برند لوازم خانگی برای مشتری بسیار مهم است. چرا که انواع برند خارجی و ایرانی در داخل بازار وجود دارد، که طی سالیان متمادی نتیجه کار آنها مشخص شده است. در حال حاضر وقتی کسی قصد خرید لوازم خانگی داشته باشد، قبل از هر کار برند مورد نظر خود را مشخص می کند.

تابلو مغازه های برند لوازم خانگی از حیث نوع طراحی و ساخت آن حائز اهمیت هستند. لوگو و نوشته این مغازه ها از قبل مشخص می باشد. در واقع، این مغازه ها نمایندگی فروش برندهایی همچون ال جی، سامسونگ و… غیره را دارند، و محصولات همه نمایندگی ها از یک قسمت مشخص تأمین می شود و همه نمایندگی ها محصولات مشخص و یکسانی را به فروش می رسانند.

نکات مهم طراحی تابلوهای برند لوازم خانگی

در طراحی این تابلو، نوع رنگ، از قبل مشخص است. مثلاً در طراحی تابلو نمایندگی سامسونگ از رنگ آبی باید استفاده کرد و یا تابلو ال جی رنگ قرمز با کد مشخصی را دارد.. در طراحی تابلو نمایندگی پارس خزر که یک برند ایرانی است، هم از رنگ قرمز برای طراحی تابلو استفاده می شود.

نوع چیدمان حروف و نشانه های تابلو و همین طور نوع نصب آن بر سردر نمایندگی، برندهای ایرانی یا خارجی هم باید با توجه به استانداردهایی باشد که شرکت سازنده در نظر گرفته است.

تابلوسازی چلنیوم در مغازه و فروشگاه های لوازم خانگی

در حوزه تابلو سازی لوازم خانگی، تابلو چلنیوم تابلویی زیبا و کاربردی است. عمدتاً در بیشتر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از تابلو چلنیوم استفاده می کنند. هم برای ساخت لوگو و هم برای ساخت حروف، استفاده از چلنیوم باعث خلق تابلویی زیبا خواهد شد.

معمولاً برای ساخت تابلو برندهای ایرانی و خارجی لوازم خانگی هم تابلو چلنیوم استفاده می شود. رنگ ورقه‌ای که در ساخت این تابلو به کار می رود، مطابق با رنگ سازمانی برند مورد نظر تعیین می شود. سپس از چلنیوم هایی با ضخامت متفاوت در ساخت تابلو بهره می برند.

تابلو لوازم خانگی

تابلو کامپوزیت مورد استفاده در فروشگاه های لوازم خانگی

تابلو کامپوزیت، در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. هم در فروشگاه هایی که لوازم خانگی برقی می فروشند و هم در دیگر فروشگاه های لوازم خانگی مانند ظروف و لوازم آشپزخانه، استفاده از تابلو کامپوزیت نمای خوبی برای مغازه ایجاد می کند.

به دلیل اینکه تابلو فروشگاه های لوازم خانگی، اکثراً بزرگ هستند، تابلو کامپوزیت را به راحتی می توان بر سردر آن نصب کرد و برای نوشته روی تابلو از تابلو چلنیوم یا تابلو حروف برجسته استفاده کرد.

تابلو ترموود، چه نقشی در تابلوسازی مغازه لوازم خانگی دارد؟

تابلو ترموود برای مغازه هایی که لوازم خانگی تزئینی و یا ظروف را به فروش می رسانند، بسیار مناسب است. به طور کلی از ترموود در تابلو فروشگاه کمتر استفاده می شود، اما برای تابلو مغازه یک پیشنهاد عالی می تواند باشد.

ترکیب تابلو ترموود با تابلو لایت باکس بر سردر خیلی از مغازه های لوازم خانگی قابل مشاهده است. ترکیب این دو تابلو در جذب مشتری، برای فروش لوازم خانگی بسیار مؤثر است.

تابلو حروف برجسته، و عملکرد آن در مغازه های لوازم خانگی

تابلو حروف برجسته هم از تابلوهایی با عملکرد مثبت در مغازه های لوازم خانگی است. تعداد زیادی از مغازه های لوازم خانگی داخل پاساژها قرار دارند. درواقع می توان این طور گفت که به هر پاساژی یا مرکز خریدی که وارد شوید، حتماً یک یا چند مغازه لوازم خانگی را مشاهده خواهید کرد.

در چنین مغازه هایی تابلو حروف برجسته جزء بهترین تابلوهای هستند که یک مغازه دار می تواند آن را انتخاب کند. همچنین تنوع رنگ این تابلو در جذب مشتری نقش خوبی دارد.

تابلو لایت باکس و تأثیرگذاری آن در فروشگاه های لوازم خانگی

افرادی که شاغل هستند، معمولاً در روزهای تعطیل و آخر هفته می توانند برای خرید لوازم خانگی، به بازار بروند و یا در طول هفته غروب یا شب فرصت این کار را دارند. پس خرید آن ها معمولاً در هوای تاریک انجام می شود. در چنین شرایطی نیاز است که از تابلوهای نورانی تری برای تابلو مغازه استفاده شود.

لایت باکس از این حیث، برای فروشگاه لوازم خانگی ضروری است. با انتخاب تابلو لایت باکس خیالتان راحت می شود که در شب به دلیل تاریکی هوا مشتری خود را از دست نخواهید داد، چرا که آنها به راحتی با این تابلو، مغازه شما را پیدا می کنند.

تابلو لایت باکس دو طرفه

لایت باکس دو طرفه از دیگر تابلوهای پرکاربرد در فروشگاه های لوازم خانگی است. با نصب این تابلو تبلیغات بهتری از مغازه خود برای مشتری خواهید داشت و در معرفی بهتر محصولات کمک شایانی می کند. همچنین در کنار این تابلو از تابلو لایت باکس فریم لس و لایت باکس ایستاده هم می توان استفاده کرد.

تابلو فلکسی و اهمیت آن در مغازه لوازم خانگی

تابلو فلکسی از نظر تابلوسازان، تابلو مناسبی برای مغازه لوازم خانگی است. همچنین برای تابلو برندهای خارجی و ایرانی لوازم خانگی، از تابلو فلکسی استفاده می شود. به دلیل اینکه قالب چنین تابلوهایی از قبل مشخص است، نمایش آن بر روی تابلو فلکسی جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد می کند. با نصب تابلو فلکسی بر سردر نمایندگی برندهای لوازم خانگی مغازه شما از دیگر نمایندگی ها متمایز می شود.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: